LG GCC-4120B: aneb další fúze DVD a CD-RW

Diskuze čtenářů k článku

milan soucek  |  12. 10. 2002 11:59

Budou mi chodit na na pc 350MHz filmy filmy nebo musim mit procesor nad 500 Mhz? Mate nekdo LG combo doma s konfiguraci PC 350MHz a funguje vam jak vypalovani tak DVD?diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  18. 08. 2002 21:18

nemáte někdo osobní zkušenost s touhle mechanikou na linuxu ? (mandrake 8,2)

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Zejbrlík  |  15. 08. 2002 18:45

Rovněž jsem měl možnost tuto mechaniku testovat. Zarazilo mne, že v  nectnostech mechaniky udáváte neschopnost pořizování kopií CD s safedisk v. xx. Já naopak zjistil, že nemá sebemenší problém jak s grabováním, tak ani se zápisem .EFM dekodér při zápisu regulerních bitových kombinací pracuje spolehlivě, není třeba ani využívat funkci  Amplify weak sectors.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radax  |  05. 08. 2002 00:29

tak ste me decka presvedcili du do LG jen doufam ze aspon 2 roky vydrzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  31. 07. 2002 17:21

Ja mam problem se ctenim vypalenych DVD-R, coz je dost blbe  !

Proste je cte hrozne pomalu a nakonec to vyhodi chybu.

(Na LG GCC-4120B)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 07. 2002 10:38

Jak je to s prehravanim filmu ruznych regionu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mutti  |  31. 07. 2002 10:06

planuju koupit toshibu combo SD-R1202. mate nejaky zkusenosti s tim? a nebo spis toto LG. diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  30. 07. 2002 19:11

K těm cenám, co tady uvádíte. Sám jsem si toto combo koupil asi před měsícem u ELAPu a platil jsem cca 2450 Kč bez daně, teď je ještě levnější (bulk balení, s Easy CD creator, bez Power DVD). Zkušenosti? Všechno funguje perfektně, cena byla dobrá. Přečte to všechno, vypalování zatím zcela bez chyb, včetně paketového zápisu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kocman  |  06. 08. 2002 13:54

Souhlas.... 2910Kč maloobchodní cena včetně DPH pro koncového zákazníka... To je docela good cena, s porovnáním cen v některý drahžších prodejnách to vyjde jako obyč vypalovačka...

Je to docela zajímavý jak se ceny pohybují v různých obchodech, například jsem si chtěl koupit volant WingMan Formula Force GP a ještě že jsem jej nekoupil například v Tescu nebo JRC, kde stojí cca 4.400Kč... v Autocontu se dá koupit za necelý 2000Kč  ! což je dost zásadní rozdíl....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace Ventura  |  30. 07. 2002 15:43

BTW: DVD ToshibaCombo12xDVD RW40/16/10OEM (24záruka) - 2349

toto je z ceniku TS Bohemia a spatna cena to teda neni...

 

Stejne si ale myslim ze tohle je lepsi:

DVD LiteOn 16xDVD 48xCD OEM - 1199


Teac W540EK  48/40/12 int. IDE KIT - 2199

coz je dohr. 3398(4146 s DpH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spaceexplo  |  31. 07. 2002 12:08

Trochu bych poopravil tvůj výbět - DVD Toshiba 16x/48x + TEAC CD-W540E 40x/12x/48x - to je cool kombinace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  31. 07. 2002 15:02

jen dotazek, je ta toshiba region free?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spaceexplo  |  31. 07. 2002 15:22

a) Myslím si, že není region free z výroby, ale že se dá bez problémů sehnat program, který to vyřeší.

b) Toshiba zatím přečetla úplně vše - zatímco POLDu 4 četla LG vypalovačka 8x/4x/32x asi 5 hodin a přečetla, tak Toshiba DVD udělala frrrrrrrrrrrrrrn a bylo vyřešeno, v grabování DVD neznám konkurenci a o Cactusu Data Shield (přelepené CD) ani nemluvím - prostě jedna báseň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  01. 08. 2002 21:42

Znova opakuju, že Toshiba nebyla schopná přečíst data, která dnes čtyři a půl roku starý Teac přečetl bez jakýchkoliv problémů. Závěř: Toshiba je obyčejná mechanika průměrné kvality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spaceexplo  |  02. 08. 2002 01:15

Nesouhlasím, že Toshiba DVD je průměrná mechanika - při grabování dvd The Exorcist 2000 - sony si na tom těžce vylámala zuby, zatímco toshiba to vzala skutečně hopem. a chci znovu připomenout akci s Polda 4.

Na druhou stranu - TEAC je mercedes mezi CD-ROMkami a to je bez debat - byl jsem hrdým vlastníkem 32x a nyní jsem hrdým vlastníkem 40x.

Domluvme se, v zájmu určité objektivity, můžeme provést test - pokud Vás napadá něco co toshiba určitě nedokáže - napište mi a já to testnu - abych řekl pravdu - jsem velice zvědav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaReK  |  28. 08. 2002 14:26

Já mám TEACa 40 rychlostního a zatím to přečetlo opravdu skoro všechno. Dokonce teď začali dělat i 52 speed. S Koupí DVD mechaniky čekám na tuhle firmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc1100  |  30. 07. 2002 14:00

Kupil somto za 3460 Sk bez DPH a zatial som s tym velmi spokojny. Aj ked mam doma pokazeny televizor GoldStar -- fakt srot. Ale mam aj mikrovlnku LG, ktora funguje uz zopar rokov a zatial bezchybne. Povodne som chcel kupit CD-ROMku, ale po troche vahania som to riskol. Za tu cenu sa to oplati. A nelutujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 07. 2002 09:26

Nemám nic proti NERU, ale rád bych upozornil autora článku, Easy CD Creator není pouze v angličtině, ale je lokalizován do SLOVENSKÉHO jazyka - což by nám Čechům problémy dělat nemělo. Článek je v tomto údaji mírně tendeční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  30. 07. 2002 07:03

rozhraní IDE: PIO Mode-4 (16.67MB/s)

To si snad děláte srandu, ne ? Ta mechanika samozřejmě podporuje i UDMA-2. Tak si to opravte, takhle je to dost nepřesné.

Viz http://www.lgeus.com/Product/CD/gcc_4120b.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  30. 07. 2002 13:28

Bohudíkl, rád si věci ověřují a proto mohu prohlísit, e mechanika nepodporuje UltraDMA ale PIO-4 (papír snese však téměř vše).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zcg  |  30. 07. 2002 13:29

poporuje ale pio4 podporuje taky :), to pio tam uvadi primo vyrobce uvadi prenosove rychlosti jak v pio4 tak udma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  30. 07. 2002 13:43

IDE/ATA-Standards

Single Word DMA 0
2,1 MB/s

PIO Mode 0
3,3 MB/s

Single Word DMA 1, Multi Word DMA 0
4,2 MB/s

PIO Mode 1
5,2 MB/s

PIO Mode 2, Single Word DMA 2
8,3 MB/s
 

EIDE-Standards (ATA-2)

PIO Mode 3
11,1 MB/s

Multi Word DMA 1
13,3 MB/s

PIO Mode 4, Multi Word DMA 2
16,6 MB/s
 

UltraDMA/33 and 66 (UltraATA, UltraDMA)

UltraDMA/33 (Multi Word DMA 3)
33,3 MB/s

UltraDMA/66 (Multi Word DMA 4)
66,6 MB/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frn  |  30. 07. 2002 14:29

Takže podporuje kromě PIO4 i UDMA2. No proto. JInak by to stáloza starou belu.

P.S. Samozřejmě je to stejná přenosová rychlost, ale jinak je tam dost velký rozdíl ve vyížení / požadavku na CPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  30. 07. 2002 15:02

 Ale houby, podle te specifikace podporuje MultiWord DMA 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  30. 07. 2002 07:02

Nesouhlasim s predchozim uzivatelem, ja sam tuto mechaniku mam a jsem s ni nadmiru spokojen, jedina vada na krase je, ze neumi spomalit cteni CD. Ale napr od vyrobku A-Open (RICOH) funguje (mecanikam ricoh a a-open se vyhnete, neumi mazat 80min. media, pri mirne skrablem mediu vypali disk, jenze nejde precist a ani se neobtezuje vypsat chybu ... nekdy vypali spatne i na neskrable medium a taky nenahlasi zadnou chybu, dokonce jdou ty soubory precist, jen uz jaksi maji modifikovany obsah atd.).

Dokonce dokazou pochopit ze ne kazdy ma Windows a pokud budou mit chybu ve firmwaru, tak si to muzu opravit z dosu (A ne jako u A-Open, kde musim mechaniku tahat 4km daleko k nejblizsim windowsum)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajgon  |  30. 07. 2002 08:18

No nevim, Aopen mam (21x10x40) a napalenych taky 100 cdcek zatim a zadne chyby..pokazil jsem sice asi 3cdcka, ale jenom kvuli me blbosti;)) pac sem palil z supliku, ktery ma bady;)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peetey  |  30. 07. 2002 07:01

Sice neviem, preco o nej pisete az teraz, ked ja som ju kupil uz pred vyse polrokom, ale podstatne je, ze ma zatial nesklamala, az na zopar malickosti, na ktore musim upozornit. WinXP po standardnej instalaci si odniekial (neviem odkial) vycucal, ze mechanika podporuje UDMA a takto jej to aj nastavil. No a potom sa zacali diat divy - nevedel precitat subory z CD, resp. ak ich aj precital, narobil v nich nejake chyby - napr. ZIP subor som potom nemohol rozbalit. Ked som je nastavil PIO-4, bezi zasa uplne v pohode. Za tu dobu, co ju mam, som napalil asi 100 CD a vsetky perfektne. Dokonca jedno pozicane AudioCD na vezi hralo otrasne - same chyby, preskakovanie, ale jeho prepalena kopia hraje vynikajuco - neviem si to vysvetlit, ale nestazujem sa... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  30. 07. 2002 04:37

Rychlejsi a levnejsi kombo dela Samsung. Navic vyrobky Goldstaru jsou sracky (vlastni praxe). Mam od Samsunga 3 monitory, laserovku a kombo a vse slape perfektne. Nekupujte nic od Goldstaru, at uz konecne krachnou a bude klid (a vy si usetrite behani po reklamacich).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  30. 07. 2002 12:49

...nějak spojený s firmou Samsung? Já jsem totiž často slyšel i zcela opačný názor  Firma LG je ke všemu již dnes poněkud jinde než původní Goldstar (stejně tak jak Hyundai apod...).

Navíc například vypalovačky jako LG GCE-8400B (40x12x40, 8MB buffer) jsou doslova výborné: umí kopírovat SafeDisc 2, 2.51 i 2.60, reportují C2 errors, mají vynikající korekci chyb, skvělé monitorování půběhu vypalování apod...)

...jo, a  také monitory s obrazovkami Flatron stojí za povšimnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  30. 07. 2002 13:26

Samozrejme spojeny jsem. Spojuji nas 3 monitory, laserovka a kombo. LG (alias Lucky/Goldstar) me nasrala, protoze jsem si od nich koupil DVD prehravac a byl to srot.

Za 1/2 ceny LG jsem si pak koupil noname prehravac made in China. LG tak 10-15% piratskych DVD odmital prehrat - China prehraje uplne vsechno. LG nedokazal prehrat CD-R + RW - China dokaze. LG ma dementni regiony - China ma nastavitelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skid  |  31. 07. 2002 15:47

Mel jsem 4xspeed CD-ROM Goldstar ve sve stare 386 a sel uplne perfektne, prehral vse a nikdy s nim nebyly zadne problemy, proto neverim, ze by vyrobky od LG byl nejaky srot, i kdyz spicka je asi nekde jinde. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  01. 08. 2002 02:54

S chuti bych Vam prodal ten jejich DVD prehravac, myslim, ze by jste svoji viru zahy zmenil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  31. 07. 2002 22:56

Firma Samsung patřila odjakživa k průměru, hlavně jejich CD - ROMy a monitory stojí za govno. LG už se konečně vzpamatovali a začínají dělat docela zajímavé kousky, monitory sou fakt slušný. Já  doporučuju CTX 17'' PR 705F Trinitron, ale LG taky není špatnej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  12. 08. 2002 09:02

Presne - mel jsem od Samsungu 2 veci: CDROMka odesla za 3 mesice, (vzal jsem pak NECa, mam ho dodnes), 15" monitor (GLi nebo tak neco v nazvu) se po tydnu provozu zacal chovat tak, ze jsem pretrpel nechutne tahanice s dodavatelem a uspesne vyreklamoval - poridil jsem Eizo F35, coz je i na dnesni dobu slusny monitor - mam ho jako sekundarni na G400 DH. Cokoliv od smasungu u me nema sanci. Ale urcite se najdou takovi, kteri jsou s nim spokojeni. Ale ja uz potreti riskovat neminim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor