Levnější ADSL už od zítřka?

Diskuze čtenářů k článku

Slovensko  |  17. 04. 2004 11:42
sim  |  17. 04. 2004 01:30

Nyní Vám řeknu co se mi včera přihodilo,přišli ke mě telecomáci a začali mě masírovat do hlavy ,abych jsi zřídil z mé stávající linky(tedy dial-up) na euroISDN2..Tedy řekl jsem jim,že nemám zájem a že zvažuji o ADSL a ,že počkám až se situace vyjasní a hlavně po vstupu EU.Tak mi začali dále masírovat,že od května zvednou paušáli u analogu ze 400.- na 600.- kůli z výhodnění digitálu,který bude levnější a zakazníci přejdou na ISDN.Tak jsem jim vysvětlil,že zákazníci nikam na digitál nepřejdou,protože jim stejně ty peníze nedají a bude to pro ně vydírání.Jo kdyby naopak analog nechali stejně a srovnali nebo snížili digitál tak tomu rozumím.Další věc,kterou mi řekli,že ADSL musím stejně zprovoznit na ISDN jinak mi to bude padat a budu to mít nestabilní.Tomu já moc nevěřím a myslím si,že chtějí za každou cenu před vstupem EU,kdy přijde velká konkurence, zajistit pomocí digitálních linek své zákazníky.Vesele jsem jim zamával na cestu a v duchu si říkal"To jste nasraný,že jste mě neukecali a nepodepsal tu vaší smlouvu."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfons  |  16. 04. 2004 15:27

V Telecomu se zastavil čas. O smyslu pro realitu se u Telecomu vůbec nedá mluvit. Telecomáčtí manažéři si zaslouží ty nejvyšší platy. Co ti dokáží je neuvěřitelné.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FOX  |  16. 04. 2004 13:22

V současné době mám velké problémy s přenosovou rychlostí 512/128 agregace 1:50 ,během dne se mi stává že, přenosová rychlost je hluboce pod normál.16-28Kb za sekundu to je do nebe volající a mám pocit že je nutné aby se oběvyl konečně někdo do nasadí optimální standart této poskytované služby.Oproti Evropskému trendu,mám pocit že je nabízeno něco co je jen papírová formalita ,skutečnost je jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frame  |  15. 04. 2004 18:07

jen bch jeste dodal ze uvedene pingy 200-600 jsou davno za hranici jakekoli pouzitelnosti pro hrani. Na tom se vubec neda hrat zadna 3d akce, a ani strategie. Vubec ne ani na velmi amaterske urovni, nehlede na to, ze by to nikomu asi ani zadnou radost neprineslo. Hrani v techto podminkach je spis zalezitosti prevani zarytych hracu,jenz postupne odpadaji a konci karieru tak, jak jim kolabuji nervy. Odezvy i na cz servery jako www.gamezone.cz  nebo www.seznam.cz ci 62.24.64.11 (server upc - parba) kde jsou jinak odezvy (za normalnich okolnosti, tje kdyz by adsl fungovalo aspon tak ja v roce 2003) byli 15-25ms pri mereni nyni dosahuje (dosem!!!) vetsinou v lepsim pripade vysledku 27ms - 240ms - 180 ms - 90ms ...a podobne a nebo v horsim jen 180ms - 260ms - 95ms - 360ms.  Obe moznosti jsou naprosto nepouzitelne a nemyslim ze je jedna horsi nebo lepsi. Nakonec pro hrace je bezvyznamne kdyz  po dobu 0,5 sekundy ma ping 24ms kdyz po uplynuti teto "dlouhe" doby mu to razem skoci na 200ms nebo se packety dokonce ztrati. PROSTE PRACH A BIDA. Samozrejme se tu vyskytuji wifiny a snad casem i kabel. Pri prvni prilezitosti od CTc utecu. Uvazuju ze adsl ohlasim i tak, protoze je to sluzba nekvalitni, nedojdeli k zasadnim zmenam. Cenu 1500+hts (tje kolem 2k coz je mimochodem dost vysoka cena) bych zkousl, ale taky za to budu neco chtit ^^ .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frame  |  15. 04. 2004 17:59

Mam adsl od Ipexu. Stoji to za ho*no. Jako behem dubna to trochu zlepsili, a uz se mi stalo ze to chvilema i fungovalo, i kdyz opravdu ne moc casto :x . Jinak vetsinu casu se to neda vyuzivat na zadne hrani a serfovani neni zrovna pak prijemna zalezitost. Ja si chodim cist ruzne spravy a cerpat informace, obcas neco stahnout, ale velkou cast casu travim (travil jsem) hranim. A hranim, nemyslim jen hrani si, ale hrani z profesionalniho hlediska. Zdalo ze ze diky adsl, kdyz budu mit cas, muzu v tomto pro me velmi atraktivnim odvetvi taky prorazit, ovsem v od unora (mimochodem prohlaseni ze novym rokem se sluzba zlepsila povazuji za nehoraznou drzost) je adsl velmi mizerne. Rychlosti velkou rychlosti akorat kolisaji, s tim umerne (a to me udivuje) i odezva alias ping, pro hrace tak dulezity. Min. rychlost garantovat na 128kbs a ping na slusne servery pod 50 ms, jinak bezne kolem 15-30ms, to by zaridit slo i v "nasich" ceskym podminkach. Ani CTc by na to neumřel, leda naopak. Je mi az trapne,kdyz hrajeme v nemecke lize a na otazku od soupere, coze mam za pripojeni ze mam tak silene pingy (megaskoky 200-600ms s packet loss 0-50% kdyz bezne je ping 10-100ms (dle pripojeni, bez skoku) a PL 0%), mu odpovim ze mam adsl. Nechapave se me zepta odkud ze jsem. Rikam Czech republic. Rika ze bydli kousek od hranic, a jak vidi je teda hodne rad ze je pripojen na jejich sit :) . To sami i slovinsko a dalsi. V madarsku se zacina rozvijet hodne progaming a v Polsku (!) tam bych rek ze po internetu zaziva boom. Mimochodem taky hlavne diky adsl, ktera se da rozumne poridit a hlavne narozdil od ceske dokonce funguje, takze je o ni dle statistik asi mnohem vetsi zajem. Je smutne ze budeme v Evrope nejspis opet posledni. Srdce evropy ma rakovinu, prosim, lecit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  15. 04. 2004 09:19

 Dnes je 15.4.2004, tedy avizovaný den dalšího rošíření
technologie ADSL. Proto jsem nelenil a vytočil infolinku
ČTc s dotazem jak to vypadá (město 101.000obyvatel
- sídliště s ústřednou pro cca 30.000 obyvatel).
Operátor mě zdělil, že datum spuštění byl z PC vymazán,
a žádný další termín prý není stanoven. No a samozřemě
mi nabídl alternativní náhradu, nějaké euro ISDN či co.
Matně si vzpomínám, že jsem něco o tom v minulém
století čet. To ale ještě běhali data přez MT 14,4.
Tak že nelením a až dopiji svoji ranní kávu odcházím
na "telepoint" podat žádost o rozvázání smluvního
vztahu. Nemíním už dále platit ČTc za to že budu
stále čekat, byť se jedná pouze o HOME MINI.

No a pan Bednár (nebo jak se ten filantrop jmenuje )
by se měl probudit, pokud bude"žlutá obluda" i nadále
takto srandovat se zákazníky, tak by už brzy žádné by
mít nemusel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lcdc  |  15. 04. 2004 00:31

Pisu otevreny dopis ministru informatiky : pane ministre, pokud chcete pomoci ceskemu internetu , nejlepe udelate, kdyz podate demisi a na Vase misto nastoupi nekdo, kdo problematice rozumi.

Kdo se prida?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  15. 04. 2004 09:28

Nybylo by lepší hromadně zrušit
linky ČTc. On by potom odešel sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  15. 04. 2004 09:29

Lepší je hromadně zrušit
linky ČTc. On by potom odešel sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 04. 2004 22:13

Nejlevnejsi ADSL za cca. 400Kc bez dane. Supr konecne jdu do toho.
Jeste zrizeni linky od telekomu zdarma a bez pausalu za hovorne.
No na to jsem cekal. Zitra volam CTc.!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  14. 04. 2004 20:55

Pro ilustraci 512/128kbps, agregace 1:50. Dnes 14. 4. 2004 jsem otviral mejl fotrovi na seznamu 7 minut. Pokud nepustim naky stahovani pripojeni uplne chcipne. 0kbps. Za tech 1100,- Kc nebo kolik je to pekne na ho*no. Ping ve hrach tak 120ms. Nepouzitelny na zahr. servery. Kdyz zacnu neco stahovat, rychlost stahovaneho okamzite klesa. ADSL v soucasnosti to nejzku*venejsi pripojeni na internet. Naprosto nepouzitelny. Vrele nedoporucuji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jméno  |  14. 04. 2004 21:43

To co tady popisuješ, přesně odpovídá mým zkušenostem s GTS. Zajímalo by mě, jestli je to s jinýma providerama to samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  14. 04. 2004 21:49

Me taky. Vsechny ADSL 512/128 1:50 by meli byt logicky stejne ne? Vzdyt je to jedna sluzba. Jeden "vyrobce"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lksh  |  14. 04. 2004 22:32

Pod toho se muzu podepsat, "zlata stabilni rychlost modemu" :) nejhori je to kolisani rychlosti

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  14. 04. 2004 22:35

Tech 1100 Kč bych dal klidne za 192/64kbps ADSL bez agregace a limitu... Ale to asi nikdy nepujde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  15. 04. 2004 08:21

Nejhorší je, že telekomunisti se snaží všem namluvit, že k vyzvednutí emailu, občasnému surfování případně ke stažení nějaké té mp3 vám stačí krásná služba 512/128 s agregací a limitem.

Přirovnal bych to asi k tomu, že pro cestu do práce a zpátky cca 3,5 km městem každý den, vám stačí nákladák s přívěsem!!

Drtivé většině všech málo surfujících lidí, co jen chtějí být online, přijímat a posílat emaily a mít možnost, když potřebují poslat nebo stáhnout větší balík dat stačí bohatě 128/64 bez agregace i třeba s limitem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čenda  |  15. 04. 2004 10:37

Služba adsl je pro každého operátora stejná, poskytovanou ČT, ale agregaci = koš zákkazníků má každy operátor  samostatně. tzn. když někdo naláká do svého koše více stahovačů na neomezena data za cenu konkurenčních 3GB , tak si ani nepřeji vidět kolik stahovačů tam musí být.

GTS volnost doma - mino. je to poměrně snadná kalkulace : podle udajů ČT /jejich koš/. je skladba brodbandových uživatelů 512/128 tato 84% nepřekročí tuto hranici 3GB , zbytek ji překročí minimálně a stahovačů jsou asi 2%- 6%, z toho vyplívá že konektivitu stahovačů hradí uživatel který internet plně nevyužívá .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  14. 04. 2004 19:39

Tento článek ukazuje, že jediné, na čem se lze shodnout je, že cenové rozhodnutí je nejasné....

Nesouhlasím s interpretací autora k "propojení", která je v rozporu s rozhodnutím, ze kterého cituji:
"Pro ú
čely tohoto cenového rozhodnutí se cenou za propojení rozumí cena, kterou je
povinen zaplatit provozovatel ve
řejné pevné telekomunikační sítě (dále jen
„provozovatel pevné VTS2“),
jehož ť je propojena se sítí provozovatele veřejné pevné
telekomunika
ční sítě, ve které je v přístupové síti využívána technologie ADSL (dále jen
„provozovatel pevné VTS1“)."     - Nemůže se tedy jednat o zprostředkování internetu koncovým klientům ČT.
Ostatně také nepřímo definuje to "propojení":
"...rozhodnutí upravuje zp
ůsob výpočtu maximálních měčních cen za
propojení ve
řejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování
širokopásmového p
řístupu ke službám sítě Internet a dalším službám, při jejichž
poskytování se v p
řístupové síti využívá technologie ADSL."

 

Jestliže autor dále tvrdí, že se jedná o ceny za PROPOJENÍ a současně uvádí, že u propojení nejsou prefabrikované balíčky služeb, pak to zjevně nekoresponduje s cenovým rozhodnutím samotným, které se naopak zabývá výlučně cenami balíčků služeb ČT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr V.  |  14. 04. 2004 13:51

UPC nabizi tu samou rychlost za polovicni cenu. To je trapas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brzy  |  14. 04. 2004 13:31

Napadla mne možná blbost, ale je to pouze myšlenka.

Kdyby každý, který chce nějaký kvalitní datový paušál za rozumnou cenu, napsal každý den na adresu servisu Telecomu, tak by tam měli asi pěkně husto. Nevím kolik stížností a rad vyřizují přes internet, ale dle mého by zákonitě museli přestat stíhat. Může se to projevit na spokojenosti dosavadních zákazníků (uživatelů).

Budou muset přibrat lidi navíc (někdo dostane práci) a vše šlapalo jak má. Díky tomu by mohli být vidět zvýšené náklady (tady jsem už asi naivní) a mohl by se o tom mluvit a psát. Jakákoliv mediální propírání tohoto tématu si myslím, že Telecomu škodí.

Co vy na to?

PS: Jdu tam něco napsat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  14. 04. 2004 16:03

Sice to myslíš hezky, ale úplně špatně. Telecom to vyřeší tak, že na čas úplně odpojí servisní email a i info linku. Taková je alespoň prozatímní praxe!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brzy  |  20. 04. 2004 14:53

Jako optimistu mne tohle opravdu nenapadlo. A neměli by mi ze zákona do 30 dnů na můj dotaz? není to tak?

Nebo si to zase sněčím pletu? Sakra někde musí být nějaká finta jak se jim dostat na kobylku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valach  |  14. 04. 2004 13:10

Copak by jste chtěli od vlády , jakou tu máme.Vláda v čele s Mlynářovým ministerstvem pro "trafikovou politiku" je vinna tímto stavem věci v telekomunikační oblasti. Telekomouši, to je jen zbytek zkrachovalých existencí, kterým ještě vláda chvíli bude pomáhat "dojit" své zákazníky. Dokud zákazníci neodejdou od Telecomu, do té doby se nic dít nebude! Telecom musí být donucen vyhlásit na sebe konkurz a pak se něco nového může udát, dřív ani "medu"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brko  |  14. 04. 2004 17:04

Pravda, souhlas, kdyby vládla ODS celých 13 nebo 15 let, tak už nás Internet vůbec nemusel zajímat - vše rozkradeno, nezaměstnanost 40%, každej by bral podporu sotva na chleba /mimo vyznavačů "Ptáka" samozřejmě/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  15. 04. 2004 08:14

Vzhledem k tomu, že jejich poslední vláda probíhala pod "dozorem" ČSSD a teď pod jejich přímou vládou máme státní dluh 500 mld. korun a nespokojeností řvou i ti co se měli za vlády ODS jakž takž dobře bych to zase tak optimisticky s ČSSD neviděl...

Tyhle příspěvky o synonymech... ODS- rozkrádání, ČSSD- ti to s námi myslí dobře ... mám vůbec nejraději. Kdyby alespoň ten internet byl za pár kaček a dostupný... a nižší daně.... a menší nezaměstnanost..... a ve vládě jen odborníci.... a zloději by dostali spravedlivé tresty.... a pečení holubi do huby sami létali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Novák  |  15. 04. 2004 10:54

Umění je prosperovat za dných podmínek, nikoli plkat a skuhrat v diskusním fóru a stěžovat si na Telecom

ZA nezcelých 900,- to klidně beru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redboxer  |  14. 04. 2004 10:16

Prý zlevnění , chacha, když si to rozhodnutí ČTÚ přečtete pořádně (třeba na jejich webu) zjistíte, že k uvedeným cenám se ještě má započítat "nadhovorové pásmo" což je sdílenej unbundling. Ten stojí 275 korun, takže celý slavný zlevnění je asi 30 korun!!!

Vivat ČTÚ, to jste zase uživatelům pomohli a o propojování ani nemluvě.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slovak  |  14. 04. 2004 12:23

Ruti sa to do riadnej pyci... Odyebat se s tont pokial je cas...

Mas recht...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kedar  |  14. 04. 2004 12:47

Sakra, odjakziva se pica pise pica, ne pyca. Jak ten internet bude vypadat, kdyz si kazdy dela z cestiny prdel !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  14. 04. 2004 16:01

A takhle je to se vším!!!! Posledně se takhle spletl generální ředitel ČTc Berdár, když na koberečku u Mlynáře rozuměl místo "internet zlevnit!!!!".... "internet zdražit!!!!" a jak to vypadá v praxi vidíme všichni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hannes  |  14. 04. 2004 16:51

to sou hrozny telekomunisti, voni vlastne ze zlevneni jeste udelaj zdrazeni previti...

http://blog.czhannes.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonin Kmoch  |  14. 04. 2004 10:15

Nedavno me moc pobavily inzeraty Ministerstva Informatiky v tramvajich delajici reklamu internetu. Mi nad tim zacina rozum opravdu stat - kdyby JEDINA vec co by udelalo Ministerstvo informatiky bylo, ze Telecomu pozaviraji nektere jejich zlate doly .... lidi by se s internetem naucili sami, nepotrebuji billboardy v tramvajich. Proc kdyz se srovnavame neustale s EU ci USA ... proc alespon v tomhle nemuzou byt ceny zde stejne jako napriklad v USA (relativne vuci prumernemu platu, pochopitelne).

Jestli by nekdo sel hodit dlazebni kostku na Ministerstvo informatiky, jdu s nim...

P.S. Jeden z prvnich prispevku "jdu se vyzvracet" byl opravdu trefny, musim taky....

Tonda, Brno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanis  |  14. 04. 2004 10:11

Omlouvam se za pripadnou nepatricnost tohoto prispevku, ale rozhodl jsem se takto prispivat do kazde diskuse tykajici se "vysokorychlostniho" internetu. Delam to proto, ze do teto doby nemam sanci v okresnim meste, na sidlisti vyuzivat jakekoliv sluzby spojene s technologii xDSL. Duvodem je nepritomnost DSLAMu na me uzlove telefonni ustredne diky cemuz je pro me kazda (sebelepsi) nabidka bezpredmetna. Muj skromny zaver: dokud nejsou cihly, neni mozne stavet dum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdy  |  14. 04. 2004 09:57

kdy zacnete chapat ze vse v cr je o uplatcich a zas jenom o uplatcich
o nicem jinem to neni a dlouho nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 10:08

Dokud k tomu bude takto přistupovat každý, tak se to opravdu nezmění. Nemůžete začít chápat tyto jevy jako standard a jejich odstranění za něco nadstandardního. To jen prodlužuje jejich život...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
příjmení  |  14. 04. 2004 09:26

tak dlouho jsem čekal na použitelné adsl, až jsem se jednoho dne dostal náhodou na web czfree.net a za pár dní už jsem byl šíleně šťastný s WiFi. CTc mi může víte co  A proto si myslím, přestaňte řešit ADSL které je na nic a připojte se v klidu jinak  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  14. 04. 2004 14:29

Moje řeč, proč brečet nad rozbitým hrnkem. Pujdu a koupím nový a když si přidám tak i lepší. Ostatně na stránce Bezdrátové sítě v České republice je toho dost. To co je u nas tak vypadá takto Chropnet.WSC. Myslím že je jedno za jaké služby vaše peníze promrháte. Někteří třeba za ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nn  |  15. 04. 2004 09:54

hmm ty si chytrak, kdyby tady bylo neco lepsiho nez ADSL, myslis, ze bych ho mel ..????? Jeste ze mi jede celkem slusne ....zatim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  15. 04. 2004 14:58

Necítím se jako chytrák, ale myslím si, že muže být i hůř. Někdo má ADSL, platí za ADSL, ale rychlost se dá přirovnat modemu. Tak nevím, kdo je chytrákem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  15. 04. 2004 15:05

Hmm, a i kdyby, platí za tu "rychlost modemu" více nebo méně než na modemu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  15. 04. 2004 15:21

Asi tak. Ja říkam jedno, je káždého věc za co své peníze utrácí. Mimo to, není všechno zlato co se třpytí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  16. 04. 2004 02:09

jj chytrak ses ty! mel sem wifi 1 rok presne nez sem ho pustil k vode protoze vyzaduju nizkej ping a vysokou rychlost pro obcasny stazeni dat. po roce uzivani wifi bych ho uz nechtel a s adsl od iolu sem naprosto spokojenej PERMANENTNI rychlost 420-430kbps BEZ KOLISANI, zadny vypadky, pingy super. jediny co je minus je ze platim o 300 vic nez za bezdrat, ale rad je dam za kvalitni linku nez za ehm wifi. nemam rad ctc o nic vic nezvsichni ostatni, ale jejich (iol) adsl je asi v cr nejlepsi, sebevrazi co naleteli tiscali, nextre apod. muzou nadavat jen sobe ze si neoverili a nesehnali dostatek informaci nez si adsl poridili. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  16. 04. 2004 08:59

Škoda, že jsi to cos udělal při zjištování poskytovatelů ADSL neudělal před rokem u WI-Fi. Možná bys k ADSL ani nepřešel. Píšeš to pěkně "muzou nadavat jen sobe ze si neoverili a nesehnali dostatek informaci nez si adsl poridili" dodal bych jěště cokoliv co používají k připojení i internetu. Jeto každého věc nebo ne ty chytráku

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  14. 04. 2004 09:14

Pokud me nekdo, byt i neprimo, napada, ze stahuju warez, videa, atd., napdaji me dve veci:
1) dle tradicniho "podle sebe soudim tebe" to stahuje dotycny u usuzuje z toho, ze to delaji i ostatni (skoda, ze jsem nemohl mluvit s Ing. Berdarem osobne, na toto bych se ho zeptal).
2) pokud je stahovani/pouzivani jmenovaneho obsahu trestnym cinem, je to z jeho strany narceni z pachani trestneho cinu a melo by byt snadne podat na nej trestni oznameni pro sireni pomluvy a pripadny soudni spor vyhrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 04. 2004 08:48

...a to v tom, že žádný operátor nyní propojení s Telecomem na ADSL nemá ! Všichni alternativní operátoři mají pouze smlouvy o přístupu (tzv. RAO), ve které ale vystupují jako zákazník Telecomu, ne jako propojený (==rovnocenný) partner. Cenové rozhodnutí ČTÚ tedy mluví o cenách za něco, co vůbec neexistuje. Podobně existovala propojovací cena na dial-up minimálně rok před tím, než byl Telecom donucen se s operátory propojit a začít jim tyto peníze platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chroustal  |  14. 04. 2004 09:00

Netbox si u nás v Brně natahal vlastní kabeláž, rozvody, propojky, stanice atd. - investoval z vlastní kapsy. Mě to připadá, že tito "alternativci" chtějí pouze rejžovat z nákladů jiných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 09:13

Nojo, ale využít LLU může každý z nich, ale zatím se k tomu aspoň trochu má Telenor; a ať nazvete jakékoliv cenové rozhodnutí ČTÚ jakkoliv, vždycky bude vycházet z těch samých čísel, jako LLU a případně další služby, o kterých už rozhodli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funtomas  |  14. 04. 2004 13:44

A proc asi, zrejme za to jako obvykle nasadil Telecom tak neuveritelne ceny, ze se nikomu nevyplati na tom provozovat smysluplne sluzby. Ale pristup Ceskych Telekoumaku je opet genialni, proc cpat tezky prachy do DSLAMu, do upgradeu paterni site, kdyz muzu draze prodat mistni smycku, na jejiz vystavbu jsem mel mimochodem dlouha leta sladky monopol (tedy navratnost jista a bez jakehokoliv rizika),  a at se snazi nekdo jinej. Coz ovsem nic nemeni na tom, ze alternativni operatori by asi nejradsi nakoupili zpristupneni mistnich smycek zadarmo, pak by si to bezdratem odtahli nekam do svoji patere, a tam uz jsou cenove relace v porovnani s posledni mili zanedbatelne. Ale to taky neni hlavni problem, pokud vim ve svete se toho LLU vyuziva spis v radu jednotek procent, rekl bych, ze kazdy si spis buduje vlastni, optickou sit, kde by mimochodem byl internet spis okrajovou zalezitosti a nechaly by se na to prohanet sluzby jako VoD, digitalni televize atp. Proc taky spolehat na nejakeho majoritniho, zkostnateleho, neschopneho operatora, ze..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CTc  |  14. 04. 2004 07:39

Vy, co tady neustále brečíte a nadáváte, budete ještě chtít vysokorychlostní internet, když se vám zablokuje warez, stahování her, filmů, hudby a veškerého pirátského softu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  14. 04. 2004 07:53

To NIKDO na světě NEZASTAVÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AR  |  14. 04. 2004 08:00

Ano, presne takhle to vsude CTc prezentuje: kazdy, kdo chce rychly internet za pausal je proste pirat, stahovac, nekaly kriminalni zivel.

At uz se jdou bodnout.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AR  |  14. 04. 2004 08:02

A Velky Zluty Bratr nas vlastne chrani pred nami samotnymi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 08:14

Mnojo, to je stejný extrém, jako když si někdo zaměňuje rychlý internet za paušál s neustálým vytížením přípojky; pravda je někde mezi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wysky  |  14. 04. 2004 12:37

Co mate proti 100 procentnimu vyuzivani neceho co mam zaplaceno??? Pokud mam ve smlouve napsano 512/128 bez omezeni prenosu dat tak snad mam pravo linku vytizit jak me zrovna napadne, ne???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 12:50

Máte zaplacenou jednu padesátinu této rychlosti a ve chvílích, kdy Vám to jede rychleji, si musíte uvědomovat, že někdo jiný je natolik ohleduplný, že svoji linku nevytěžuje na 100% a tím Vám dává pásmo. A toto byste měl zase ostatním dopřát i Vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wysky  |  14. 04. 2004 13:02

Tak proc do reklam a na web nepisete "skutecnou" rychlost ADSL -- tzn. 10,24/2,56 kbit/s -- nebudte trapny ... vzdyt vy nabizite linky 512/128, vyreseni agregace je pouze Vas problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  14. 04. 2004 15:50

Mistr Šilhavý je starý známý, na výplody jeho chorého mozku snad už nemá ani cenu reagovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lcdc  |  15. 04. 2004 00:18

Pane Šilhavy, jeste tesne po zavedeni agragace (a to je uz loni) jste nam tady vehementne vysvetloval , ze agregace 1:50 neni jedna padesatina konektivity . Kdyby se mi chtelo, jeste bych tu diskusi nasel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  15. 04. 2004 08:15

To klidně dohledejte - pletete si totiž dvě věci dohromady; jedna padesátina rychlosti to není (mimochodem snad i v těch nejhorších případech to "jede" 50 kbit), ale rozhodně jedna padesátina celkového maximálního objemu dat ano. Čím více dat z ADSL budou uživatelé chtít, tím pomaleji jim to poběží a naopak.

Ono stačí, kdyby se ISP zbavili těch, kteří objednali zcela nevhodně slabou službu pro jejich potřebu a hned by ADSL vypadalo jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  15. 04. 2004 08:29

Mirku teď vážně, vy se na něco léčíte? Máte doma problémy, rodina, děti, zdraví? Jinak byste totiž nemohl neustále psát takové nesmysly!!!

Pro vaši lepší orientaci bych doporučoval zahodit příručky, které ČTc rozdává a hledat informace v praxi. ADSL je negarantovaná služba a zatímco u analogového vytáčeného připojení - modemu garantuje ČTc rychlost 9,6kbit u ADSL to není ani tato (nepoužitelná) rychlost!

Závěrem musím říci, že si ten váš popis agregace a následné rychlosti ADSL také pamatuji a je to přesně jak řekl kolega.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  15. 04. 2004 08:36

Ano, a za svým tvrzením o rychlosti si stojím, stejnětak jako za svým tvrzením o objemu dat v této diskusi; kolega si spletl moje tvrzení o rychlosti s mým tvrzením o objemu dat, které se nevylučují ale naopak doplňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  15. 04. 2004 09:03

Máte zaplacenou jednu padesátinu této rychlosti a ve chvílích, kdy Vám to jede rychleji, si musíte uvědomovat, že někdo jiný je natolik ohleduplný, že svoji linku nevytěžuje na 100% a tím Vám dává pásmo. A toto byste měl zase ostatním dopřát i Vy.

Tak nevím, ale jsem blázen já nebo vy? V tomto vašem příspěvku totiž není ani náznak čehokoliv o datech, co se tu teď snažíte vykládat. Naopak velmi jasně čtu a vidím, že mluvíte o zaplacené rychlosti "Máte zaplacenou jednu padesátinu této rychlosti... " Což mimochodem není vůbec pravda, neboť ČTc vám ani nikomu jinému rychlost negarantuje, čili nemáte nárok ani na tu padesátinu rychlosti!!!

Nějak ztrácíte úroveň!(pokud jste ji tedy vůbec někdy měl)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  15. 04. 2004 09:10

Jistě, ale hlavní tezí bylo "kdy Vám to jede rychleji, si musíte uvědomovat, že někdo jiný je natolik ohleduplný, že svoji linku nevytěžuje na 100% a tím Vám dává pásmo", což je více spjaté s přenosem než s rychlostí samou; uvědomte si, že výsledná rychlost agregovaného pásma je jen produktem jeho vytížení!

Ale  budiž, přejete-li si to, omlouvám se za špatnou (= zjednodušenou) formulaci; smysl však je jednoznačný.

Co se týče garance/negarance: z právního hlediska asi nemáte garantováno opravdu nic; na druhou stranu tu řešíte něco, co problémem není. I výsledky speedmetru na DSL.cz ukazují značně vyšší rychlosti než tu zmiňovanou pomyslnou padesátinu a to i přes to, že výsledky jsou velmi nereálné a rychlost podhodnocená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steeve  |  15. 04. 2004 10:24

Mirku, abych řekl pravdu, nevím za co tu vlastně celou dobu tak hrdinně bojujete?? Myslím, že tu neřešíme tegnologii samotnou, ale její volbu a realizaci monopolním operátorem. Podle mě a asi nebudu sám, ČTc maže lidem "med kolem huby", když jim dává na výběr mimo jiné balíček BEZ LIMITU!!!

Pokud by totiž situace byla realizována tak, jak jste psal a technologicky by bylo nemožné (což samozřejmě není pravda) zajistit garanci minimální rychlosti při mnohem nižších stupních agregace, nevidím jediný důvod ze strany ČTc, nabízet balíček BEZ LIMITU dat.

Situace je taková, že ČTc tento balíček nabízí, přímo navádí uživatele ke stahování dat (jedna z výhod asymetrické ADSL), ale ve skutečnosti je za toto chování "trestá". Můžeme se tisíckrát ptát proč, ale odpovědi se krom pár zcestných příspěvků od vás nedozvíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  15. 04. 2004 14:36

1. nevím o tom, že by Telecom (tedy IOL) dával jakýkoliv balíček bez limitu.

2. nevím o tom, že by spousta ISP měla vůbec jaké problémy s ADSL - ty se týkají jen některých, kteří nalákali sosače

3. nepsal jsem o tom, že by bylo technologicky nemožné garantovat nějakou rychlost

4. ČTc nikoho netrestá; to dělají ISP nebo to mohou nechat napospas osudu, ale pak jim ADSL nepojede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2004 20:34

Mas stoprocentni pravdu. Ve smlouve o poskytovani ADSL od Nextry mam napsano, ze jde o pripojeni ".... bez omezeni objemu prenasenych dat....". No a kdyz jsem to tak vyuzival, tak me pekne strihli - aplikovali Fair Usage Policy a skoro 3 tydny jsem si ani nestahnul postu. Tak jsem jim dal vypoved a at si cele ADSL strci do ...... (vsak vite kam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirIN  |  14. 04. 2004 08:38

Hm možná trošku vedle, Telecum naopak ve sve reklame nabada - stahni treba 500 mp3 za 899,- primo na svych strankach. Hm to by me zajimalo, kde se da stahnout tolik hudby legalne

A jak jim nejlepe uskodit? 5 sousedou se domluvit, propojit se wifi siti a sdilet jednu ASDL linku v ramci neverejne site. 4 lidi odhlasi pripojky, neb u nich maj vsichni mobil,

Ted mi lezi v kosi reklamni predmet IOL, docela draze delanej, ne obycejnej letak. No ale kdyz uz ASDL, tak ne od nich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 08:48

Mnojo, jenže kdyby opravdu lidé stahovali těch 500 MP3, vešli by se cca do 2,5 GB/měsíc; a pak by na ADSL nebyly problémy jaké jsou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  14. 04. 2004 09:19

Je zaměstnancem Telecomu "a ještě to drze přiznává".

Neodpověděl jste však na námitku a sám odporujete svému předchozímu příspěvku!

Faktem totiž zůstává, že Telecom, aby nalákal lidi na ADSL, ve své reklamě NABÁDÁ k nezákonnému chování.

Vzhledem k tomu, jaké názorové veletoče tady předvádíte je nabíledni, že do takovýchto diskusí se nepouštíte z přesvědčení, ale jste za ně placen svým chlebodárcem. Prostě profesionální flamer z PR oddělení ČTc. No nic, já Vás chápu, také mám rodinu a děti - každý se musíme nějak živit.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 09:36

Nevím, myslím že Vaše teorie o nabádání k nezákonnému chování je trochu přitažená za vlasy... Stejnětak byste si mohl vyložit reklamu na kdejaké rychlejší auto, nebo např. i technickou specifikaci výrobce, když tvrdí, že maximální rychlost je více než 130 km/h. To už je přeci na každém jednotlivci, aby možnosti zužitkoval tak jak smí... I kdyby měl hudbu nakupovat ze zahraničí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brko  |  14. 04. 2004 09:44

Tome, pozor na špiony, i tvoje tužka může mít mikročip. A prohlížej i hajzlpapír.
A nikomu to neříkej, je to tajné - Všichni, kdo nenadávají jsou výplatních páskách CTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TelcoLama  |  14. 04. 2004 17:10

Ty mas v ty hlave totalne vymydlino .... Nemakas pro Telecum ... me ta firma sere uz jen vidim nazev nebo zlutou barvu ... Mam 1Mbps linku sdilenou 30 lidma bez limitu a nekteri stahnou 25GB ja za 14dni stahnul 6GB a presto jsme zadny z nas nepocitil nejaky problem !!!. Problem je totiz nekde jinde v CTc ... "CTc lzi, vice nez lzi" ....
Jestlize mam agregaci 1:50 na 2Mbps lince jsou an tom ti lide lepe nezli nas 30 na 1Mbps lince, a presto my jsme spokojeni kdezto zakaznici CTc moc ne cim to asi bude .... a jen tak mimochodem platim za mesic 358.60Kc
LIDI MYSLETE A SERTE NA TELECOM ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pap  |  14. 04. 2004 08:16

Nepatříš náhodou k těm zbohatlíkům, kteří si nakradli dost, díky paskvilům zákonů našich drahých zákonodárců. Já bohužel k nim nepatřím a tak bych ocenil levnější net a přitom nepatřím k žádným warezákům. Jde jen o přístup k informacím ty magore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 08:27

A proč si myslíte, že by měl být net levný? To by do něj musel nasypat stát pár kaček... Nebo Vás napadá jiný způsob, jak slevnit, aby to nebylo na úkor podnikatelských subjektů a proti přirozené cenotvorbě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tumithak  |  14. 04. 2004 08:34

Tu "přirozenou" cenotvorbu jste myslel vážně?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Šilhavý  |  14. 04. 2004 08:51

Jistě; ADSL není jediný způsob připojení a tudíž ceny se k ostatním způsobům přizpůsobují...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  14. 04. 2004 11:26

nevim proc, ale svejma nesmyslnejma kecama mi pripominate demagogy Spidlu a Hlavenku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funtomas  |  14. 04. 2004 13:29

Tak takhle legracni prispevek uz jsem dlouho necetl pane Silhavy, jen tak dal, clovek se rad takhle po obede zasmeje.. Ci to asi je problem, ze tady zadne konkurencni prostedi v telekomunikacích neni a dlouho ani byt nemohlo.. Kdyz uz jsme u toho, ty ostatni zpusoby, to myslite co? Ultralevne pevne linky od CTc za desetitisice? Nebo snad nejaky ten garantovany Megabitek v licencovanem bezdratovem pasmu za 15000 Kc? Nebo snad dokonce UPC s jejich tzv. broadbandem s datovym limitem 5 GB, pokryvajici par ulic v par velkych mestech v republice? Rekl bych, ze tady mel Cesky Telecom temi exoty ve vlade posveceny monopol dost dlouho na to, aby nahrabal dost penez a dokazal nabidnout neco lepsiho nez ISDN a dial-up. Jenze ten dial-up, to je prece dojna krava, za pripojeni rekneme 40 hodin mesicne clovek vysoli 1100 Kc (o tech 350 Kc za to ze ma doma jejich draty ani nemluve), sit zatezuje minimalne, garanci kvality nema zadnou, proc proboha misto toho zavadet nejake pausalni ADSL, nedejboze jeste s garantovanymi parametry... Lidi nadavaj, ze vedeni Telecomu je neschopne, ale je to neschopnost nebo chladny kalkul? No kazdopadne ze cpou Telekoumaci prachy do kanalu a nedokazou udelat ani poradne ADSL je smutne, stejne jako je smutne to, ze zadnou realnou konkurenci nemaji, protoze kdyby tu neco takoveho existovalo, kazdy by se na ten jejich tzv. broadband s desivymi parametry a cenami zvysoka [censored], a to neokecate ani vy. Problem neni ani v cene, ja jim klidne dam 1500 Kc za linku s parametry v Megabitech, s minimalni agregaci, bez omezeni prenesenych dat, tim spis, kdyby na tom ti truhlici dokazali nabizet TV kanaly jako ve Slovinsku. Je samozrejme otazkou, proc ostatni operatori jenom kritizuji Telecom a sami kabelovou alternativu nenabizeji (neschopnost, neochota jit do rizika??), sice Netbox s optikou v Brne taky neni idealni (viz. tzv. garance ceny, slouvy na 2 roky), ale rozhodne za 770 kbps bez agregace, bez omezeni prenesenych dat bych tech 1000 Kc taky klidne dal, a jak je videt, tak to jde, alespon ve vetsich mestech. Nebo treba GTSL na Praze 2 s rychlostmi 400 kbps bez agregace a omezeni prenosu dat. Proste to jde, jenom chtit, na neschopnosti CTc ty vase blaboly nic nezmeni, ale to ty moje koneckoncu tady ne. A kdyz jste takovy Ded Vseved a vsemu rozumite, tak byste jeste nam tupcum mohl sdelit, proc jsme v pomeru ADSL na 100 pripojek posledni v celem civilizovanem svete, pripadne podle jakeho klice umistujou ti Telecvoci DSLAMy na ustredny. Ja bych totiz očekával, ze napred pokryji velka mesta a jejich velka sidliste, ale to se podle mych informaci prave nedeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  14. 04. 2004 15:55

V tom posledním bodě Ti rád odpovím. Podle nejmenovaného zdroje z ČTc se DSLAMy osazují na ústředny podle finanční náročnosti v dané lokalitě! Samozřejmě za předpokladu, že je v této lokalitě alespoň hypotetický zájem o ADSL...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funtomas  |  14. 04. 2004 19:16

Treba na nejvetsim prazskym sidlisti Jizni Mesto II by problem s financni narocnosti ani zajmem podle me nebyl, vzdyt je tady lidi jako krys :). Lec presto se nas mily zlutozelenomodry nenazrany neobtezuje (snad vzhledem k tomu jak jejich CTcDSL vypada dikybohu :). Teda ale co ze se vlastne mysli tou financni narocnosti by me taky zajimalo. Protoze podle me flaknout DSLAM na jakoukoliv ustrednu vyjde financne uplne nastejno. Nebo ze by naklady na benzin... Nejvic me ale stve, ze nemuzu prejit na CZFree, protoze AP s primou viditelnosti v okoli neni a zdejsi exoticke predstavenstvo jaksi odmita povolit antenu na strese.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  15. 04. 2004 08:08

Tak co si představují pod pojmem finanční náročnost se mi taky nepodařilo zjistit, ale podle mě to může souviset s typem ústředny a investicí do případného kompatabilního DSLAMu. Ty originální Alcatel, Siemens stojí řádové násobky těch známých čínských. Na druhou strany ty zase s některými ústřednami nekomunikují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  15. 04. 2004 14:34

DSLAM nemá takřka nic společného s ústřednou (telefonní)... DSLAMy se připojují do datové sítě ať už přes ATM nebo IP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2004 20:41

To Miroslav Šilhavý.

O přirozené cenotvorbě si popovídáme, až Eurotel (tedy vlastně Telecom) vyleze s cenami na připojení k internetu přes mobil v NMT pásmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  14. 04. 2004 08:53

Ty PAPE, no nevím, kdo je větší magor. Ten, kdo se zmůže pouze na sprostoty a napadání, nebo kdo něco umí a má se dobře /i kdyby využil díry v naší legislativě nebo v tom umí chodit/.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deicide  |  14. 04. 2004 08:49

To vis ze jo, trebas na pareni on-linovek  Nebud tak omezenej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brko  |  14. 04. 2004 08:56

Jasně kámo, na tom stojí a padá svět !!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čenda  |  15. 04. 2004 12:07

No jo, ale jak počítám, tak počítám......

Mezi náklady nepočítám D slam, Je to dlouhodobá investice a dá se vzít formou dlouhodobého ůvěru. A částečně ji pokrije aktivační poplatek.

Náklady na konektivitu 2MB Linky (kolem 14.000,- až 18.000,- rozprodanou mezi 50 uživalelů 512/128 tj. 50x 899,- = 44950,-

rozprodanou 4X  máme přece 2MB

tedy   44.950x 4 = 179.800,-

To je provozní výnos161.800- při 200 uživatelích na 1.měsíc za rok

je to 1.941.600,-   ( v nákladech není zahrnuto nákup/splátka dslamu,  lidské zdroje a jiné provozní náklady / el. energie, nafta, plat. generálního ředitele, dividendy..../ )

Mezi další zajímavé věci patří aktivační poplatek 990,-

Podle ČT. toto není překážka k rozšíření ADSL

  200x 990 =  198.000,-

Jestli ČT uvažuje podobně i u hlasovych služeb , tak se nedivím vykazovanému zisku 2 700 min. rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javorsky  |  14. 04. 2004 01:27

nasrat a rozmatlat, tot muj erudovany nazor na tuto problematiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  14. 04. 2004 01:04

BTW kde je ten český terorista (nejake koleje, nemocnice, hotel, pamatniky nebo co .. ) co se prej dle navlastní oči nekde podřezal nebo co ? Co takhle nejakého takového mamlasa poslat do útrob CTc ? Aby bylo trosku krve :) hehe :)  Jinak to s nima asi nepude :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sweetux  |  14. 04. 2004 01:23

Nepsal bych to byt Tebou takhle "natvrdo". Mohl bys byt obvinen z nabadani k trestnemu cinu. :/
Faktem ale je, ze u nasich "leaderu" (politici, topmanagement, apod.) se v praxi neprojevuje to cemu se rika osobni odpovednost. V tomhle je Amerika vic radikalnejsi (ne ze bych ji nejak zvlast obdivoval), kdyz se nekomu OPRAVDU nelibi co jeho zastupci provadeji, jde si to s nimi klidne vyridit osobne. At uz osobnim rozhovorem, anebo neosobnim sniperem. U nas se ceka az bozi mlyny domelou. :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  14. 04. 2004 02:39

A no dyť já bych tam nešel. Mám bezdrát a co je mě po nich. Tem z te komunistické firrmy (tady by mě taky za to nazvání mohl někdo napadnout) zaplať pánbůh již nic neplatím. Fakt že mě štve že některý lidi by ten net už mohli dávno mýt nebýt mastičů kapes ale co s tím. Prostě mě celý CTc připadá jako jeden obrovitánský tunel. Jednou (cca za pár let) se těším na Reality TV nebo na Discovery Channel na nejaký dokument o tom jak se před pár lety tunelovalo v ČR a byl z toho mega podvod a některé vysoké osobnosti za to nyní (tedy za těch pár let) sedí. No nocméně jak na ně jinak jít ? Po dobrém to asi nepůjde. Stávky nic neřeší, akce studentů style m Týden neklidu (samože vím že se to netu netýkalo) (tedy styl vyjítí do ulic s transparentama) zřejmě taky ne. Jak jinak si masa lidí může vydobudout něco co chce ? No diskutováním na živě, lupách, a podobných určitě ne. To není k ničemu. Tady to dle mě chce nějakou ráznější akci. Nicméně je fakt že já jsem se svým bezdrátem spokojený :) Akorát opravdu, jak jsem již podotýkal, je mi těch dalších mas bez možnosti bezdrátu líto :( Jako v dobrém slova smyslu. Kdybych měl možnost jim ten net dát, tak jim ho dám. Asi tak. A taky mě štve že těm papalášům je fakt jedno jak to tu vypadá. Maj svý platy :( Co víc chtít. :( A to je právě na tom to špatně.

BTW: U nas se ceka az bozi mlyny domelou. Domýlají setsakramentsky pomalu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  14. 04. 2004 08:13

Tem z te komunistické firrmy (tady by mě taky za to nazvání mohl někdo napadnout) zaplať pánbůh již nic neplatím.

Ale platíš, ani o tom nevíš. Ta firma totiž patří státu. Ty ji nepřímo financuješ Ze svých daní a sociálního pojištění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  14. 04. 2004 12:21

bordel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  14. 04. 2004 08:18

"Tem z te komunistické firrmy zaplať pánbůh již nic neplatím"

Ale otazka je jak dlouho nebudes platit ? Nebot az si odhlasi linky vetsi pocet lidi a Telecom prestane vydelavat, tak se domluvej s vladou a zavede se novy zakon, aby za telefon platili vsichni i ti co ho nemaji, protoze, kdyby chteli, tak by ho mit mohli. A nakonec kvalitni telekomunikace jsou pro vsechny i pro ty co volaji z budky, rekne Spidla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xor  |  14. 04. 2004 11:54

reseni samozrejme existuje. politik se musi obavat o svoje koryto. uplne nejjednodussi zpusob, je volit neparlamentni stranu. aby si ctyrlistek velkych (ODS, CSSD, KSCM, KDU-CSL+US) uvedomil, ze to vubec namaj jisty. je potreba jenom trocha nasranosti obyvatelstva a IQ vetsi nez 50 (uvaha - kdyz me nekdo sere, tak ho nebudu znova volit a zjistim si alternativu). a ty strany s pouzitelnyma osobnostma i programem existuji (pravda, vetsinou o nich lidi slysi jenom pred volbama, do masmedii se bezne nedostanou). ja v nasledujicich volbach uz velky strany volit nebudu.

pekna analogie je CZFree x CTc a maly strany x profesionalni politici. CZFree do znacny miry vzniklo na zaklade neschopnosti CTc (CTU, vlady). nicmene resi dusledek. je na case, aby lidi pochopili, kde je pricina a dali hlas jeste nezkorumpovanejm stranam.

(klidne bych volil zeleny, kdyby uz konecne pochopili, ze jadro je budoucnost, i kdyz ma svoje nevyhody)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lawman  |  17. 04. 2004 10:34

A radioaktivni odpad uskladnime u tebe ve sklepe, ano? Budoucnost je v obnovitelnych zdrojich. V jadre opravdu ne. Sezen si nejake informace treba o biomase.

ale jinak souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Butch  |  14. 04. 2004 15:06

Pohled na hlavu pana generalniho jak se rozpleskava po zdi jeho kanclu po vystrelu z tohoto milacka byl byl nejkrasnejsim zazitkem v mem zivote.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sniper  |  14. 04. 2004 11:33

Chtel bych se naucit se sniperkou, prispeje mi nekdo na ni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  14. 04. 2004 01:01

Zajímá tohle ještě někoho ? Sice jako zpráva o kokotech z CTc potazmo také i z CTU - dobre ale jinak nic moc  Uz se to dá docela i ignorovat.

  System Message:
     CTc Rulez !
 Abort | Retry | Ignore

Mačkat jen ignore:) Nic jiného se na to nedá říct :)  Wifi, Bezdráty, Optika rulezzzzz .. !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BiggusDickus  |  14. 04. 2004 01:00

Strášně rýchlo sa odtial odjebať, smeruje to tu do riadnej pyčy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Me je zle  |  14. 04. 2004 00:41

Prvni, ale omluvte mne, musim se jit vyzvracet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andy79+  |  14. 04. 2004 00:38

Hmmm, takže zas nic! To je paráda:-[

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor