Saiyans C
1. 10. 2020 • 20:49

Že by podnikl simulovaný útok na Bílý dům? Jako oplátku za to, že Američané nedávno simulovali útok na Kaliningrad ...

ziki
1. 10. 2020 • 19:02

Ta úvaha s posíláním Tu-160 do šrotu, poněvadž je od roku 1987 ve službě více než 30 let, je docela komická. Taková B-52 byla zařazena do služby už v roce 1955 a do šrotu ji také neposílají. Samozřejmě, že v obou případech probíhá průběžná modernizace nejen avioniky 🙂.
Myslím, že dneska je hodně lidí zdegenerováno rychlým morálním zastaráváním IT techniky a už jim přijde divné, že by se nějaká věc mohla používat i několik let či dokonce desetiletí 😀

Martin Prokop
Martin Prokop
1. 10. 2020 • 10:56

ó jé zase překlad tiskové zprávy bez myšlení. jasně kategorie a nej, nej a nej. Co na tom záleží když třeba nej vlastně není. Důležité je ale dát světu vědět že ho má většího....

Dr. QQ
Dr. QQ
1. 10. 2020 • 10:27

Kam se to hrabe na LZ 127 Graf Zeppelin.

Dusan
1. 10. 2020 • 10:10

To je neco jako "svetoveho ohlasu dosahl zejmena na Litomericku" aneb svetovy rekord v ramci ruskeho letectva. 😀 Americane litali s B-2jkama az 70 hodinove bombardovaci mise, takze to ze se Rus proletel jen tak 25 hodin je v tomto kontextu trochu komicky vykon.

AjaFreeman
AjaFreeman
1. 10. 2020 • 9:57

"pro letadla této třídy" Jak definujete tuto třídu? Jako letadla generace Tu-160 verze M2 a konkrétní modifikace u konkrétního provozovatele? Pro třídu letadel těžších jak vzduch se vytrvalostní rekordy pohybují v řádů týdnů...

kuchi
1. 10. 2020 • 9:57

Podle mých informací byl nejdelší let The Double Sunrise (někdy ve 40. letech, bez tankování), který trval běžně 28h, ale při špatném větru i 32h.
Přes 21 000km nonstop (bez tankování) uletěl Boeing 777-200LR z Hong Kongu do Londýna východním směrem (cca 22h letu).
V čem tedy byl tenhle let nejdelší? Mezi vojenskými letadly?

kolkyno
kolkyno
1. 10. 2020 • 8:58

ste si isty ze nemate preklep v tom druhom mene? Nebol to Volovic? 😉

jirik66
1. 10. 2020 • 8:43

No už jsem se chtěl divit, protože tyto bombardéry mají motory sice výkonné, ale určitě ne tak úsporné jako moderní dopravní letadla. A pak jsem se dočetl že třikrát tankovaly ze vzduchu, tak teď už je to jasné ... 😉

lacog
1. 10. 2020 • 8:27

Ako fajn, nový rekord - ale v prípade, že sa môže striedať posádka a za letu tankovať nemôže hocijaké lietadlo letieť "neobmedzene" ?

Určitě si přečtěte

Články odjinud