_ldx
12. 6. 2017 • 20:09

Je to firma v českých rukou, nebo je to ruský kapitál, který vydělává na americkém trhu???

David Král
David Král
12. 6. 2017 • 9:12

To vypadá jako reklama, jinak by zde byl odkaz na nějaké renomované měření US trhu.

DORLOCK
11. 6. 2017 • 20:43

No bodejť by jim nechyběli lidi, když jich tolik vyházeli a nebo ti co za něco stáli tak raději odešli sami, když viděli jak se to tam vede a kam to spěje. Ani to že firma skončila dvakrát v konkurzu jí moc neprospělo. Vždyť i tragédie z roku 2011, kdy zoufalý zaměstnanec zastřelil dva členy představenstva o něčem vypovídá. Vemte si L-410 Turbolet to je taky jedno z legendárních letadel z Kunovic a jak to s ním dopadlo. To je jak Tatra od doby privatizace, taky to s ní šlo z kopce. Každej si něco ukous až zbylo to co zbylo. Vždyť jen obnova Tatry do stavu, aby mohla začít znovu obstojně vyrábět. Trvala novým majitelům asi tři roky. Nynější stav v Kunovicích neznám, ale podle toho že nemají lidi se tam toho asi moc nezměnilo. Jinak si myslím že Čr měla/má spoustu značek světového věhlasu, jen jich spousta po privatizaci nedopadla zrovna nejlíp a tak držím palce všem kdo se je snaží v dobrém znovu oživit.

redmond
redmond
10. 6. 2017 • 22:52

celkom slusny dizajn, no az na tie kryty kolies.

michal121
10. 6. 2017 • 13:18

Sorry, ale začínáte mě s tou Moravou vytáčet. Tenhle hloupej nacionalismus si nacpěte do trenek. Nechápu, co je to za divnej zvyk. To myslím obecně, rozmáhá se to všude. Letadlo bylo vyrobeno v ČR, tak je to hit z ČR. Nebo budeme zdůraznovat národnost, jak se to v poslední době děje? Kam se asi dostaneme. Když je nějakej úspěch, nebo něco pozitivního v Čechách, tak se napíše ČR, když na Moravě, tak se neopomene zdůraznit ta Morava. Sorryjako, ale z toho je mi už špatně.

Určitě si přečtěte

Články odjinud