Ervín Kolařík
15. 5. 2015 • 15:58

Nějak se nemohu zbavit pocitu že to celé není ani tak zacílené na zákazníka, ale je to past na firmy které reklamy zadávají.
Z článku:
"… je zas důležité správné křupnutí. Tohle je velká magie…"
"Cena jednoho testu se pohybuje od desítek tisíc do dvou set tisíc korun…"
"Učíme firmy to používat…"

JungeFronte
15. 5. 2015 • 14:03

Všechno jde odrbat i PET, když člověk ovládá neurologii a biochemii.
Reklamy u mě jsou k ničemu, protože se řídím zásadou, že dobré zboží se prodává samo.
Jedině se dá dívat na reklamu s kočičím žrádlem, když tam nejsou hnusný rezavý nebo chlupatý kočky. Ale kočku nemám, tak jsou to u mě vyhozený miliony za reklamu.B-]

Dr.No64
15. 5. 2015 • 1:17

Kdyz si to nasadil na palici Zeman, tak to okamzite vybouchlo 😀😀😀😀😀😁😁😁

Určitě si přečtěte

Články odjinud