Lenovo ThinkPad X300: exkluzivní test

Diskuze čtenářů k článku

JanK  |  29. 03. 2008 00:17

Vypada fakt skvěle, až se mi podlomily nožky. Jediné co nechápu, proč při použití L procesoru o taktovce 1,2 se nepoužil ULV CPU o stejné taktovce.

Měl jsem T61, z důvodů častého cestování jsem vyměnil za VAIO TZ11XN když vyšlo na trh a jednoznacnym a jedinym faktorem proc jsem u Sony zatím je výdrž na baterii. Při hmotnosti 1,2kg se standardní baterií přeletím atlantik a mám ještě šťávu (standardně při středním jasu displaje a vypnuté wifi v letadle vydržím na baterii okolo 8:30 hodin, vyřizování korespondence, hudba na sluchátka, filmy - s Vista Business). Tohle je nezaplatitelný fakt pro tyto typy notebooků.

Jinak musím nechat, že všechny ty SW hračky od IBM (Lenovo) jsou daleko lépe udělané, než ty v Sony (subjektivní pohled), stejně tak rychlost IBM, takže čekám na nějaké IBM s podobnou výdrží a nekoukající baterkou, pak je to jasná volba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jožka  |  20. 03. 2008 18:44

Jsem slyšel že Leninovo není moc dobrá značka, je to pravda nebo je to blábol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swen  |  23. 03. 2008 09:44

no tak je to byvale ibm a kvalita je velice dobra. V porovnani s dellem a hp jsou na tom o 50% lepe a v porovnani s noname znackama jako je asus acer ms jsou na to uplne nekde jinde. MaM zkusenost se vsemi zminovanymi a muzu vrele doporucit produkty ibm lenovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoHnY2  |  28. 04. 2008 15:48

Leninova je dneska svetova spicka. At si tvrdi kdo chce co chce ThinkPady jsou nejpropracovanejsi. Je to kus stroje udelanej na praci. IBM takhle pristupuje ke vsem svejm produktum a Lenovo se toho (dikybohu) taky drzi.

X300 bych si nejspis neporidil, zato T61 s 1400x1050 LDCkem by byla temer jasna volba. Jak uz tu bylo napsano, pokud vydrz na baterkach, tak VAIO. Jen holt neni tak odolny aby vydrzelo pad z haubny auta na sterkovou cestu jen s odreninama :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  16. 03. 2008 17:12

Existuje alespon nejaka redukce USB-to-PCMCIA slot ? Nebo je to neresitelne a jedina moznost je pres BT na mobil ? (coz mi dost nevyhovuje). A tahat s sebou USB model se mi taky nechce, je nechutne velky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 03. 2008 00:02

Plne Vas chapu. Ja sam pouzivam 4G pres pcmcia pres 2 roky. Jedine jine reseni je opravdu jen pres 3G mobil, coz take nekdy delam a musim priznat, ze je to vlastne cistsi reseni. Notebook lehce hodite do brasny a nemusite resit problem kam s 4G kartou a davat pozor na antenku. No ale vice pouzivam 4G, protoze je u me rychlejsi.

VSEM DOPORUCUJI THINKPAD T61. Za levnejsi peniz mate opravdu high end vcetne procesoru a nvidia karty. Vaha 2,3 kg, vyjde nejmene o 10 tiic levneji a muzete na nem poustet opravdu co chcete. X300 je podle me modni zalezitost slim nbk, ale to se da poridit na obycejne psani lavnejsi varianta. Jinak pro priznivce takto lehkych Thinkpadu jako x300 je asi nosenim drivi do lesa, ze X61 je take lepsi a levnejsi. Cili, kdo to mysli vazne se ThinkPadem, tak jedine T61 nebo X61. T61 z mych zkusenosti mohu doporucit na 1000 %.

Trackpointista Petr :-]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  17. 03. 2008 08:41

Pripojeni pres mobil bych se chtel vyhnout, protoze obcas potrebuji soucasne telefonovat a byt pripojen, navic mi i vadi vybijeni mobilu pri delsim pripojeni, pripojeni samostatnou kartou je proste komfortnejsi.

Mozna by bylo reseni zde: http://www.elandigitalsystems.com/usb/u142.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  24. 03. 2008 12:21

Dobrý den,

prosím Vás o pomoc. Mám Lenovo T60, akorát ta 4G karta mi tam nejede....

Je to evidentně nekompatibilitou hardwaru. Vám to tam jede?? A jak se Vám to podařilo rozjet?? Jinak Lenovo T61 je opravdu super....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Šmíd  |  24. 03. 2008 23:48

Nemůže být u vás 4G karta od T-mobile rychlejší než 3G telefon, protože 4G internet od T-mobile je ve skutečnosti 3G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 03. 2008 23:21

Všimli jste si těch tlustých okrajů displeje? Proč to nemá jako např. x40? To už mohl skoro být v tomhle šasi 14-ti palcový displej a použité rozlišení by bylo malinko příjemnější na oči. A nebo naopak notebook mohl mít příjemnější rozměry...osobně mi přijde dost velký. (jinak rozhodně jsem příznivce vysokých rozlišení a chtěl bych si zkusit tohle rozlišení na 12-ti palcovém displeji), nemáte někdo tip na takový notebook?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaydoo  |  12. 03. 2008 12:56

A co je obrovske minus, ze to nema Expres Card a ako som cital, ani PCMCIA konektor.

Takze s mobilnym internetom si clovek v terene nepomoze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 13:05

A co třeba modemy do USB? Ty by vám nestačily? A až přestanou místní operátoři dělat "zagorku", tak máte modem přímo uvnitř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 13:33

No ale chodit niekte s USB modemom, ktory sa hojda na kabliku nie je moc esteticke a prakticke.

Uplne inak to vyzera, ked z NTB trci mala karta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 13:54

Když z notebooku trčí a překáží malá karta s anténou.

A víte jak perfektně to vypadá, když jste přes BT přiháčkovanej na telefon co máte v kapse?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 14:13

To je tiez pravda, ale ked mas datovy pausal na inej SIM karte, tak ti to nepomouze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 15:25

No. Myslím že notebook za 65k si budou kupovat lidi, kteří tohle neřeší a mají internet přes mobil bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 15:37

Tak ja mam T61 a resim to Pouzival som pripojenie cez mobil, ale komfort s datovym pausalom na inej SIM karte je vacsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  12. 03. 2008 21:42

"Internet se SIM kartou" ovšem stále je možné mít integrovaný, problém je s naším 450MHz CDMA. Až jsem se divil, že mi i místní servis objednal od Lenova díly (anténu, slot na simku) do mé T60 (měl jsem obavy neb se u nás žádný ThinkPad s UMTS modulem afaik nikdy neprodával), tak jen doufám, že skutečně přijdou :)

Na CDMA od Eurotelu ovšem doporučuji USB modem, ta PCMCIA karta má dost mizerný příjem a když k ní připojíte externí anténku, tak už to máte jako s USB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  12. 03. 2008 21:44

Omlouvám se, nějak jsem nezavnímal že se tu mluví slovensky a nejspíš tedy je řeč i o Slovensku, kde o situaci s mobilním internetem nemám moc přehled, ale tuším že někdo klasické UMTS provozuje, byť Flarion či podobné skopičiny asi integrované nehrozí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2008 12:02

To nevadi, jak se tu mluvi. S Flarionom Su urcite problemy, ale orange ma normalen UMTS na simke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  13. 03. 2008 18:18

V tom případě je jediný problém s jeho integrací do ThinkPadu nutnost docela důkladně ho rozebrat, protože anténa musí do displeje. Na druhou stranu náklady na to jsou, v případě dílů ze servisu a samotné UMTS karty (miniPCIexpress) z eBay (ale nové) pod 4000Kč, což je na datovou kartu docela dobrá cena...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Vy ste tu recenziu necitali? Vyslovne som tam napisal, ze X300 anteny ma, aj ked nema modul - WWAN ready. Tj. staci tam vlozit modul co zvladne ktokolvek so srobovakom ak je schopny si zaviazat snurky na topankach (alias ma elementarnu zrucnost). Problem vsak je, ze to nemusi fungovat :) niekto by to musel skusit - ja uz X300 nemam :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  13. 03. 2008 18:39

Ale čítali a už to aj vedeli skor, leč trochu tu offtopicovali i s pouhými T6x. X300 má tuším v HMM opravdu jen "antenna array", takže je vybavena vždy, ono taky proč se u tak drahé hračky omezovat u dílů s náklady pár centů...

Mdul by fungovat měl, technicky žádná překážka neexistuje, až na oškivý seznam povolených karet v BIOSu, který si určitě ani taky neodpustili :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

presne tak, lokalne specifika sa pri navrhe mozu riesit len tazko - globalne sa pocita s tym, ze je datovy modul integrovany (integrovatelny) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 03. 2008 16:45

a v com presne je problem s miestnymi operatormi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Datovy modul co predava Lenovo je Verizon/Vodafone a ten v SR nie je vobec a v CR to proste neriesi (nema vlastne moc datovych produktov). To sa vsak v dohladnej dobe zmeni (nie nemyslim tym zmenu pristupu vodafone)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  12. 03. 2008 12:24

Tak absenci dokovacího konektoru považuji v notebooku určeném pro firemní použití jako velmi výrazné mínus. Ač mi je tato značka sympatická, tento model mne i s ohledem na jeho cenu vůbec neoslovil. Konkurecní by mohl být třeba i Dell Latitude D420.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  12. 03. 2008 15:03

Oprava: Dell Latitude D430

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

D430tka je dobry stroj, ked sa dost nakonfiguruje (tj. aj s SSD) tak by sa to X300vke mohlo aj rovnat. Myslim ale, ze nemoze mat na sebe tolko bateriek a tiez 1280x800 je oproti 1440x900 dost velky ustupok. Je to vsak o prioritach - aj u Lenova si mozete nahodit X61 ak chcete nieco ine :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2008 08:57

Ano, souhlasím s Vámi, možná jsem měl zmínit i X61, ale první mě napadl právě ten Dell, protože mám s nimi největší zkušenosti. Osobně mi nepřijde recenzovaný notebook jako nějaká "superbomba", jak by se mohlo z článku zdát. Jak jsem již psal v prvním příspěvku - u firemního notebooku pro vážnější práci (teď nemyslím ty případy, kdy je notebook opravdu využíván tak jak je, například pro servis v terénu) mi přijde chybějící dokovací konektor zcela zásadní chybou, která jej podstatně degraduje.

Trochu ot ... Co se týče toho disku, tak mám zkušenosti s 1,8" 4200 otáčkovými disky, a to je opravdu docela tragédie - v konfigurátoru u D430 jsem narazil na možnost volby 5400 otáčkového disku, takže já osobně bych asi zatím SSD vyměnil za klasiku na 5400 otáčkách, a to s ohledem na současnou cenu SSD, což se předpokládám do budoucna změní a pak by mohla přijít na řadu výměna disku. Jediné, čeho bych se bál u té D430 je hluk - mám k dispozici D420 a tichošlápek to není ani náhodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bedo.  |  12. 03. 2008 11:34

je sice pravda, ze pristupova doba a rychlost citania je podstatne lepsia ako u HDD, ale s rychlostou zapisu uz to tak slavne nie je (obycajne je oproti HDD tak polovicna) a na to sa zvykne v recenziach (vratane tejto) 'zabudat'....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek K  |  12. 03. 2008 11:37

Možná proto že v 99,9% jen čteš , ono zapisování není tak časté .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bedo.  |  12. 03. 2008 14:07

o tych percentach by som mal urcite pochybnosti - predsa len ked pracujem na nejakom dokumente, tak ho vacsinou chcem aj ulozit (a to casto, pokial si vazim svoju pracu), plus je tu rezia OS (strankovanie, swap) a inych programov (cache web browsera atd.). Samozrejme by som osobne chcel SSD, ale ani nie tak kvoli rychlosti, ale kvoli nulovemu hluku a vacsej mechanickej odolnosti (moja Toshiba Portege 2010 pouziva 1,8' disk a voci rychlosti nemam namietky, zato hlucnost je po niekolkych rokoch pouzivania celkom citelna a bezici laptop sa prenasat stale neodvazim).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

bezne write operacie su okamzite - dokumenty a normalne subory maju predsa jednotky megabajtov, nie desiatky ci stovky ...

Inak k rychlosti > skusali ste niekevy v poslednej dobe nejaky vykonnejsi desktop? Rychly pevny disk je alfa a omega reaktivneho OS a mat notebook a bat sa ho prenasat zapnuty je dost paranoidne (naco je potom dobry?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JINC  |  12. 03. 2008 20:47

"dokumenty a normalne subory maju predsa jednotky megabajtov, nie desiatky ci stovky ..."

Šťastný člověče! U mne, i u mých kolegů, mají "normální" soubory spíš desítky megabajtů, spíše více desítek, a pokud otřebuji, jako že potřebuji, často i něco rozsáhlejšího "k ruce", tak ani několik stovek megabajtů není výjimkou. To jsou ovšem obvykle už nějak předzpracovaná a tedy komprimovaná data. Když se připojím k firemní síti (jednou za dva týdny), tak si stahuji a zapisuji obvykle několik gigbajtů "syrových" dat. Každý holt není sekretářka, pro každého není "typický" dokument dopis.

Faktem ovšem je, že osobně neznám žádný notebook se "svižným" diskem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Ja teda nie som sekretarka :) ale vas popisany stav je na druhu stranu tiez extremny ;) bude sa to rychlo otvarat a normalne zapisovat, ziadny stress

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bedo.  |  13. 03. 2008 10:41

co takto citat trochu pozornejsie - pisal som ze sa bojim prenasat beziaci laptop (ano, mal som tam preklep, sorry) - to znamena zapnuty. Vypnuty som sa ho naprenasal az az - a z vlastnej skusenosti by som nechcel nijaky notebook co vazi viac ako 1,5kg (moja Toshiba ma 1,25kg a to ju uz nejakych par rokov mam). Ohladom vykonneho desktopu - je MacPro QuadCore 2,8GHz dost vykonny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

V tom mackovi mate jeden normalny disk (7200rpm)? ak hej, tak nic moc

Ad prenasanie zapnuteho notebooku > od toho su snimace pohybu/otrasov u lepsich znaciek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  15. 03. 2008 09:50

Pokud máte dostatečně velkou operační paměť, stránkování může být minimální (ostatně na SSD není moc žádoucí) a váš operační systém snad podporuje buffering zápisů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bedo.  |  15. 03. 2008 12:15

OS, ktory pouzivam, ma spravu VM vyriesenu velmi slusne, ale pokial viem, tak nebezi (urcite nie legalne) na recenzovanom notebooku. Inak strankovanie ma vyznam pri lubovolne velkej operacnej pamati - je lepsie pamat vyuzit na nieco zmysluplne (napr. cache FS), ako ju nechat nevyuzitu len preto, ze nejaky program si z nej cast ukroji, lebo v buducnosti ju mozno bude potrebovat (rozumne OS alokuju takuto zatial nevyuzitu pamat vo swape).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waa  |  12. 03. 2008 12:41

Skus ale zapisovat viac veci naraz a zistis kde je pes zakopany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

drtiva vacsina operacii je skutocne citanie a u pouziteho SSDcka ten zapis nie je vobec tak zly ako u prvych generacii. nemeral som to sice exaktne (to sa aj pri jeho pouziti ako systemovy disk ani moc nejde), ale rozhodne nie je pomalsi ako bezne 1,8cky - skor rychlejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 10:59

Co znamená tohle: "Skutečné stereo donedávna neměly ani řady T a R,..." ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 10:47

Sice nemá dokovací konektor, ale ve volitelném příslučenství je tohle: http://www-01.ibm.com/common/ssi/cgi-bin/ssialias?infotype=AN&subtype=CA&htmlfid=877/ENUSZG08-0203&appname=lenovoeurope&language=en

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

testoval som snad vsetky dostupne/existujuce usb docking veci - aj tu co predava lenovo (je to kensington). Funguju, ale k plnemu docku to ma daleko. Naviac ten kensington nema digitalny vystup > ma ho jedine toshiba dynadock. Proste su to nahradne/obskurne riesenia ...

Rovno zodpoviem aj nizsie polozenu otazku > vsetky Thinkpadz mali velmi dlho iba jediny reprak, neviem presne od ktorej rady sa to zmenilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 21:40

Tak to teda pr kamaráde. Že je to jeden jediný plastový blok beru, ale ty repráky tam jsou dva, Jediný kdo nemá dva, ale jenom jeden je Xková řada. A to si ještě nejsem jistej že u všech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF_  |  13. 03. 2008 09:07

Jestli všechny Thinkpady měly jen jediný reprák, tak můj před lety první notebook s číselným označením 600E asi musel být Dell nebo HP...? U současného Xka neposoudím, kolik reproduktorů má notebook, ale dokovací stanice má dva a přišlo mi, že jsou nebývale kvalitní. Aspoň s tím, co jsem slyšíval z notebooků doposud. Nu co, koneckonců je v ní kupa místa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 10:19

To jako X300 ma sroubkovaci system ?

Ja mam u T42 sroub jenom jako pojistku, ale jinak potahnu za knoflik, vyskoci tahlo a tim mechaniku vytahnu ... bez sroubavaku, to zajistovani drzi pevne i bez toho sroubku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  12. 03. 2008 10:28

http://lenovoblogs.com/insidethebox/?p=139

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 13:30

Tak to mi tedy neprijde jako reseni vhodne stroje tohoto kalibru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 13:57

Proč? Stejně většina uživatelů má nynejší vyhazovací mechanismus jištěný šroubkem, takže šroubujete tak jako tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy_Ivan  |  12. 03. 2008 16:12

Jak jsem notas vybalil tak sroubek sel pryc a od zacatku tam mam jenom diru ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

toto riesenie je uplne ok - plne funkcny ultrabay je skutocne o hodny kus vacsi (hrubsi) a do tohoto prcka by nacpat uz nesiel rozumne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darker  |  12. 03. 2008 10:01

Nevite nekdo kolik stoji tento notebook v USA? A znate nekdo adresu na nejaky dobry americky eshop? diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  12. 03. 2008 10:06

Odhadem polovinu, jako vse tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  12. 03. 2008 10:14

shop.lenovo.com : od 2,548.00 US$ vyse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  12. 03. 2008 09:41

Proc uz nas nejde neco podobneho jako zde http://www.notebookcheck.net/Reviews.55.0.html ? Vsimnete si v recenzich predevsim sekce "Display", kde se snazi namerit realne parametry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Jednoduchy dovod > v redakcii som bol dohromady 1,5 dna a proste sa to nestihlo :) vybavenie inak na tieto veci mame, u notebookov to vsak bezne nema vyznam > vsetky maju +- autobus rovnako zle panely a ziarive vynimky poznam od pohladu - x300vka to vsak nie je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okno  |  12. 03. 2008 09:17

Za konkurenci bych smele povazoval M1330 od Dellu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  12. 03. 2008 09:40

A ma stejne rozliseni displeje ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  12. 03. 2008 11:41

Nemá, jen 1280 x 800.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kim  |  12. 03. 2008 15:37

Rozlisenie nemusi byt pre kazdeho vyhoda, mam 3roky Toshibu Portege M205 s nativnym rozlisenim 1400x1050 pri 12" ale dlhodobo sa s tym neda robit. Osvedcilo sa mi 1024x768.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

tvcalculator.com a spocitajte si to > na tej 12tke mate este o hodny kus mensie body ako je na X300 > ta ma presne take iste velke (+- jednotky percent) ako 1680x1050 na 15,4" alebo 1400x1050 na 14" ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 03. 2008 11:43

Mate s M1330 nejake zkusenosti? Slysel jsem dost narku na kvalitu zpracovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

xps m1330 je uplna ina liga (nizsia) - s tymto sa to neda porovnavat ... to uz skor vaio SZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matis  |  14. 03. 2008 01:20

Co se týče zde navrhovaných konkurentů, je mi s podivem, že se zde hojně diskutují "konkurenční" notebooky s 12,1" displejem, ačkoliv mi pro rozměr 13,3" notebooku, jako je X300, přijde mnohem vhodnější a srovnatelnější konkurence v kategorii 14,1." Tady vidím favorita v notebooku Dell Latitude D630. V přímém porovnání obou výše zmíňených strojů mi X300 až na cenu nepřijde nijak vyjímečný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maryn  |  17. 03. 2008 21:40

D630 je cihla těžká. Máme je v práci... Dobrej notebook, ale opravdu není vhodný na nošení. Váží skoro přesně 2x tolik jak X300.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  12. 03. 2008 08:44

Absence dokovaciho konektoru zamrzi, ty otresne 'polepetky' (Intel, Widle) snad pujdou pohodlne odstranit - tohle poutove zdobeni krabic a sasi notesu jsem jeste nepochopil, tim spise u highend/top stroju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor