Nic kloudného to nenabízí a stojí to tolik jak ojeté auto. To koupí celosvětově tak max 20 lidí.
Tak ta myš pamatuje ještě TihinPad T410s, který jsem měl. Už tehdy byla těžká kvůli dvojici AA baterií...
co člověk, to názor ... u zrovna seděl člověk z IT podpory a rozplýval se, kde jsem sehnal tak malou, přitom skvěle váhově vyváženou myš... 😉
Boha jeho, co na tom je za ty prachy?!
Za ty peníze už to chce 4k.
Z inovací a originality IBM je trapná kopírka. Koho to nepřestalo bavit, za nehorázný prachy pořizuje průměrný komponenty s mizerným servisem
Originalita - Ono totiž nemá smysl inovovat něco co funguje. Např: Lenovo mělo ten průser s tou klávesnicí.Podpora - Co já vím, tak think ti Lenovo opraví do 24h ať jsi kdekoli.... To nemají ani Apply.
po nahlaseni servisniho pozadavku nikdy nevolal techik driv jak za 3 dny. vcetne dilu prumerne 3 tydny. take posilaji do rakouska, kdyz je to neopravitelne, penize zpet po urgencich za pul roku. ma nekdo pozitivni zkusenost se servisem lenova onech 24 hodin?
skus nieco ine ako ideapad
Jenom podám vysvětlení pro nezasvědcené... Řada Idea je uživatelská a domácí a řada Think je podnikatelská/pracovní.Každá řada má JINOU PODPORU. Jinak oprava: Think od roku 2013 má dobu opravy 2-5dní. Za mystifikaci se omlouvám
nevím, mám teprve cca 8. notebook IBM/Lenovo z řady Think a nikdy se mi nic nepokazilo, takže o zkušenosti se servisem se nemůžu podělit.Vlastně u modelu x201 mi po 3 letech přestalo svítit osvícení klávesnice, ale protože to vůbec nepoužívám, vykašlal jsem se na to...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.