Omlouvám se, že si tu tak ventiluji zlost, ale vůbec nechápu, jak může být Lenovo tak populární - s jejich servisem a po zkušenosti co mám já a další tisíce zákazníků.Bohužel jsem si od nich koupil nefunkční notebook z evidentně vadné série (neužitelná wifi u U410, U310) tak, jako další tisíce zákazníků a Lenovo to naprosto neřeší, viz http://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y-U-V-Z-and-P-... ... Jedná se o vlákno na Lenovo fóru, kde si stěžují zoufalí majitelé... 70 stránek mi přijde už opravdu hodně, ale to co tam popisují je teprve něco, jeden za všechny: Hi all,I tried to send my u310 back for the known wifi issue.after 4 weeks i got a message it has arrived at my resellers shopThey told to the reseller they changed the defective parts (=wifi adapter). Before sending it back I placed some sticker all over the laptop and I noted down the mac address.I've place the stickers (transparent tape) such a way they have to remove it to be able to open the notebook.Also in the event log I kept the last login date and noted it down. When I got my notebook back I noticed the following:- fysiek address (mac) did not change = so wifi card not replaced- stickers and plastic packaging untouched = so laptop not opend- last login event = not changed conclusion they didn't even touched the device nor did they took a look at it.My reseller only accept refunding when device have been send back after 3 times.but my girlfriend needs it right now and we are thinking about to buy a nano usb wifi adapter from EDUPPS: this is a belgium device (europe) and the support tech center is in holland which is the same tech center for medion so maybe that's the reason.I will be filing a complain to lenovo together with my lawyer next week.I'm deeply chocked how lenovo went from a top business computer branch to a very bad and amateuristic consumer company !
V CR Lenovo vsechny tyto postizene ntb stahlo a zakaznik dostal zpet 100% kupni ceny. Vada byla uznana na cele serii ktera takto prijela. Dalsi kusy jiz touto vadou netrpi. Stacilo se obratit na prodejce kteri tyto ntb bud stahli nebo v pripade domluvy se zakaznikem poslali na opravu/vymenu wifi modulu. Vzdy se muze stat, ze se nejaky technik na opravu "vykasle", nebo ji odflakne, pripadne prodejce neresi sve povinnosti. V tomto pripade vsak z vlastni zkusenosti musim rict, ze vse probehlo jak jsem popsal. A ne nepracuji v Lenovu :- ) PS : tisicu tech vadnych kusu napr v CR fakt ani nebylo ... :- )
Rád bych sdílel váš optimismus, ale není na místě. Reklamoval jsem celkem 3x, vždy zamítnuto, dokonce i když jsem se odkazoval na výše zmíněné oficiální fórum. Pomohl až soudněznalecký posudek hovořící jednoznačně v můj prospěch, který sice Lenovo opět ignorovalo, ale Alza nakonec díky němu vrátila peníze (preferovali to před soudem). Stojím si za svým - příšerná firma, příšerný servis.PS celá tahle procedura trvala téměř půl (!) roku.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2013 12:24
Ja som s Thinkpadom pár krát bol v autorizovanom servise a vždy som sa stretol s maximálne ústretovým a profesionálnym prístupom. Problém som nikdy neriešil s predajcom.Raz som mal aj zakúpenú rozšírenú záruku, takže som zavolal na hotline, a servisák do 48 hodín prišiel a na mieste notebook opravil.Tým nechcem spochybňovať vaše negatívne skúsenosti. Ja iba píšem o tých mojich.
Slyšel jsem, že ty ThinkPady berou jako vyšší třídu a i služby k nim jsou asi lepší, já (a mnoho jiných) jsem se svým Ideapadem za 23 000 asi nestál za řeč :(
Ideapad je hračka ;) ten by som nekupoval ani náhodou.Ak by som kupoval low-end, tak sú asi lepší výrobcovia.
Tak ale Ultrabook by z principu úplný odpad být neměl... bohužel u Lenova byl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.