Jednoduchá reakce, nebude to poprvé co napíši, že první věc co dělám po nákupu NB je:
> Stáhnu poslední ovladače ze stránek výrobce.
> Připravím si instalačku OS.
> S disku odstraním oddíl pro obnovu* (škoda místa u SSD), instaluji OS.
> Po aktivaci, nastavení, inst. SW zazálohuji ze zaváděcího média na ext. disk, cloud ve formě zapisovatelné na flešku či BD disk.
* Není problém jej opět jako oddíl disku, zálohovat kamkoliv a kdykoliv obnovit, ovšem proč?
Poznámka: Je-li ještě někdo kdo to neví, pak vězte, že záruka se vztahuje pouze na HW, prodejci je srdečně jedno co provedete se SW vybavením. V případě vrácení produktu jej obnoví (ze sady dodané výrobcem) během chvíle do původního stavu.
Poznámka2: Z reakcí, takže abychom si vyjasnili situaci. V tomto případě asi lze využít záruku a reklamovat NB jako celek, ovšem pokud kdokoliv zde z přítomných nosí na reklamaci NB (smarty nechám stranou) HW OK, pak to znamená, že snad ani ten OS nainstalovat neumí, neporadí si v základních otázkách používání PC. Moje prvotní poznámka je směrována na ty, kteří jakýmkoliv způsobem, nesprávně zasáhnou do OS, NB má HW závadu a oni se ho bojí reklamovat. Zde není obava na místě, prodejce bude řešit HW závadu bez závislosti na tom, co se stalo po SW stránce. Snad jsem se nyní již vyjádřil lépe.
Názor byl 3× upraven, naposled 03. 06. 2016 16:06