Původně jsem si myslel, že mé další auta bude na elektro... ale situace je stále zoufalá. Dokud energetický článek nebude mít max. velikost současné autobaterie , dojezd aspoň 150km a jednoduchou výměnu, tak to bude jen na reklamu.Jednoduchou výměnou myslím někam přijet, snadno vytáhnout, vyměnit článek za nabitý (třeba jako malé plynové bomby nebo nechat prázdný článek dobít v centrále firmy a vzít si plný), zasunout do auta a pokračovat v cestě. Samozřejmě by to šlo i dobít v autě, ale pokud někdo spěchá, tak aby to šlo lehce vyměnit.
To bysis nahradni clanek mohl vozit v kufru. Anebo mit na voziku dieselagregat. .... ted me napadla kacirska myslenka.... co tak dat ten agregat(motor) primo do auta pod kapotu a nemuset tak resit nejake dobijeni ci vymenu baterek?
A hlavně netahat s sebou několik metráků baterek. Nižší hmotnost, menší energie pro zrychlení, když se s tím někde bouchne, tak to posypou hasiči sorbexem a jedou domů.
Článek s reklamním videem Fordu, doplněný 6 dalšími reklamami. Na stránce Alza, reklama na KIA (asi lepší než Ford), 12 dalších reklam a 33 trackerů. Takže pánové, doplněk pro VTM > ON
Se nedivím. Zvýšení počtu reklam do absurdna znamená z pohledu uživatele nevyhnutelnou aktivaci "doplňků", stejně jako extrémě přehnané daně nezpůsobí vyšší příjem do státního rozpočtu. Akorát jistí, tohoto "přírodního" zákona neznalí lidé, v jistých redakcích na to teprve musí přijít. Nicméně budou ti předhazovat popup, že potřebují vydělat a že by si měl vypnout "doplněk". Jakoby ti třeba na Nově při přepnutí jinam v době reklamy settopbox hlásil, že nesmíš přepínat, že nova potřebuje vydělat a tak na to musíš koukat a hotovo. 😃 Ještě kdyby tak inzerent zjistil, že v době reklamy všichni přejdou jinam a sledovanost klesne na 15 minut o 80% a těch zbylých 20% jde na v té době na velkou. Pro inzerenta pak naprosto vyplýtvaná investice bez jakékoliv hodnoty. Chudák inzerent.
zatim maji sledovanost. kvalita je zalostna, kdyz clovek vidi, jaky se nechaji delat videotesty, design stranek. takze je mi uplne jedno, jestli lutonsky nebude mit co zrat. si to prectu jinde
Pokud za tím stojí velká automobilka jako Ford, tak to už vidím jako velmi nadějné. Pro různé doručovací služby a živnostníky s rádiusem pár okolních měst to bude stačit. Pro spediční firmy je dvěstě kilometrů málo, ti potřebují o dost víc.
Kámoš jezdil u PPL a měl denní nájezd okolo 50 km. Auto používají dva řidiči na směny, tj. 100 km, takže to stačí i když v reálu by to najelo méně než udávaných 200 km. A přes noc se to nabije. Tady to smysl dává, na rozdíl od rodinného auta.
prave, ze vubec ne!! kamos u ppl jezdil asi na kole. navic neustale startovani a rozjezdy
Neustale startovani a rozjezdy? A to jako tomu elektromobilu vadi?
No jasně, už jsi viděl někoho, kdo by nastartoval elektromobil? 😀
nevim, zda si delate srandu nebo to myslite vazne
dtto
A v zimě co? U normálního auta není problém mít zapnuté topení naplno, takže se hbitě doplní to, co se vyvrzá dveřmi. Ale u elektromobilu? Kolegu přitáhnou ani ne z půli cesty.
par okolnich mest? ujede tak do jednoho a konec😳😁😁👍🏿. Je to uplne nepouzitelne
Tady jde čistě o PR, ukázat, že i Ford jede na "zelené vlně" a chtějí se zavděčit jistým skupinám. Reálně se nepočítá s větším objemem výroby a prodeje zákazníkům, protože taková dodávka je dost dobře k ničemu. Zákazník čeká vůz, který bude sloužit, proto se takové vozy kupují, montují se dílenské zástavby, přidávají se spací nástavby ... atd. zkrátka dělají se úpravy podle potřeb majitele, kterému bude sloužit. Levný a funkční pracant, to je oč u dodávek běží.
😁😁👍🏿😳
Je to jednoduche, takto zk*iplenou verzi, proste nebude nikdo kupovat.Neni nad vuni spleneho benzinu, produkovanou mym 6litrovym motorem.Kam se hrabe nejakej elektrosrot, pfff. 😀
Zřejmě i rád čicháte vlastní větry...
Nene, já mám výfuk vzadu, mé větry většinou čichají majitelé elektromobilů, kterým dochází baterka a netrpělivě vyhlížejí nabíjecí stojan.B-]B-]B-]
Trochu mi to připomnělo ten zázračný projekt německé pošty, který po pár letech marných pokusů skončil fiaskem... Předpokládám, že v tom reklamním sdělení je za tím báječným dojezdem malinká hvězdička a někde úplně dole je napsané, že je to jen teoretický předpoklad, když to jezdí nenaložené, po rovině, se zhasnutými světly, vypnutým rádiem a bez klimatizace...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.