Leden v Internetu: návštěv mnoho, peníze nevidět

Diskuze čtenářů k článku

Michal Blaha  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Pouze pro uplnost (protoze leden 99 neni k ATLASu k dispozici):
ATLAS prosinec 98: 1 780 674
ATLAS prosice 99: 11 363 219
rust: 638 %
Tzn. s rezervou nejvetsi ze vsech velkych serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrick Zandl  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Michale, dovol mi dotaz - neni to tim, ze jste nekdy vloni shrnuli do auditu DCCI vsechny sluzby pod Atlas, ackoliv jste nektere z nich auditovali zvlaste? No, to mne jen tak napadlo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Blaha  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Nikoliv. Cely rok jsme auditovali ATLAS a MUJWEB.CZ zvlast. Nove pridane sluzby ATLASu samozrejme jsou v auditu ATLASu, protoze jsou nedilnou soucasti serveru.

Pouze mapy.atlas.cz jsou vzacna vyjimka - auditujeme je zvlast.

Zmeny v rozsahu auditu naopak udelal Seznam, ktery puvodne email Seznam auditoval zvlast, v prubehu roku ho pridal do zakladniho Seznamu. Tzn. ze jeho rust by byl jeste mensi, nez je spocitany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Souhlasím, že Atlas.cz roste také hodně (ale je fakt vaše vina, že jste v meziročním auditu loni nebyli, s tím nic nenadělám).
Ale kus pravdy má i PZ, protože tím, že vytváříte separátní aplikace a všechny je smolíte do jedné koule jménem Atlas.cz, ve které se už ani já nevyznám. Kdybych měl sčítat např. všechny návštěvy cpressáckých serverů nyní a před rokem, tak jsem na 2000% růstu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kubicek  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Napsat v hodnoceni vysledku www.iDNES.cz, že "Pokles iDnes (- 22 %) je těžko pochopitelný, možná jsou v tom nějaké technické faktory (počítání stránek)" zpochybnuje jak kvalitu auditu DCCI, tak serioznost iDNES. Zbytecne se tak vyrabi zahada tam, kde neni. Vysvetleni je jasne a srozumitelne, a autor clanku by jej od mne dostal, zeptal-li by se.
iDNES otevrel v prosinci mimoradnou prilohu Vanoce se soutezi, kde garantoval reklamnimu partnerovi EuroTel cca 300.000 PW. Skutecny mesicni vysledek byl milion PW jen na stránkách "Vanoce"(!) a jednalo se o nejuspesnejsi prilohu i reklamni kampan na serveru iDNES.
Stale rubriky iDNES maji rostouci tendenci, staci porovnat shlednute stranky mezimesicne listopad (2,29M) -leden (2,49M).
Jan Kubicek, vedouci iDNES

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 18:57  | 

Díky za vysvětlení - to jsem nevěděl. Není asi v silách nikoho se doptávat správců několika desítek webů. O tom, že iDnes neustále prudce stoupá, informuji celkem pravidelně, jak jistě víte sám a gratuluji vám k tomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky