Napsat v hodnoceni vysledku www.iDNES.cz, že "Pokles iDnes (- 22 %) je těžko pochopitelný, možná jsou v tom nějaké technické faktory (počítání stránek)" zpochybnuje jak kvalitu auditu DCCI, tak serioznost iDNES. Zbytecne se tak vyrabi zahada tam, kde neni. Vysvetleni je jasne a srozumitelne, a autor clanku by jej od mne dostal, zeptal-li by se.
iDNES otevrel v prosinci mimoradnou prilohu Vanoce se soutezi, kde garantoval reklamnimu partnerovi EuroTel cca 300.000 PW. Skutecny mesicni vysledek byl milion PW jen na stránkách "Vanoce"(!) a jednalo se o nejuspesnejsi prilohu i reklamni kampan na serveru iDNES.
Stale rubriky iDNES maji rostouci tendenci, staci porovnat shlednute stranky mezimesicne listopad (2,29M) -leden (2,49M).
Jan Kubicek, vedouci iDNES