Čip Kyro vypadá opravdu celkem slibně a věřím, že první testy, kde dokonce porazil geForce2ultra mnohým vyrazily dech (btw ty vaše testy jsou nějaké divné), jaktože se ale PowerVR čipy téměř vůbec neprosadily, když mají tolik výhod a originálních technologií (vzpomínám si, jak se před pár lety nadšeně ohlašovaly čipy PowerVR next generation a nakonec z toho nebylo skoro nic) V čem se vlastně KYRO liší od starých PowerVR ? Je to funkcí tiling ? Nerenderovat skryté povrchy je vážně velmi dobrý nápad a dost mě štve, že Nvidia to hned odkoukala a vypadá to, že geForce 3 tuto funkci umí taky (i když to prý neumí ovladače). Zajímalo by mě něco bližšího o tom, jak tiling funguje v geForce 3 a zdali je to vážně tak jednoduché napodobit a Nvidii to bude fungovat stejně dobře jako u Kyra ?