jozo
1. 11. 2004 • 17:37

Asi viem preco za nic nerucia. Ako ekvivalent k mojej amentovej tlaciarni HP DJ 959 c je tam nejaky lejzrovy fax od kanonu

Dan
2. 11. 2004 • 6:59

Hmm, to já jsem do té databáze včera hodil svůj starý Epson a vypadly mi dvě Minolty. Jedna byla fakt podezřelá, tak jsem se chytl té druhé a během deseti minut jsem si jí proklepl ještě trochu víc. Trošičku jiný design, ale řada vnitřností je zřejmě opravdu shodná, takže jsem na zkoušku koupil toner a stěrku a z fleku jsem ušetřil přes dvě stovky. Jasně, to rozhodně neni kšeft jak noha, ale kde je najdeš?! Podtrženo, sečteno: Ta katuňácká databáze mi přijde dost dobrá pro průměrně zručného člověka, pro tkerého může být zásadním prvním impulzem pro další hledání. Pro mě dost dobry!

Karel
1. 11. 2004 • 10:17

HP u svých tiskáren uvádí: "Používáním originálních materiálů HP získáváte všechny benefity, které produkty HP nabízí" - Hahaha

Ditys, Ditys
1. 11. 2004 • 9:46

Používám Canon tiskárnu, náhradní náplně Rotring (neoriginál). Originál jedna
barva 330 Kč, neoriginál 115 Kč. Navíc jsou kazety průhledné, takže prázdnou si těžko
vyberu .

kybork
31. 10. 2004 • 15:57

jednou jsem si koupil neorig. cart. do Epsona a po rozbaleni se mi zdala nejak lehka,tak to tam kopnu a ejhle,byla prazdna.podotykam ze nikde nic nevyteklo,nebylo mastne,vakuove zabaleno. No asi pri tom vakuovani to vysalo i barcu

Lektor
30. 10. 2004 • 20:31

Podobné je to i jinde. Já například pracuji jako jazykový lektor pro dvě jazykové školy, a od obou dostávám stejný plat. Velká, známá a renomovaná škola "A" a malá nepříliš známá škola "B". Když si objednáte individuální kurz ve škole "A", zaplatíte za hodinu 800 Kč, a přijedu za vámi do práce nebo domů já a budu vás učit. Když si objednáte kurz ve škole "B", zaplatíte za hodinu 300 Kč, a přijdu za vámi zase já a budu vás učit úplně stejně. Dobrý, ne?

Tak kterou školu si vyberete?

Tralalak
31. 10. 2004 • 16:26

to je spatny priklad, skola a i b ma sveho lektora s absolutne stejnym vzdelani jen s tim rozdilem ze v b za 300kc/h je to lempl co nic neumi a ma jen "vystudovanou" stejnou skolu jako ten z a.
 
taky nevidim jediny duvod, a uz vubec ne u domacich uzovatelu, aby se kupoval "vietnamsky levnosmejd" ve spotrebaku. kvalita NIKDY neni na stejne urovni (v drtive vetsine pripadu je mnohem nizsi, cemuz samo odpovida i cen) a resident co koupi 2 patrony do roka usetri prd, ale pridela si problemy! proto kupuju vzdy jen original.  

Lektor
31. 10. 2004 • 23:16

To jste mě asi špatně pochopil. Ten "lempl" ze školy B je ten samý člověk co "špičkový" lektor ze školy A. Jsem to totiž já sám a garantuji vám, že klienty školy A i B učím úplně stejně - já si ani většinou z hlavy nepamatuju přes kterou školu se ke mě ten který člověk vlastně dostal.

Mě to srovnání přijde trefné. Za různé peníze od různých vyrobců (škol) dostanete stejnou patronu (lektora).

RomanL, RomanL
1. 11. 2004 • 7:51

Jo, mně to srovnání přijde trefné taky. Ale jak vidíte, někteří lidé si myslí, že přilepená značka automaticky zvyšuje kvalitu zboží o 1000%. Takže vidí jenom tu značku, ale že se jedná o stejnou věc (nebo člověka) nejsou schopní pochopit, i když si to jasně přečtou...

Q-max
1. 11. 2004 • 8:11

Myslim si, ze to neni dobry priklad. Samozrejme, ze u vyuky jazyku to tak fungovat muze, ale u tiskaren je to spis jako u aut. Muzete si do sveho noveho auta kupovat levnou naftu... ono to na ni "taky jezdi", ale po pul roce se nebudete stacit divit co vsechno vam odejde do vecnych lovist a kolik za to zaplatite v autoservisu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Tralalak
1. 11. 2004 • 19:11

qmax - presne tak
 
lektor - ne, pochopil sem to dobre proto sem napsal ze je to spatne prirovnani, to od qmaxe sedi naprosto presne. "levno" spotrebak totiz nikdy nema 100% kvalitu. uplne stejne muzete tvrdit, ze diesel od vietnamcu je stejne kvalitni jako original, takze si u nich vesele nakupujte a az budete reklamovak preju hodne stesti.
 
romanl - ano, znackove zbozi = zarucena (spotrebitelem ocekavana) kvalita a muzes si tu blekotat co chces. klidne si od kluku vietnamskejch nakupuj "znackovy zbozi" je to tvoje volba.

Michal
2. 11. 2004 • 8:42
Michal
2. 11. 2004 • 8:43

Mě spíš

Michal
2. 11. 2004 • 8:43

Mě spíš připadá

Michal
2. 11. 2004 • 8:43

Mě spíš připadá že

Michal
2. 11. 2004 • 8:44

Mě spíš připadá, že jste

Michal
2. 11. 2004 • 8:44

Mě spíš připadá, že jste spíěš

Michal
2. 11. 2004 • 8:44

Mě spíš připadá, že jste spíš

Betatester
30. 10. 2004 • 19:51

Stalo se mi že jsem koupil dvě barevné catridge MIPO do HP5550. Už po vyndání z obalu se mi zdáli nějaké mastné , jako by z nich něco teklo. Hodil jsem je do tiskárny a vytiskl 1 ks A4 barevné fotografie. Další už jsem bohužel nevytisknul , neboť jaksi došla červená složka barvy !!!! A to u obou cartridgí . Vzhledem k tomu že jsem za jednu dal 899 Kč a pak zjistil že se na www.computershop.cz dá koupit originál HP za 930 Kč , tak jsem se pěkně nasral. Při pátrání jsem zjistil , že MIPO sídlí někde v Asii a nemá v ČR žádného zástupce. Do 130 km vzdáleného Globusu kde jsem je koupil nepojedu. Ale už si nikdy neoriginál nekoupím !!!!

Nulrum
31. 10. 2004 • 9:44

Je to sice pech a smula, ale verim tomu, ze jinej clovek je  s naplnemi MIPO naprosto spokojen. Ono to nekdy neni jen o znacce, ale i o stesti. Viz. nejaky ten topic vyse o HP.

bobr
30. 10. 2004 • 18:03

napr. u optickych mechanik :o)

nereknu
30. 10. 2004 • 17:10

>Ne, vlastně jsou (identicke).
Je to trochu offtopic, ale ... To, ze v jedne tovarne na jedne lince vyrabi v liche dny vyrobek pro firmu X a v sude dny stejny vyrobek pro firmu Y nemusi znamenat, ze jsou vyrobky identicke. Mezi firmami X a Y muze byt muze byt rozdil v rizeni kvality a napr. do expedice pro X jde vyrobek, ktery by skoncil mezi zmetky, kdyby zrovna vyrabeli vyrobky Y. Rozdil nebude zasadni (vetsina linek je stejne "serizena" na co nejmensi rozptyl kvality) - o tom, jestli se vami zakoupeny vyrobek pokazi rozhoduje hlavne nahoda. Zvlaste u takoveho spotrebaku, o jakem je tento clanek.

Karel
1. 11. 2004 • 10:05

KATUN sam se na svych strankach chrani tim, ze za pripadne neidenticke vyjimky nebere odpovednost. Jinak receno: Dela sice velky kseft se spotrebákem, opotickýma válcema apod. a s prehledem se orientuje mezi desítkami ruznych znacek, ale pro prípad, ze by nekde neco selhalo, tak od toho dává ruce pryc. Já osobne kupuju témer výhradne neznackový toner, kterými mi dodává na sobe nekolik nezávislých firem (neco jako katun, ale místní ceské firmy). Vsichni jejich obchodníci me ujistují, ze je vsechno O.K., vsechno funguje a nic se nestane. Presto jsem musel podepsat smlouvu kde stálo, ze jsem si vedom toho, ze kupuji neznackove tonery, ktere nebyly oficiální cestou vyzkouseny výrobcem tiskárny, ale pouze jinými nezávislými spolecnostmi a ze v prípade potízí beru odpovednost na sebe.

Spiro
2. 11. 2004 • 14:16

No to jste teda pekny borec

Ja jsem to resil opacne: kdyz ke mne do kanclu napochodovala panicka od nejmenovane spolecnosti co nabizela tonery do laserovek, a zacala se ohanet tim ze "prebiraji zaruku na tiskarny", suse jsem odvetil ze to chci mit ve smluve, a kdyz to nepodepisou tak neni se o cem bavit. Nasledovaly 5 minut vytacek, ze to prebirani zaruky je vlastne jen o tom, ze v pripade pruseru uz nebudu volat "original" technika od vyrobce tiskarny ale "toho jejich" technika, a ten mne laskave posoudi, zda problem zapricinen jejich tonerem anebo ne, a pak ze to sice stejne opravi, ale uz potom za prachy, tj. zadna zaruka.

Zkratka, jsem ji poslal do p.dele, mel jsem jednoduche rozhodovani - zrovna jsme koupili jednoho sit'oveho lasera od HP za 150.000 a pri myslence na to ze prijdu takto o zaruku se mne delalo mdlo.

A melo to cele zajimavou dohru: jedna z pobocek nasi firmy prece jen teto (dost "renomovane") firme na tyto kecy naletela (pry ze tisknou o hodne vic, ze se jim to vic vyplati). A usetrili, a dost - tiskly opravdu hodne. Nicmene, po pulroce nasledoval servisni zasah na tiskarne z duvodu nedefinovane poruchy, a po nekolikadennim "hloubkovem" cisteni technik rikal, ze v zivote nevidel tak zas.anou tiskarnu, ze ten vysypany toner tam byl uplne vsude, a ze uz by to v zivote nechtel delat znovu. Jo, BTW: byl to nas "dvorni" technik, zadny "jejich"

Karel
2. 11. 2004 • 15:42

Tohle je uplne O.K. Ja ale myslim, ze tyhle "siditka", jako jsou neznackovy náhradní díly, spotrebák apod. vetsinou nepouzívají velký firmy nebo proste skupiny, který kupujou takový masiny, jak Vy. Bejt na Vasem míste, postupoval bych podobne. Spoutsta lidí, má ale laser za desítku a protoze nejsou úplne out, tak chtej zkouset levnejsí moznosti. Já mám ve firme novou barevnou tiskárnu za 90.000, barevné náplne jsem zatim nikde jinde nez u dodavatele neshánel a ani zatím nemám důvod. Taky ale mám inkoust HP LJ, kterej používá můj technik na nejrůznější technický věci a jeden čb laser za 20.000, kde tiskneme faktury apod. Ani do jedné z těchto dvou skutečně nemám chut investovat víc nez musím, takze kdyz zjistím na dobrý zdroj na noname spotrebák, okamzite ho testuju a pokud je to alespon trochu overitelný a v rámci mozností kvalaitní, tak to beru. To, ze tim beru odpovednost na sebe, je samozrejme, ale proto jsem dospely clovek, abych nenaskocil na kazdou marketingovou návnadu.

Henessy, Henessy
30. 10. 2004 • 13:07

Máte li zahraniční auto a umíte si to opravit sami kupujete originál díly? Tlumiče, spojky, světla brzdové obložení atd.....To snad dělají jen finanční magnáti a duševně zakřiknutí. Tak proč bych to měl dělat u PC. Já plním a plním a kdyby se to hned posmolilo, tak mám ušetřeno na novou tiskárnu a modernější.A navíc, je někde uvedeno, že mohu  reklamovat vadu tiskárny pouze dodám li svoji náplň? A kdyby na tom trvali, tak místo hádek jim dodám pujčenou od kolegy.

O.
30. 10. 2004 • 18:05

Hlavně v tom musí mít člověk přehled, jinak může jít o život. V lepším případě se to jenom nevyplatí.

zaregistrovaný
30. 10. 2004 • 12:02

většina (ne-li všechny) laserových tiskáren od CANONu je vlastně HP v jiném obalu, ale mechanika a tonery jsou stejné.

networ
30. 10. 2004 • 10:41

Mne se stala opacna vec. Koupil jsem si vypalovacku HP a az kdyz nesel nainstalovat software dodany na prilozenem CD (!), tak jsem zjistil, ze je uvnitr nikoliv mechanika Sony nybrz Lite-on. Takze pozor!
ntw

C.
30. 10. 2004 • 16:01

To bude asi preto, lebo Sony i HP len prepredavaju Lite-Ona... Blizsie info na www.cdr.cz; vpravo sekcia Hardware. Sony da akurat iny panel, HPcko dokonca iba inu nalepku a obidvaja svoj firmware...

Pjotr, Pjotr
30. 10. 2004 • 10:25

Ja pouzivam original, kdyz jej dostanu zadarmo
Jinak kupuji neoriginal - je zajimave, ze napr. datumove prosla original HP cartridge blbne pri tisku nez prosla neoriginal s vynikajicim tiskem!!!

Haldo, Haldo
30. 10. 2004 • 10:38

Ja som tiez svoj EPSON 580 naplnil originalom iba raz. Potom uz iba farbami od Inktecu. 3 roky a este stale tlaci :) a cena 1/2 az 1/3 oproti originalu. Tlaciaren ma vysla 3000Sk a ked dosluzi tak si proste kupim novu lebo tato je uz davno zaplatena.

Lukas Kalista
30. 10. 2004 • 7:39

Ma to jeden hacek - v momente, kdy se vam zarizeni poroucha a date ho do opravy, tvrde narazite. Docela by me zajimalo, jak by se k tomu stavel soud, kdyz me nebudou chtit uznat reklamaci s tim, ze jsem pouzil nevhodny toner (v navodu je jasne receno, ze musim pouzivat jejich) a to presto, ze ten jiny je identicky...

Jirka
30. 10. 2004 • 9:31

Musíš používat zboží solidního výrobce, který za své výrobky ručí. My ve firmě plníme tiskové hlavy inkousty Crocodile http://www.vltava2000.cz/ohsoft/ k naprosté spokojenosti, neboť výrobce výslovně ručí za případné problémy, které by na zařízení způsobil inkoust v refillech Crocodile. Viz: http://www.fifty.cz/refillkity-zaruka.html .
Takže jsme zcela v klidu, ostatně, za ty roky, co plníme, jsem ušetřili na spotřebáku tolik peněz, že by o nic nešlo ani v případě, že by výše uvedená garance neplatila

Erg.Noor, Erg.Noor
30. 10. 2004 • 12:43

Jestli spis nejde o to, ze kdyz technik privolany k zarucni oprave na podavaci kopirky A v ni najde toner pro kopirku B jestli nerekne, ze se uzilo neschvalenych dilu a nezrusi treba zaruku?

CTX2
30. 10. 2004 • 13:03

No, musí prokázat, že chyba vznikla použitím toneru. Pokud do auta, které nemá motor schválený pro benzín 91 nalijete 91 a začnw vám třeba téct zadním oknem, rozhodně vám jej musí opravit ... Ostatně není důvod, proč toner ze zařízení při reklamaci nevyjmout, ať si to testují se svým vlastním, ne?

pepa
31. 10. 2004 • 21:31

Vlastne musi ten technik urcit co to rozbilo. Jestli toner, tak to zaplati vyrobce toneru, jestli kopirka, tak to zaplati virobce kopirky, ktery rekne, ze to bylo tonerem a zaplati to vyrobce toneru ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Scorotron
31. 10. 2004 • 22:21

Pracuju jako technik uz pres 8 let a videl jsem uz nekolik znicenych vyvojnic prave kvuli tomu, ze toner A byl drazsi, nez toner B a pritom jsou stejny. NENI TO PRAVDA!! I pokud tiskarny vypadaji naprosto stejne a toner do nich po vylomeni zobacku dostanete, v zadnem pripade uvnitr neni totez..

RomanL, RomanL
1. 11. 2004 • 7:24

Ale to se ví, že je. Např. na Minoltách a Epsonech - stejné tonery, jenom jiné drážky na toneru. Po vylomení zobáčku jsou tonery identické. Nejlepší sranda byla, že tam nepasoval ani toner přímo od výrobce.
Netvrdím že u všeho, ale v 90% to padá všechno ze stejné linky...

Scorotron
1. 11. 2004 • 21:43

Zkus si vzít trochu toneru z Minolty a trochu z Epsonu (samozrejme ze "stejné" cartridge) a mrkni na to mikroskopem. Taky doporučuju změřit na tiskárnách, které se ti zdají být naprosto stejné fixační teplotu. Budeš se hoooodně divit ;)

Morfo
25. 10. 2007 • 8:01

Sa stavim ze este si ten toner pod mikroskopom nepozoroval. Lebo tlaciarne sa vyrabaju uplne inac ako si to myslis. Naprv sa vyvinie nejaky toner a potom sa vyrobcovia popasuju s problemom ako vyrobit tlaciaren ktora bude tlaci x stran za minutu s tymto tonerom. Myslim si ze v skutocnosti pre digitalnu tlac tych tonerov nie je az tak vela, ide tam iba o DPI a PPM. A potom sposob vyroby ci je toner akrylovy alebo polyester, vtedy je ta teplota v pohode pri tzchto toneroch je ten rozsah vacsi.
Potom sa pre tieto tonery vyvinu OPC a tlaciaren je uz iba nastavenie teploty pece podla velkosti PPM.
Ak sa mylim opravte ma prosim.

Dement
30. 10. 2004 • 3:45

ze by reklama na KATUN?

Snuf
1. 11. 2004 • 20:33

... To asi těžko. Katun u nás sice zastoupení má, ale úplně pod jinou značkou, takže by to byla trochu složitá oklika.

Dement
30. 10. 2004 • 3:43

Tak to je odvaz...

Určitě si přečtěte

Články odjinud