Kupte si ledničku, třeba i po Internetu

Diskuze čtenářů k článku

r.schneiderová  |  24. 03. 2007 18:00

nevím kam se obrátit tak prosím o radu mám velmi špatnou zkušenost s on-line obchodem elektrosvět.cz jedná se o vrácení zboží nemáte někdo stejnou zkušenost nebo prosím poradte kde se podobné téma řeší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Matoulek  |  07. 12. 2001 13:44

Myslím, že článek o provnávání obchodů byl velice povrchní, až "odfláknutý". Pokud autor porovnává 3 obchody, měl by všem věnovat stejný prostor, ne jeden preferovat na maximum (bílé zboží) a o jednom se skoro nezmínit (obchodní dům).

Já osobně jsem několikrát procházel jednotlivé obchody a porovnával sortiment mnou preferovaných značek. Z pohledu ceny dopadl nejlépe obchodní dům. Mám s ním také dobré zkušenosti s již realizovanými nákupy. Vůbec mi nevadí, že rozvoz zdarma je až od 7000,-Kč. Vždyť pokud se kupuje nějaký spotřebič (pračka, myčka, lednička,...), tak cena atakuje minimálně hranici 10000,-Kč. Zboží bylo dovezeno v dohodnutou dobu a kompletně předáno.

Takže příště prosím o objektivní hodnocení i na základě skušeností zákazníků (nebo při testovacím nákupu)

Ing. Matoulek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Fryc  |  31. 10. 2001 14:01

Dobrý den,

rád bych se (ač se zpožděním) vyjádřil k článku a k následné diskusi:
1. Reakce pana Řepáska:
V některých bodech souhlasím s tím, že mohla být recenze propracovanější. Například by se ukázalo, jak komu funguje správně SSL, nebo jak dalece je přehledný a rychlý celý systém. Vámi zmiňovaná cena u pračky Indesit – není to trošku demagogie? Vybral jste si model který máte v akční nabídce. Je to „například“? A už vůbec nechápu, když je článek o bílém zboží, proč píšete o „70 značkách“? Mám dojem, že právě v bílém zboží máte dokonce ještě dalece méně, než čtvrtinu naší nabídky...
Nemá cenu tady rozebírat jednotlivé výhody u vás a u nás – každý by si jenom přihříval svoji polívčičku. Máte hezký obchod, ale jsem přesvědčen o tom, že máme lepší.
Mimochodem se domnívám, že dělat si tady reklamu na nějakou Motorolu je nemístné.
2. Je to PR? Není to PR?
Velmi upřímně, kdybych já měl zaplatit majlant za PR hlavní článek dne, chtěl bych, aby byl mnohem lépe udělaný. Např, aby posuzoval skutečné naše technické kvality, když už je to na Živě! Kromě toho, asi bych o něm byl informovaný dříve, než tři dny po recenzi a mohl bych reagovat hned. Takhle si moji reakci už asi ani nikdo nepřečte.
3. Vávra Elektro
Rádi bychom Vám nabídli služby profesionálního programování a správy e-shopu. Myslím, že je nutně potřebujete.
4. Poplatek za Internet
Možná jsem ovlivněn tím, že jsem z Prahy. Sehnat tady byt s nájemným pod deset tisíc měsíčně je takřka nemožné – nemluvím o regulovaném nájmu, ke kterému bohužel nemá množství lidí přístup. Já se nepřu o tom, že by telefony mohly být levnější, mohly by být lokálně třeba zadarmo, jako je to ve spoustě světových měst (nejen v Americe, například také v Moskvě :). Já jenom říkám, když se podívám na náklady kolik „projíme“, „protopíme“ apod., že pár set Kč měsíčně asi zásadní roli nehraje.
5. Cena
S různými „takyobchodníky“ typu www.mujobchod.cz/~vonasekelektro/pracky.html  nemůžeme být porovnáváni. Správa tak široké nabídky, plat zaměstnanců, nájemné v kanceláři, zelená linka pro zákazníky atd. atd. jsou náklady, které se musí někde projevit. Řekl jsem to už v rozhovoru, my se snažíme našim zákazníkům především šetřit čas. Pokud někdo (a vím, že takových lidí je stále hodně) preferuje volat obskurnímu obchodníkovi na mobil, přijet si pračku sám odvézt vlastním autem do nějaké garáže na sídlišti, při reklamaci zjistit že „volaný účastník není dostupný“ a potom v servisu, že dokonce ani nebyl oprávněný potvrdit záruční list takže jejich reklamace nemůže být uznána… prosím.
Snažíme se nabízet značkové zboží za co nejnižší ceny a s perfektním zákaznickým servisem – že se nám to daří, mohou potvrdit naši zákazníci, kterých přibývá exponenciální řadou. 
Děkuji za pozornost (jestli ovšem ještě nějaká zbývá :).
Ondřej Fryc
jednatel firmy bilezbozi.cz, s.r.o.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Stejskal  |  31. 10. 2001 21:31

Přiznám se pane Frič, že skutečně věřím tomu, že tak neprofesionálně napsaný PR článek odmítnete zaplatit. Udělal sice reklamu všem třem obchodům, zato Živě děkujeme. Ale je napsán opravdu tak hloupě, že.... Ale nemá cenu to rozebírat. Je dobře, že na netu jsou obchody, i jako ten Váš, kterým zákazník může věřit. A že si s www.EVA.cz konkurujete, to je pro zákazníky zase jen dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  30. 10. 2001 17:12

Asi takhle... v kamennych obchodech jsem si vybral spotrebice, ktere mi vyhovovaly a patrily mezi spicku ve sve tride - chladnicka Fagor, mycka Siemens, pracka se susickou Philco - vse s cenou pres 20 tisic. A tohle zbozi jsem bez problemu v www.obchodni-dum.cz nakoupil. Objevily se tady nazory obhajujici obchod  www.eva.cz, takze jsem si ty stranky otevrel a zkusil se podivat na mnou vybrane vyrobky... ani jedna znacka nebyla zastoupena!!! Co dodat? Jak videt, tak eva.cz se opravdu specializuje na "levne" zbozi, ale pokud chcete kvalitu a sirsi sortiment, pak vas asi tezko uspokoji. Napriklad pracky AEG patri mezi spicku... v eva.cz je ovsem nekoupite...(?) A to byl jenom priklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 10. 2001 17:51

Take se OBAVAM, ze eva.cz prodava jen LEVNE znacky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Radová  |  30. 10. 2001 20:22

Pozor, kdo nakupuje na www.EVA.cz tak ví, že Vám seženou téměř jakoukoliv značku mnohem levněji, než v kamenném obchodě. Ale neinzerují to prý zatím, protože značkoví výrobci nesouhlasí s poskytováním tak velkých slev, jako dávají na www.EVA.cz  Koupili jsme tam pračku BOSCH o 3500 levněji než nám nabídli v kamenném obchodě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  31. 10. 2001 10:04

Tak tomuhle prilis neverim... "ze by se vyrobcum, tak velke slevy nelibily". Konkurence znackove zbozi poskytuje oficialne a s velkymi slevami a jak je videt, problemy nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  31. 10. 2001 10:12

Jsem rad, ze to neni muj nazor. Vypada to, ze se jedna o obchod pro lidi, kteri chteji "pracku", "lednicku", cokoli bez ohledu na znacku, ale s velkym durazem na cenu. V takovem pripade nezbyva nez jim poprat hodne stesti - budou ho potrebovat :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Maťha  |  29. 10. 2001 23:35

Ano tenhle článek je prasárna největší.  No o důvod víc se na Živě nedívat. Pro čtenáře, kteří na Živě chodí stejně jako já kvůli PCTUNINGU (mimochodem docela upadá) doporučuji zkusit http://www.pegasoft.cz/. Zatim tam nic nelétá ani nesmrdí ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lacola  |  30. 10. 2001 08:51

Myslim, ze to bude dobra alternativa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Nováček  |  29. 10. 2001 22:44

Jen malá poznámka k přirovnání pana Fryce u poplatku za Internet na konci článku. V regulovaném nájmu, který stále platí pro cca 1/3 tohoto národa bydlícího ve většině nájemního bytového fondu v zemi, je hodina dial-up Internetu ve dne průměrně asi jako nájem 3 metrů bytu měsíčně, takže nájem 60 metrového bytu stojí měsíčně jako jedna hodina internetu denně (každý pracovní den v měsíci). Ani jedna z těchto cen však v naší zemi po dvanácti letech tržního hospodářství není doopravdy liberalizovaná. Regulované nájmy jsou neskutečně levné a telekomunikační poplatky díky přetrvávajícímu monopolu (ať si ČTc tvrdí cokoliv) neskutečně drahé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Pokluda  |  29. 10. 2001 10:47

Podle mého názoru to v poslední době ŽIVĚ přehání. Chápu, že správa serveru a platy redaktorů něco stojí, ale mám takový pocit, že si ŽIVĚ dost koleduje. Osobně čtu ŽIVĚ každý den ráno hned po příchodu do práce. V poslední době mě ovšem ŽIVĚ čím dál více zaujme (v negativním slova smyslu). Dnes to byl jasně zaplacený článek, tj. reklama tvářící se jako průzkum e-business trhu na českém Internetu. Předtím to byla různá plovoucí reklama či ActiveX reklama.

Různou plovoucí reklamu a vkládané ActiveX reklamy jsem ochoten tolerovat, ale reklamní článek mi přijde jako příliš. Autor se odkopal ve chvílí, kdy bez jakékoliv hlubší analýzy vyhodnotil jeden e-obchod jako nejlepší a o jednom naopak řekl, že je nejhorší (pokud nějaká analýza předcházela, tak se o tom nezmínil). Když potom poskytl prostor pro rozhovor zástupci toho "nejlepšího obchodu", tak všemu akorát nasadil korunu.

Prosím, pokud chcete i nadále být zpravodajským serverem v oblasti výpočetní techniky, tak prosím dělejte dobře toto zpravodajství a klidně si vkládejte reklamu, ale nic jiného. Doslovné přebírání článků z jiných serveru (včetně gramatických chyb)  bez udání zdroje či zpravodajství z témat mimo výpočetní techniku (analýzy terorismu) Vám podle mě nepřísluší.

Děkuji Vám, za tento prostor a doufám, že brzy se ŽIVĚ opět zlepší.

David Pokluda.

PS: Zatím jsem neviděl žádnou reakci autora článku na tyto kritické příspěvky v tomto fóru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  29. 10. 2001 17:41

Ten je na Bahamách  - za tu reklamu.   lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cajt  |  29. 10. 2001 10:08

Kupoval jsem po internetu lednicku, pracku, digitalni fotak a jeste dalsich par drobnosti. Co se tyce tech drobnosti, tak to je v pohode, to clovek unese. Ale kdyz privezou pracku nebo lednicku, tak je problem, jak to dostat domu. Kdyz jsem kupoval lednicku, tak mi ji ridic vyklopil na chodniku, zaplatil jsem a pak jsem ji musel  vynest nahoru do 4. patra. Co se tyce pracky (www.obchodnidum.cz), tak mi to pomohl ridic vynest a chtel ji i zapojit a vyzkouset (pak teprve zaplatit).

Lepsi hodnotit pridane sluzby a spokojenost zakazniku (+spolehlivost firmy), nez podle toho, jak jsou neprehledne stranky, nebo kolik znacek obchod nabizi.

Doporucoval bych autorovi, aby zjistil, jak jsou zakaznici spokojeni a ne aby hodnotil webove stranky!

Cajt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spokojeny Zakaznik  |  29. 10. 2001 08:32

Nahlednete prosim: http://www.vavra-elektro.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas urbanek  |  28. 10. 2001 16:25

Tak jsme taky minuly tyden koupil lednici (obchodni-dum.cz) a k !naproste! spokojenosti. Takovy pristup by mel byt vsude a hned by tu bylo veseleji :o) Dovezli to presne na minutu a cele to trvalo 15 minut vcetne rozbaleni. No proste super. Zacinam mit pocit, ze budu vsechno kupovat on-line. Hlavne aby se to nazkazilo...

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin winzig  |  28. 10. 2001 21:30

No ja jsem se pokousel koupit pres internet Mycku a Pracku a nikde nebyli ochotni pristroj nainstalovat. Nicmene nakup lednicky z www.az-elektro.cz byl bezproblemovy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hari Prasad  |  28. 10. 2001 16:14

Před nedávnem jsme sháněli nějakou ledničku (hodně malou, velká se nám nikam nevejde). Už ji máme vybranou, tak jsem dle návodu zkusil http://www.bilezbozi.cz a opravdu ji tam v sortimentu měli. Obrázky jsou ale nekvalitní a nemohu se zeptat na detaily. Přínosem by bylo, kdyby tam byl opravdu prostorový model, abych se mohl podívat i zezadu a zespodu, (to ani v obchodě není běžné) a kdybych viděl celkové schéma funkce, prostě stručná technická dokumentace. Je sice pravda, že tam na rozdíl od jiných podobných internetových katalogů jsou například míry, ale stejně je to, jako kupovat zajíce v pytli. Bez toho, abych si to mohl prohlídnout a případně se zeptat na + a -, tak ten katalog může sloužit pro zůžení výběru, ale to je asi tak všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  28. 10. 2001 17:36

Ano taky bych přivítal, kdyby ji tam (v prostorovém modelu) bylo možno vyzkoušet, jak chladí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Feistner  |  28. 10. 2001 21:01

Detaily a vubec rady a informace davaji lidi na telefonech, ktere jsou na tech strankach. Nebo jim napiste mail s dotazy. Take mrknete na web vyrobce a kazdopadne si sezente recenze / hodnoceni daneho vyrobku...

K tomu 3D zobrazeni: tak presne tohle je QuickTime VR - mrknete na: http://www.apple.com/hardware/gallery/ a pochopite. Problemem asi bude velikost souboru stejne jako moznosti jejich vytvareni (v nasich podminkach): http://www.apple.com/quicktime/qtvr/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jacob.wroblewski  |  28. 10. 2001 15:33

Taky bych chtel zverejnit na zive "nezavisly" clanek o tom, ze moje firma www.cernezbozi.cz je v porovnani s www.verejnydum.cz a www.adam.cz nejlepsi? Kolik to stoji? A jake pozadujete vypalne od konkurence za to, ze je v recenzi neuvedete? Ses xzbliti, hlavenko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Feistner  |  28. 10. 2001 13:08

Nakupovani pres iNet je daleko pohodlnejsi - o tom neni zporu.

Ale narozdil od autora clanku nevidim duvod, proc se omezovat. Pokud jsem potreboval novou lednici (tak pred 1/2 rokem), prohlid jsem si nejblizsi (Praha) online obchody, srovnal parametry a ceny (pozor! na inete jsou znacne cenove rozdily - nejen vuci kamenym obchodum, ale i online obchodum vzajemne) a objednal. Zachvili mi zvonil telefon k potvrzeni objednavky, upresneni dodacich informaci, ale i k vlastni porade. To plati vsude a proto se nemusite obavat, ze Vam nekdo zivy neporadi (mimochodem, skoro vzdy jsou tito lide milejsi, nez ti v kamenych obchodech). Dovoz zdarma i odvoz stare lednice mozna zalezi na firme, kazdopadne ja o to ochuzen nebyl (tuim euroshop.cz).

Prakticky totoznou zkusenost mam i s nakupem digitaku, hodinek, dovozem tepleho jidla/pizzy i obcasnymy nakupy potravin a podobneho zbozi. Inet je skvela vec a rozhodne je skoda se ochuzovat treba o ty online nakupy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brbla  |  28. 10. 2001 12:58

nechapu co tim autor chtel rict... nic tak objevnyho na tom neni, na internetu jde v podstate koupit cokoliv

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Feistner  |  28. 10. 2001 12:48

Kazdemu je jasne, jak to bylo s timto clankem. Mne osobne ale na tom nejvice vadi, ze to Zive neprizna (jakoz i u mnoha dalsich...). Je tak tezke misto balamuceni vytvorit koutek s reklamnimi recenzemi? Struktura serveru tomu primo predurcuje a pro nas, ctenare, to muze byt daleko vyhodnejsi nez se na prvni pohled zda. Totiz pod takovym clankem se vetsinou seskupi nazory / zkusenosti na dany vyrobek, coz vyznamne usnadni nase rozhodovani. Take pro zadavatele takove reklamy to je vyhodne - lepsi uz chtit nemuze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Radová  |  28. 10. 2001 12:24

Protože považuji všechny 3 uvedené e-shopy za profesionálně vedené, nakupuji tam, kde je to nejlevnější. Zatím vždy to byl obchod EVA.cz. Snažím se chovat ekonomicky. Nejprve si zajdu do nejbližšího obchodu, prohlídnu si zboží, které se mi líbí a pak na internetu najdu dodavatele s nejnižší cenou . Osobně se mi na Evě taky líbí profesionalita prodavačů na telefonu. Vždycky mě přesvědčí větou: Když nebudete spokojená, odvezeme si zboží zpátky. Osobně můžu říci, že kdyby na Evě nebyly žádní prodavači, žádné popisy ani žádné obrázky (naštěstí tam jsou) postupovala bych následovně: Na Bílém zboží bych využila všech hledacích možností, na obchodni dům.cz bych zavolala na zelenou linku a na EVA.cz bych nakonec nakoupila. Vždyť internet je pro mě jen jeden nákupní prostor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 10. 2001 09:53

Tento článek opravdu vypadá jako placená reklama - a to ještě s účelem pošpinit obchod www.eva.cz
Ještě že sem mohu napsat svou reakci:
Jsem spokojeným zákazníkem obchodu www.eva.cz . Sám se specializuji na elektronické obchodování - jeji stránky a možnosti výběru
 se mi zdají přehledné a dopře se mi zde nakupuje. Mohli by trochu zlepšit dovoz (těžko se dohaduje přesná hodina dopravy), ale
 zato cenu mají super. Sám mám přístup do elektro-velkoobchodů, ale někdy mají na EVĚ lepší ceny než ve velkoobchodu A PROTO ZDE
NAKUPUJU. (uf to byl dlouhej příspšvek - EVO doufám že ze něj dostanu nějakou slevu ...).

Ještě k příspěvku o množství informací o výrobku. Při katalogu cca 10.000 položek zboží, je velice těšké a hlavně finančně nákladné
spracovat u všech položek perfektní detailní info (nemluvě ani o prostorovém zobrazení zboží)... to si můž dovolit jen např Ericsson, Nokia
na své moblily (nní jich tolik).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neq  |  30. 10. 2001 17:20

Spis to vypada jako PR clanek, ktery platila eva.cz. Neni nic jednodussiho, nez napsat clanek zdanlive schazujici nejakou sluzbu a potom napsat bombastickou oponenturu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  30. 10. 2001 17:17

Já se taky chovám ekonomicky, ale chci-li ledničku Fagor, myčku Siemens a pračku Philco nebo AEG... (a jako že jsem si je nakonec pořídil), pak mě prostě sortiment eva.cz neuspokojí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  28. 10. 2001 11:13

Společnost PSM svým členům nabízí kromě mnoha jiných výhod i nákup cca 30 000 druhů bílého i jiného zboží  za ceny většinou nižší , než v ostatních internetových obchodech. Nákup je možný na internetu i přes bezplatné linky. Navíc je pro zákazníky PSM zřízena tzv. SMS brána, přes kterou můžete kdykoliv 24 hodin denně obdržet ihned cenu požadovaného zboží pouhým odesláním krátké SMS!!! Dovoz na kterékoliv místo v ČR. Dá se říci, že převážná většina bílého zboží a elektroniky, která se vyrábí v ČR nebo do ČR dováží, je přes PSM k dispozici. Bohužel stát se členem společnosti PSM není až tak jednoduché. Je zde ale možnost, aby kteréhokoliv obyvatele ČR zaregistroval člen společnosti PSM jako tzv. klienta společnosti PSM. Tento klient společnosti PSM má registraci zcela zdarma, k ničemu se nezavazuje a má možnost nakupovat veškeré zboží tak, jako plnoprávný člen společnosti. Má pouze o něco málo menší slevu, než člen společnosti. Myslím, že toto je velmi přijatelná alternariva k ostatním internetovým obchodům. V případě zájmu o další informace pošlete email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 10. 2001 08:17

Ale fuj, takováhle reklama! PSM to je Produkt Servis Marketing??? Zaplatím za kartu nějakých 20Táců a mám slevu ne 8%, ale 12%.  Aby se mi poplatek vrátil, seženu další 4 kavky.  Co jiného než letadlo???  Pane, už nejsme v roce 1992!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Doktor  |  28. 10. 2001 09:56

Po letmém přehlédnutí, aniž bych četl detailně článek, se mi zdá, že je to celkem profesionálně odvedený PR článek. Alespoň se tu už objevují nějaké věřím že placené, PR zprávy,  po těch dřívějších neplacených ve prospěch různých stránek Computer Pressu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Řepásek  |  28. 10. 2001 09:44

Bohužel jsem dnes ráno narazil na tento článek a musím říct, že jsem velice smutný z toho, jak velice povrchní pohled může rozhodnout o hodnocení e-obchodů. Velice úzce jsem zainteresován na provozu obchodu EVA.cz a tak jen několik malinkatých upřesnění:

K počtu značek: na EVA.cz je v současné době zboží od cca.70 značek oproti 26 uvedeným u obchodu bíle-zboží. Část z toho je ovšem audio a video technika, ale přesto to není ona "čtvrtina z 26". V jednotlivých odděleních EVA.cz filtr značek nabízí pouze značky vyskytující se u obsažených položek ve vybraném oddělení a tak povrchní pohled způsobil onu malou nepřesnost. Co dodat?

K "můj prodavač": jak již bylo řečeno, autor procházel server velice nedbale a tak nezjistil že funkce "můj prodavač" je vlastně velice inteligentní průvodce nakupováním (nyní přejmenován na "chytrý pomocník"), kdy po kliknutí na funkci a vybrání druhu zboží o které máte zájem můžete vyhledávat podle všech parametrů, podle kterých má smysl vyhledávat.

K "o takových vymoženostech si můžete jinde jenom nechat zdát" ve vztahu k řazení a hledání: autor bohužel opět nezaznamenal hned v záhlaví strany vstupní políčko pro vyhledání dle klíčových slov. Mimochodem na EVA.cz je toto vyhledávání full-textové! Při samotném procházení zboží je možné zboží řadit dle ceny a dle názvu. V akci, výprodeji a novinkách dle příslušnosti k oddělení. Nechám na zvážení zda-li je to vyhovující. K dispozici je také "chytrý pomocník" popsaný v předchozím odstavci. Při procházení jednotlivých oddělení je možné zboží okamžitě filtrovat dle vyskytujících se značek.

Možnosti zobrazování a informace: při procházení nabídky obchodu si může zákazním vybrat, jak chce zboží zobrazovat. K dispozici jsou tři módy: textový, malé obrázky a velké obrázky. Touto možností nedisponuje žádný z konkurenčních obchodů! Ale toho si autor asi nevšimnul. To už nemluvím o velice podrobných popisech u každého produktu.

Nemluvilo se o cenách a jak je to s cenou dopravy: uvedu jeden příklad za vše. Na bílé-zboží stojí pračka INDESIT W104 T 14.230,-(vč.DPH) a mají dopravu zdarma. Na EVA.cz stojí stejná pračka 10.790,-(vč.DPH) a za dopravu zaplatíte po celé ČR 450,-Kč. Je opravdu tak výhodné mít dopravu zdarma??? Cena dopravy se na EVA.cz vypočítává dle váhy celkového nákupu a je odrazem skutečné ceny dopravy.

Expedice do 24 hodin: většina položek v obchodě EVA.cz je označena červeným růžkem 24h, což znamené, že bude expedováno do 24 hodin od objednání!! Autor to zase nezmínil a tak to bude asi nepodstatné? Nebo ano?

Posouzení kvality: autor posoudil kvality obchodníka na základě pouze jedné citované skutečnosti "...určuje fakt, že se jako jediný elektronický obchod v ČR specializuje pouze na tyto produkty", ale já se obávám že pro posouzení kvality by mělo hovořit mnohem více faktorů! Bylo by fér pokusit se realizovat třeba testovací nákup a vrácení zboží? Zde by se možná ukázaly skutečné kvality!

Zelená linka: "Nejhůře v oblasti bílého zboží dopadl elektronický obchod www.eva.cz, jelikož nemá bezplatnou zelenou linku...." Pokud by jste posuzoval samotný fakt přítomnost zelené linky asi by obchod EVA.cz neobsatál. Budeme se nad tímto muset zamyslet. Prozatím nabízíme komunikaci běžnou(nezelenou linkou) 0206-646 111 a je jich hned třicet, aby se všichni naši zákazníci dovolali! Pak taky obchodníci komunikují pomocí ICQ a v neposlední řadě máme také k dispozici E-Mail. Překvapilo Vás to "pane autore"!

Z hlediska e-commerce musím říct, že lidi spíš matete. Příště se raději blíže seznamte s tím, na co píšete recenzi!!

Přeji hezkou neděli

Michal Řepásek - internet business director [EVA.cz]

PS: mimochodem v obchode EVA.cz je možné nyní zakoupit kompletní sadu TWIST MOTOROLA T180 za 1759,-(vč.DPH)!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  29. 10. 2001 18:56

Ta Motorola mě zajímá. Neprodáváte jí i odblokovanou bez karty? Zatím jsem viděl nejlevnější za 1690 Kč, takže kdybyste byli levnější, měl bych určitě zájem. Chtěl bych pro mámu co nejlevnější mobil na Oskara. (ovšem s tou dopravou je to horší. Kdybych měl platit 450 Kč, tak se to nevyplatí, ale v Praze bych si to mohl vyzvednout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Řepásek  |  29. 10. 2001 19:33

Dobrý večer,

cena je za celou sadu TWIST včetně karty a kreditu. S odblokováním Vám nemůžu pomci. Ale věřím že určitě existuje společnost která Vám mobil odblokuje.

Jinak cena 450,-Kč za dopravu je platná pouze pro onu pračku. Cena se u nás vypočítává vždy dle váhy celé nákupu. Za dopravu mobilní sady po celé ČR zaplatíte na EVA.cz cca 70 Kč.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neq  |  30. 10. 2001 17:48

Pane Repasku,

Pračka INDESIT W104 T je ve vasem obchode levnejsi, dokonce jako zbozi v akci.

Dival jsem se na vas - www.eva.cz  a www.bilezbozi.cz a musim rici, ze oba mate velice dobre zpracovany obchod, tedy z technickeho hlediska. Bilezbozi mi vsak pripada prehlednejsi a u vas jsou naprosto dokonale ty male - velke obrazky.

NEQ

P.S. Kdyz uz pouzivate SSL (coz zase tak moc obchodu nema), tak si take sezente platny certifikat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor