Kritická chyba ve WinAmpu

Diskuze čtenářů k článku

HonzaS  |  06. 04. 2004 10:46

Používám Winamp 2.95,a jsem sním spokojen.
Mužete napsat proč přejít na na v. 5.03,když pominem tu chybu ve v. 2.95.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DVL  |  06. 04. 2004 09:20

To je toho, ja pouzivam Windows a ty sou cely kriticky, to ze ve Winampu je nejaka mala chyba, se sna nic nedeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  06. 04. 2004 08:41

IN_MOD ani zdaleka neslouzi jenom a pouze pro prehravani (natoz nahravani!!!) souboru z Fasttrackeru 2! Co takhle se na to aspon podivat ci si to po sobe precist, nez zacnete tvrdit blaboly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  06. 04. 2004 09:58

Jo, tak tohle me taky dostalo. Autor asi nevi co je to modul, a Winamp pouziva 2x do roka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quixote  |  06. 04. 2004 08:31

Mrzi ma, ze oprava je len pre winamp 5. Mne osobne najviac vyhovuje Winamp 2.95 a hodlam ho nadalej pouzivat. Nakoniec, ta chyba nieje tak kriticka. Co sa ma winamp co pripajat kadetade na net..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  06. 04. 2004 08:41

Zum Beispiel aby si z CDDB stáhl názvy alba a stop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  06. 04. 2004 01:43

Jo,winamp je jen na 2 repro..to mě nejvíc štve. pokud byste věděli, jak s tím poradit, piště prosím na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  06. 04. 2004 05:56

Pripojit dalsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dd  |  06. 04. 2004 07:36

Jo připoj si další. Bohužel winamp a další spoustu přehravačů jede přes stereo a to z jednoduchého důvodu. MP3 nemá v sobě implementaci 5.1 a jiné formáty také v tomto pokulhávají.....takže nač mi je připojení 5.1, když stejnak uslyším stereo? :) Samozřejmě, kdo má 5.1 má akorát trožku více prostorovější zvuk, ale to je vše :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bestik  |  06. 04. 2004 08:10

na stránkách winampu se dá stáhnout plugin který simuluje 5.1 zvuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capo  |  06. 04. 2004 09:43

ja som niekde mal ac3 plugin do winampu, tam by sa uz tych 5 repro aj zislo:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEto  |  06. 04. 2004 11:17

Vies mi povedat ako sa ten plugin vola? bude to hrat potom 5.1? na zostave repro 5.1? vrele dik za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quixote  |  06. 04. 2004 08:23

To nieje pravda, winamp samozrejme prislusne na 5 repro hra (nastavuje sa v plugins/output) avsak si treba uvedomit co je to stereo. Stereo je totiz stereo - 2 kanaly spredu. To je sucasny standard pre HUDBU. Tak sa ocakava, ze je vnimana - dvojkanalovo spredu. Preto je v sucasnosti surround ozvucovanie pre hudobu vlastne menenim povodnej nahravky. (ono priznajme si, nachadzat sa uprostred hudobnej produkcie nieje zrovna dvakrat prirodzene) Standard DVD audio pozna 5 kanalov, takze v buducnosti sa mozno situacia zmeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kodl  |  06. 04. 2004 14:13

To je zajimavy nazor, ze soucasny standard pro hudbu je Stereo
Jiz nekolik let se zaznamenavaji koncerty (a nejen koncerty) tak, aby mohly byt prehrany v prostorove podobe. Budto se v tom jednodussim pripade proste jen rozestavi spravne mikrofony (nektere az za prvni rady divaku) anebo se (VALNOU VETSINOU) nahravaji zvlast jednotlive nastroje, zpev a nekdy i "ruchove" surround zvuky a pak teprve se to pro media jako je DVD, DVD-Audio, CD, atd. mixuje. Zaznam se i pro stereo (CD) vetsinou mixuje az pozdeji - tedy 2quixote: i Stereo je ve smyslu pripravy CD umele!
Pri mixazi do prostoroveho zvuku se vyuziva faktu, ze se jiz velmi dlouho nahravaji jednotlive slozky zvlast. Jde jen o sikovnost mixazisty, jak dalece se mu povede divaka "usadit" do hlediste a pritom divak nesmi mit pocit nasilneho vtlaceni mezi muzikanty.

Nachazet se uprostred jeviste mezi hudebniky je skutecne neprirozene, ale nachazet se "uprostred hudebni produkce", ve smyslu byt "jakoby" v prvni rade v hledisti na koncerte nejakeho Vaseho oblibeneho hudebnika? No ano, taky je to neprirozene , protoze se do prvni rady dostane jen par vyvolenych , ale je to ta vec, o kterou nam snad jde, ne? Hudba pri produkci nejde jen zpredu, ale je vsude kolem. Vetsina hudebnich DVD se snazi divakovi zprostredkovat prave tento zazitek a proto si lide hudebni DVD kupuji.

Zpet k Winampu - MP3 Surround standard sice vznika (Fraunhofer + Agere Systems), ale nevim k cemu je, protoze AC3 je jiz format kompresovany docela dobre (existuji varianty v ruznych kb/s urovnich, lisicich se, samozrejme, kvalitou). Prostorove pluginy do Winampu v pripade potreby existuji, ale vzhledem k tomu, ze se prostorovy zvuk vetsinou poji s nejakou obrazovou informaci - a to dokonce i na DVD-Audio discich, napr. v podobe textu prave prehravane pisne, tak je na oddeleni a prehrani prostoroveho zvuku asi lepsi pouzit normalni DirectShow filtry - napr. klasicky "AC3 Filter" dostupny na http://ac3filter.sourceforge.net. Existuji i DirectShow filtry pro DTS (napr. na www.doom9.org - DTS/AVI Filters)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quixote  |  06. 04. 2004 18:32

No, este by sa dalo diskutovat o niektorych bodoch, ale o to nejde. Hlavne ze sa rozpravame na tej istej vlnovej dlzke a nieje dolezite aby sme sa dotahovali o detaily. V kazdom pripade je tento prizpevok aspon o niekolko urovni vyssie ako nejaky sedlak co do diskusie rve velkymi pismenami otazku nizkej urovne.

Rizzpekt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 04. 2004 20:54

Zdar, jeden muj kamos zarputile tvrdi, ze kdyz se dobre nahraje stereo a vy jej poslouchate na dobrych stereo sluchatkach, tak je prostorovy zvuk slyset, tak jako kdyby tam ten dotycny sedel(bez nejake emulace a pod). Ja osobne si myslim, ze je to pitomost, nebot jeden zdroj (repracek) nedokaze ve sluchatkach patricne sformovat zvukovou vlnu, ktera pak jde do ucha.
No, co si o tom myslite?
Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kodl  |  08. 04. 2004 19:02

Pri ciste stereo nahravce bez emulaci to je blbost. Stereo je stereo.
Samozrejme, jsou systemy, jako je Dolby Digital Surround Prologic II nebo DTS:Neo6 atd, ktere dokazi velmi kvalitne umele rozprostrit stereo informaci do prostoru - do vice kanalu.
Bez emulace se obejdes u nahravky Dolby Surround (stara vec) - do dvou kanalu je analogove-maticove zakodovana prostorova informace - levy, stredni, pravy a surroundovy kanal. Zna to kazdy, kdo si originalni VHS kazetu (treba Bondovku) pusti pres domaci kino. VHS kazeta ma jen dva kanaly, ale presto zni film prostorove, protoze je ta zakodovana prostorova informace dekodovana recieverem (vetsinou v rezimu Surround Prologic). To pak i zvuk z relativne starych VHS kazet (surround se pouziva uz dlouho), zni moc pekne prostorove a pritom to neni emulace. (jestli neni tohle to, co myslel ten tvuj kamos)

Pokud tedy mas na vstupu prostorovy zvuk nebo si jej pomoci nektereho ze zminenych systemu umele ze sterea vytvoris, tak se pak muzes venovat tomu, jak jej prehrat ve sluchatkach. Existuji totiz zajimave systemy uprav zvuku, ktere do stereo sluchatek pusti zvuk tak, abys mel prostorovy dojem - viz popis DTS-Virtual zde: http://www.stereomag.cz/read_clanek.php?id_cl=1466&id_kat=
Take jsem nekde videl clanek (bohuzel, uz nevim kde a kdy) o reprobednach, ktere byly sice drahe (200tis.), ale umoznovaly prostorovy zvuk domaciho kina jen se dvema prednimi reproduktory - vyuziva se nejakeho fazoveho posunu zvukovych vln a to oblbne ucho natolik, ze se vytvori prostorovy dojem (tomu uz ale nerozumim, takze koncim).
Velmi pekny clanek o vicekanalovych zvukovych systemech najdes zde:
http://www.stereomag.cz/read_clanek.php?id_cl=723&id_kat=4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 04. 2004 19:22

Diky, myslel jsem si neco podobneho. Jinak, on si stale predstavuje prostorovy zvuk z cisteho sterea, tak snad ho ten prispevek uz presvedci ze si mysli kravovinu :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaS  |  06. 04. 2004 10:36

Mně jedou 4 reproduktory.použivám verzy 2.95.
Musíte povolit v PreferencecPlug-insOutputDirectSound outputConfigureAllow hardware acceleration.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  05. 04. 2004 22:58

Chyba byla odhalena ve WinAmpu verze 2.91 až 5.03.
Řešením je aktualizace na nejnovější verzi 5.03

Pro odstraneni teto kriticke chyby se tedy mysli aktualizace na verzi 5.03kterazto by mela byt zatim posledni???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec  |  05. 04. 2004 22:54

nejak to tentokrat nechapu. kdyz je chyba ve verzi 2.91 - 5.03 a zaroven je resenim verze 5.03, je teda 5.03 v pohode nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít Jurásek  |  05. 04. 2004 23:25

Díky za upozornění - překlep.

Opravíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kert  |  05. 04. 2004 21:59

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaaaaa  |  05. 04. 2004 22:13

to je stejne jako s linuxem, kazdy program je bez chyby kdyz ho pouzivaj tri lidi a nikdo ho nechce hackovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lamík  |  05. 04. 2004 22:17

Presne tak..... Linux 0,2% uzivatelu , Windows 95% uzivatelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimir  |  05. 04. 2004 23:49

aaa..chudaci s widozama se zase ozvali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antiM$  |  06. 04. 2004 00:41

bez si strcit vidle do pr...e, treba vsech 95 najednou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaaaaaa  |  06. 04. 2004 03:21

ale ja to presne tak myslel. protoze kdo by mel zajem hackovat viry a hledat bugy pro linux, kdyz ho pouziva minimum lidi? az se zacne pouzivat vic, budou wormy, chyby a hacky a cracky.

to kazdy nadava na MPlayer, ale kazdy program ma spoustu chyb. ono staci takovou mozilu, operu, winamp a spoustu "kvalitnich" alternativ projet boundscheckerem a vidis co je to za prasarnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gregy  |  06. 04. 2004 08:32

utoky jsou vetsinou proti serverum, ne proti osobnim pocitacum - pokud nepocitame emaily. a tam je podil systemu unixoveho typu dostatecne velky.

co se tyce mplayeru, nikdy jsem s nim nemel problem. coz nemuzu rict o dalsich - napr. mozilla, i kdyz napriklad posledni - firefox - zatim bez problemu. kdyz me program nevyhovuje, zkusim jiny; podle mych zkusenosti jsem napr. s konzolovymi aplikacemi jako vim, mutt a emacs nemel nikdy problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brk  |  06. 04. 2004 09:27

Souhlasím s tím, že Linux je pro psaní červů zatím docela nezajímavý, jelikož není moc rozšířen. Ale i kdyby byl, tak má ještě jednu nezanedbatelnou výhodu.
Windows má nějakých 90% trhu a přibližně 90% jeho uživatelů používá Outlook a IE. Taková gigantická monokultura je velmi snadným cílem. U Linuxu by se dalo říct, že velké procento bude mít mozilla, nebo prohlížeče na jejím jádře? Ale co pošta? Který klient je nejrozšířenější? Tohle si ani netroufám odhadnout a právě emailový klient a blbý uživatel je v dnešní době asi ten největší problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  06. 04. 2004 09:41

To ze jsi "myslel" jeste neznamena ze to je pravda. Treba serveru Apache je 2x tolik co IIS a presto je s IIS vic bezpecnostnich problemu. Rozsireni hraje roli, ale ani zdaleka to neni to jedine na cem zalezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor