Na Alzu bych nenadával, je pravda, že se u nich musí hlídat ceny, rádi s nimi dělají psí kusy, ale na druhou stranu mají skvělý servis a reklamační politiku. Nestane se, aby mně něco neuznali, aby se vymlouvali, prostě fér zařídí co je třeba, možná i to rozhoduje při volbě lidí. Ohledně ankety jsem si myslel, že už ani neexistuje, dnes se u všech řeší možná domluva lidí na soc. síti, já to jako podvádění nevidím, někteří ano.
"Odkazy k diplomce mířily k političce za hnutí ANO Taťánu Malou, která.."třetí pád k političce Taťáně Malé dík
Pro tu Alzu mohli hlasovat jenom duševní mrzáci. Kdykoliv na mě zařve ten zelenej zmrd tak mám chuť někomu rozbít hubu. V Alze v životě neutratím ani korunu.
Nebo zaměstnanci 😀
Přejít před pěti lety k CZC bylo jedno z mých nejlepších životních rozhodnutí, jak se můžou toho zelenýho lejna dodnes za každou cenu držet jde zcela mimo mě
Jednou jedinkrát nákup sluchátek u zeleného zmrda 2012 od té doby jen czc.cz!
Já to mám přesně obráceně, napřed jsem byl s CZC spokojený, ale pak jsem si udělal objednávku, jel vyzvednout 40km a zrzavec mi dole řekne, že tu krabičku nenašel. No nasral mi, ale budiž. Dál pak deska poslaná na reklamaci, na protokol jsem dal razítko s komplet údaji a dvěma tel. číslama a ještě dopsal svoje soukromé. Měsíc nic tak tam volám co se děje a oni mi regulérně tvrdily, že tam není kontakt. Další opět deska, v popisu zboží "pouze rozbaleno", přivezu to domů a dole jak jsou konektory tak zablemcaný silikonem úplně přesně tak jak to tehdy dělali u sestav. Dál RAMky, tenkrát hodně drahý OCZ a že mi je vymění kus za kus hned. Tak tam jedu a oni se mnou začali sepisovat protokol. Tak říkám proč mi do telefonu tvrdili něco jinýho ať to technik dá do počítače ať je jasno že se tam táhnu 40km jako magor... Od té doby jedině nasrat
A copak se stalo přesně, já si tam také koupil sluchátka už několikeré a bez problému. Jedny jsem dokonce rozflákal, reklamace výměnou žádný problém.
Uveď nějaký příklad, konkrétní a ideální by bylo i s důkazem, třeba účtenkou, vyjádřením a tak dále (zamazat nechtěné údaje snad dokážeš). Třeba já si na přístup zaměstnanců, celkovou ochotu, vždy bezproblémové a urgentní řešení reklamací nemohu stěžovat. Nejsou problémy s objednávkami (jasně třeba o vánocích to může drhnout všude), placením, vracením peněz a dalšími věcmi. Jak říkám, když kritizovat a očerňovat, tak s uvedením důvodu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.