Korunka.cz: nevstávejte ze židle!

Diskuze čtenářů k článku

Jouda  |  28. 11. 2005 20:01

Trapnej shop, kterej se vychlouba tim, co jinde je standardem. Chudej sortiment, nekomunikativnost, tim bych shrnul www.korunka.cz. Rad bych videl kvalifikovany pracovniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 11. 2005 17:11

Mam s nima negativni zkusenost. Pomala reakce na objednavku, pisou nejpozdeji druhy den vas budeme kontaktovat a nic. Cca po tydnu volaji, ze zbozi neni! Jeste horsi zkusenosti na www.sporilek.cz, ozvali se take po tydnu ze zbozi neni a na doplnujici otazku uz neodpovedeli vubec. Dobra zkusenost s mall.cz, na informacni otazku odpovedeli asi za dve hodiny, takze kdyz se chce tak to jde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabar  |  28. 11. 2005 17:50

Ja kdyz chtel u nich nakupovat, tak se ozvali asi druhej den, ale zbozi samozrejme taky nebylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 11. 2005 22:10

No vidíš, na Korunku nadáváš a Mall chválíš a přitom, co krám to stejný pán
(Mall je vlastníkem jak celé sítě mall.cz, tak i Korunky a AZ-Elektra)
 
Na korunce mín platíš a dýl čekáš. Na mallu čekáš mín a platíš víc.
Prostě vše je otázka peněz, zvláště servisní úroveň pro koncového zákazníka.
 
M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pp  |  29. 11. 2005 17:53

V září jsem si na Korunce objednal ledničku. Následující den se mi ozvali, že ji momentálně nemají, ale objednají ji a za týden se ozvou. Od té doby nic, to je panečku přístup k zákazníkovi.
Btw pochybuji, že Mall vlastní Korunku, obchodně mi to nedává žádný smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bacci  |  28. 11. 2005 11:58

taky jsem jim psal mail s dotazem ... uz je to vic nez tyden a odpoved nikde
timhle zpusobem prichazeji o zakazniky (alespon o mne urcite)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Image je na nic  |  28. 11. 2005 09:50

Chystam se koupit autoradio a korunka je jeden z mala obchodu kde mi na dostupnost radia nebyli schopni odpovedet.. uz tyden a nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poten  |  28. 11. 2005 16:34

nevim co resis, mas-li o neco zajem, tak si to objednej a zpravdila jeste ten den te nekdo z korunky kontaktuje s tim, jestli je zbozi dostupne a kdy je mozne jeho doruceni. A pokud se ti to nelibi, tak staci zvednout telefon a zavolat tam. Objednaval jsem u nich spoustu veci a nikdy jsem nemel jediny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  28. 11. 2005 09:03

obzvlášť zmínka o reklamacích je vtipná, existují shopy (nejsou zas o tolik dražší) ve kterých můžete zboží vrátit bez standardního reklamačního řízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabar  |  28. 11. 2005 11:06

Do 14 dnu to muzes vratit nebo vyměnit(vratit a koupit něco jiného) v kterekoliv internetovem shopu v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pq  |  28. 11. 2005 08:37

Chápu, že žijete z reklamy, ale je fakt nutné ji "pašovat" mezi normální články? Lidé na ZIVE zanevřou, protože tato reklama obtěžuje a znehodnocuje tento web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richi77, Richi77  |  28. 11. 2005 09:14

Je to normální PR článek, co je na tom znehodnocujícího? Jedine to že ten samý vychází dokola už nevím po kolikáté Každopádně samotné PR články nejsou ani znehodnocující ani obtěžující, proste je nečti ne? jistě kvuli nim žádný rozumný člověk na Živě nezanevře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Horava  |  28. 11. 2005 07:31

Pred 10 dny jsem odeslal dotaz na korunku ohledne podovniho pozdra na fotak a zatim zadna odpoved.
Pokud nemate na nakupy cas cca. mesic, tak se na korunku neobracejte. Me velice sklamala.
Takto si klienty neziskaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scatter  |  28. 11. 2005 08:16

No, touhle ubohou reklamou na Živě taky ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oops, Oops  |  28. 11. 2005 08:42

Navíc už poněkolikáté

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor