V kvetnu tohoto roku nebyla korunka.cz schopna dodat objednane zbozi. Po ctrnacti dnech, kdy stale toto zbozi nebyla schopna dodat, zbozi zlevnila. Po telefonicke dohode, ze mi zbozi doda za novou levnejsi cenu o asi 400,-Kc jsem neodstoupil od smlouvy. Po trech nedelich zbozi prislo, fakturovana castka byla puvodni, vyssi o tech asi 400,-Kc. Tehdy meli i v nakupnim radu napsano, ze uctovana cena se stanovuje v den expedice (nyni uz jsem to tam nenasel).
Pri reklamaci mi rekli, ze s tim nemohou uz nic delat, jedine ze pri dalsim nakupu mi daji slevu o tuto castku, ale to si psali i kdyz jsem s nimi dohodl novou cenu a proto jsem neodstoupil od smlouvy.
Podminovat vraceni preplatku dalsim nakupem, bez zaruky ze nedopadnu stejne, pro me znamena vyhnou se takovetomu velmi neserioznimu e-obchodu.
Stiznosti na tyto praktiky provozovane korunka.cz se mi podarilo najit i na netu, takze bohuzel nejsem sam.