Kontrolujte si telefonní účet on-line

Diskuze čtenářů k článku

Dan M.  |  18. 10. 2002 00:24  | 

Skutečně nezklamali a stále se držej hesla, že s tim pokrokem se to nesmí přehánět, takže jen vodsaď podsaď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  18. 10. 2002 06:37  | 

Fakt nezklamali, zlodeji jsou to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 10. 2002 06:22  | 

U nejrozšířenějšího tarifu HOME STANDARD je to nejlevněji za 50,- Kč. Lidový tarif = lidová cena, no nekup to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
agent007  |  19. 10. 2002 22:22  | 

Takový Oskar to k tarifu "Dohoda s Oskarem" dodává podrobný výpis hovorů za 80 Kč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Eder  |  21. 10. 2002 06:17  | 

Ale pokud máš u Oskara aktivovanou platbu inkasem, tak máš podrobný výpis zdarma.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  18. 10. 2002 06:36  | 

Zlodeji jsou to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ota  |  18. 10. 2002 06:42  | 

Takže, pokud se nepletu, zaplatím za učtenku kterou mi prodejce dle zákona musí vydat.

No, co se divím, vždyť je to jen další způsob jak škubat zákazníky bez ohledu na zákony, alespoň dokud to ČTU nebo někdo jiný nezarazí.

Už se těším až se toho chytnou třeba trafiky a zaplatím 7+5 za noviny + účet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
triton  |  18. 10. 2002 08:58  | 

Přesně tak!
V supermarketu nebo v autoservise mi taky vyjednou detail a nejen sumu, je to něco neobvyklého?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d2-mac  |  18. 10. 2002 08:56  | 

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
back  |  18. 10. 2002 08:57  | 

Dá se někde zjistit kolik ještě zbývá volných minut?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  19. 10. 2002 16:48  | 

To bude az v dalsi verzi. Za priplatek 50Kc ti ke kteremukoliv tarifu do vypisu vlozi polozku 'Zbyva volnych minut: xx'   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ga  |  18. 10. 2002 09:01  | 





No a pokud je tohle ten nejvetsi detail, ktery je mozno on-line prohlednout, tak to opravdu nepotrebuju.

Položky účtu - platby za spojení






Položky účtu 9040000333 vystaveného dne 09.03.2001



 Druh platby
 Popis
DPH(%) 
Cena služby 



Platby za spojení
 Místní hovory

873,10 

Platby za spojení
 Meziměstské hovory

198,70 

Platby za spojení
 Hovory do mobil. sítí

652,10 



 
1723,90

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
triton  |  18. 10. 2002 09:09  | 

Bude asi nejlepší objednat službu detailní výpis,
stáhnout CSV,
zrušit službu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  18. 10. 2002 09:10  | 

už včera jsem se na to ptal na infoline a potvrzoval pak na detailním ceníku, který pro jistotu nedali na e-ucet.cz a pro 90% home uživatelů - tedy těch s tarifem standard nelze pořídit variantu standard ale pouze detail, takže nejlevněji za 50 Kč.

Chtěl jsem zrušit papírovou formu, abychom šetřili lesy, čas i peníze a takhle nemohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lefič  |  18. 10. 2002 10:28  | 

no, tak tam píšou, že to bude pro domácnosti v provozu 18. 10.
Je 18. 10. a hotspot chybí. Překvapuje to ještě někoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haris  |  18. 10. 2002 15:50  | 

Uz to tam je.

Pokud vim, tak standard bez (papiroveho) uctu je zadarmo (jako v samoobsluze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2002 16:23  | 

Jsem zkusil to demo a:

Přehled účtu podle typu hovorů

Demo Uživatel 

Nastala chyba při zpracování vašeho požadavku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Špunda  |  20. 10. 2002 06:12  | 

Home
Demo služby e-účet
V případě, že si službu e-účet chcete vyzkoušet využijte --interaktivní demo --. (Bude k dispozici 18.10.2002.)

Je 20.10.2002 a stále to demo tam nemají.

Ale dávat ho tam ani nemusí, stačilo že jsem se podíval na ceník a děkuji nechci, zlodějnu nepodporuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  18. 10. 2002 11:22  | 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sokrat  |  19. 10. 2002 00:29  | 

Ano, přesně tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  19. 10. 2002 00:48  | 

Tak jsem se podíval na "interaktivní demo" na stránkách ČTc a musím říci, že něco tak slabomyslného jsem už dlouho neviděl.
Pracovníkům ČTc blahopřeju!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  19. 10. 2002 17:08  | 

Hehe, obzvlast me zaujal 'Graficky prehled', cimz autor mysli podivny graf vygenerovany snad z Excelu, ktery pri peti pouzitych barvach pro jistotu generuji do JPG. Ale neni to zas tak velky, ma to jenom neco pres 50 kilo - je totiz dumyslne pouzita silna komprese. Cimz se to dostava jenom na pouhy asi petinasobek velikosti stejnyho gifu. Ze je to zrnity jako krava snad zakaznik nejak snese, holt si to nesmi poslat na tiskarnu ))

Viz zde : http://www.e-ucet.cz/demo/images/CallsByDays.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cesky Telecom  |  01. 11. 2002 07:35  | 

Nedivte se, zakazku jsme zadali firme, se kterou mame velmi dobre zkusenosti (z golfoveho turnaje), to ze pro ne pracuji amateri, za to my opravdu nemuzeme .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vena  |  21. 10. 2002 09:34  | 

Moc dekujeme.

Pracovnici CTc

P.S.

A umis i neco jineho nez kritizovat praci druhych?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osvald Brko  |  24. 10. 2002 18:04  | 

Jestli jste opravdu pracovnici CT, tak mam poznamku a radu otazek:

-Posilat takovy obrazek jako JPEG a ne GIF je opravdu na palici.

-nefunkční odkaz: http://www.e-ucet.cz/ebill   - jestli to měl být podrobný ceník, proč tam není? Proč ho musím složitě hledat někde jinde?

-Proč nemůžu najít k variantě Standard nic podrobnějšjího, než jedinou větu:e-účet Standard - můžete nahlížet na své účty a získat přístup k informacím, které jsou vám dnes zasílány v papírové formě. ?

-V Demu není jasné, co ještě získám ve variantě Standard a co už je Detail. Pokud Standard obsahuje opravdu to co papirový účet, tak bych do toho šel (bez zasilani papíru). Teď tady ale čtu, že pro 90% lidí se základním cenovým plánem to nepůjde - proč? Je to pravda nebo kachna? Jak zjistím, jestli jsem v těch 90% nebo v těch 10% ?

- Proč mám dojem, že informace na www.telecom.cz jsou typu "To by němej neřek' ", a když člověk nechce dělat "průzkum bojem", musí lovit informace na jiných webech, kde se mu teprve dostane vysvětlení, jak to ten Telecom myslel...?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
author  |  19. 10. 2002 01:50  | 

Mam maly obchod, chtel bych videt co by mi rekla ceska obchodni inspekce kdybych lidem oznamoval pouze celkovou sumu a kdo by chtel ucet se vsemi polozkami ten by musel zaplatit. Zajimalo by me, jak by dopadlo kdybych se o vypis z uctu telecomu zdarma, dozadoval soudne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  22. 10. 2002 11:34  | 

A vy na účtu účtujete zákazníkům každou matičku zvlášť, nebo účtujete jednotkovou cenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 10. 2002 09:29  | 

Z vlastni zkušenosti vím, že v Německu má operátor povinnost na požádání zasílat detailní výpis hovorů bez toho aby za to směl požadovat jakýkoli poplatek navíc.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  19. 10. 2002 10:33  | 

Ta jejich nová služba je úplně k ničemu když chci vedět kolik jsem provolat včetně informací o detailním rozpise hovorů zavolám si 8 dnů po skončení účetního období na 800 123456 a tam mi to operátoři zjistí a řeknou mi informace o volaných číslech ( na které číslo bylo nejčastěji voláno, nejdražší hovory,kolik mě jednotlivy hovor stál) samozřemě že mě neřeknou informace o všech hovorech a je to hlavně zadarmo. Už pakrát se mě stalo že operátor TCS mě vyhledal informace i během účetního období neodpustil si sice poznámku žer to není běžná praxe a že by mohl být z TCS vyhozen. Ono k operátorům TCS bych se taky moc nevyjadřoval operátoři často zavěšují a nic nevědí. Jednou jsem chtěl informace o mém telefonním účtu a operátor se vykašlal na moje ověření a řekl my všechno jen na základě telefonního čísla které jsem mu řekl takže i kdybych mu řekl třeba právě to Tvoje tak by mě poskytl informace o tvích fakturách V TCS panuje hrozná pracovní morálka potřebovali by infolinku t-mobile tam by s nima zacvičli. Jo mimochodem mě poskytuje T-mobile podrobný účet a souhrný účet jak na internetu tak v papírově podobě a vše za 2,- Kč a ten elektroniky rozpis je tam dva dni po vystavení Telecom je úplně o ničem. Tak čau těšim se na vaše reakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 10. 2002 11:50  | 

Papírový účet bohužel potřebuji, takže od nynějška platím o dvacet pět korun více

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-td  |  21. 10. 2002 11:34  | 

No moment! Doposud bylo zasílání papírového vyučování zdarma, nepletu-li se.
Znamená to, že zavedení služby e-účet automaticky způsobí to, že všichni začnou platit za zasílání papírového vyúčtování nějaký poplatek i když o nějakém e-účtu nemají ani ponětí???

-td

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  21. 10. 2002 14:38  | 

Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  20. 10. 2002 22:23  | 

To s tím detailním účtem je fakt dobré. Dovedete si představit, že půjdete do obchodu a z kasy vám vyjede účet "Za nákup 1 200 Kč". Děkujeme za návštěvu. V tom Telecomu to všem obrovsky zapaluje. Ti ví jak na klienty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  22. 10. 2002 11:38  | 

V obchodě mi vyjede:

Jablka 1. jakaost   ... 25Kč/kg

           0,1 Kg           ...        2,5 Kč

Jablka 2. jakost     ... 10Kč/kg

       2 kg                     ...         20 Kč

Celkem                                  22,50 Kč

Děkujeme

-------------------------

Standartní účet vypadá:

Místní hovory:         60 minut          60Kč

Dálkové hovory        30 minut        100 Kč

Pronájem HTS                                 14 Kč

Celkem                                          174 Kč

Děkujeme

-------------------------------------------------

 

Vy v tom vydíte rozdíl?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pat  |  22. 10. 2002 17:23  | 

 
A Vy snad ne?

Jablka 1. jakaost   ... 25Kč/kg =druh hovoru, místní dálkový
0,1 Kg           ...        2,5 Kč =délka hovoru, cena
Takže souhlasíte, ale proč tak složitě?
Ne že bych byl moc zvědavý, ale na které pobočce pracujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charlie  |  21. 10. 2002 10:17  | 

Hoši, nezoufejte.

Já jsem před slavnýma "Houmama" pevnou linku odhlásil a vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůbec mi nechybí.

Telefonuji mobilem, volají mi na mobil, surfuji pomoci mobilu, e-majl přijímám přes mobil, neplatím o nic víc a hlavně platím pouze za to, co protelefonuji, prosurfuji proimejluji. Chce to jen zvolit správného operátora. Eurotel to nenííííííííííííííííííííííí.

Čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mser  |  21. 10. 2002 19:50  | 

to je blbost a k nicemu!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky