Konkrétní příklad VoIP řešení

(inzerce) Přístup k internetu má 99 % firem a více než 60 % domácností. Díky těmto možnostem může VoIP telefonii používat téměř každý. Volat můžete do celého světa.

Na jednoduché případové studii zákazníka Koh-I-Noor Mladá Vožice bychom Vám rádi ukázali přímé a „hmatatelné“ přínosy, které VoIP přináší a také značnou úsporu nákladů, kterou zavedení VoIP telefonie tomuto zákazníkovi přineslo.

Klepněte pro větší obrázek
Schéma zapojení IP telefonie

Zákazník měl původně pouze starší ISDN ústřednu, která již nesplňovala aktuální požadavky. Součástí infrastruktury bylo 15 analogových přístrojů jako poboček, které byly umístěny na různých místech ve výrobě.

Zadání bylo následující:

  • Modernizace telekomunikační infrastruktury
  • Snížení poplatků za hovorné
  • Zjednodušení správy systému a základního ovládání ústředny
  • Zachování současných telefonních čísel

Navrhli jsme tedy toto řešení:

  • Základní pilíř => moderní IP pobočková ústředna WELL mPBX-100 spolu s FXS modulem pro připojení dvou analogových faxů.
  • Nové IP telefony WELL SIP-T26P s expanzním modulem pro recepční.
  • 50 nových IP telefonů WELL SIP-T20 pro další zaměstnance ve výrobě i kancelářích.
  • Dvě VoIP brány WELL Gate2608, pro zachování části stávajících analogových tel. přístrojů.
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
WELL SIP-T20 a T26P

Investice do celého řešení přitom nepřekročila 100.000 Kč. Na přání zákazníka byly navíc finance řešeny formou splátkového kalendáře na 24 měsíců.

Klepněte pro větší obrázek
VoIP brána WELL Gate2608

Související služby - Měsíční SLA

Technické požadavky jsou řešeny formou vzdálené správy a to v rozsahu 2 hod/měsíčně v běžné pracovní době. Z naší strany zde vždy platí garance doby neutralizace požadavku formou vzdálené správy do 1 pracovního dne od nahlášení požadavku zákazníkem. Pokud není možnost vyřešit požadavek vzdálenou správou, garantujeme výjezd technika do dvou pracovních dnů.

Přínosy VoIP řešení pro zákazníka

  1. Nová ústředna WELL mPBX-100 zajišťuje zaměstnancům kompletní komfort v telefonní komunikaci, jako je přepojování hovorů, přesměrování hovorů, vyzváněcí hudba při čekání, voicemail, víceúrovňové IVR, atd.
  2. Propojení volání mezi pevnými a mobilními linkami – společnostT-Mobile Czech Republic, a.s. nabídla v rámci jedné sítě pro zákazníka volání mezi pevnými a mobilními linkami zdarma.
  3. Běžná správa IP ústředny je zajištěna pro zákazníka formou vzdálené správy dle podmínek uzavřeného SLA.
  4. Při přechodu k jinému operátorovi byla zároveň převedena i současná telefonní čísla.
  5. Vzhledem k výrazným úsporám za paušální poplatky i za provolávku, které dělají více než 7.000 Kč/měs. se veškeré vynaložené náklady zákazníkovi vrátí nejpozději do 14ti měsíců, což je paradoxně ještě dříve, než bude celá investice doplacena. Velkou část výdajů tak zákazník může hradit z již ušetřených finančních prostředků.

JOYCE – dodavatel řešení na klíč

Ke všem našim zákazníkům i partnerů přistupujeme vždy individuálně. Jsme tak schopni nabídnout vše od nabídky na míru až po realizaci. JOYCE - to je kvalita, tradice, servis a výhody pro prodejce.

Klepněte pro větší obrázek

Značka WELL, to není jen VoIP, ale i WiFi a ADSL produkty a řešení pro Vás a podle Vašich potřeb.

Jsme tu pro Vás, Vy jste naší motivací jít stále vpřed a neustále se zdokonalovat!
Sami si vyzkoušejte, co všechno Vám můžeme nabídnout.

Objednejte si do 31.10.2012 VoIP řešení na platformě WELL a získáte kromě individuálního přístupu i okamžitou slevu 5 % na veškerý hardware.

Kontakty:
Obchodní oddělení IT
Tel.: 539 088 010
joyce@joyce.cz
www.joyce.cz

Klepněte pro větší obrázek
Další článek: Nejnebezpečnější celebritou internetu se stala Emma Watson

Témata článku: VoIP, Základní pilíř, Well, Řešení, Běžný hovor, Příklad, T-Mobile Czech Republic, Pracovní den, Mobilní GT, Ústředna, Hmatatelná výhoda, Přání zákazníka, Současný telefon, Obchodní oddělení, Mobilní telefony na Mall.cz


Určitě si přečtěte

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 91

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

** Strojové učení ještě nepřitáhlo takový zájem jako na začátku prázdnin ** Ne, umělá inteligence nenašla lék na rakovinu ** Naučila se svlékat ženy nejen z plavek

Jakub Čížek | 34



Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF