V clanku chybi celkem podstatna informace, ze pro dosazeni maximalni kvality pri prehravani na pocitaci potrebujete vyhradne kombinaci Windows 8 a vyssi plus nativni Netflix aplikaci. Applisti a Linuxaci maji smulu, stejne tak majitele starsich verzi Windows.
Ale hovňajs, jede to přes web prohlížeč. Koukat na filmy na počítači je však trochu nepohodlné.
Zatím tady myslím nikdo nezmínil, že se dá Netflix získat mnohem levněji - např. nejdražší tarif za 12 euro umožňuje současné sledování až na 4 zařízeních, takže jeden účet můžou využívat 4 lidi. Když se domluvíte se známými, každý zaplatíte jen 3 eura. V praxi to zatím vyzkoušené nemám, ale podle informací na internetu by to tak fungovat mělo.
No jo, a Internet doma taky můžeme prodávat sousedům. A vlastně proč si rovnou něco málo nepřisadit, ať z toho i něco teče že? 🙂
Samotný Netflix s tím nemá problém, bere to jako formu propagace.Pokud jeden účet může sdílet více členů rodiny, proč se podobně nedomluvit s pár známými a přitom výrazně ušetřit? Nevidím v tom problém...http://www.cnet.com/news/netflix-is-cool-with... ...
Obsah pre CR a SR je mizerny. Bez Hola.org by som si nepozrel takmer nic.Takze ano predplatit si ale potom je potrebne prihlasovat sa ako US a UK lebo aj tu je obsah rozdielny.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2016 15:47
Proč tolik lidí lamentuje na tím, že tam není český obsah, dubing, české titulky (ty by ovšem být časem mohly). Vždyť o tom přesně Netflix je. Cílí na zákazníka, který upřednostňuje originální tvorbu. Pro všechny ostatní je tu již několik zaběhnutých služeb kteří jsou schopni velmi obstojně dodávat obsah lokalizovaný do češtiny (O2, UPC, Rio...). Naprosto miluji, když v každém seriálu místo hlasu nové mladé herečky slyším Lucku Vondráčkovou. Neříkám že je dabing špatný to nikoliv. Česko je přímo expert v dabování to klobouk dolů. Ale mi například vyhovuje originální znění a možnost rozlišit herce po hlase a proto Netflix vítám. Samozřejmě že si obsah můžeme stáhnout z různých alternativních zdrojů jak mnozí uvádějí (ať už jde o plně legální cestu nebo více či méně "nevhodnou") ale ne každému to plně vyhovuje.
Tak mě to docela nakrklo. 1. Nulová podpora pro český trh. Jen tedy povolili, že jim můžeme vítězoslavně posílat taky peníze.2. Mizivá část seriálů a filmů.3. Ať si to strčí do špic.Jediná výhoda, kterou sleduji je že u některých seriálů je možnost 4K.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 1. 2016 13:07
Rozumím tomu správně, že když se z nějakého důvodu budu chtít na film podívat třeba pětkrát, tak ho budu de facto stahovat pětkrát ano? A nad tímhle nesmyslem fakt někdo v roce 2016 jásá ano? No potěš klobas 🙁
Děláš, jako by to byla distribuční metoda z před 10 let, přičemž naopak tvůj vysněný způsob je zastaralý. Holt uživatelé, kteří minimálně u svého domácího připojení musí řešit množství přenesených dat, jsou považovaní za dinosaury. Navíc Netflix má data o tom, jakým způsobem uživatelé obsah sledují, takže pokud by nějak výrazně ušetřili na množství přenášených dat, tak to udělají.
Ad1) Přečti si pořádně co jsem napsal, pak dloouho přemýšlej a pak teprve něco pišAd2) Není to metoda stará 10 let, je to metoda, která nakonec zabije internet. Streamování čehokoli, je primárně úplně zbytečné a sekundárně zbytečně vytěžuje sítě. Americký konzumní plebs nad tímhle vůbec nepřemýšlí, to mě ani neudivuje, ale tady by nad tím někdo popřemýšlet mohl. Lidi neumí číst, neumí psát, neumí se ptát, neumí odpovídat, ale ... můžou "sdílet" (strašně pitomý termín) a to je to nejdůležitější. Kdo neviděl a nesdílel každou kravinu kterou někdo vyprodukuje jako by neexistoval a to je bohužel právě ta tragedie. Vůbec nejde o to že někdo potřebuje řešit nějaké data v domácnosti, jde o to, že stahovat tutéž věc v okamžiku kdy ji chci použít, pořád dokola, je prostě absolutní nesmysl, ale kdo by tohle řešil že ...
Jak nejjednoduseji streamovat DLNA do televize z pc/mobilu? co pouzivate krome chromcastu?Mely by zabudovat dlna streaming na tlacitko primo do aplikace, to mi chybi.Taky ten obraz urco neni HD...No nic jsem rad ze to tu je, obsah hlavne filmovy je strasny, snad se to casem rozhybe..
Používám kombinaci xbox/plex
Nejjednodusseji je to pro kazdeho jinak.
Je tam nějaký 4K obsah?
walking dead
Asi zatim nejvic:) nasel jsem tak 10 serialu v uhd:)
Nové tituly alespoň v FHD, offline přehrávání (a to nehovořím ani o dabingu ani titulkách v čj)... Hm kolik legálních cest mám k dispozici, abych takto mohl konzumovat obsah?
Co prostorovej zvuk 5.1 ? Testoval jsem par veci na apple tv a pouze STEREO ! V roce 2016. Obraz taky zadna slava.
A měl jsi to propojený přes HDMI do reciveru a z něj do TV? Nebo HDMI do TV a opt. do reciveru?
Samozrejme pres hdmi do avr. Jde me o to jestli na jinem hardware to jde nebo je to vlastnost netflix.😁
Ok, já mám starší AVR bez HDMI a vím, že přes ATV bych měl jen stereo (vlastnost TV). Mám doma něco od Western Digital až přijdu domů schválně to zkusím co z toho leze přes opt. do AVR
Takže vyzkoušeno na WD TV Live opt. do AVR, film normálně v DD 5.1
Dik, to bude mrsit ta stupidni apple tv gen 4. Nebo neco mam blbe nastavene. Zitra testnu ps3.
Tak beru zpet i na apple tv je neco v 5.1. Nemel jsem stesti na vyber filmu. Treba prvni dil pana prstenu nema 5.1 to by me opravdu nenapadlo
Mam sice 2.0 repraky, ale receiver pise, ze to na ne z 5.1 prepocitava. Nemam teda CZ netflix, ale usa nejdrazsi. Android Tv.
Stremuji přes aplikaci přímo v Televizi (Samsung) a zvuk běží 5.1DD bez problému. Zpětně protlačené přes optiku do receiveru a paráda. Obraz taky ok - 720p-1080p ale je pravda, že rozlišení obrazu docela osciluje. Zajímalo by mě, jestli je to připraveností cache pro východní Evropu, nebo mi nestíhá televize. Linku mám dostatečně širokou.
Jak autor přišel na těch 215 Kč?Mně to přes PayPal vychází dráž.
https://www.google.cz/search...
A v čem jako to rozšíření o 130 zemí spočívá, když tam není dabing ani titulky (že tam někdy budou český filmy se asi čekat nedá), dokonce ani stránky nemají CZ?Jinak koukat na filmy s titulkama (ty snad aspoň budou) a ještě za to platit, to fakt není pro mě. 🙂
Dosud nebylo možné bez použití proxy nebo nějakého region unblockeru sledovat Netflix v ČR. Nejvíce na to trpěly smart TV kde byla Netflix aplikace ale nebylo možné nainstalovat nějakou VPN nebo použít proxy. Nově je možné sledovat Netflix i z takových zařízení nejen z PC s proxy.
To se dalo vyresit rozumnym routerem - ten se pripojil do VPN a pak slo vsechno transparentne skrze tu VPN.
Jo jenže potom je celá síť routovaná pokud se použije dnsmasq nebo i ta VPN a to pak není zase ono.
No vidíte, a přitom existuje nemalá skupina lidí jako já, kteří nesnášejí dabing a raději si připlatí za původní znění s titulky (i kdyby jen anglickými).
Dobrá zpráva pro země se slušnou infrastrukturou. U nás v Outůlandu, kde sposta lidí chtě nechtě musí smrdět na ADSL, na kterým je ráda za 4 Mbity, to zas tak dobrá zpráva není. Ti co mají lepší připojení se asi težko vzdají oblíbené půjčovny filmů na ulozto a přdplatí si Ořezaný Netfilx v cizím jazyce.
Musím tě, jako už stovky lidí před tebou, vyvést z omylu. Česká republika je na tom s rychlostí připojení velmi slušně (průměr Q3 2015 14,5mbps). Podle Akami jsme někde kolem 10. místa na světě, za námi jsou i země zaslíbené, jako Německo a USA. To, že někde Google na pár lidech testuje gigabit domů, to je opravdu jen kapka v moři a globálně to vůbec nic neznamená.
To už bylo snad lepší když Linuxovej proletariát před 15 roky sliboval, že Microsoft Windows do dvou let skončí a všichni budou mít na počítači Linux.
Tak to mně po*er holý záda... Na Živě opravdu jen se změněným useragentem, protože jinak každej trouba bez argumentů automaticky rejpe do Linuxu. Vůbec nechápu, jak to s tím souvisí. A potom taky nechápu, proč si každej puberťák myslí, že je u nás internet na lejno. Může mu prosím někdo vysvětlit, jak je to s rychlostma netu v jiných zemích? A mimochodem, nejlepší by bylo, kdyby se Jobs nikdy nevrátil do Applu a ten zkrachoval 😝
Netflix jel krasne dokonce i pres VPN a VDSL na hrane jeho dostupnosti. Super vec je, ze si umi sam ridit kvalitu. Takze kdyz se fakt stane, ze kvalita linky sleti dolu, tak padne na SD misto sekani a jak si nabufferuje zase dost, tak skoci na HD. Ale stavalo se me to minimalne a to jsem mel vetsi pochyby o te VPN.
Na Kodi sem tenhle týden zhlédnul The Revenant a Hateful Eight ve full HD. Zdarma. Kdypak to bude na Netflix? S titulkama?
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 1. 2016 11:55
Opět někdo nepochopil co to vlastně Netflix je a musí si rýpnout.A ještě i špatně vzhledem k tomu že Revenant na "Kodi" v HD není. Zatím nejlepší kvalita je 720x304. Hateful Eight má dokonce jen 720x260. A opravdu to 720 neznamená v tomto případě 720p jako HD. Navíc "full HD" je 1080p.
Pořiďte si brýle... venku je pouze dvd screener o rozlišení 720x266. To rozhodně není FHD.
Předplaceno, 9.99 euro měsíčně, jdou tam vytvořit 4 profily pro různé členy rodiny. Každému se tak doporučuje podle jeho vkusu. Pěkné. První měsíc zadarmo, vyzkouším, uvidím. Paráda. Zatím se mi to líbí.
Nejdřív si každej stěžoval, že se to tu nedá použít vůbec a že by angličtina zase tak moc nevadila. Teď najednou všichni brečí, že to není česky. A to bylo keců, že kdyby tu podobné služby byly, nemuselo by se pirátit a evidentně to taky není pravda. Mimochodem, uvědomte si, že to vaše "legální stahování" zakotvené v totálně dodrbaných zákonech je jedním z důvodů, proč se sem moc podobných služeb nehrne. Pro svět jsme prostě tlupa žebráckých zlodějů, podporovaná druhou tlupou bohatých zlodějů v naší skvělé vládě. Tak proč by nám ještě cpali něco pod nos? V tomhle směru jsme ostudou civilizovaného světa a být Netflixem, buď bych to zrovna pro ČR jak naschvál nepovolil vůbec, nebo bych alespoň protestně nedával měsíc zdarma.
Ovšem když nabízejí jen desetinu obsahu oproti USA za vyšší cenu (převádějí dolary na eura v kurzu 1:1, a to nemluvím o rozdílné kupní síle), tak tady lidi pirátit neodnaučí...
Jistě, že neodnaučí. I kdyby to stálo 10Kč na měsíc, byly tam poslední novinky a všechno bylo česky. Potom budou lidi držkovat, že nechcou platit na netu kartou a podobně. To je mentalita tohoto národa - co není přivařený, nebo alespoň pořádně přišroubovaný, to je moje. Zákon totiž mluví jasně, když koupím 3TB disk, zaplatím 350Kč autorské výpalné a na disk si nacpu, co budu chtít. Například 200-300 filmů ve slušné kvalitě. A až mě omrzí, něco umažu a nacpu tam další. Dobrej kšeft. Toto prostředí si rozhodně žádnej rozumnej obsah nezaslouží. Vůbec bych práva do ČR neprodával, nenechal to nikoho nadabovat a ještě bych výslovně uvedl, že dílo není určeno pro distribuci v ČR. Tím by se i to "legální" stahování stalo nelegálním a šlo by to nějak řešit.
A je to tady. Mentalita tohoto národa. 😀
Ale prdlajs!
No v USA mají víceméně stejný obsah. Je tam pár výjimek ale není to nijak moc. Stačí si v jednom prohlížeči oteřím netflix přes proxy a v druhém naši nabídku a jde vidět že se to liší v jednotlivostech. Například co je zajímavý tam v USA tam chybí The Dark Knight Rises zatímco u nás je.
Nesouhlasím - otevřel jsem si pro srovnání americký Netflix přes VPN a jsou tam tisíce filmů. V české verzi jich jsou jen desítky, maximálně stovky. Někde jsem četl, že je poměr filmů asi 500:5000 ve prospěch USA.
Včera když otevřeli netflix tak tam bylo všehovšudy 10 filmů. Po pár minutách jich byly desítky a stále přibývají. Hodnotit obsah po pár hodinách se leckdy nevyplácí.Ano pokud to nakonec dopadne tak že bude opravdu jen zlomek oproti US verzi tak to Netflix projel na celé čáře, jenže taky to nemusí být chyba Netflixu ale té blbosti s právy v určitých zemích .Viz House of Cards u nás.
Klasika. Pár nespokojenců se tady ozve, frustrát začne generalizovat, brečet a kálet si na hlavu, jakej jsme zoufalej národ... 😀
Takže pro ty co neumí bežně mluvenou (často slangovou) US angličtinu: Předplatit si netflix, pustit film, zapnout fraps a pak navštívit titulky.com. To je rozhodně lepší než si pořídit MKV s original a cz titulky i dabingem. Budete mít alespoň dobrý pocit, že máte "legální" záznam.Za mě osobně doporučuji klasickou iptv, projít si jednou za tejden tv program a zaklikat si co chcete nahrát (služba to sama nahraje do cloudu) a pak se na to někdy podívat.
jakou velikost ten soubor z frapsu pak bude mít?
Určitě menší, než BD rip z Uložto. Záleží taky na tom jak si ho nastavíte. Když budete 480p nahrávat do 1080p a dále fps 60 u 30 fps videa, tak vám samozřejmě velikost nabude. Zredukovat velikost videa jde vždy, těch konvertorů jsou mraky.
Předplatit si netflix, pustit film, v Super Netflix doplňku pro Chrome přidat dxfp titulky, pohodlně sledovat. Strávený čas před sledováním cca 2 minuty.Stáhnout mkv, najít verzi titulků pro verzi mkv.Strávený čas před sledováním dle rychlosti připojení, pro 720p filmy běžně hodina.Jak se to říká? Čas jsou peníze?
Ale no tak. Argumentace piratu rad nemam, ale ta tvoje je taky hodne za hranou. Na hledani a pridavani titulku neni nic zrovna jednoducheho, zvlast pro bezneho divaka, ktery se v tom neorientuje.Co se tyka straveneho casu pri stahovani, tak to jiste nemyslis vazne. Nebo snad behem toho stahovani nehnute sedit a ziras na tu stahovaci zizalu? 😃To proste bezi na pozadi, zadny ztraceny cas to neni.
Ano Netflix je tu ale jen pro ty lidi kteří umí anglicky či se učí jinak titulky tam nejdou vložit tak se mohou radovat jen Ti co ovládají jazyk tak zase taková bomba to není a všechno tam taky dávat nebudou .😀😀
Lidi co neumi anglicky nemaji co cumet na bednu, ale maji se po vecerech doucovat. 😀
Hlavne at to nezmrvi lokalizaci. Uvidime co obsah a jak budou reagovat poskytovatele internetu a konkurence :)
Konečně můžeme zvát děvčata na "Netflix and Chill ". 😀
Ked to bude existovat ako addon pre Kodi na Raspi, nech daju vediet. Zatial neplanujem zlavit z komfortu, ktory mi Kodi poskytuje, alebo kupovat dalsi android stick len kvoli Netflixu, na ktorom to za pomoci mesacneho svitu a magie bude (nevedno dokedy) ako-tak chodit...
http://addons.tvaddons.ag/show/script.program.andro... ...
Funguje ale v podstatě udělá to že otevře okno prohlížeče. To je na Raspberry Pi nepoužitelné.Navíc to otevře bez doplňků takže nejde použít ani Super Netflix pro Chrome na titulky.
Wow, neustále jsem překvapován hloupostí lidí tady v diskuzích. Třeba teď - konečně sem přijde Netflix a (někteří) lidi nadávaj a stěžujou si, jakoby je někdo k něčemu nutil a opravdu by mě nenapadlo co se dá vymyslet. Nejlepší je asi ten dabing - dobře vam tak že to není s českým dabingem, kterej všichni (trotlové) chválí jak je kvalitní, a přitom všechno v televizi dabujou jen tři lidi (totální amatéři), ale že to to totálne mění smysl filmu, protože to dabujou amatéři dokola a nedá se to totálně poslouvchat, na to jste ještě nepříšli. A někdo tu psal, že dabovaným filmem aspoň "nemusí přemejšlet" - bože můj!!! A nebo to že netflix používá nějakek proprietární software a ne opensource - sakra co je na tom špatnýho? Proč by to někoho mělo zajímat, hlavně že to spustím a btw na libovolným zařízení! A další klasika je názor "proč bych si to měl předplácet, když si to můžu stahnout tady xxx nebo tady yyy". Lidi kradou a vůbec jim to není ani trochu blbý se tim ještě chlubit, a nikdy stahování nebude tak pohodlný a spolehlivý jako netflix .....No bohužel jsem se teď přidal na stranu "sťěžovačů" - neustále nadávám na primitivy v diskuzích, který nikdy nevystrčej hlavu z tý svý omezený krabičky, a neustále budou jen nadávat, ale takovej je bohužel náš národ - národ primitivů. Jasně že netflix není dokonalej, ale nikdo vám ho ani nenutí, a je rozhodně lepší než to "nic", co jsme tu měli doteď!
Náš národ je spíš plný lidí co jen poučují, to že vy umíte anglicky a zřejmě díky práci, jako nějakej admin nebo jinej kancelářník, jste procestoval celý svět, protože jste vytáhl hlavu z omezený krabičky, tak to máme udělat všichni? Proč vy se nenaučíte, sázet na poli, jezdit s kombajnem, umět vyměnit hajlz, rubat uhlí v dole? Proc jste tak omezený a nevystrčíte tu hlavu z vaší kancelářské krabičky? Já prostě se anglicky učit nechci, tak mě to nenutte a ja vas nenutim jit do dolu. Za sluzbu co bych si mel platit, chci aby mela minimalne cesky titulky. A proč pro ostatní státy to jde, aby měli jejich dabing i titulky hned bez problémů? A ještě ktomu za stejny prachy. V čem je problém si najmout stejný počet lidi jak třeba v německu co tam přidají titulky hnedka?Jsme národ co si hned nechá všechno líbít a se vším se smíři, místo aby to pro nás udělali tak jak to má být a je to i v jiných zemích.
Netflix nebyl otevřený pro ČR tak jak to známe z minula kdy to otevřeli třeba pro Německo. Netflix byl otevřený včera pro celý svět.Ani bych se nedivil kdyby brzo v jejich prohlížeči byla možnost importovat titulky. A pak šikovní čeští titulkáři prostě jen udělají další přečasování.Já naopak si službu zaplatím už jen proto abych podporoval společnost která je ochotná a schopná natočit Daredevil a Jessica Jones. To jsou seriály které se tak vymykají současné tvorbě že si těch pár dolarů měsíčně zaslouží.
z dabovanych veci se ztrati 1/3 zazitku (ztraceno v prekladu) hlavne u serialu. pokud to nekomu nevadi tak proc ne.Me zarazi ze v dnesni dobe i kdyz je udelany dabing proc se nevysilaji 2 zvukove stopy orginal a dabing at si kazdy vybere.
kvůli autorským právům a možná i ceně vícezvukové kopie
Z nějakého důvodu vypadá film z roku 2013 jako kino rip. A to jsem si zvolil předplatné, kde je HD.A co tak zkouším další filmy, tak jsou na tom stejně.Titulky jsou celé velkými písmeny, což je celkem neobvyklé.Když mluví více osob, tak pozice titulků se mění.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 1. 2016 00:01
To nevím, já mám s HD předplatným obraz na 107 cm TV velmi pěkný.
Doufám, že toho 15. ledna opravdu přijde HBO NOW. HBO GO je hodně omezené jen pro předplatitelé kanálů a filmy jsou tam jen po omezenou dobu. S příchodem NOW by to mohlo být jiné, navíc dá se očekávat, že okamžitě přijdou s filmy, které budou mít originální i český dabing a titulky, stejně jako v případě HBO GO. Největší problém bude jak to postaví, jestli zase bude vyžadován Silverlight a aplikace pro mobily budou neustále padat viz hodnocení na App Store tak přijdou o spoustu předplatitelů.
Silverlight je oficialne obsolete i Microsoftem, takze se nebojim, ze by nekdo na nem zavadel novou sluzbu. Dokonce i zaostaly cesky mimozemstan uz ma neSilverlight alternativu.
Aplikace pro Android bohužel nefunguje na rootnutém zařízení. Pokud někdo zná trik, jak to obejít, bylo by to fajn (mám teda UPC Horizon, ale mám pocit, že to je v bledě modrém ta samá apka)
To mluvíte o HBO NOW ?Protože HBO GO na rootnutém telefonu funguje...
Mám strach, že to bude cenově někde dost jinde...
Chyběnjící House of Cards je opravdu velká chyba a v podstatě i hloupost Netflixu, že prodal exkluzivní práva, takže ho teď nemůže nabízet ve své vlastní službě.
Problem Netflixu u nas je v tom, ze on vlastne do CR neprisel. Byl jen pohozen do "zbylych 130 zemi", a tim je tak nejak receno vse vc. toho, jakou lokalni podporu pro nas piditrh (jeden z mnoha) od toho asi tak muzeme do budoucna ocekavat...
Produkt Netflix teď není dostupný, win 10 taky to tak máte nebo vám to funguje.Jinak Netflix má budoucnost já tomu věřím.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2016 22:15
Já věřím, že budoucnost na netu má opravdová služba, která dá abonentovi hned to co nikdo jiný nedostane. U filmů, seriálů je to ihned plná dostupná kvalita za jednu cenu, plný přístup ke stažitelnému souboru pro následné uchování v duchu v rámci smlouvy na něj máš nárok a dělej si s ním co chceš i off-line bez on-line "buzerace". Když máš naši službu a vyjde BD nebo 4K máš automaticky právo na vyšší kvalitu - práva máš již zaplacena, podobně jako si můžeš a vždy mohl nahrávat z TV i SAT v rámi dom. užití nemyslí se šíření a už vůbec ne za poplatek. Umožňuje něco takového tato služba?
Je dobré alespoň nějak začít.
Trochu dlouhý začátek s příchutí povýšeného chování VlastníkuVelkéhoObsahu, otázka: "Proč např. oddělují HD od SD, práva jsou k obsahu snad jedna ne?", budou tedy oddělovat $ i další rozlišení HD od 4K připadá to v pořádku? Mně ne.
To nemusi byt nutne prava, konektivita taky neco stoji a je jasny, ze naroky jsou SD < HD < 4k, takze na cenovym odstupnovani nevidim nic spatnyho. Jiste v tom muze byt i nejakej priplatek za neco extra, ale pri tech cenach, kdy z nejlevnejsiho tarifu na nejdrazsi je priplatek 50%, to neni nic hroznyho.
S tím počítej, že v tom jsou práva. A z velké části je to příplatek za "něco" extra. Ale jak je to možné? Přece si kupuješ práva a zde je nosič (jakýkoliv) mimo hru, a ha? A zase jsme u okrádání za stále stejnou věc, a zase řešíme regionální práva - mrtvá koncepce v čase netu. Když se nemohou dohodnout ani jednotlivá studia na jednotném postupu tak co čekají od lidí, pirátů a torrentů. Trhnout si mohou. Až přiznají barvu, za dané $ klidně i vyšší nabídnou plnou službu, novinky, vč. off-line obsahu bez buzerace pak se lze bavit o boji proti "kopírování".
Fyzickej nosic je sice pryc, ale porad je nutny to k zakaznikovi nejak dostat. A u streamovani i opakovane. Nerad bych kecal, mozna ze to pouziva nejakou cache, kde mi film zustane treba do druhyho dne, ale neomezene tam nevydrzi. Pokud to zadnou cache nema, tak o to hur. Vyssi tarify podporujou i vic zarizeni najednou. A rozdil mezi tim, jestli budu celej mesic streamovat na ctyrech zarizenich 4k nebo na jednom SD, uz musi byt poznat a myslim si, ze je spravny, pokud se to projevi i na cene. Pro klid duse lze brat 4k tarif jako vychozi a SD jako zlevnenej. :)
A opravdu si někdo myslí, že toto může konkurovat torrentům, MKVčkám a kvalitě klidně plného TV později BD ripu? Služba, která prostě pracuje na principu "UPC" na netu se všemi plusy i mínusy co se svobody / omezení týče. Tím ovšem nechci nikoho omezovat a předplatit si může klidně i eskort domů, pokud se nebojí a rodiče zaplatí, abych nebyl za puritána nebo "nemoderního".
Zjavne si veeeela ludi mysli, ze to konkurovat moze 🙂 Bohuzial 80 % z tychto ludi nerozumie prvym dvom vetam v tvojom prispevku a preto si myslia, ze +-10 € mesacne za stare filmy a par serialov v anglictine je super deal 😀
Je
No ono je to asi tak že čím je člověk starší a má méně času tak více ocení takové videotéky. Já když přijdu v 6 večer z práce, udělám s dítětem úlohy a pak večeře, dostanu se k počítači v osm a vím že kolem desáté bych měl jít spát abych zase vstal do roboty, tak prostě uvítám tu možnost sednout,kliknout,podívat se. A to aniž bych musel hledat správnou verzi, modlit se že na torentu budou seedové a pak čekat až se to stáhne. Taková HD kvalita už pár GB má a i když člověk má trochu lepší linku tak to pořád nějakou dobu trvá. A vážně nechci přemýšlet dopředu jakou asi budu mít ve čtvrtek náladu z práce že bych si to o víkendu stáhnul a pak se na to podíval.Klidně měj torenty ale spousta lidí ocení tu jednoduchost kdy se člověk může podívat se stejným účtem na televizi, pak to stopnout, skočit do sprchy, dodívat se na laptopu protože si to pamatuje kde skončilo přehrávání a to bez nějakýho stahování, seedování aby bylo ratio protože free jedou pomalu(1080p za 2 hodiny stáhnutý? super rychlost ale pořád pomalý to už spím).
1. Já ti rozumím a poslední dobou velice dobře - čas jsou zlaťáky.2. Torrent je "kouzlo" buď víš co a kde a pak jde vše "hladce" nebo ne a máš problém seed / leech.2a. To lze vyřešit "předzásobením", vybereš si třeba u seriálů co se ti líbí a automat zařídí co je třeba, po návratu domů je dávno dokončeno, zbytek videotéka na ext. nebo interním HDD.3. Za pohodlnost se platní, s tím také souhlasím, ale pozor na aktuálnost. Co je možné na torrentu (u multimédií) takové možnosti má málokterá služba, vlastně takovou neznám.
2. Kouzlo no jasně. Když mě tak napadlo že se podívám na všechny díly Kmotra tak najít trojku s nějakých schopných seedem byl problém.2a. Ano automat to zařídí jen si vyberu, no zní to hezky ale taky je problém s tím že při přezásobení dost často uteče nějaký dobrý seriál. Já třeba neslyšel o The Wire a Peaky Blinders.Při předzásobení bych na ně taky nenarazil protože když jsem o nich neslyšel jak mám vědět jestli se mi líbí?3. Torenty mají jeden obrovský problém, jsou nelegální a proto se taky trackery zavírají. Ano můžeš být na nějakém privátním trackeru, ale tam bude pak zase omezená ta nabídka tak to zase pak popírá ten bod 2.
torrenty samy o sobe nelegalni nejsou, proboha.
Tak pokud zde hovoříme o chráněném obsahu tak narozdíl od úložišť nelegální jsou.
Technologie nelegální není to je pravda, ale nelegální je sdílení a co málokdo v ČR ví tak i stahování chráněných dat. Tedy například i filmů.I když v ČR je stahování "legální", bráno jako pořízení kopie díla, tak evropský soud jasně řekl, a je to nyní zakotveno v evropském právu které je nadřazeno, že stahování jako pořízení kopie díla lze pouze pokud zdroj je legální, tedy např. od distributora. Takže různý uloz.to atd kde lidé myslí že to je legální když si stáhnout a "nelegální činnost" dělá ten co nahrává, tak bohužel oboje je nelegální.
Pokud jsi měl problém pak jsi zaspal, nebo nemáš nikoho koho poprosíš o seed dané věci v 720p, 1080p, případně 4K je-li již dostupné. Dokonce si můžeš vybrat v datech, já preferuji rip od 1:2, protože na "kostičky" nebo "čmouhy" se dívat nebudu, moje zobrazovadla vidí černou nebo šedou velice dobře a pak je to vidět - přehnaná komprese. Já si co mám rád stahuji ihned jak je to dostupné, později už čerpám z BD-R - vidíš k čemu jsou!
No jo, ale kdo má ty kvanta dat uchovávat , stejně se na film podívám jenom jednou. Na starým železe mám hromadu GB starých filmů, seriálů, hudby. Většina z toho leží ladem, podíval jsem se na ně tak jednou. Takhle si jenom vyberu co chci a čumím.Taky vám rozumím, čas je pro mě drahej. Když má člověk stíhat práci, školu, rodinu, kamarády, tak trávit hromadu času u internetu a hledat kvalitní rip už nejde. Když jsem byl mladší, tak to s hromadou času šlo, navíc časem člověk dospěje a zjistí, že normální je za obsah platit.Dřív se lidi oháněli tím, že je všechno moc drahé, ale kdyby to bylo za příznivou cenu, tak platí, při těchto cenách už tenhle argument padl.😀😀
Když jsem byl mladší, myslel jsem si, že ne. Dneska, když mi nabídne někdo něco pěkně pohromadě a s titulky nebo s dabingem na jednom místě, nemám problém za to dát 200,- měsíčně. Kdo se má furt v tom netu hrabat a něco hledat, řešit kompatibilitu, dabing, ubohou kvalitu či absenci některých dílů. Už mě to prostě nebaví.
By mě zajímalo, nad čím všichni jásaj. Kvůli tomu, že za seriály, co jsme měli doteď zadarmo, budeme platit?
Primitive
To je film, nad kterým všichni jásaj?
Pekna sluzba pre tri skupiny ludi 😉 :1. Ti, ktori si pod slovom "torrent" predstavia zahadny program, ktori pouzivaju rozni hackeri na sirenie virusov.2. Taki, ktori sa vo windowse 8/10 nezaobidu bez total commandera a uz "vyrastli" z tej spleti ilegalnych internetovych protokolov pre teenagerov.3. Ludia, ktori tvrdia, ze kradnut sa nema, pricom z na druhu stranu im vobec nevadi nechat sa okradnut.
Jak s tím souvisí Total commander?
TC je větší geekovina než Win+R, Win+Doprava, Win+R, Win+Doleva--😀
Win+E 😉
A co pitomci s Widlema 10?
Zaregistroval jsem se, prihlasil se, a nenarazil jsem na zadny cesky odpad, pouze kvalitni zahranicni tvorba. Naprosta extremni spokojenost!
Pěkný pokus Netflix(e) B-]
Vubec nechapu ten pocet minusu 😐 To tady lidi opravdu touzi po tom mit homescreen netflixu zaplaveny srackami typu ordinace v ruzove zahrade ci Cckovymi komediemy Vojky Kotka? :-/
*komediemi ;)
žel bohu 95% toho co tam je jsou naprosto stejný sračky takže nechápu ten jásot.
Co mají pořád všichni s dabingem a českými titulky? Lidi, ty jo, pusťte si to v origo znění a třeba s anglickými titulky, aspoň se naučíte :) (Aneb kdyby dabingu nebylo, to by se tu anglicky mluvilo...)
prosimtě jo každej umí nebo chce umět anglicky. a každej co neumí nebo nechce si za to zaplatí. jasný
Johnnyage, ty jo, pust si to francouzky a treba s francouzkymi titulky, aspon se naucis :) Ja teda taky vse sleduju v originale nebo s anglickymi titulky, ale pro lidi, kteri anglicky neumi jsou proste takoveto vylevy uplne k ....
Však kdybych se chtěl naučit francouzsky, tak si vezmu film nebo seriál, co znám nazpaměť a pouštím si ho ve FR s FR titulky. Je to super metoda učení.Říkám to hlavně proto, že se takhle spousta lidí připravuje o tu příležitost se naučit. Ano, je to náročnější, ale stojí to za to.... tak mne napadá - jdu si něco stáhnout ve francouzštině 😃
Aby toto člověk mohl dělat musí být v jazice alespoň na středně pokročilé úrovni jinak z toho nemá vůbec nic. Japonský seriál s japonskýma titulkama si můžu pouštět dokola i stokrát a nenaučím se ani prd.
Můžete nesouhlasit, ale já mluvím z vlastní zkušenosti. Jen jste možná přehlédli to "seriály, které znám", což znamená, že jsem je viděl párkrát v češtině a pak jsem začal v angličtině.
Zajimava metoda, nicmene vychazi z predpokladu, ze to co jste cidel a slysel parkrat v cestine je sktucne naprosto presne a vicemene doslova prelozeno z originalniho jazyka. Nemusim doufam vysvetlovat jak naprosto mimo je takovyto predpoklad. Vlastne by me docela zajimala vase anglictina, pokud jste se ji skutecne ucil timto zpusobem. 😝
C1-C2 a právě dokončuji mgr studia na fakultě anglického jazyka a už dva roky angličtinu učím. Myslím, že moje angličtina je OK 😉 Je jasné, že překlad a původní znění není vždycky stejné, ale o to doslovné přeci nejde. Smysl sdělení je v 99% stejný a díky tomu jednomu procentu se aspoň člověk naučí víc.
S pomocí chrome doplňku Super Netflix můžete přidat titulky.Funguje pouze formát dxfp, kde přímo Super Netflix odkazuje na jejich web kde je online konvertor a daky databáze.Pokud je časování dobrý tak můžete titulky zrovna uložit do databáze. Já tak už zkusil Jessicu Jones 2 epizody a není to nejhorší na 5 minut práce.
Na hellspy 0 minut práce.
Jde někomu 1080p? sice to rozlišení neukazuje, ale vypadá to na max 720pedit:Playing bitrate (a/v): 96 / 1150 ( res: 720x480, par: 32x27 )Buffering bitrate (a/v): 96 / 1150Buffer size in Bytes (a/v): 2838243 / 35077161Buffer size in Bytes: 39610831Buffer size in Seconds (a/v): 232.717 / 223.095Will Rebuffer: falseCurrent CDN: c024.fra001.ix.nflxvideo.net, Id: 22700
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2016 21:27
1080p Netflix není pravidlem, záleží na zařízení, ze kterého přehráváte, kvůli DRM. Takže Netflix v televizorech to umí vždy, v prohlížeči na počítači to může v některých případech lítat jen v 720p.
90% věcí co jsem zkoušel mi šlo pouze 480p a zbytek max 720pNo tak asi zase nic 🙁
Chrome je omezený na 720p, IE jede na 1080p. 😐Blbost, no.Doporučuji zkratku CTRL+SHIFT+ALT+S, můžeš tam volit odkud a kvalitu zvuku/videa ... Někde.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 1. 2016 07:58
v 1080p na Kat.ph si to stáhnu druhej den zadarmo s lepší bitráží, crapnutý v lepší kvalitě a s lepším zvukem z US Netfixu
To, co postujes, ovsem neni ani 720p. To je hroznych 480p. Obcas to padne i na min.Kvalita se snazi dynamicky prizpusobovat, ale casto jim to hapruje. Navic je 1080p funkcni pouze v IE na Win8 a vyse. Firefox i Chrome jsou omezeny na tech 720p. Je to chaos.
při prokliku na odkaz pro stažení pro Windows (Mobile) se ve storu ukáže, že aplikace tam UŽ není... :-/
Protože Windows mobile nikoho nezajímá díky minimálnímu zastoupení na trhu.
nojo ale je zajímavý to že tam aplikace byla..
ako nemôže mať Netflix práva na House of cards v ČR, keď to bol seriál natáčaný práve pre Netflix ?
Protože ,,pitomá" Česká televize nakoupila práva. viz.: http://www.digizone.cz/clanky/serial-house-of-ca... ...
to som netušil 😃 a to si Netflix nechal odkúpiť ? to už dávno vedeli, že budú spúšťať služby v ČR. Veď to je aká hanba, na vlastnej platforme neuviesť vlastný seriál :)
Asi zarobia viac, ak predaju prava Ceskej televizii ako keby to mali na internete a cakali, kolko ludi si to nakoniec zaplati.
Tak kvůli House of Cards ve 4K bych si předplatné zaplatil, škoda :-/
Asi i proto, ze spousta lidi co je nepotrbuji ma stejne usa netflix.
Konečně! České rozhraní nikde, české titulky nikde. Nové filmy a seriály nikde. Ano, za to si určitě každý rád zaplatí, protože se budu dívat na dva roky staré filmy a seriály, když v případě seriálů mám 1080p Web-DL z iTunes třetí den po premiéře i s českýma titulkama od lidí, kteří to dělají zadarmo.Takže jo za tuhle jejich službu jsem celej žhavej dávat 10€ měsíčně. B-] Aneb krásná ukázka toho, jak se to nemá dělat.
Tak netflix se neoteviral jen pro cesko, ale i pro stovku dalsich zemi a nejdulezitejsi je, ze uz udelal prvni krok. Obsah je samozrejme take dulezity, ne-li vic jak moznost pristupu z dane zeme, ale predpokladam, ze tu sluzbu chteli uz konecne vydat a necekat na EU az sjednoti podminky a nevimco - to by se nemuseli dockat. Takze jsem rad, ze prvni krok uz udelali, na obsah se doufam zameri nyni.
Jenže to radši měli spustit už rovnou s plným obsahem. Protože co se stane teď? Velká sláva, lidi tam kouknou, nic tam není a vykašlou se na to. To že tam za rok už bude obsah ale nikoho zajímat nebude, protože už to nebude takovej boom, jako to mohl být teď. B-]
dyt si to muzu stahnout vsecko 2. den zadarmo
keď máš 12 rokov a nezarábaš tak to pochopím,ale keď si rozumný pracujúci človek, tak nemáš dôvod kradnúť.
Až na to, že stahování filmů a hudby není v ČR ani v SR nelegální, takže nekrade. B-]
nebudeme sa tu hrať na slovné hračky v zákonoch. Pozretím nelegálne získaného diela jednoducho spôsobuješ ušlý zisk vydavateľovi.
A chudák vydavatel vydělá místo 8 miliard dolarů ročně jen 7 999 999 990 dolarů. Chudák malej.
tak kradnúť bohatým je dovolené ? ide o princíp, je jedno kto koľko zarobí. Keby si začínajúci umelec, a tvoja hudba sa šíri len tak po internete tak určite nebudeš nadšený. - a toto sa deje u mladých začínajúcich českých a slovenských spevákov a skupín veľmi často.
Krádež a pirátství není jedno a totéž... Při krádeži zůstává pouze zloději, zatímco u pirátství jej vlastní jak majitel tak pirát!Jinak samozřejmě stahování i když u nás zatím legální není morálně správné, a snad distributoři pochopí že streaming je budoucnost a pomohou rozšířit tento způsob přehrávání.Pak se u filmů a seriálů může stát totéž co u hudby, kdy streaming zabíjí pirátění.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2016 23:36
Tu svou nebetycnou hloupost nemusis davat takto verejne na odiv. Hloupy zlodej pety.
A? Ty budes urcovat kto ma kolko zarobit? Preco? Ja nemam problem s tym ze vydavatelia zarabaju ale ze nedokazu poskytnut sluzby ako netflix. Vacsina filmov nie je k dispozicii v nasich zemepisnych sirkach inak ako v kinach/alebo na DVD/BlueRay nosicoch pritom su tu moznosti na elektronicku distribucia ala netflix. To bol jediny dovod preco som si filmy/serialy stahoval. Ak mam vsak moznost legalne sledovat film pomocou ala Netflix tak si ho zaplatim. Uz som registrovany a tych 9.99 EUR (je aj lacnejsia varianata za 7.99 EUR) bezproblemov mesacne zaplatim. Zrovna pozeram Narcos na Netflixe a ide to dokonale. Jedine co mi chyba je dabing. Nemam problem s originalnym dabingom a anglickymi titulkami ale nie vzdy som tak sviezi ze chcem pozerat film v originale. Ak k tomu pridaju dabing casom nie je o com. Rozhodne mi vsak nevadi kolko zarobi tvorca filmu ale nechopnost distributora poskytnut obsah dnes uz nicim vynimocnymi cestami ala Netflix. Keci o tom ze nebudem platit lebo vyrobca prilis zaraba povazujem len za vyhovorky ako si ospravedlnit ze vlastne kradnem a je to OK a nic na tom nemeni ani deravy autorsky zakon v CR a SR. Moralne je to kradez.
Ale to pozreti NENI nelegalni. Nechapu, co na tom nechapes 😀😀😀
ale to dílo je získané LEGÁLNĚUšlý zisk firmám způsobuješ i jinými způsoby, např. že přepínáš televizi když tam jsou reklamy a nekupuješ zboží z těch reklam. Ale to je taky legální.
Samozrejme ze je nelegalne. Rozhodnutim Europskeho sudu ktory potvrdil, ze legalne si mozes stiahnut len film ktory pochadza z legalneho zdroja. To znamena ze ho niekde umiestni vlastnik prav a ty si ho stiahnes. Alebo je film pod public domain. Rozhodnutie ES sa stava sucastou europskeho prava a to je nadradene narodnym zakonom.Smiem teda vediet odkial tahas filmy ktore splnaju podmienku ze ich na internet nahrali vlastnici prav? Alebo si tak naivny a myslis si ze na uloz.to tie filmy nahrava Metro Goldwyn Mayer, 20th Century Fox, Columbia Pictures, Paramount Pictures, Warner Bros, ... ?Tak sa nevyjadruj k temam o ktorych vies prd
A jéje další člověk, co nikdy nic neupirátil, v obci jezdí radši 45km/h a dává blinkr u každé nesmyslné značky hlavní silnice do zatáčky i když je rovně. B-]Ale jo užij si to. B-]
Si celkom vtipny trotl a lama. Vies, nie kazdy ma potrebu kradnut, ale ked dospejes (za nejakych 8-9) rokov, tak na to mozno prides.
Vtipní jsou především ti, co tvrdí, že nikdy nic neupirátili a to z jednoho prostého důvodu - jsou to pokrytci a ještě ke všemu lžou. B-]
Podle sebe soudím tebe koukám.
Rozhodnutí ES je platné pro členu EU, což možná ČR je, ale já osobně ne. To je to samé jako Zeman je prezidentem ČR a přitom polovina ČR prezidenta nemá. Pokud někdo stahuje autorsky chráněné dílo z uloz.to (ač toto považuji za ubohost), není jeho povinností si ověřovat, že např. Borec007 není zaměstnancem např. WB, prostě musí věřit, že je, přece by to tam nenahrál někdo bez práv - to je nelegální. Od doby, co vydělávám, jsem si zvykl za kvalitní věci platit, není na tom nic špatného, ale potřebuju si ověřit, že produkt za to opravdu stojí (Hudba, Hry, Filmy, SW), takže ano, spousty věcí si odněkud stáhnu a později zaplatím. Ale je to tak 10% - produkty u kterých vidím, že si zaplatit zaslouží, aby pokračoval vývoj / výroba. Ostatní jdou do koše a vícekrát je nepoužiji/neshlédnu/neposlechnu. Nicméně vyzkoušet si je potřebuju, abych neplatil za odpad.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 1. 2016 06:08
Tvoj "duchaplny" prispevok si nechaj zaramovat aby si si ho mohol zavesti na stenu ked pojdes sediet 😀 S pristupom ze teba sa zakony netykaju to daleko nedotiahnes 😀
Ano, zákony neřeším jednám vždycky tak, abych nezasahoval so soukromí jiných a neohrožoval druhé. O tom je celé lidství, nikdy se nechovám k druhým tak, jak nechci aby se oni chovali ke mě. Zákony toto jenom všemožně ohýbají a nahrávají právě tomu aby někteří škodit mohli a jiní ne. Na to já nikdy nepřistoupím. A věř, že s tímto přístupem už jsem to daleko dotáhl a bez jediného problému.
Zajimave. A jak, jako uzivatel zjistis, ktery zdroj je legalni? Kdyz poslouchas hudbu z radia, je to legalni? A co kdyz pusti do vysilani pisnicky, na ktere nemaji prava? Slysel jsi je i ty, takze budes take potrestan?
Tvoja argumentacia 8rocneho decka je naozaj zabavna 😀 Takze co, ides vykradnut banku a potom povies ze si nevedel ze takyto zdroj ziskania penazi je nelegalny?Aj imbecil dokaze zistit ze na uloz.to su veci nahrane protipravne. Torrenty tiez. Ale vela stastia pri argumentacii pred sudomTvoj dalsi priklad s pesnickami v eteri je tiez na facku. Kludne si ju daj. Pretoze radia za kazdu odohranu pesnicku platia vlastnikovi prav sumu ktora umoznuje posluchacom radia piesen vypocut.
Vykrádat banky není legální.Brouzdat po internetu a stahovat odtamtuď věci legální je.To snad ví i to 8-leté dítě.
no, jestli jak psal kolega ti je dvanáct a teď si našel ulozto a připadás si jako velký machr, tak vez, že dospělý lidé chodí do práce a někteří z nich vytváří ty filmy, které krádes a nemají z toho peníze. Navíc ty chytrák v ČR a SR je jakási šedá zóna ohledně stahování, ovšem ty filmy, na které odkazuje jsou v mkv, což je zrovna jeden z nelegálních formátu. Něco si o tom přečti, než blbě kecej.
Ty vado. Takže film v mkv je nelegální a třeba v avi je legální jo? 😉
Co je proboha na MKV nelegalniho? Něco si o tom přečti, nez tady začneš hloupě blekotat.
Pro vaši informaci MKV není formát ale kontejner. Až to co je uvnitř je v nějakém formátu.
Ako sú na tom u netflixu dokumentárne filmy, veda a technika a pod? Vďaka
a co vyzkoušet ten měsíc zdarma a zjistit si to?
a co mu odpovědět? není to jednodušší? :-/
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2016 22:03
Jednoduchsie je vypisovat zoznam dokumentov ako ist na stranku netflix.cz?
Nebo říct ano, skvělá nabídka, nebo ne, nestojí to za nic? Proč hned seznam?
Je tam všechno možné, ať už původní dokumenty od Netflixu nebo převzaté, třeba od PBS. Jmenovitě třeba Making a Murderer, Hot Girl Wanted, Forensic Files, Chef's Table, Secrets of Scotland Yard, Cowspiracy, Particle Fever, SlingShot, Mission Blue...Na měsíc je to zdarma, registrace je otázka minuty, takže celý seznam si můžeš v pohodě projet.
takze netflix ma hlavne svoju produkciu a nieje to agregator vsetkeho digitalneho video obsahu? takze veci z BBC napr tam nenajdem?ja cakam na nieco co bude mat vacsi rozsah ako torrenty(specialitky na torrentoch niesu feedovane). inak to nema zmysel platit.
Potrebuje nekdo Netflix, kdyz je tady http://euroshare.eu/files/stream-list... ?
To je stránka pro socky B-]
Mizerna kvalita, kdyz uz tak: Popcorn Timehttps://www.reddit.com/r/PopCornTime/...
Super, asi zatím zůstanu na US předplatném, ale konečně se něco děje 🙂
To není US předplatné, prostě si platíš Netflix a můžeš si pomocí VPN přepínat mezi zeměmi kde je dostupný a najít si obsah jaký třeba v česku není, mimochodem mnohem lepší než US je imho obsah u anglického nebo německého netflixu.
Bomba! :) Premium předplaceno B-]
No uvidím, jestli tam nebude český dabing, tak dál pro mě bude absolutní jedničkou HBO Go (příjemně mě překvapilo, že to tam je v HD).
HBO GO absolutni jednicka ? Vzdyt tam skoro nic není
Zato na tom toužebně očekávaném a milovaném Netflixu toho je plno, co? Stačí si přečíst článek. Nevím, v čem se to liší například od toho HBO Go, kde je aspoň obsah v češtině. Všichni čekali na Netflix jako na nějakou spásu, ale popravdě netuším proč.
Cesky dabing? Ale fuj, to je pro vokurky...
No, byl jsem překvapen, kolik tam toho je oproti HBO OnDemand, co je od O2 do června grátis. OnDemand má jenom SD kvalitu. U některých seriálů byla jenom jedna série. HBO Go má mnohem větší kvalitu obrazu. Ale neberu to ostatním. Dnes je móda, hlavně u vysokoškoláků se dívat na filmy a seriály v originále, protože je to in. Já se zase rád dívám bez přemýšlení na věci s dabingem.
Neni to jen in. Je to taky prave zpusob, jak se anglicky naucit. ;)
pomůže to hlavně s porozuměním, ale mluvit tě to nenaučí...
nevim jestli je to nejaka moda, ale ja se treba minimalne poslednich 10 let skoro vyhradne divam na filmy a serialy v originale a odhadem 95 % mych oblibenych veci je v anglictine a kdyz se dneska divam na film v Anglictine, tak az na vyjimky o tom nemusim premejslet vic, nez kdyz by to bylo v Cestine... (samozrejme, pokud je film v jinym jazyce, tak titulky musim cist poctive)asi jen na Simpsny koukam v Cestine, ale to je spis z historickych duvodu a Trpaslika mam rad jak v CZ, tak v EN a nedokazu rict, co mam radsi 🙂zpetne si myslim, ze zacit se divat vyhradne v originale bylo dobry rozhodnuti, protoze jsem se diky tomu naucil urcite lip Anglicky a odposlouchal nejruznejsi fraze, ktery pouzivam nebo jim aspon rozumim a navic treba neni problem zajit do kina v zahranici, kdyz davaj neco dobryho, jen musim koukat na to, aby to nebylo v mistnim dubbingu 😀
tak mně by dabing nevadil, kdyby za něco stál.. Bohužel mi přijde že s postupem času je to čím dál tím horší..
No, každému vyhovuje něco jiného. Já když v kině nechci číst titulky, tak část anglicky rozumím a část si domyslím. V dabingu pak zjistím o čem třeba delší dobu kecali. Např. takový excelentní filmový snímek Konference ve Wannsee. Pokud by na HBO nebyl v dabingu, tak by mě to nebavilo, protože je to celé "žvanírna". S dabingem to celé chápu. A titulky by pro mě, jako dislegtika byli namáhavé. Nebo další brilantní francouzský snímek Le Capital. V originále pro mě nuda. Česky jsem to úplně hltal. Někdo ta zase mohl na plno prožívat ve francouzštině, i když není Francouz.
Tak, pokud jsi se tím zlepšil v angličtině, OK. Teď ještě zapracovat na psané češtině. 🙂
neviem či je to zrovna IN, ale kvalita dabingu sa nikdy nevyrovná originálnemu zneniu. (v česku je to trochu lepšie ako na slovensku, ale aj tak je to bieda)tiež som všetko sledoval s dabingom, no keď som videl prvých pár filmov s titulkami, už som sa k dabingu nevrátil. A som rád, lebo mi to aj zlepšilo anglickú slovnú zásobu a schopnosť porozumieť rodeným angličanom/američanom.
Tak je fakt, že třeba u Tureckých telenovel občas, ani s dabingem nechápu význam. Většinou to je na internetu slovensky dabované z kanálu Doma. Ale když jsem se ptal jedné Slovenky, jestli by mě mohla vysvětlit, proč vždy když někoho odhalí (např. zpronevěřoval prachy), tak dotyčný řve: "Ale nie! Som hotový! Som hotový!" Dostal jsem odpověď, že to nedává smysl, co tím překladatel myslel. Zase Turkyně mají v originále moc hluboký hlas.
Kdysi dávno byl českej dabing dobrej, ale to už pár let neplatí. Dneska je to naprostá bída. Nehodící se hlasy, špatná synchronizace s pohybem úst, překlad,... tragédie.
To je otázka peněz a času - obojí do toho nikdo nechce investovat. A taky lidi, kteří to dokážou dobře, mají dnes spoustu příležitostí k vlastní tvorbě.
In?? Proboha kde na to chodíte? Kdo umí opravdu dobře anglicky, nepotřebuje ani titulky a taky to bude "bez přemýšlení".
Rozhodně to není proto, že by to bylo "in". Tohle může napsat jenom někdo totálně nevzdělaný a teď nemám na mysli VŠ tituly.Angličtina patří mezi germánské jazyky a do slovanských jazyků, jako je například i čeština, je zcela nepřeložitelná. Jde přeložit jenom "velmi podobně" nebo "podobně", ale nikdy ne úplně přesně.Je to podobné jako slovo "špatný" a "nedobrý", jsou to sice podobná slova a pravděpodobně chápete význam, ale rozhodně není stejný. Pokud to znásobíte mnohokrát, tak myšlenka nějakého souvětí se může i zcela ztratit, což se v překladech často děje.To je například důvod proč se v klasickém gymnasiálním vzdělání vyučovala latina a řečtina, aby studenti mohli číst a POCHOPIT filosofické texty starých učenců a myslitelů. Ze stejného důvodu nenechává Milan Kundera překládat některá svá díla do češtiny.Proto je lepší na anglické filmy se dívat v originále, pokud dotyčný umí anglicky. Protože pokud by se sdělení filmu mělo skutečně divákovi přeložit do češtiny, bylo by potřeba každou chvíli film zastavit a následně třeba i několik minut vysvětlovat význam, dvojsmysly a obecné zvyklosti vázané k tomu, co někdo pronesl, takže ve filmu v délce 90 minut by bylo dalších 60 povídání "poznámek k překladu".Zkrátka "kolik třešní, tolik višní" 😀
Kde jsi přišel na to že to je móda "hlavně u vysokoškoláků"? To by mě vážně zajímal zdroj tohohle tvrzení. To že originál je lepší než dabing, to je neoddiskutovatelný. A kdybys nebyl línej a naučil se anglicky, tak nad tím nebudeš muset taky přemýšlet. (a jo - předem opakuji a zdůrazňji - je to jen o lenosti, výmluvy si nechte pro svoji babičku) 🙂
Ano, jak už jsem psal před chvílí. Nechci se namáhat (objektivně lenost). Také NetFlix není pro mojí cílovou skupinu zákazníků, jako HBO Go. Dnešní doba přeje mladým, prespektivním a všehoschopným lidem s jasnou životní vizí. Ti mají vysokou motivaci, díky čemuž je pro ně potom angličtina, jako druhý rodný jazyk. Takže pro ty je NetFlix v pohodě. Nevyvolávám tu žádnou hádku, jenom zde píši svůj osobní názor. Ostatním jejich neberu, a s Vaším názorem, co se mě týče souhlasím. Angličtinu jsem vždy používal jenom z pozice zákazníka (hotely, podpora Google Apps, Office 365, WorldSIM, atd... ), kde jsem nikdy neměl problém (mluvím pomaleji, druhá strana se snaží jasně vyslovovat, a to i Indové - podle přízvuku). Zatím co např. Larry Hagman (J.R.v Dallasu) to tak nějak "poliká".
Umět anglicky je u japonských filmů na dvě věci, ty chytráku.
A co menší děti? Staří lidi, kteří na škole měli max. ruštinu? Nebuďte tak zahleděný do sebe.
menší děti, 100% souhlas.. U starších lidí dejme tomu taky. Ale to taky asi nebude cílovka Netflixu, ne? B-]
Tak ti starší s ruštinou mají něco přes 40... 😉
S tímto naprosto souhlasím. Proto jsem psal, že pro mě zůstane jedničkou HBO Go, protože ti cílí na lidi, jako jsem já. NetFlix míří na mladé a prespektivní lidi, kteří mají život před sebou a touhu něčeho dosáhnout. S tím souvisí i motivace, u některých i "všehoschopnost". Pro tyto lidi je angličtina, jako druhý rodný jazyk. Plus ještě ovládají další jazyk. Těmto lidem nic neupírám. Já jsem se zkoušel dívat na nový Dallas, ale J.R.-ovi jsem hodně špatně rozuměl, jak to "polikal". Proto jsem byl rád za dabing na Nově. Tolik můj osobní názor.
Mladý a perspektivní a kouká na Dallas. OMG!
To já už nejsem. Já už mám život za sebou. Tím jsem myslel ty ambiciózní mladé kluky, plné elánu, co jdou i přes mrtvoly. Ti se na to dívat nemusí, protože mají vlohy si to prožít.
Je to tady! Docela by mě zajímalo, kolik lidí si ho u nás předplatí a kolik bude dál nakupovat na Ulož.to.
Mám hbogo a teraz som sa registroval aj na netflix a vieš co je problém ? Ten prekliaty silverlight a z každej strany obmedzenia, žiaden offline play a samozrejme obmedzená ponuka takže to sťahovanie aj tak neobmedzí. Tešil som sa že už nebudem musieť skladovať simpsonovcov ale ani tí tam niesu.
Jestli to bude stejná tragedie jako HBO Go ktery sem nastesti mohl vyzkouset zdarma tak si myslim ze moc lidi nenajdou. Mě teda rozhodně ne. Kdyby to fungovalo jako dnes uz funguji streamovaci sluzby s hudbou nemam problem si to mesicne predplatit, ale do ty doby budu vyuzivat sluzby sdilej, ulozto a dalsi a nasledne pomoci napr. Plex ci dalsich streamovat do Apple TV.
doporucuju infuse na apple tv. Spousta vyhod.
Plex jen za elektriku stoji mesicne vic, o tom kolik desitek tisic je potreba na hw radeji pomlcet.
No to si poslechnu, o kolik desitek tisic je to navic...
Pres 40 000. 8TB disk stoji 6500kcjeden bude na paritu, takze to mas 52000 za disky s kapacitou 56TB. K tomu je potreba dalsi HW za cca 20 000 a SW za cca 3 000. A porad to mesicne zere vic elektriny za vic penez nez kolik stoji nez nejdrazsi pausal za netflix + premium vudu + dns a vpn servery pro pristup. (ok, ted prehanim, s novou i3 stoji to jen jako nejdrazsi usa netflix + vpn a dnes pro pristup)
Ty jsi dobrý kokot...
Zjevne
Tak bez českých titulků si to moc lidí nekoupí, to je jasné.
Zalozen CZ ucet a predplaceno i kdyz dokud nepridaji cz titulky nebudu Netflix sluzbu vubec pouzivat, stejne jako jsem nepouzival US. Nicmene Netflixi serialy sleduji diky jinym (ano bohuzel sedym) kanalum a timto predplatnym jim velmi rad prispeji na tvorbu. Stejne jako jsem prispival dodnes pomoci US uctu. Uplne stejne to mam s hudbou, take platim Spotify i kdyz ho primo nevyuzivam. Proste obe sluzby beru jako platbu za obsah, ktery sice sleduji z jinych zdroju. Rad za obsah zaplatim rozumnou vysi a konecne je mozne i legalne zaplatit za dobry serial obsah i v cr.
založen učet zaplacen (nebudu to používat) napsán komentář na živě, že jsem novej budha, ježíš a lenin dohromady ....jste k smíchu
Má to jednu drobnou vaduna kráse. Sice si platíte paušál za Spotify, ale jelikož si přes Spotify vaše oblíbené autory hudby nepouštíte, nejdou jim ani podíly z toho vámi zaplaceného paušálu.Váš paušál se v lepším případě rozpočte mezi autory, které poslouchají ostatní, poměrem, jak tu hudbu poslouchají ostatní.
on jeste nekdo taha prez neco jineho nez torrenty ?
On ještě někdo tahá přes torrenty?
Ano, mi lamy co neumime pouzivat uloz.to atd.
....ani pravopYs evidentne😃
Bez titulků a zase jen část obsahu. Bohužel hellspy vede.
Beztak to v Netflixu popohnali, aby se kluci v minulém týdnu živě mýlili. 😀
Super, ale teď bych ocenil info o té nejdůležitější věci.. Jaká je nabídka? České titulky u všeho? 😉
Nabídka je celkem slušná, osobně jsem toho čekal trochu míň. Mají Breaking Bad, How to Get Away with Murder, Narcos, Jessica Jones, Arrow, Orange is the New Black, Continuum... Celé se mi to vypisovat nechce, ale pro představu snad stačí. 😀EDIT: Ještě doplním pár kousků. Better Call Saul, Black Mirror, Marco Polo, Bater Motel, Elementary, Scream, Suits, Skins, Hannibal, Dexter, Black Sails, Pretty Little Liars, Weeds, The Originals, IT Crowd, Under the Dome, Ray Donovan, Hemlock Grove...Postupně to procházím a české titulky zatím nikde, jenom anglické, případně jiné jazyky, ale české nic.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2016 19:13
A Babovřesky, alebo Kameňák? 🙁
Netflix je zaměřený na jiného klienta. Pro český obsah bych volil spíš Voyo nebo nějakou variantu od O2 TV nebo UPC MyPrime.
Nabídku jsem si prošel a jsem spíš zklamaný - seriálů je tam sice celkem dost, ale filmů jen pár desítek (a z toho ještě asi čtvrtina spíše starších, které už jsme všichni viděli, typu Fight Club nebo Pulp Fiction).Vyzkouším měsíc zdarma, ale pokud nabídku výrazně nerozšíří, tak si asi předplácet nebudu...
Nove filmy nejsou ani na USA netflix v ramci pausalu.
No konečně. 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.