Název celého článku zní fakt objektivně..
A vsiml si nekdo, ze GMail povysil na 10GB? Jeste nedavno jsem mel trochu pres 7G, ale rozhodne tady prislo nejake rychlejsi navyseni nez standartni dynamicke zvysovani.
Nejen zde se objevují odkazy či screeny na podmínky Googlu a že si může s daty dělat skoro co se mu zlíbí. Ale ti, kteří většinou jen slepě kopírují linky či screeny asi moc nepřemýšleli nad podstatou té části podmínek, které jsou po sjednocení pravidel hodně obecné.Duplikace - kopírování/zrcadlení mezi datacentry nebo po nasdílení si udělá někdo kopii,...Upravování, odvozování - možnost práce s daty online, převody mezi formáty, možná verzování,.......Takto se dají obhájit i ostatní věci. Zde jsou podmínky v češtině, není důvod odkazovat na pravidla v AJ.http://www.google.com.hk/intl/cs/policies/terms/re... ... Jinak jsem včera večer, poté co jsem se ke GDrive dostal, napsal krátké shrnutí novinek a můj dojem z Drivu, který pokazila nová cenová politika.http://www.e-vanicek.cz/2012/04/dlouho-ocekavany-... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 4. 2012 12:27
skydrive tiez verziuje office dokumenty a v podmienkach nema nic o tom ze po nahrati sa subor stava jeho vlastnictvom ako to je v pripade google ..ale samozrejme interpretovat sa daju vsetky body podmienok kadejako ..vsak o tom je cele pravo
Ale data i duševní vlastnictví jsou stále uživatele!Googlu jen dovoluje s nimi manipulovat pro potřeby provozu služby.Já si myslím, že všechny operace jsou vyjmenovány kvůli možným sporům (hlavně asi ve US). Mohl by dojít třeba spor jako pesXmikrovlnka a pod. 🙂 Pak takové pasáže mají smysl.Je to jako když dáte auto do servisu. Pr kontrolu a možnost opravy a Vašeho bezpečného používání musejí otevřít kapotu, vlézt do auta atd. 🙂
aj si niekto cital podmienky pouzivania ? ToS : https://twitter.com/#!/timsneath/status/194865858525413376/photo/1
A když si někdo tedy přečetl podmínky, tak nad nimi i zapřemýšlel? Duplikace - kopírování/zrcadlení mezi datacentry nebo po nasdílení si udělá někdo kopii,...Upravování, odvozování - možnost práce s daty online, převody mezi formáty, možná verzování,.......Takto se dají obhájit i ostatní věci.
Je to nějaké divné ... Dokumenty Google jsou stále Dokumenty google , jen přibyla informace o tom , že je dostupných 5120 MB a v dokumentech se ted´ zobrazují i soubory u nichž jsem kdysi jen využil Docs k otevření souboru z emailu - takže spousta duplicit a nepořádek . :-/
Zdar,jdu na stránku https://drive.google.com/start , a píšou tam '' Jakmile bude váš Disk Google připraven, pošleme vám e-mail na adresu ''. Účet mám několik let,máte to taky ???
Jistě. Náběh služby bude pozvolný jako všechny novinky od Google. Tak korigují nápor na servery v prvních okamžicích od spouštění kdy všichni zkouší.
MAte nekdo stejny problem jako ja, a to ze v Total Commanderu slozku Google Drive nevidim?
Taky jsem na to narazil. V Total Commandru si zapni zobrazení systémových složek. Pak jí tam uvidíš.
Oki, ruku do ohne bych za to nedal, ale rekl bych ze to mam zapnuty. Az budu doma, tak na to mrknu... pro ted diky za typ...
Ja vidim...
Rychle si to shrňme:* program neumožní vytvoření složky uvnitř TrueCrypt disku* program neprojde přes firemní proxy (to Dropbox taky, ale tajně jsem doufal)* ten vzhled už jsem někde vidělJestli je to to, na co jsem tak čekal, pak jsem já hloupá husa naletěl.
S tou proxy si dovolím nesouhlasit. Přes proxy projde jak Dorpbox tak Google Drive. Vyzkoušeno.
Přes Microsoftí firewall pouze za použití ISA klienta, což nemá každý.Bez něj ne.Ale například takové Syncplicity projde i tak. Sice má málo prostoru,a webové rozhraní ve flash, ale jde to.
To je hezký že to máš vyzkoušeno, ale nemyslíš že to závisí na nastavení proxy? Mě třeba přes firemní proxy Dropbox neprojde vůbec, SkyDrive jen když tam jdu přes Live, a všechno Googlí bez problému.
No to určitě závisí na nastavení proxy. A proto není pravda tvrzení, že to prostě proxy neprojde. Proxy to neprojde, pokud je to na proxy zakázané.
proč neumožnuje - advanced při instalaci neproběhlo?cihla na entru?
Docela mně pobavilo a mile překvapilo jejich počítání využitého prostoru. Kvůli picasa si u Googlu platím 80 Gb. V picasawebu mi to ukazuje, že mám 28G z 81G vyžitých. A v Drive mi to hlásí 0,5G z 87G. Takže mám ve finále 160G za cenu 80G.
SkyDrive má 7 GB, ale okamžitě nabízí a doporučuje zdarma přejít na 25 GB
Kapacita skydrivu je super, bohuzel ale sluzbu dost omezuje nemultiplatformnost. Neexistuje oficialni klient pro linux a ani pro android coz je strasna skoda. Drive sice taky zatim pro linux nema klienta ale google s ostatnimi platofrmami celkem kamaradi, takze se urcite brzy ukaze.
Neni to skoda, je to dobre a spravne.
pro linux se da mountnout timo zpusobem http://www.omgubuntu.co.uk/2012/04/how-to-access-goo... ...
Je to propadak. Velky bratr Google zaspal, jak zmena ze??
propadak ktery se me osobne naramne hodi protoze pouzivam vse od google je pro me leepsi se prihlasovat jednim jmenem a heslem do vsech aplikaci :)..takze..je to vlastne propadak?
Ted se na me nezlob, ale pouzivat od Google uplne vse muze jen uplny magor 😉 Asi mas rad reklamu a rad se chlubis svym soukromym??
ted se nezlob ale tohle muze rict uplnej magor :) ja od google pouzivam vsechno uz buh vi jak dlouho a nemel sem s niciim problem :) co se tyce soukromyy...koukam ze na to mate vsichni zkreslenej nazor :)
Proste si hotovy Mirek Dusin chapu 😉 By ses divil, na co se daji z Google, Google+, GoogleDrive(Google Docs), Chrome a Androidu pouzit pokud se propoji.. K datum maji pristup i partneri a dalsi organizace.
ano a organizace jako google a další jsou určitě na tebe velice zvědavé. Radši nevycházej z domu ať ostatní neví jak vypadáš jedna se o velice riskantní narušení soukromí ;)
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 4. 2012 15:12
Mám radši, když se mi zobrazuje reklama na to, o co se právě zajímám. Jeden den si hledám LCD a OLED displaye a další den se mi na různých stránkách zobrazují v reklamách relevantní odkazy. Myslím, že na netu nedělám nic nelegálního a to, že si robot prohlédne moje fotky z dovolené, mi nevadí.
Včera jsem nainstaloval aplikaci pro SkyDrive (25 GB), dnes pro GoogleDrive (5 GB). Integrace do systému Win7 je bezproblémová u obou případů. Pro Microsoft i Google dávám palec nahoru. Jsem zvědavý, dokdy bude SkyDrive bezplatně poskytovat celých 25 GB.
A na co mě to bude, mam icloud, to mě přece stačí 😀
Klikl jsem na souhlasím jen proto abych byl "Souhlasím (+10001) " ... 😀
WTF ty souhlasy? 😀
To je jednoduché – je to pravda B-]
Kontrola jen v JS ... CO jsou zive programatori za lidi si domyslis uz sam :)
ano měli udělat ochranu přes cookies,heslo a ještě třeba IP adresu že? neboť tohle je opravdu veledůležitá funkce která si zaslouží ochranu na úrovni internetového bankovnictvý
Multiplatformni až je to třeskute.Můžeš zkusit přijit ke mně vytahnout si u mně soubor z icloudu,pracovat s nim a nemit u sebe žadnou ivěc věc,nic mně neinstalovat na počitač a tu věc poslat třeti osobě....Iněco ma s touto věci ktera je zakladni vlastnosti pro věci ktere jde nazvat jako cloud poměrně zavažne problemy 🙂
*Hodně mě zklamala práce z videem. Čekal sem že pro přehrávání bude použit YT player , ale fakt nechápu proč tam není YT editor videi :( např. pro přidání titulků.**Proč najednou zvedly ceny Proč ? mám platit 5x víc za to co sem měl předtím jen pod jiným názvem trochu mi to nejde do hlavy 😃 (Mích 80Gb za 426kč/rok a teď 100Gb za 1300kč/rok tak to vidím že v listopadu snížím na 25Gb a i tak budu platit víc než předtím tak to mě fakt dostalo)***Google Docs sem používal úplně stejně jako teď Google Drive a dokonce existoval klient (by third side) jako doplněk pro Google Chrome , který fungoval takřka stejně jako nový oficiální klient. ****Již ten doplněk pro Google Chrome zmizel i z ChromeWebStore.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 22:43
**Kromě toho, že na tom chtějí trhnout nějaké ty prachy, možná taky chtějí brzdit nástup nových uživatelů. Je pořád lepší lidi naštvat zdražením, než nedostupností služby.To, že nové ceny jsou už na úrovni profi služeb se zaručenou dostupností jako Amazon S3, mi ale přijde jako úlet. Doufám, že to Google postupně zlevní.
Stačí číst nápovědu! Pokud si nezměníte tarif, tak můžete platit tak jak jste doposud platil. Osobně lituji, že jsem nepřešel na 80GB místo 20GB. Ale i tak budu mít dohromady 25GB/5$/rok. 🙂
práce z videem > práce s videemMích 80G > Mých 80Gby third side > by third party3-[
Mych 80G > Mych 80 G
Má někdo z uživatelů Google Apps už GD funkční? (myslím pro sync). Když přejdu na stránku drive.google.com, vidím jen "Disk Google dosud není aktivován pro doménu XYZ" Přehlédl jsem někde něco? Lze to někde a nějak aktivovat?
Mě stačilo se odhlásit, přihlásit a kliknout na liště na "Disk".
Mno... tak to má asi jen někdo. Vůbec nikde po GD ani zmínku (pokud nepočítám textové informace o službě dokumenty). :-/ Tenhle přístup ně u Google sejří až to hezké není.
Asi používáš Google Apps. Zkus se podívat do managementu do nastavení služby. Možná si budeš muset tu službu povolit. Já ve svém Google Apps mám nastaveno, aby se mi nové funkce aktivovali automaticky.
Taky to tak mám, dle https://www.google.com/a/ mám vše ve správě domény nastaveno správně, takže to bude tím, že nástup služby je pozvolný 😉
Také mám vše nastavené jak má být a s "pozvolným" zpřístupňováním GD jsem tak nějak počítal. Už jsem to u nějakého dřívějšího článku psal. Každopádně, tohle je přesně to, co mě štve. V případě MS to funguje - nové služby a různé změny služeb, jsou všem nastaveny současně, tedy i pro uživatele MS Live Domains. Nepobírám, jaký má účel, nastavovat platícím klientům služby opožděně, jak to Google v případě Apps dělá prakticky ve všem.Dříve jsem si naivně myslel, že je to proto, aby byli nové služby v Apps definitivně odladěné. Ale po zkušenosti s Docs, kdy se po nastavení běžného fontu (Gregoria), v digitálním textovém dokumentu ukazovalo písmo správně a pak se po vytisknutí zjistilo, že znaky s diakritikou mají jiný font (Arial), jsem toto odůvodnění zavrhl (dodávám, že na jakékoli tiskárně a z jakéhokoli PC). Nové služby v Apps mají stejné bugy jako služby v gmail.com účtech.
Mam skolu na G apps a disk porad nevidim, kontroloval jsem nastaveni a ze bych neco nekde jeste mohl povolit, to nevidim.Je na tom nekdo podobne?
Takže já co jsem si prostor navíc na Google Docs již zaplatitl mám prostě smůlu? Tak se nám odvděčí, nám platícím zákazníkům? To mě teda opravdu zklamali... a že jsem taky člověk co má Google hodně rád, ale tohle podělali...EDIT 1: Jak se tak dívám tak v přehledu Google Docs je nová cenová tabulka a odpovídá cenám v článku, pro mě, když to mám zaplacené mi to nejspíš tento rok zůstane tak jak je, ale do příštího roku si budu muset připlatit, to mě zklamalli :(...
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 4. 2012 22:15
How to keep your old planhttp://support.google.com/drive/bin/answer.py... myslim si, že zůstanu u svejch 20+5 GB za stovku ročně... :)
Taky mám předplacených 80Gb již z Google Docs a zůstali mi. http://support.google.com/picasa/bin/answer.py... Takže to vidím že v listopadu přejdu na 25Gb a ještě zaplatím víc jak do teď.
to by od vas bylo velice hloupe 😉
Jo, cenově Google sice zklamal, ale pokud si člověk nezmění tarif, tak má "napořád" ten samý. stačí číst napovědu.http://www.e-vanicek.cz/2012/04/dlouho-ocekavany-... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 23:53
To zase bude mít FBI co skenovat
😀😀😀😀😀Hrozně mě rozesmálo, jak je to pravdivé :/
až doskanuje Skydrive
Kdyby Google Drive zavedl pořádnej sync (nenašel jsem možnost změnit si složku, kde budou uložena data na synchronizaci) + integraci do systému Android, kdy by se celý drive choval jako taková "cloudová sd karta" to samé by bylo zavedené na min. oknech, později dalších os (ať si o Windows myslíte cokoliv stále jsou nejpoužívanější a ještě nějaký ten pátek asi budou), tak by se z něho pravděpodobně stal opravdu bezkonkurenční cloud. Jenže takhle je to jen kancelářskej balík se synchronizačním klientem, opravdu bych tomu zatím neříkal Google Drive. Aktuálně je to spíše Google Docs: now with drive sync. Shrnutím, klient pro Android je beta klient pro dokumenty s novým designem a téměř všechny funkce co umí Drive uměly Docs taky. Jediné co se prakticky změnilo je sdílení a klient pro windows
'+ integraci do systému Android, kdy by se celý drive choval jako taková "cloudová sd karta" to samé' co konkrétně tímto máš na mysli?
No já hlavně vidím, že zdražili. A o dost!http://support.google.com/picasa/bin/answer.py...
taky se mi vůbec ty nové ceny nelíbí, už je to dražší než Skydrive
Mě hlavně maximálně na...lo, že se tím zdražila i Picasa!
Všimli jste si že se skydrive a gdrive poměrně podobají sugarsync a dropboxu?Chtělo by to nějaké obecné API aby mohli uživatelé mezi sebou sdílet i do jiných služeb a pak bude jedno co budete používat.
API uz maj.Staci vytvorit program.Kterej bude tyhle API pouzivat.
Žijí 3 lidé, kteří mi dali mínus.Žádám o vysvětlení.Nemám na to žaludek.
🙂 Nemám tě ráda. (-)
To je divný, já tebe jo.Zatím.Prosím o přehodnocení tvého stanoviska.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 23:04
Já ti to vysvětlím: jsi prostě moula.
S tím zásadně nesouhlasím ty pako. Odporuje to realitě.
se podiv sem http://about.openera.net/... treba se ti to bude libit 😉
3 roky nejvyssi vedeni Googlu delalo meetingy.Probihaly slozite diskuze, padaly navrhy, delaly se analyzy.Poradci a konzultacni spolecnosti se napakovali a rychle zmizeli.Business analytici, marketeri a obchodaci stravili spousty bezesnych noci.IT weby davkovali dychtive obecenstvo kusymi informacemi o chystane tajemne sluzbe.Vymyslely se smesne, stupidni, blaznive i silene teorie.Jednoho dne se Larry Page probudil a dostal revolucni, epicky a krutoprisny napad.V pyzamu bezi k pocitaci a vsechny vyskyty slova Docs ve zdrojacich nahradi slovem Drive.IT weby sili nadsenim, ajtaci tleskaji a se sviticima ocima nadsene uploaduji sva data.
Názor byl 4× upraven, naposled 24. 4. 2012 22:17
Dnes lidi nejak hodne minusujou.Za dnesek mam u svych dvou kvalitnich komentaru celkem pres 50 minusu.To od vas neni hezky.💩 <-- to si myslim o tech co mi dali minus (pokud se vam to nezobrazi, je to tenhle unicode znak http://www.fileformat.info/info/unicode/char/1f4a9/i... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 21:44
nebreč
Ok.Ale dej mi plus.Ok?
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 4. 2012 22:37
Dávám ti plus za ten unicode znak B-]
Takže tu už aspoň týden napjatě čekáme, vymýšlíme všemožné teorie o tom, jestli 5 nebo 10 GB, jestli bude klient na ten nebo onen systém, jásáme nad svědectvími anonymních zasvěcených osob, sledujeme, jak se konkurence může podělat, aby nezůstala pozadu a nemůžeme se dočkat onoho velkého tajuplného Google Drive.A teď je to tady. Výsledek dlouholetého čekání a dohadů... Google změnil string "Dokumenty Google" na "Disk Google". Skvělé a úžasné. Chce se mi plakat štěstím, že jsem se dožil dneška...Řekněte WOW.:-/
Buď rád, že vůbec něco takového vzniklo od Googlu 🙂 Já s tím nemám problém...
-
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 22:11
Ještě před pár hodinami nabízeli 20 GB za 5 USD/rok :(. Myslel jsem, že tu stovku ročně obětuju, ale tohle je na mě moc
5 je už pro mě málo.. a zaplatim-li jednou, už budu "muset" stále.. (zatím) ne, díky.
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 4. 2012 20:16
Jasně, lidi by všechno nejradši zadarmo, bohužel to tak nefunguje... Pokud ti nestačí 5GB, tak budeš muset platit, nebo máš smůlu. Jediná možnost je, pokud máš už nějakej ten den regnutej SkyDrive...
mám :) Už několik let.. Mě nevadí za něco zaplatit. Vadí mi se upsat úložišti, protože když si v tom udělá člověk nějakej systém, horkotěžko se migruje někam jinam. A když už člověk prostě jednou zaplatí a tu kapacitu naplní, je víceméně nucen to platit stále.. A čert ví, jak to bude s cenama a jak na tom budu já v budoucnu s prachama, může se stát cokoliv. Do toho se mi nechce.. Asi mě to jednou nemine, ale teď ještě ne.
Názor byl 4× upraven, naposled 24. 4. 2012 21:01
a keby bolo zdarma 50giga, uz by ti nevadilo sa upisat jednemu ulozistu, lebo by sa horkotazko migrovalo inam? :) aky je vlastne problem v migracii? skopcis to inam a hotovo
Disk Google? :-/ Některé názvy by se počešťovat fakt neměly.
Drive je hezčí 🙂
Přesně. Nejen, že to zní blbě, ale ono je to i zavádějící. 😀
Tak studenti, všichni si uložte svá soukromá data k panu Google na soukromý disk :)
Já říkal hned, že to mají přeložit jako Google Řiď.
takhle překládá do češtiny Microsoft (viz záložky)
teď když tu máme dva nové Dropboxy tak by moh Dropbox slevit :)
Jsem jednej komu to hlásí "Unable to Connect "?
Mě to zas píšeWe'll email you at ... when your Google Drive is ready.takže zatim žmůla 🙁
Jsme minimálně dva. 😉
Mě to píše to samé . Někdo nějaký nápad ? povolit něco ve Firewallu ? .....
neni multiplaformovy!nema linux klient 😀
Wine?
Dropbox
No, I'm driving.
Linux? 😀
Na linuxu klient davno mame, dokonce driv nez bylo samotne drive spusteno viz:http://www.omgubuntu.co.uk/2012/04/how-to-access-goo... ...
Vypadá to parádně. Co si mi na tom asi nejvíce líbí je prostor, který si můžete koupit za pár korun. Pohádkových 100GB je k získání pouze za tisíc korun. No, musím uznat, že oproti Dropboxu je to úplně jiná cenová kategorie...
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 4. 2012 19:52
To ti přijde levný, když za tuhle cenu je 1Tb exterńák?
nojo, jenze k nemu nemam pristup odkudkoliv...
To je věc nastavení, osobně svůj NAS mám přístupný odkudkoliv.
Takové chytráky mám nejradši. Určitě má každý na to, aby si doma stavil nějaký NAS připojený do netu. Aby byl schopný si to dobře zabezpečit a hlavně se starat o zálohování a podobné věci. To fakt radši dám těch pár kaček za to, že budu mít data v cloudu a nebudu se muset starat o provoz.
Tak si kup NAS/Server a ja ti to za 2k klidne nastavim, popriadne dalsi spravu udelam z domu prez SSH 😃
Díky za nabídku. Ale o mně nejde. To si zvládnu vyrobit sám. Ale kdyby ne, tak budu platit tobě a ne Googlu? Nějak se mi v tom vytrácí smysl. Navíc neodpadá mi starost o to, že to někam budu muset zálohovat. Že se budu muset start o hardware a po dvou letech se strachovat o to kdy to odejde do věčných lovišť a já budu muset kupovat nový NAS server.
zapomínáš na jednu věc a tou je nepřetržitý provoz, v mém případě mi jede ADSL modem, 2x wifirouter (byt a linka k rodičům) a NAS, spotřeba ať nežeru hodně střízlivých 50W x24 hod. to máš 1.2kWh za den neboli cca 6Kč denně, za měsíc vysolíš 180 Kč, za rok 2160Kč jen na el. energii.
proc bych mel nechavat bezet nas a router behem dvou tydnu dovolene mimo domov? co kdyz mi do toho zase jebne blesk, zbytecne. co kdyz zrovna jak na potvoru bude mit muj provider vypadek(vyrazne beznejsi nez vypadek google/dropbox/ms)
Když si ho odnese kamkoliv, tak ho má odtud přístupný.😁
No vidíš. A já doteď mám na Google Picasa 80GB za skvělých 400,-/ročně.Tedy jen do listopadu, pak musím přejít na nový ceny, tj. 100GB za 1200,- :(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.