Kdyz neumej vyrobit výkonnější motor a celkove auto co tu rychlost zvladne, tak to hold musi schovat za ekologii ci bezpecnost, to se neda svitit.
To je toho. Stara stodvaca zacala omezovat rychlost mnohem driv nez na 180ti a taky to nikomu nevadilo 😁😀😀
Proč konec svobody? Svobodně se zabít, nebo svobodně někoho zabít?Ale zřejmě jen svobodně přijít o řidičák.Jet po D1 180 km/h může jen magor a sebevrah.
existují i jiné dálnice než D1, na kterých se "dá" jet rychleji než 180. A existují dokonce i dálnice, na kterých je to legální.
Kde? Jestli myslíš jediné Německo tak budeš muset do Mnichova vyrazit někdy po půlnoci, protože jindy budeš rád, když v koloně pojedeš 80. Ale zajisté máš pravdu není lepší zábava, než se v noci na některých německých dálnicích pořádně vydovádět. Já v noci dělám jiné věci. A nemusím si silným vozem prodlužovat péro.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 5. 2020 10:47
Mnoho Cechu jezdi po Nemecku i jinam nez do Mnichova a jindy nez o velkych svatcich, takze se s Vami popisovanou situaci proste nepotka. Takze to radeji nevydavejte za typickou situaci. Riskujete, ze budete pro smich.
Já tam jezdím 2x týdně a nejen do Mnichova. Takže vím o čem píšu. Kromě toho na polovině dálnic se v Německu smí max. 120.I když pravda, teď v době epidemie je to volnější. Ale to tam zas jet nemůžeš, takže smůla.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 5. 2020 11:02
Nemci by mali tu neobmedzenú rýchlosť celkovo zrušiť.Lebo je to take úsmevne, plne ústa emisií ale na na druhu stranu sa kľudne premávajú 200+ po diaľniciach.Aj keď je to skôr taká atrakcia ako by to malo nejaký reálny dopad na niečo.
https://www.youtube.com/results... Ani jedno z těch videí není natočeno v noci. O společenské nebezpečnosti se dá mluvit těžko, když mají Němci jednu z nejnižších úmrtností na silnicích ve světě... U nás jsme na tom o polovinu hůře při přepočtu na obyvatele a skoro 3x hůře při přepočtu na ujeté kilometry. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by... ... Pokud bereme jen dálnice (okresky a 180+ není potřeba upravovat zákony lidskými, stačí ty přírodní a o zbytek se postará přirozený výběr), tak jsme na tom taky o polovinu hůře než Němci. https://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn... Vaše příspěvky jsou tedy založeny na čistě subjektivních emocionálně zabarvených názorech a měl byste je tak začít prezentovat.
Ano je to natočené ve 4 hodiny ráno.😉Přeju vám, abyste se nestal součástí přirozeného výběru i když pojedete ve svém Trabantu náhodou v protisměru.https://www.insuedthueringen.de/leben/mobiles-leben/dpa/a... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 5. 2020 16:17
Usvědčen ve lži, tak jste posunul cíl? Nestačí, že lžete o noci, tak si alespoň vymyslíte 4h ráno? Nejsou ani ve 4h ráno... Argumenty adresovat nehodláte a sám přidáte odkaz na článek o zácpách? A tím jste chtěl říct jako co? Já tu nejsem ten, kdo se snaží přikázat jedny pravidla pro všechny situace.A jak proti závodníkům pokoušející přírodní výběr působí lidské zákony dnes? Odpověď je, že prakticky neznatelně. Lidské zákony totiž slouží jako skrytá daň a nejlépe se vybírá za krásného dne před cedulí konec města příhodně umístěnou daleko za poslední stavbou. Auto nejezdí na papíry, a proto opravdové piráty zastavuje většinou fyzika nikoli policista, který je naopak motivován zpracovat co nejvíce blokových pokut za bagatelní přestupky.Já zase přeji Vám, ať nejste zastižen policejní honičkou, ve které se nahánějí bezmozci, z nichž minimálně jeden má služební průkaz.
Je fakt, že nejsem expert ani to nemám spočítáné, ale z laického pohledu mi už přijde celkem jedno jestli se člověk vybourá ve 180 nebo 250. Pokud jen nelízne svodidla tak to má za sebou tak jako tak.
Este by som zaviedol pre zachranne zlozky doplnok ci slo havarovane auto rychejsie ako je povolena maximalka na danom mieste. Ak ano, tak nezachranovat a nechat to na osud. Mnozstvo pretekarov by celkom rychlo podla mna slo dole 🙂 😀
cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly. je to naprosty humus!!!snad je nebudou nasledovat dalsi
Obhajovat porušení zákona, jakousi svobodou je nesmysl. Je to stejné, jako by mukl protestoval proti mřížím, které mu brání ve svobodě. Pokud mám jezdit max. 130, pak mi limit 180 musí bohatě stačit na to, abych mohl uniknout z nějaké krizovky a abych také mohl svobodně přijít o řidíčák. Jestli to auto udělá stovku pod 10 vteřin, pak mu nic nechybí.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 5. 2020 10:40
JJ. zákony se musí dodržovat ať se vám líbí nebo ne, to už říkal Himmler.
Hele fešáku zkus někdy na americké dálnici překročit limit o 10 majlí a smíchy se neudržíš. To už říkal tatíček Lincoln.
Vy koukam nejen, ze netusite, ale jeste k tomu ani netusite, ze netusite.Mimochodem poruseni zakona neni nutne trestne. Uz jsem spravni rizeni, kde mi prokazali 151km/hod, vyhral. Nejednalo se o prestupek. Ale trvalo to 7 mesicu, donutit urednika precist si prvni tri odstavce zakona o prestupcich. A to delal na odboru prestupku, tak si z toho nic nedelejte.Jak se vam treba dodrzuji ty povinne 2 metry rozestupu? Kolikrat denne porusujete zakon? Nechate se dobrovolne zavrit?
Jestli je to reakce na mé tvrzení, pak jste úplně mimo. V USA se s nějakým správním řízením vůbec nepářou. Vyzkoušeno, potvrzeno.
180 km/h ? To je ještě fajn, přijde doba kdy to bude ještě méně, bohužel si dovedu představit že to EU plošně nařídí třeba na 160 km/h.
Tak start stop je taky nařízenej na každý auto, ale vypnou ti ho i v autorizáku. Myslím, že omezení "na oko" ala ať EU drží ústa je něco jiného, jak když si Volvo hraje na bohy.
Ano je to něco jiného. Takhle jen volvo zjišťuje siuaci na trhu a přizpůsobí se následně požadavkům zákazníků, nebo bude nahrazeno. Ale když si komisaři v Bruselu hrají na nadbohy, tak tomu neutečete nijak. Už teď nesmíte dovážet polovinu aut z ciziny, a ty předražená bonzovadla a serepetičky co auta musí mít šponujou ceny aut do nesmyslna. Zatímco v Bruselu si vozí prdel v luxusních limuzínách s řidičem, tak volant za celý život neviděli.
Na některých autech už to nejde vypnout ani v diagnostice, a některá úplně nová auta, co teď přichází na trh, už nejen že nemají v řídící jednotce možnost start/stop vypnout natrvalo, ale nemají na palubní desce tlačítko ani položku v menu na jednorázové vypnutí uživatelem (u těchhle aut už se zdráhám napsat řidičem). Oni to prostě všem natlačí silou mocí.
Čo komu na tom vadí? Načo tie zbytočné kecy? Ak chceš rýchlejšie auto, tak si kúp iné. Volvo ti oznámi že viac ako 180 nejde a bodka. Či je to umelo obmedzené, alebo slabý motor, nikoho nezaujíma ak si ho chce kúpiť. Slabý moped tiež ide max 80 a nik sa nebúri že chce jazdiť rýchlejšie. Proste viac nejde a basta 🙃
Ten moped není dobrý příklad - dnešní modely jsou také uměle omezené na 80 km/h (kubatura do do 125). Modely s větším motorem už jedou normálně, co výkon motoru umožňuje. A jízda na takovém okleštěném stroji není moc zábavná - tachometr končí třeba na 120, ale motor při dosažení 80 zvadne jak...prostě zvadne. Takže není to zásah přírodního Newtonova zákona, ale ouředního parazita.
Mopedy a skútry mají max rychlost většinou omezenou maximálními otáčkami motoru, a tak je maximální rychlost omezena převodovým rozsahem variátoru - lze to o něco zlepšit úpravou/výměnou variátoru. Vázané na rychlost je to jen u <50ccm skútrů, které mají díky kategorii vozidla omezení na 45 km/h - tam se skutečně škrtí přívod paliva, jakmile je překročená rychlost. A často to jde poměrně snadno odstranit.
Poslední léta mám pocit, že Volvo je obětí řízené likvidace.:-/
A pritom je to presne naopak. Za posledné roky sa mu veľmi darí.
Prijde mi to jako na jednu stranu PR gesto a na druhou celkem povedena snaha zamaskovat neschopnost (nebo nechut s ohledem na naklady) vyvinout jine motry nez 4valcove drive-e.Na prodeje to nebude mit vliv, protoze zrno od plev se rekl bych oddelilo jiz prave tou absenci cehokoliv nad 4 valce pred nekolika lety.
ty jejich čtyřválce 260+ jet umí. V tom to nebude.
Jsem zvědavý jak se Volvo postaví k tomu, kdyby si je náhodou vybrali nějaké policejní složky pro stíhání pachatelů.Jestli náhodou nebudou rovní a rovnější.
to by taky byla jina situace. policejni slozky maji pravdepodobne lepsi vycvik, skolu smyku atd, navic tam je ten ucel jasny a pokud budou pronasledovat nekoho kdo jede 220 tak v podstate je to prevence a lze brat jako ochranu, ne jako ohrozovani (narozdil od toho koho pronasleduji)
Ver a vira tva te ochrani.
No v praxi je to tak, ze plosne maji policejni slozky vyrazne horsi ridicske schopnosti i horsi stav vozidel nez vetsina tzv. piratu. PCR zadny slusny vycvik ridicu (mimo male mnozstvi pro specialni utvary) nema a technicky stav vozidel je z ruznych duvodu obvykle dost tristni.
Tady preci nejde o stav nebo schopnosti.Nekdo je proste pirat za spatnou stranu a nekdo za dobrou. Akorat ten na strane dobra je prakticky netrestatelny a navic ma vyssi moc. Jinak jsou oba stejna hovada. Vim hodne dobre, o cem mluvim.
U 180 to začne, pak si někdo řekne, že 130 je taky moc... A nakonec to na objednávku (politickou) omezí třeba na 30... A nikdo s tím nic neudělá, všichni budou hýkat blahem, jak vyřešili dopravní nehody...
Ale prosím ta.
Ano? Co bysrát?
Já bych to omezil na 30 km/h všude a před automobilem by musel někdo běžet s červeným praporkem 😀 A kdo by hackoval a jel rychlejc, auto by ho vyfotilo a nahlásilo dopravákům 😝
Tak timhle Volvo urcite zlepsi svou povest (*) 🙂Nicmene, mozna pravda je nekde uplne jinde. Volvo chce vyrabet pomala auta, protoze je to levnejsi. Auto, ktere jede max 180km/h muze mit levnejsi podvozek i dalsi komponenty, penumatiky mohou mit rychlostni index, ze to i Cinan dokaze vyrobit, atd.(*) "Nothing says your sex life has died more than a Volvo in the driveway, writes Jeremy Clarkson." 😀
to povedal predtym alebo po tom co clarkson vlastnil volvo xc90? 😀
To netusim, ale u Jeremyho bych veril, ze to rekl i behem vlastnictvi Volva 🙂
Volvo koupil Ford v r. 1999 a v r. 2010 to prodal cinske Geely
Volvo má právo dávat do svých aut libovolné omezovače a zákazník má právo koupit si libovolnou jinou značku.Hlavně prosím nic zbytečně neregulovat zákonem. Ani nabídku, ani poptávku.
Podľa mna iba čistý marketing. Podľa najvyššej rýchlosti si aj tak väčšina v tejto kategórii auto nevyberá.Takto sa o tom píše absolútne vsade a pritom reálny dopad na ľudí absolútne minimálny.
Jet na normální silnici, byť by to byla dálnice, rychleji než 180 km/h je hazard se životem. Naprosto v pořádku.
To je dle me naprosta pitomost.
Dnes 180, zajtra 100. 100km/h je ovela bezpecnejsie. Vlastne 80 by bolo na dialnici este bezpecnejsie. V Amerike na to uz davno prisli. Porovnajme si, ze kolko nehod je na americkych dialniciach oproti nasim..
No daj nejake info.
Tohle je nazor nekoho, kdo jezdi starym srotem. Taky jsem jezdil vylitanou fabii a mel sem strach uz ve 100. Ale ve volvu je ve 200 na dalnici oproti 100 rozdil v tom, ze to vic zere.
jezis, to je ale blbost
O společenské nebezpečnosti se dá mluvit těžko, když mají Němci jednu z nejnižších úmrtností na silnicích ve světě... U nás jsme na tom o polovinu hůře při přepočtu na obyvatele a skoro 3x hůře při přepočtu na ujeté kilometry. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by... ... Pokud bereme jen dálnice (okresky a 180+ není potřeba upravovat zákony lidskými, stačí ty přírodní a o zbytek se postará přirozený výběr), tak jsme na tom taky o polovinu hůře než Němci. https://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn... Váš příspěvek je tedy založen na čistě subjektivních emocionálně zabarvených názorech a měl byste jej tak prezentovat.Doporučuji znění: "Ačkoli o tom nic nevím, hodlám se v této oblasti ostatním demokraticky vměšovat do života a myslím si, že..."
mozno ale s obmedzenim na 130 by tam na autobahnoch neumrel nikdy nikto :)
Ze všeho nejvíce to vnímám jako marketingový nástroj, součást mnoha dalších opatření k bezpečnosti (nemá Volvo za cíl k nějakému roku 0 mrtvých v jejich autech?), a tipuji, že prodeje nesníží, spíš naopak.Možná to Volvu v rámci dalšího desetiletí malinkato zlepší statistiky úmrtnosti při nehodách, ale ne nějak výrazně. Nehod v takových rychlostech tolik není (navzdory mediální masáži) a když už člověk chce jednat nerozvážně, cestu si najde.
myslim ze i 150 by bylo naprosto OK
I u nas se zvazuje, ze na nekterych usecich by se dalo legalizovat 160. Ta rychlost je takovy oblibeny strasak, ale nehody zpusobuje jenom na okreskach, kde muze nekdo vyjet z vedlejsi.
Povolis 160 a reálne všetci budú jazdiť 180.
A povolis 400 a vsichni budou jezdit 420.
Ne. Ani v Nemecku na neomezenych usecich nejezdi vsichni 180. Jezdi tolik, kolik jim prijde vhodne.Ja v Nemecku jedu tolik, na kolik se zrovna citim, jaky je ostatni provoz a okamzite podminku a take s prihlednutim na spotrebu.Dokonce i v CR jezdi mnoho lidi mene nez 130 km/h.
To nemalo nič s DE.Teraz na 130 človek bežne jazdi 150 tacho. A je to stále bez pokuty.Tak to bolo myslene.
nemci si nepotrebuju dokazovat. v nasich postkomunistickych skanzenoch, je aspon porusovanie zakonov sucastou kultury. keby bolo v nemecku obmedznie na 130, vsetci miestny by ho dodrziavali. u nas to drzia iba ti co idu na spotrebu.
Kde to proboha jezdite? Ja nic takoveho nepozoruju. Myslim, ze lidi si primarne nechteji rozbit hubu. Jiste, najdou se 'rebelove' nebo bezmozci, ale tech je snad velka mensina....
Vidno, ze nepoznas realitu na nemeckych dialniciach - ked je obmedzena rychlost na dialnici, domaci automaticky idu +20 km/h rychlejsie, ma to svoj dovod.. hint - Flensburg.
Skopové hlavy dodržovat pravidla? Je vidět, že ten národ neznáte.
S tím by se dalo souhlasit pouze pokud by všetci měli Bavoráka s 3l, kterému je jedno jestli jede 160 a nebo 180, ale pro vozový park v ČR je maximem jako cestovní rychlost tak těch 160, protože při větší rychlosti poroste akorát spotřeba a servisní náklady. Ono, když to auto bude jezdit na doraz tak se totiž bude kazit mnohem častěji. Stačí se podívat třeba na F1, kde motor vydrží pár závodů, ale kdyby jezdili 130km/h na 2000 otáček tak ten stejný motor vydrží 10 let...
A to je starost státu, že roste spotřeba a poruchovost? To je snad problém daného člověka, v jakém režimu s autem jezdí ne?
Kde píšu, že je to starost státu? Ten ať se radši nestará o nic 😀 To byla reakce na to, že všichni začnou jezdit 180. Ne nezačnou ani, kdyby se zítra zavedla ta rychlost neomezená úplně
Vždycky když vidim takovýhle hlod, tak přemýšlím, jak se to stane. Zkoušel jsi se nad tím zamyslet, nebo to jen tak vyjelo?
Ja budem radsej jazdit 130-140 autom, ktore ma konstrukcnu rychlost 200 nez takym, ktore ma 160. Maju viac predimenzovane brzdy a podvozok. A vyhovuje mi, ak za to predimenzovanie brzd zaplatia aj ti zakaznici, ktori o brzdach vedia len tolko, ze existuju.
Ty to ubrzdis, ale ten zavodnik za tebou v jednickove oktavce uz ne.
tak si to mysli dal, hlavne to nikomu nenut
Přijde mi to spíš jako takové populistické a zároveň vychytralé gesto. S vyšší rychlostí stoupá pravděpodobnost smrtelné nehody. Kdo chce jezdit rychleji, tak si koupí auto konkurence a možná se zruší v něm. Volvo si polepší v absolutních číslech a procentuálně ještě víc, protože ten "černý puntík" pravděpodobně nezmizí, jen bude u jiné automobilky.
nemyslim ze obmedzenie na 180 nejak ovplyvni statistiky, pri smole sa zabijes aj pri 50ke a celna zrazka v 80 je istotka. obmedzenie vykonu motora a nemoznost vypnut bezpecnostne systemy mi ale pripada ako prakticka vec pre decka.
Pokud jedu třeba v noci v Německu po prázdné dálnici, tak jízdou nad 200 km/h se zabavím a tudíž má vůz mou maximální pozornost. Pokud jedu 130-140 po Česku, jsem znuděn, bavím se přepínám písniček ve spotify přes infotainment a dle mě je vyšší šance, že udělám chybu.Horší je kombinace obojího, ale koho jízda baví a řídit umí, nikdy při vysoké rychlosti nehavaruje, protože auto má jeho 100% pozornost a uřídit 200-250km/h není žádná věda.
"nikdy při vysoké rychlosti nehavaruje" hej ak si na prazdnej ceste. ak v premavke, tak staci chyba niekoho ineho, chyba, ktora by pri standardnej ocakavanej rychlosti nebola problem, ale pri 250 to neubrzdis, pretoze brzdna draha je 4x dlhsia ako pri 125km/h
Řekl bych, že brzdná dráha mého auta je z 250->0 přibližně stejná, jak brzdná dráha jedničkové/dvojkové oktávky ve 125km/h se zvlněnýma kotoučema, s kterou vyjel adventní řidič po roce na dušičky.Ano, mírně přeháním, ale taky je třeba brát v potaz kvalitu auta. Nejde se na ni spoléhat, ale brát v potaz by se měla. Bohužel naše rychlostní limity počítají s kvalitou auta a reakční dobou toho kloboučníka v oktávce.BTW - nic proti oktám, ale stav, do jakého jsou schopní to majitelé zavést je někdy už na pováženou.
vsetky auta brzdia +- rovnako, rozdiely su v nizkych desiatkach percent. rychlost a teda kinericka energia robi rozdiely v stovkach percent
a auta bez esp by som zakazal, takze predpokladam ze drvivu vacsinu aj tych O1 🙂
Ja som v DE nejaký čas žil a popravde som si na tie rýchlosti nezvykol. V pravom pruhu sa na môj vkus ľudia vliekli ( do 130tacho) a v lavom kľudne do 200.Príliš veľké rozdiely a vždy som bol z jazdy viac unavený ako doma. Pretože pri predbiehaní človek musel dávať oveľa vacsi pozor či sa niekto zozadu nepríruti 200kou.
presne tak. podla mna, ked uz, tak by ta vysoka rychlost mala byt povolena iba v lavom pruhu troj a viac pruhovych, aby bolo mozne bezpecne prebiehat nakladiaky v pravom
pri limite 180km/h ktory mimo nemcov nikoho neobmedzuje sa vsetci buria, ale to ze nas vsetky nove auta sleduju a vyrobca vie o nasej jazde viac ako vodic a to uz roky s trvalym zaznamom, nikoho netrapi 😀
tak ono uz je stejne skoro jedno jestli te sleduje mobil nebo i auto jen u aut to nejak lidi moc neresi, nebo to mozna ani nevi ze snad vsechna novejsi auta hlasi a ukladaj svou polohu i rychlost atd na servery
uplne ina situacia. mobil bez sledovania nedokaze fungovat, auto dokaze. u mobilu je to nutne zlo, u auta je to brutalne porusovanie sukromia. u mobilov su tieto data poctivo strazene, pristup k tomu ma iba policia. u aut k tomu ma pristup bohviekto z automobilky a tym padom potencialne za par eur ktokolvek. mobil mozes vypnut, auto pocas jazdy tazko vypnes.skutocne neporovnatelne
asi ti unikly kauzy kolem odposlechu prez vypnutej mobil, dokud je v nem baterie tak poslouchat muzou, co se tyce toho ze k datum ma pristup jen policie tak to snad nemyslis vazne, kdejaka appka te muze sledovat vpodstate nonstop a odesilat data do spolecnosti ktera ji vytvorila, spousta spolecnosti vydelava jen na prodeji tehle dat jinejm spolecnostem
to ze si nainstalujes kokotinu do telefonu je uz tvoj problem. keby to takto fungovalo v aute, tak je to ok. o odposluchu vypnuteho neupraveneho telefonu som nepocul nic a ani sa mi nepodarilo nic vygooglit, rad si precitam co posles.
Odposlechy přes VYPNUTÝ mobil??!!Zapoměl sis vzít léky??
Hm, kauzy odposlechu přes vypnutý mobil mi unikly evidentně z toho důvodu, protože žádné nejsou. Jenom někteří méně informovaní jedinci totiž žijí v přesvědčení, že je něco takového možné... 😉
Ja som jeden z tych co o tom nevie. Takze toto ma celkom zaujalo, hlavne ten sposob ako auto posiela tie udaje na tie servery. To su tam od vyrobcu nainstalovane nejake SIMkarty, za ktore vyrobca plati data, pripadne to chyta v meste nejake wifi, cez ktore sa potom synchronizuje, ked sa mu podari pripojit? Ako to funguje?
ono uz to neni uplne sim-karta ale ano, kazdy lepsi auto uz pravidelne vola domu mame.a myslim ze podle EU to bude povine od ???
ano je to hodne "simkaret"ano pokud operator chce tak tak muze lokalizovatano z toho duvodu maji rusicky gsm a gps zastrcku do zapalovaceu tesly chodi informace tam a zpatky, tady nevim myslim ze je to jednosmerny, pokud je(placenej) alarm tak muzou vypnout auto na dalku, ale jinak myslim ze maji strach otevrit "dvere" do systemu auta
podrobnosti neviem, ale su tam simkarty, predpokladam ze zacinovane napevno. dnesne nove auta komunikuju s centralou obojsmerne, vyrobca vidi kde si, v akom stave je auto, ako ides rychlo, kam smerujes, podla navigacie, vsetky auta uz maju hlasove ovladanie, takze aj mikrofon atd
ale no tak, jsou to predplaceny karty, kolik tech dat muze tect skrz?nejaka telemetrie jednou denne, mozna 1kilo hodinove?
A to je jako hodně, nebo málo? 😉
pekne 😀, rozhodne zadny video ani audio kdo by to proboha sledoval a kam by se to ukladalo...mozna obcas lokaci a nejakou telemetrii(ujety km, dyt ja ani nevim co si motor meri a reguluje...) ale dovedu si predstavit ze takovy informace maji pro konstrukcni oddeleni cenu zlata.
tak by za to tie automobilky mali platit a nie ze si za spehovanie plati zakaznik
najivkov service: "aaa vy neposkytujete data hmm tady to opotrebeni a tohle tomu se mohlo predejit kdyby jsme to vedeli.... jooo pane/pani je to drahy..."
ano ved preto to robia, aby mohli zakaznikovy pripisat pouzivanie auta nedoporucenym sposobom.
??takze jste pochopil ze to vzdycky zaplati zakaznik i kdyz bude automobilka platit za "spehovani"
co vsechno o tobe muze auto sledovat, sdilet atd se da nastavit - vlastni zkusenost.
otazka co vsetko ide nastavit. vo win 10 si tiez mozes nastavit sukromie, ale velke mnozstva dat na ms servery prudia stale. a nikto nevie co v nich je.
Kdo nechce nemusi to kupovat. Konkurence nastesti je a neni problem vybrat neco jineho. Samozrejme do doby nez to zavedou vsichni. Je ale fakt ze v realnem provozu by podle predpisu nemel nikdo tech 180Km/h jet. Takze k cemu je auto ktere jede 180 nebo vice kdyz v nem nezavodim na zavodnim okruhu?
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 5. 2020 16:05
Nebojte, kupců bude dost. Naštěstí existuje dost rozumných řidičů, které na autě zajímají úplně jiné věci než maximální rychlost.
Napr.farebna paleta obrazovky multimedialneho systemu... Ti si ale nekupuju auto ale pojazdnu diskoteku&kino.
Nemecko? Ja treba jezdim po jejich dalnicich kazdy tyden a byt omezen na 180 by me nebavilo.
Z mého pohledu jde o princip. Chci jet 200 v autě, kterému to nedělá problém? Tak by mi to měl výrobce umožnit. Nikomu se nestane, že omylem ve 130 stoupne na pedál a překročí 180 aniž by si toho všiml. To výrobce přiznává, že má nezodpovědné zákazníky, kteří ho potřebují, jako svou vychovatelku? Taky by mě zajímal počet nehod ročně, které se stanou v rychlosti >180 na veřejných komunikacích.
nechape
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.