Nikde v anglictine som necital,ze by slo o zakaz freelancingu, len,ze sud urcil, ze freelancera nie je mozne povazovat za zamestnanca. Zakaz by Kalifornii sposobil kolaps, kedze to je vyrazne vacsie percento freelancerov ako v USA, a v celom USA je to viac ako tretina pracovnej sily, co pracuje na freelancing (v CSFR znamy ako Svarc system, podla podnikatela Svarca, nie podla toho, ze to je nelegalne)Sep 5, 2014 @ 02:09 PM 15,168More Than A Third Of U.S. Workers Are Freelancers Now, But Is That Good For Them? 53 million Americans, or 34% of the population, qualify as freelancers.https://www.forbes.com/sites/susanadams/2014/09/... ... Oct 6, 2016 @ 08:16 AM 39,3222 Free Issues of ForbesFreelancers Now Make Up 35% Of U.S. Workforcehttps://www.forbes.com/sites/elainepofeldt/2016/... ... Freelancing in America 201655 million this year, or 35% of the total U.S. workforce. https://www.upwork.com/i/freelancing-in-america/... ... NEW YORK and MOUNTAIN VIEW, Calif. – October 17, 2017 – Upwork and Freelancers Union today released the results of “Freelancing in America: 2017” (FIA), the most comprehensive measure of the U.S. independent workforce. The fourth annual study estimates that 57.3 million Americans are freelancing (36 percent of the U.S. workforce) and contribute approximately $1.4 trillion annually to the economy, an increase of almost 30% since last year.https://www.upwork.com/press/2017/10/17/freelanc... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 5. 2018 10:18
Nejsem proti Uberu, bojím se však s cizími, neprověřenými lidmi jezdit v autě, to bez debat. Pokud bude Uber i jeho šoféři registrováni jak taxikáři (sám bych vyžadoval čistý trestný rejstřík a psychologický profil), pak může i tato společnost normálně podnikat. Nějakou mazanou likvidaci konkurence, a pak zavedení vyšších cen, jak si to Uber jistě představoval (snad není nikdo tak naivní, že Uber je zde pro lidi, aha), ovšem nepodporuji a jsem proti tomu. Vidím, že ne sám.
Souhlas - celé to je beztak pouze o krytí nekalé konkurence vzletnými slovy o sdílené ekonomice (že prý Uberáci provozují "spolujízdu" - dobrá spolujízda, když jezdí tam, kam chce zákazník, že ...).
zakon je zakon a musi platit na vsetkych rovnako! Ak by bol zakon, ze na servis PC musim jazdit len na Ferrari Enzo, tak MUSIM, nemozem ist na fabii!!! Uber robi presne to, snazia sa jazdit na servis fabiami. Nech si pekne kupia Enzo a mozu opravovat PC ako my ostatni...
Taxikáři mají psychotesty? Náhodně vybraný taxikář je ověřený, že mne neošidí?Řidiči Uberu jsou hodnoceni zákazníky, nemůže mne ošidit, protože cenu určuje aplikace, apikace tak nahrazuje i taxametr. Jediné co doopravdy chybí jsou zdravotní prohlídky, jinak je pro mne Uber lepší než taxík.
Psychotesty taxikáři nemají. Ale podstupují každoroční zkoušky. Šizení pak řeší kontroly. Nic z toho u Uberu nefunguje a až absurdně se brání možnosti, že by jej někdy někdo nezávislý zkontroloval. Navíc teoreticky může systematicky šidit i Uber. Stačí třeba jen vhodně modifikovat algoritmy tak, aby přiměřeně modifikovaly vzdálenost. Drobný rozdíl se dá vždy racionálně vysvětlit a takové mírné procento příjmů navíc není ve velkých objemech zanedbatelné. Tím nechci říct, že to tak je, ale pouze konstatovat, že je možné šidit i tam, kde si to nepřipouštíte.
Podstupují zkoušky.... 😀😀😀Milý pane. Před nějakou dobou (pár let) jsem měl tu čest rozcházet systém na testování taxikářů. Stačilo si to jednou projít a dalo se to udělat na první pokus. V podstatě jsem certifikovaný taxikář. Otázky jsou docela směšné. Třeba to, že taxikář nesmí jezdit v pantoflích.... 😀 Místopis? Probíhá slepou mapou, kde jsou ty nejprofláknutější kluby a hotely ve městě, kde žijí. A víte že si můžou vzít na ten test normální mapu města s názvy ulic?Kontroly neřeší nic. Viz pár internetových pořadů na tohle téma z Prahý.
Daní za takový zákaz bude výrazné zdražení služby. Jakékoliv.
To se pleteš, co si myslíš udělá Uber tam, kde zůstane sám = zdraží, že jsi to neviděl.
Nemáš lobotomii? Proč by měl Uber někde zůstat sám? Ty jsi sám?
Dražší služba ovšem nemusí znamenat, že to je špatně. Mnohdy to znamená pouhý návrat do normálního dlouhodobě udržitelného stavu.
S tím nemám problém. Já. Jenže mainstramový požadavek je minimalizace ceny.Proto také Uber vznikl a získal tak masovou popularitu (převážně mezi mladými).Šlo o cenu.
Tak je otázkou jaké zdražení? Jestli zdražení ve smyslu, že své služby nabízeli pod cenou, pak nejde o zdražení, ale o ustálení ceny. Tedy na stejnou úroveň, jakou platí ostatní klasickou cestou. Pak je toto zdražení prospěšné. Kdokoli nabízí cenu pod cenou nebo za cenu snížení nákladů (jakým je i tato technika), pak tím likviduje slušné firmy. Až nakonec z toho budou tratit všichni - firmy pod cenou to neudrží, zákazníci dostanou horší služby a tak dále.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.