Taky se vám někdy stalo, že byla vaše výsledná animace z MAXe, LightWavu nebo něčeho jiného moc složitá a animovali jste ji neúměrně dlouho? Pomocí free plug-inu lze některým objektům snížit složitost a pořádně to roztočit.
Taky se vám někdy stalo, že byla vaše výsledná animace z MAXe, LightWavu nebo něčeho jiného moc složitá a animovali jste ji neúměrně dlouho? Pomocí free plug-inu lze některým objektům snížit složitost a pořádně to roztočit.
Na této webové stránce najdete informace o malém, jednoduchém ale hodně šikovném plug-in modulu pro zjednodušení mesh objektu. Plug-in je k dispozici nejen pro 3D Studio MAX (verze 2.5 a 3), ale i pro LightWave. Prezentační stránky jsou sice velmi jednoduché, nabízený obsah ale naprosto skvělý. Plug-in pro redukci ploch je v mnoha ohledech dokonce lepší (alespoň co se výsledků práce týká) než například funkce Optimize v MAXovi.
Použití je jasné. Mnoho objektů nemusí mít ve scéně svou originální složitost, protože jsou umístěny v dálce nebo někde „na okraji“ a neslouží jako hlavní objekt zájmu v animaci. Pak je vhodné je předem „zjednodušit“. Díky tomu je i výsledná animace spočítána s mnohem větší rychlostí a samotné přehrávání scény, třeba v počítačových hrách, vypadá o poznání reálněji.