Nechápu co se tu řeší ??? mám prostý dotaz... kdo ví at odpoví jaká je náhrada za uloz.to, jiná alternativa stahování filmů písní, to je myslím to co by se mělo řešit, KDE SE DÁ OPĚT STAHOVAT FILMY = GRÁTISDěkuji-me
Už se to tady řešilo, dej si Ctrl+F a dej hledat "alterna" je tu 2 a více příspěvků, které uvádí alternativy.https://fastshare.czhttps://prehraj.tohttps://datoid.czhttps://webshare.czhttps://edisk.czhttps://sdilej.czhttps://sktorrent.eu
Zdravím ještě ,že chytří uplouduji na cizí servery typu mix drop atd ... Forever 👍
Ještě, že je tady FastShare.cz
Jediný kto si tam pchal neskutočne vrecka za kredit bolo samotné ulož.To a chudáci, čo tam niečo nahrali tak obišli na prázdno takže žiadna škoda. Keď si chce niekto niečo stiahnuť takpovediac na čierno tak si môže zaplatiť na mesiac Netflix, HBO, Disney atď a môže sťahovať od rana do večera, keď už dnes existuje veľa programov, ktoré z uvedených služieb sťahujú úplne v pohode
Ano ? například \? poraď ostatním
Problém je, že ne vše je dostupné na streamovacích službách. Pořád neexistuje služba, kde by byla většina filmů, od klasických, po nové a s českými titulky, je to hrozně roztříštěné... všude je něco, někde nemají ani české titulky. Pro to bylo uložto dobré, že se daly najít různé raritky nebo zlaté klasiky, třeba i nahrané z televize a většinou rovnou s českými titulky. Ale situace se pro filmového fanouška postupně zlepšuje a už je toho online hodně, že je stahování prakticky zbytečné a časově náročnější, než si někde zaplatit 200 stovky za měsíc a podívat se na filmy, které mě zajímají, a pak jít zase na jinou službu... půjčit si film na páteční večer za 50 nebo 70 korun v Apple TV je taky asi mnohem rychlejší a ve výsledku i levnější, než to stahovat pomalu z uložto nebo přes drahý kredit. Stahování je už těžce retro.
To je nějaká reklama? 😀
ja chci daaaaal stahovat waaaarez !! 😁 napicu doba tohle.. komu delam skodu pri stahovani retro her na Gameboy nebo her na PSP? Ani jedno se novy koupit uz neda... gumy
Hard Czexit.
Běž si sám.
Dalo se to očekávat....Jednak to právní kličkování je čím dál tím náročnější a možná i právě proto bude čím dál tím dražší. Do toho klesá návštěvnost těchto portálů. což se jistě nevyhnulo ani Ulozto. A když se to potká, tak to prostě ekonomicky nevychází. Podle mne jako další krok bude promazávání souboru které nikdo nestáhne za období XY, čímž si opět sníží náklady protože tam mají petabajty dat co nikdo už nebude moci stáhnout. Vzhledem k tomu Cloud Platforms a.s je akciovka a ty se padnout obvykle nenechávají, tak prostě jen změní předmět činnosti a začnou nabízet úložiště pro firmy, jestli už to dávno nedělají. Koneckonců taková Nokia také začala jako výrobce pneumatik, tak proč by Cloud Platforms by se nemohl změnit z warez úložiště na cokoliv jiného. Koneckonců vždy to pro ně byl biz a ne nějaká komunitní činnost.
To zase udělala pirátská strana že ! Ty jejich neustálá omezování svobody na internetu, bezpečnost a já nevím co. Ale on se nejde nějaký jiný "portál" kde někdo něco vymyslí , aby to bylo legálně legální.
Každopádně se tyto zákazy a omezování (plus zřejmě i zákaz CBD) dějí za vlády Pirátů. Docela paradox a většina jejích voličů na ně musí být pěkně nas****.
Ukázka totality v praxi == regulace všeho
Kdyby hloupost nadnášela, nepotřeboval bys letadla.
Tak nějak nechápu proč Ulož.to končí v téhle podobě, když ostatní jako třeba Fastshare fungují dál bez omezení.
Ty toho podle vseho nechapes mnohem vice 😀
Zato ty se chytrolín😂
jenze tam neni Kdo chce zabit Jessii nebo Svatba jako remen
Zakon ich k tomu asi dotlacil. Zmenili vyhladavanie ktore bolo na prd. Mohlo to viest ku mensiemu poctu zakaznikov a teda prijem. K tomu mas vydavky za cely tym pravnikov, aj zmena predikcii buducich sudnych pojednavani. Tak vyhodnotili, ze im to nestoji za to. Nestiji za to ani presun serverov mimo EU, coz by viedlo k dalsim povinnostam ak maju mat obchodny model z EU....
Tak to ještě mám čtyři dny na to,aby tam vyčerpal svůj kredit 😁 To zvládnu 🙂
staženo dnes a včera více než 400 GB
Kredity se prej budou vracet.
Jsem sam, komu pripada, ze ceska strana Piratska totalne nedodrzela svuj primarni a puvodni program, s kterym se kdysi probojovala na ceskou politickou scenu ?S takovou ten komunismus ale nevybudujete, soudruzi !Holt korporatni socialismus (aka liberalni demokracie) je ta jedina spravna nova a efektivnejsi forma otrokarstvi podminujici nastup prumyslu 4.0 a AI. A uz to konecne pochopili i Bartosovo otroci.
Video Bartoše :https://www.reflex.cz/clanek/rozhovory/70765/pi...
Jako že 4 poslanci tomu nějak zabrání?
Na nekoho to ve svem rozcileni prece musi svest, i kdyz to je totalni nesmysl 😀
Tohle jde. tuším z eu a piráti mám pocit hlasovaly pro, místo proti
Vy znáte nějakou stranu, která dodržela svůj předvolební program?
Takže jsem se pustil k dokončení stahování, které jsem měl nedokončené v jDownloader 2 a pomalu finišuji. Ještě jsem se snažil něco dotáhnout nového, ale již nyní jsem zjistil, že se zkopírované odkazy nevkládají do jDownloaderu 2! A to není 1.12.2023, ale 26.11.2023!Tak jsem si hodil do Poznámkového bloku starý odkaz (funkční) a nový odkaz (nefunkční), sice to není téhož filmu, ale k rozboru mi to stačilo. Udělal jsem u nového odkazu malé úpravy, aby se podobal charakteru starého funkčního odkazu a ejhle / voilá = nový nefunkční odkaz po mé úpravě funguje!Takže pokud to ještě nezmění, bude to pro mně v pohodě a z UložTo budu stahovat cokoli dál ...Dokud tedy UložTo díky těmto restrikcím nezkrachuje B-]Tak ještě upřesňuji, běžné odkazy z vyhledání dosud fungují, ale z uživatelských složek ne, například odsud: https://uloz.to/shared/folder/hSOwmNvAIx1w!ZJRjBQR2ZGD1LmH1ZwqzL2ZkAQqwA3pkrRy3n2q5K3ysAGL1BN==
Názor byl 2× upraven, naposled 26. 11. 2023 17:12
tak dej vedet pristi tyden v sobotu jak se ti stahuje z odkazu souboru nekoho jineho 😀😀😀
dobrej pokus . . hele ja tam mel asi 4 ucty, u prvnich 2 jsem davno zapomel heslo, v tom prvnim, za nakopirovane filmy jsem videl uz pred lety ze mam limit 3 TB na stazeni a ani se nezvetsoval dale, ani nezmensoval . . nektere moje ripovane DVD se tam objevovali dale po letech od jinych uzivatelu . . (filmy s anglickou stopou a 2 titulky uvnitr vetsinou), ja jsem je delal do H264 kdyz to bylo novy, takze se to da poznat co bylo z myho pc .. nyni jsem asi 700 GB z tech 2 dalsich uctu vyplytval a postahoval rychle nez to zavrou z ceskeho fonduKdo chce zabít Jessii? se treba nikde neda najit
Doufám že to převedou na podobný linky co nejdou stáhnout a stahovací link zobrazí jen majiteli. To umím ošetřit, pokud to bude takto. Já na UložTo nic nemám, mám vlastní NASy.
torrenty este ficia 😉
Dobrý den.Je pravda že končí ulož to.díky.omluvte mi prosím tu tázací větu.nemám klávesnici k pc.a na tý obrazovce nejde mi dát otazník
Všichni tady brečí nad filmy a dalším nelegálním obsahem... Ale to že vlastně zruší hlavní důvod proč uložto používat to tu nikdo nepíše...Na ukládání dat existuje externí disk, na to fakt nepotřebuju cloud... Ale hlavní princip uložta bylo, že tam nahraji nějaký větší soubor co nejde poslat přes Messenger a pak pošlu příteli odkaz, aby si to stáhl... Ale bez odkazů a stahování cizím uživatelem už tohle nepůjde...Pěkně si pod sebou řežou větev... Nehledě na to, že ti co jim platí to ani nepoužívají jako cloud... 🤣🤣🤣
> hlavní princip uložta bylo, že tam nahraji nějaký větší soubor co nejde poslat přes Messenger a pak pošlu příteli odkaz, aby si to stáhlK tomuhle ucelu jsou tu jiny mnohem vhodnejsi sluzby, uloz.to bylo cileny na dlouhodoby ukladani dat.
"Ale hlavní princip uložta bylo, že tam nahraji nějaký větší soubor co nejde poslat přes Messenger"Tohle rozhodne nebyl hlavni princip uloz.to 😀 😀 😀K tomu co pises prece nepotrebujes verejne vyhledavani tveho obsahu ne? 😀
Jenže z uloz.to nepůjde stáhnout soubor ani přes odkaz, takže jim asi nevadí, že jim to pravděpodobně krachne. Stejně nechápu, co je uloz.to do českých či EU zákonů, když servery mají mimo Evropu...
A to ze neumozni sdileni, to je jejich vec a jejich rozhodnuti. A ja jejich rozhodnuti chapu.I kdyby mel servery na Mesici, tak jim to nepomuze 😀
Úschovnu neznáte?
Na tohle je dobré třeba file.io (tedy omezeno na soubor max 2GB). Po prvním stažení se soubor smaže, takže máš celkem jistotu, že si jej stáhne jen ten, komu jsi poslal odkaz.
Kludne by som prijal limit aby sa nedalo stahovat nic novsie ako 10 rokov, nakoniec svetu niekde po krize v roku 2008 naozaj jeblo a skoro nic dobre uz nevzniklo. UlozTo bolo uzasne na stare veci, naozaj neviem o ziadnej alternative co ho dokaze aspon priblizne nahradit.
kdysi jsem používal a normalne radarr, sonarr a takovyhle, tak to fungovalo samo přes torrenty.Ale stejně to šlo s kvalitou produkce tak dolu, ze uz jsem to proste prestal sledovat, a hledat co staryho jsem jeste nevidel a chtel bych je narocne, jakoze proste vsude vnuceny lezby, tansky apod. bordel, ted se to teda uz smi psat, ze je to hrozny to woke, ale driv za to byl vsude ban 😃 ... vlastně ještě loni byl ban i za to, že clověk napsal, že je zajímavé, že jim projde mít středu a tu druhou, že můžou mít anime lolitka oblečky a projde to.ještě teda krom toho radarr k tomu bylo něco jako ombi ale funkčnější, že tam člověk dá co hledá a právě ty starý věci, nedej bože když je to nějaka neanglofoní produkce, to stejně skoro nikdy nenašlo.Ono to jde mít i tak, že má člověk prostě server na výkon a data zvlášť na onedrive. Teda teď to není hosting, ale cloud vlastně, tak to má člověk všechno v kloudu.Platit si ty nesmysli jako netflix, spotify, youtube, atd. jsem zkusil, ale prostě příjde mě to- spotify neumí světlé téma, nevím proč,- youtube music neumí světlé téma, - youtube autoři videjí (teď se jim vlastně říká youtubeří) stejně dávají reklamu přimo do videa (říkaj tomu sponzor), to prostě podporovat penězma nechci- netflix - všude furt vynucený transky a vynucený lezby apod. nedá se na to dívat, teď se tomu teda říka woke, alespoň to má nazev, ale vynucená lezba mě přišlo vpohodě, těch pár starých věcí co tam bylo a nebyla to indoktrinace, ale zábava jsem asi už vidělJakože neívm, jestli to spotify, nedej bože, youtube music zkoušeli někdy použít v autě, ale i v autě kde není zrcadlo, ale matné display co má nějakých 800 nits nejde nic vidět když na to svítí sluníčko, fakt praktické. Když se obětuju a vrátím se k mp3, tak můžu mít klidně přehrávač kde bude poznat co si chci pustit. ¨Tuhle ale v omluvě (recenzi?!) pro existenci nového "auta" (nevím spíš mě to příjde jako příslušenství k parodii na ipad ta nová auta, tady zrovna by to nějaký výraz jako woke nebo cloud pro ty moderní kreace co předstírají, že jsou auto užilo) se někdo divil, proč by někdo jako chtěl na volantu tlačítko next song, takže asi moje problémy se spotify jsou zas mimo chápání většiny.Ale určitě je to chyba na mé straně, že jsem furt atari, ale povolené je být xbox, tak si za to můžu sám. Tak k uložto v souvislostech. 😃
Názor byl 6× upraven, naposled 26. 11. 2023 03:55
Ahoj! Vy tady pláčete, kde budete sťahovať filmy. Ja filmy z uložto nestahují už několik let, na filmy jsou lepší stránky. Platím se taky Netflix a Disney+. Kde já, ale budú sťahovať hudbu a knihy v češtine na to se ptám? Zahraniční hudba se dá někde pravděpodobně stáhnout, ale kde kromě youtube mužů hledat českou a slovenskou hudbu zadarmo? Nejaké knihy si koupím elektronicke nebo audio ale, kde koupit levně MP3 nevím? Nemůžu si vše koupit jsme chudá rodina . Teď musím ještě do konce měsíce postahovat nejakú hudbu a knihy.
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 11. 2023 02:20
Ohledně hudby použijete vyhledávače. Originální webovka interpreta. Třeba i něco bude na Spotify, Youtube nebo na síti Soulseek.
"Platím se taky Netflix a Disney+.""Nemůžu si vše koupit jsme chudá rodina."A proto teda krades a ptas se kde krast dal 😀 😀 😀
Když si zaplatím Netflix, Disney+ a Scribd to mě nezrujnuje, ale kdyby jsem si měla každý měsíc zaplatit například deset kníh, dvd a cd to by mě zruinovalo.
No tak bohuzel zjistis, ze proste nemuzes mit vse. Jak proste 😉
Tak třeba první dabing Policejní akademie nebo Velký bazar na Netflixu asi neshlédnu... 🙁
Stránky typu ulozto jsou důvod, proč vznikly služby typu netflix. Oni by byli schopní ty filmy pořád distribuovat na DVD. Autorské zákony a koncept duševního vlastnictví je celý špatně.
Ahoj, možná je lepší volbou než dva "netflixy" mít jednu službu na filmy a druhou na hudbu (Spotify, Deezer, Apple Music...). Ty filmové služby můžeš točit každý měsíc jiné předplatné a sledovat jiné věci, hudbu je ale mnohem užitečnější mít k dispozici všude a furt.Jinak MP3 se dají legálně kupovat na bandcamp.com a české věci na iTunes.com, ale nevyplatí se ti to, streamování vyjde levněji. Pro černé stahování alb hledej newalbumreleases. Zadarmo se dá poslouchat i dobře přes YouTube a YouTube Music, je tam spousta playlistů a celých alb, kvalita je nižší, ale na běžný poslech stačí, s nějakým adblockerem to bude úplně bez problémů. Knihy budou asi teď trochu problém, na to bylo uložto asi nejlepší...
Ahoj! Ja si platím Netflix a Disney+, ja tam mám pořád co koukat. Já miluji fantazy, historií, scifi, sport, přírodu pohádky a občas taky romantiku hlavně z Itálie. Na youtube poslouchám a také z youtube stahují vše co se mi líbí. Na youtube je hudby dost. Na youtube je málo audioknih v cz, sk a hr jazyku. Na iTunes jsem se registrovala už dvakrát a nepovedlo se mi tom. Na knihy jsem v minulosti používala taky xtrance, ale už nevím ani e-mail ani heslo a nevím jestli ještě funguje. Budú muset psát na google knihu a download, možno občas něco najdu. Ja mužů čist knihy v cz, sk, hr a možno s pomocí google překladač přečtu také polský. Budu muset číst také v slovenčine i když čeština má lepší dabing i překlady kníh. Na Scribd je málo kníh v cz jazyku. Několik krát za rok si také koupím e-knihy a audioknihy. Filmy a seriály stahují z Datoid a Prehrajto pro mě stokrát lepší jako uložto a na Prehrajto to stahuje o moc rychleji jako na uložto. Ja nehledám staré filmy a seriály jenom nové. V minulosti jsem stahovala filmy a seriály z uložto, když jsem neznala jiné stránky. Škoda že svůj příspěvek už nemůžu upravit tak to musím napsat sem. Myslím, že uložto mohlo fungovat dál stejně jako stremovaci služby, Scribd, Blinkist, Spotify a další mohli také zavést nějaké předplatné.
Z youtube sa dá aj sťahovať, aj len hudba v mp3. Sú na to rozšírenia do prehliadača, alebo keď si vygoogliš "youtube download" tak nájdeš toho veľa, stačí zadať link z youtube a môžeš stiahnuť ako video tak aj len audio.
Z youtube můžeš stahovat vše co tam je, to vím a stahují, ale na youtube je málo audioknih v cz.
Má kariéra downloadera skončila s příchodem streamovacích služeb, ale i tak jsem Uložto párkrát za měsíc využil. Po Rapidshare a Megauploadu končí poslední služba, velká a dlouhá éra mého virtuálního života. Našel jsem tam vždycky všechno. Vyrostlo to hned po založení. Zrovna jsem si to otevřel a jen tak si to procházím z těžké nostalgie ....
Já budu muset používat torrenty.
pff, uloz.to bol beztak shit posledne roky, opisovanie CAPTCHA, extremne limity na stahovanie vratane extremne pomalej rychlosti, ak som nahodou potreboval nejaky obsah v cestine, tak prehraj.to je lepsi po vsetkych strankach
Líbí se mi, jak v diskuzích často vidím zmínky o tom, že je to totalita, hrůzná EU. Nikdo tam samozřejmě nestahuje aktuální filmy apod., které se tam stále z nějakého zcela nepochopitelného důvodu hromadily ve velkém. Z diskuzí to zní jako by všichni stahovali pouze obsah, který nejde legálně nikde sehnat.No, i takový obsah tam byl a já sám jsem používal uloz.to (které mimochodem na nelegálním obsahu slušně vydělávalo díky kreditům), ale nad tím, jak si všichni ohýbají realitu a zdůvodňují si, že v jejich případě bylo všechno ok, to je fakt úsměvné. Buďme k sobě upřímní.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 16:35
nedavno sem tam nasazel novyho Indiho a Goldu, myslim ze tam porad je ke stazeni a je ve 100% kvalite, ten film byl pritom jeste minuly tyden u nas v kinech 😀😀😀
Co si ma clovek predstavit pod pojmem 100% kvalita? 😀 😀 😀 A neni tech 100% kvality prece jen trochu malo? 😀
stejna jak blu ray
Takze jsi tam nahral kolik? 1TB? A to se vyplati na par podradnych filmu 😀 😀 😀
Blu ray má 15 - 50 GB, ani z ďaleka nie 1024.
Aktuální fimy a seriály se dají shlédnout zdarma online u konkurence, takže opravdu většina v současné době již používala uložto na na obsah, který není nikde zdarma online.
A proč se tam tedy neustále objevovaly nové filmy, když je evidentně podle všech diskuzí nikdo nestahoval?
Zase jeden co si myslí, že je chytřejší než doopravdy je? Stahování je v ČR legální. A to i díky výpalnému, které všichni musíme platit pokaždé, když si koupíme SD kartu, disk, (nostalgici) CD&DVD&BD,... bez ohledu na to, co na to úložiště nahrajeme. To, že je většina obsahu na Uložto nelegální, je věc jiná. Takže než zase začneš moralizovat, tak si nastuduj platnou legislativu.
Muzes doslova a do pismene citovat a nasledne dodat odkaz te platne legislativy, rozumej zakona, ktera/y hovori o STAHOVANI? 😀 😀 😀Kdyz budes hledat, mas tady napovedy a odkaz k zacteni se aby jsi se mohl ridit avyma radama a dovzdelaval se 😉
Hloupy nazor. Vite proc je v CR stahovani pro vlastni potrebu povolene?Protoze neni ZAKAZANE!!! A v prekladu do cestiny i pro nechapave - co neni zakazane, je povolene. Proto se tvori zakony!
Tak ty jsi asi nevytahl paty za kraj sve vesnice, protoze by jsi vedel ze se musime ridit i zakony EU a ten jasne rika, podle rozhodnuti ESD, ze stahovani je nelegalni 😀Co tam mas dal? 😀
Tao nestahuj a jeste se zbicuj ty jelito.. nas ostatni nech dal v klidu zit.. lol.. nelegalni .. ze ty ses jeden z tech retardu co pod kazdym radarem jede radsi 30 aby ho nahodou nevyfotil vid? 😁
Vsak ty si zij, to ti nikdo nebere 😀
Tobě taky ne, tak neotravuj ostatní. 😝
Hmm, tady někdo čte myšlenky, takže je asi zbytečné odpovídat. Ale zkusím to. Sám píšete, že na uloz.to se nelegálně sdílí obsah. Proto de facto končí. Lidé tam stahují nelegálně šířený obsah a teď se cítí ukřivděni. Čím jste se Vás tedy tak dotknul?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 11. 2023 22:26
Co je trochu pitomé, že pak člověk už nesežene různé staré filmy, které nejdou sehnat i kdyby člověk platil zlatem.
advokáti poslední dobou šli tvrdě do Ulozto, jeden z nich před časem tušim od toho senátora Smoljaka (toho co žaluje divadla
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 18:28
a na co se potřebuješ dívat na filmy pro pamětníky ? Věci jako Major Zeman, Žena pod pultem, Chalupaři atd..opravdu se na to někdo krom kovaných KSČ fanatiků dívaá?
Třeba věci jako Felix Holzmann, Hlustvisihak, filmy s Rudolfem Hrušínským, Lubomírem Lipským, Vladimírem Menšíkem, Vlastou Burianem, Sovákem, a další... Spousta různých pořadu, knih, časopisu, které už nikdy a nikde neseženes. Pro českou kulturu to je fakt katastrofa. Jednou jsem tu našel i 100 let stare filmy. Tohleto už prostě zmizí jako třeba ten seriál "Tři chlapi v chalupě" který už prostě neexistuje celý. A ty silvestrovské pořady z 60ch 70ch let už nikde nebudou. Ale co vám do toho, že?
otázka znovu, kdo z dnešní mládeže (nebo kdokoliv narozenej po 2000), většina z nich je přisátých na Youtube, TikiTaki, Netflxiech apod. Nemyslím, že dnešní pubertaci budou silvestry trávit díváním se na Menšíka, nebo na černobílý filmy s Burianem. A kdo by se díval na filmy s Sovákem, dnes již potvrzeným dvojnásobným vrahem (ano zabít autem někoho a díky známostech a vazbám na stranu nedostat trest není normální).
To byste se divil. Já r. 2002 si mnohem radši pustím Silvestr s Menšíkem než ty dnešní moderní s*ačky, který jsou spatlaný a nedává to smysl a vtipný to není..
já už su pomalu děda z minulýho století, 70tý Husákovi děti :) Takže na socialistické televizní produkci jsem vyrůstal, ale retrospektivně, orpavdu už nemám tendence se k tomu vracet. A dětšství strávené čekáním na Magion ve čtvrtek , Vega v utery a studio Kamarad to už dnešní děti nezažijí :) Stejně tak čekání tyden na další díl Arabely. Holt je to pryč, a k některým věcem už se bude vracet jen těžko, ale některé stále nebyly překonány (pohádky typu S čerty nejsou žerty, Tři oříšky apod). Ale nemyslím, že dnešní generace by ještě sledovala např. Nemocnici na kraji města, o tom jak se důchodci cpou do nemocnice za primářem sovou, když mu donesou něco pod pultem :)
Takže kvůli té mládeže zrušíme českou kulturu? Jo, necháme to zmizet navždy protože mládež už na to nekouká a tak se s tím nedá kšeftovat. To je přece šílený.
Kdybyste pane platil zlatem tak si myslím,že ty staré filmy určitě seženete.
Pokud to bude vymazané, ták ty staré filmy, hudbu, knihy, časopisy, už neseženete ani za veškeré zlato vesmíru. Toto prostě nebude existovat vůbec. No a co? Kdo teď brečí o tých filmech a seriálech z minulého století poválečné doby? Už málokdo ví kdo to byl Lubomír Lipský. Je to hrůza jako vypálení Mariupolu.
A já píšu o tom, že prakticky všichni se vymlouvají jen na obsah, který nikde neseženou. A teď se zamysleme - kdyby to tak bylo, stěží by to někomu leželo v žaludku a stěží by na tom někdo výrazněji tratil.Jak je tedy možné, že krátce po premiéře jsou tam ke stažení filmy a seriály, které jsou normálně ke koupi? A ty seriály tam sbírají reakce?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 11. 2023 22:23
smutné znamení že jedna éra končí, jak symbolicky s blížícím se hlasováním o změně EU na federaci. Už tak jsou prsty eurokratů hodně dlouhé takže přesunutí někam na periferii či do Afriky by moc dlouho nevydrželo. Srbsko by bylo ideální, jenže od té doby co přišli o přístup k moři je má vlastně okolí v hrsti, bez kontroly EU je jen hranice s BaH.Klidně to může vést k opětovné renesanci torrentu, na decentralizovaný systém se už útočí mnohem obtížněji.Uložto hlavně vadilo kvůli tomu že na sdílení cizího obsahu tvrdě vydělává. Na jednu stranu všichni věděli oč běží ale dokud nebyla odpovědnost služby za obsah na úložišti tak s tím nešlo moc dělat až když se majitel práv domáhal tak to smázli. Pořád tedy šedá zóna kdy odpovědnost šla za tím nahrávajícím. Přenesení zodpovědnosti na poskytovatele je prasárna a je otázka kam to povede dál pod různými ušlechtilými záminkami, obávám se že až k digitální totalitě kdy všechen obsah bude skenován a neprolomitelné šifrování postaveno mimo zákon...
tak honem něco stáhnout, má někdo odkaz na nějakého uploadera, který tam má seznamy věcí, které se nedají normálně sehnat ?my jsme tam nedávno stáhli původní Adélu ještě nevečeřela, né tu zmršenou hd verzi, pak Čtyřlístky a ABC v pdf . . kde to mám hledat, až Ulozto nebude ? ?
> kde to mám hledatExistuje několik podobných úložišť:https://webshare.cz/https://www.edisk.cz/vyhledat/lupa-cz.htmlhttps://datoid.cz/s/lupa.czhttps://sdilej.cz/lupa/shttps://fastshare.cloud/lupa.cz/sAlternativou pro veřejné sdílení jsou P2P sítě (z důvody ochrany IP adresy je nutná VPN https://ceskeforum.com/viewtopic.php ) kterými jsou:Bittorrent https://ceskeforum.com/viewtopic.phpDirectConnect: https://ceskeforum.com/viewtopic.phpeDonkey https://www.stahuj.cz/internet_a_site/sdileni_s... (p2p)/shareaza/ nebo https://www.stahuj.cz/internet_a_site/sdileni_s... (p2p)/amule/Soulseek (pouze hudba) https://www.ecosia.org/search
schvalne som si skusil prehraj.to tri orisku pro popelku, vyhladavanie a okamzite mi to slo bez registracie stahovat cca 10MB/s,l ktora z uvedenych sluzieb ma vyhladavac, ziadnu CAPTCHA, ziadne limity na pocet suborov, cakacky a taku rychlost stahovania?lebo z mojich minulych skusenosti vsetky menovane su k H bez registracie/platenia
byli tam nějací cmrmani, natočené na VHS v r 88, evidentně zachyceno z vysílání TV Nova ze začátku 90 let, kde tam účinkuje jeden ten co zemřel ještě pře sametematdněkde pod filmem byla diskuze a možnost projít složky od uploadera se všemi jeho filmy a prohlídnout si to celý, někdo měl nahrané třeba staré Čtyřlístky, Kruan a bohyně atd atd
jo dikystejne ale bude Ulozto chybet, stacilo tam nahazet hodne filmu a sem tam z toho kapnul volny kredit na stazeni neceho rychle
noKdo chce zabít Jessii?tam zrovna nikde nevidim
Předpokládám, že to bude poslední hřebíček do rakve služby uložto.
Funguje pořád https://github.com/popcorn-official/popcorn-... ?Jde tam filtrovat a nastavit CZ dabing?Pokud ne jak nejlépe sledovat filmy s dabingem?Třeba ten sktorrent a VPN?Možná než torrenty je lepší něco kde funguje DHT a fulltext hledání ve veškerém obsahu.Také to znamená používat VPN, což je výhodné na cokoliv.. Ideální by bylo nastavit VPN přímo na routeru ať člověk nemusí řešit klienty na koncových zařízeních..
VPN:Řada routerů umí protokol OpenVPN, některé i WireGuard. To jsou protokoly, které většina VPN služeb používá.https://ceskeforum.com/viewtopic.phpFilmy s dabingem:Nevím, asi Sktorrent a další úložiště typu ulozto:https://webshare.czhttps://fastshare.czhttps://datoid.cz...Torrenty:Na veřejných torrentech není mnoho českého obsahu podle mě. Je málo těch, kdo nezištně seedují.https://ceskeforum.com/viewtopic.phpAle pokud máte qBittorrent klient pro stahování torrentů, tak ten má vestavěné hledání v torrent indexech. Vidím, že tam jsou i české filmy, alespoň na http://bt4g.org
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 11. 2023 14:18
Z ulozta jsem stahoval jen když ta věc nikde nebyla a právě proto bylo dokonalé. Bude mi chybět.
A co piráti? Kromě podpory úchylů, chrochtání u koryta a ondulace vlasů nic nepředvedli. K čemu vlastně dnes potřebujeme stát a EU? Jak utahuje šrouby, jen nám tím znepříjemňuje život, hází klacky pod nohy a tahá z nás peníze, které obratem prošustruje. Bez těchto institucí by bylo lépe.Tohle nám udělali před Vánocema přímo ješteři z pekel. https://static.hnonline.sk/images/archive/2020/04/09...
pred vanoci 2015? 😀
Dřív se přetaktovávaly/odemykaly procesory i grafiky, dneska frčí koupit dražší model. Dřív se data pirátily a sdílely, dneska je in rozházet půl výplaty za různá předplatná a machrovat "já na to mám" nová doba no.
data sa stale piratia, len su ludia daleko blbsi nez v minulosti a nevedia uz ani piratit a potom svoju lenivost vystavaju na odiv, ked uz piratia tak za to este niekomu platia v pripade plex a podobnych
Tohle pirátství a nelegální stahování filmů považuji za úsměvný přežitek "staré doby". Měl jsem stažený 1TB filmů - ale 2x jsme se podívali možná tak na Titanik a na Avatara.Takže filmy si už nestahuji a NEKRADU jako zoufalec z pavlače, ale filmy si půjčuji a absolutní pecky si kupuji. Mám z toho mnohem lepší pocit, filmy jsou v mnohem lepší audio + video kvalitě .. a těch cca 70,-Kč za zapůjčení nebo 300,-Kč za zakoupení dnes nejsou až takové hrozné peníze.Tuto sebereflexi a zdravý rozum doporučuji i ostatním. V dnešní době mít v uších drátová sluchátka a stahovat nelegální MP3 + filmy je asi podobně úsměvné retro, jako mít na stole pevnou linku s faxem.
A nenapadlo Vás, že to lidi používali i z jiných důvodů, než Vy si představujete? Současné filmové sajrajty mě nezajímají, zato předválečnou filmovou tvorbu si nekoupím, ani nepůjčím, protože není kde. Kromě několika profláklých titulů, které se dokola opakují v televizi, nabídka v podstatě neexistuje. To, že Vy jste typický konzument, jakého si audiovizuální průmysl vysnil, neznamená, že jsou všichni takoví. Mně jsou Netflixy, Voya a podobné nesmysly k ničemu.
Ano, sem tam něco vyjde, ale většinou je kvalita na ulozto
Oooo, jak jsi moudrý.
Jde o princip. Hodně lidí nechce pirátit, ale když se najednou rozhodlo třeba předabovávat staré české dabingy? Např. Hvězdné Války? Rozhodně mám raději původní dabingy, které mají lepší překlady a jednoduše lépe zapadnou do filmu. Dneska koukat na film ze 70. let s aktuálními českými dabéry je prostě divný :-/ . Úplně to ztrácí svoje kouzlo.
az na to ze stahovanie filmov (audiovizualneho obsahu) pre osobnu potrebu je v cesku legalne (narozidel od softveru), preto platime neskutocne poplatky pri kupe medii umoznujucich archivaciuale aj keby som ich "kradol", tak som rad ze nevyhadzujem peniaze za s*acky ako Commieheimer a podobne, kto mi vrati peniaze v pripade nespokojnosti?
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 17:39
Az na to ze nemas pravdu 😀
A napadlo vás, že jediný důvod, proč si můžete ten film za 70Kč online půjčit je existence pirátství?
Asi tak - nebolo by pirátov, stále by sa predávali disky. Hollywood je neskutočne skostnatený a staromilecký. Rozhýbať ho dokázala jedine obrovská konkurencia od pirátov ktorí nie len že vedeli obsah poskytnúť zadarmo (jasné, kradnutý, samozrejme chápem že keď máš s tým náklady tak sa to nedá, cenu teda úplne chápem), ale hlavne o svetelné roky ďalej v kvalite služby - stiahnutie z pohodlia domova za pár minút. Kým Hollywood si do veľmi nedávna stále staromilecky išiel výhradne zastaralé disky a kamenné či zásielkové predajne. Nebyť pirátov, výhradne disky by si išiel doteraz.Hudobný priemysel detto - Spotify založil pirát Daniel Ek, ktorý sa netají tým že ho inšpiroval Napster. Nehovoriac o tom ako boli nahrávacie štúdiá už aj proti online predaju individuálnych piesní cez Jobsov iTunes. Nebyť konkurencie od pirátov, hudba by bola legálne stále len na CD od skostnatených korporátov.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 11. 2023 02:41
filmy sice nekrades, za to mas iPhone na splatky a bydlis v byte.. v podnajmu 😁 to je teda vyhra
Pokud tě to zajímá, tak na iPhone za 37 tis. šetřím 2 výplaty a postavil jsem moderní rodinný barák.. 😎 Nemůžeš podle sebe hodnotit druhé, chlapče..
Škoda, bylo tam hodně cz&sk raritních věcí. Myslím, že ani požár Alexandrijské knihovny nebyl taková tragédie, jako toto.P.S.: kamarád se ptá, týká-li se tahle pohroma i pornfile uloziste?
timhle krokem zaniknou i exotické dokumenty jako např. :Nedobrovolná hospitalizace v psychiatrické léčebny michala kolesy a pod.http://tiny.cc/6oefvzje to škoda.Někdo by měl udělat mirroring komplet serveru uložto jinak o cenná data přijdeme.
urcite to mazat nebudou a brzo se zas zmeni zakon a vrati to jak to bylo
Naivko 😀 😀 😀
Jen se pirátství přesune jinam. Pirátství je vlastně pozitivní palivo pokroku, bez něj vydavatelstvím plně vyhovovalo prodávat navždy fyzické nosiče. Teď jim zase vyhovuje prodávat s poptávaným zbožím kupu sr#@ek a to za paušál. Jde to obejít, že si zaplatíte na měsíc, shlédnete, co vás uajímá a službu odhlásíte, ale piráti dávají jasně najevo, že to není to co chceme. Chceme buď službu, kde za paušál získáme přístup ke všemu, nebo možnost si za rozumný peníz koupit přístup k filmu. Peníz srovnatelný s dřívějším půjčením placky ve videopůjčovně ne dnes spíš nižší.
No to je katastrofa . RIP
Naštěstí stále mohu stahovat z YT vepsanim pp před .com hudbu i video
to si teda vazne polepsis 😀😀😀
Je toho tam víc než myslis. I co není na ulož.to
i kdyby tam bylo vsechno, tak kvalita je tristni 😀
Konec jedné éry - konec stahování v Čechách.No nic. Zatlačíme slzu nostalgie a půjdeme dál.
Chci se zeptat, kde jinde mám stahovat filmy v češtině. Klidně si za kažný film zaplatím, na službách Netflix, Prime video, Disney+, Voyo .atd nejsou prostě všechny filmy co bych chtěl. A kupovat desítky až stovky Blu-Ray disků se mi opravdu nechce, používám Jellyfin (je to jako Plex ale opensource). A nikdy jsem nenašel jinou alternativu než Cz-Torrent TreZzoR nebo Ulož.to.
Webshare
Autor tak vlastně zastává názor, který zároveň vyvrací... 😀---"Klidně si za kažný film zaplatím" "kupovat desítky až stovky Blu-Ray disků se mi opravdu nechce"----Platit se ti vubec nechce!A preloguj se z uctu tve stare 😉😀
Chce to vo virtuálnej podobe, skladovať doma nejaké zastaralé disky je už predsa len v dnešnej dobe retro.
http://www.hd-cztorrent.cz, https://sktorrent.eu, ... stačí hledat.
Existuje několik podobných úložišť ul0zto:https://webshare.cz/https://www.edisk.cz/vyhledat/lupa-cz.htmlhttps://datoid.cz/s/lupa.czhttps://sdilej.cz/lupa/shttps://fastshare.cloud/lupa.cz/sAlternativou pro veřejné sdílení jsou P2P sítě (z důvody ochrany IP adresy je nutná VPN https://ceskeforum.com/viewtopic.php ) kterými jsou:Bittorrent https://ceskeforum.com/viewtopic.phpDirectConnect: https://ceskeforum.com/viewtopic.phpeDonkey https://www.stahuj.cz/internet_a_site/sdileni_s... (p2p)/shareaza/ nebo https://www.stahuj.cz/internet_a_site/sdileni_s... (p2p)/amule/Soulseek (pouze hudba) https://www.ecosia.org/search
prehraj.to ma uz roky vyssie rychlosti nez uloz.to, lepsi vyhladavac, ziadnu CAPTCHA a ziadne limity ako ulozto, dokonca sa tam da snad stahovat aj simultanne bez registracie viac suborov a ak nie tak okamzite po dokonceni predosleho stahovania bez cakacky, schvalne som skusil teraz na skusku tri orisky pro... a hned to ficalo 10MB/s obmedzene rychlostou mojho wifi routeraosobne inak vacsinu filmov taham z torrentu a sledujem offline, nebudem riskovat reklamy a problemy s bufferingom ci nejake zaseky pocas filmu a odmietam niekomu platit za piratsky obsah ako lemry u plex
Ja sťahujem taky z Prehrajto bez registrace Je tam také spousta starých i nových filmů a seriálů. Občas stahují taky z Datoid. Cz. Doufám, že to neskončí.
Problém je že spolu s ulozto zmizí i spousta starších filmů, pořadů a seriálů, které nejsou nikde legálně protože se to autorům ekonomicky nevyplatí, ale na druhou stranu jejich "pirátské" šíření léta nikomu nevadilo. Než zavírat celou platformu, tak by bylo lepší aktivně mazat obsah pokud se autor přihlásí o svoje práva. Takhle funguje třeba YouTube.
když jsem to zjistil přemýšlel jsem co je jen na uloz.to a tak sosam naše večerníčky. Asi jsou na Čt ale co kdyby né? Chudaci ti co o tom nevědí a nahráli tam třebas své videa ze svatby atd bez účtu(ano měli si udělat zalohu jinde).
za kazde nepristupne video nahrane bez uctu umre jedno kotatko 😀 😀 😀
vecernicky su bezne na youtube, inak by som este skusil prehraj.to, tahal som odtial deckam Byl jednou jeden...
Neco konci, neco muze zacit...Neni mi uplne jasny vztah konce Uloz.to a nove legislativy EU. Bude mit dopad nova legislativa i na sluzby jako Amazon AWS, Microsoft Azure nebo Google Share? V cloudu neni zadny problem sdilet soubory, je to jen o nastaveni pristupovych prav, stejne jako neni problem mit web server a ten muze sdilet prakticky cokoli. Mozna ze "uloz.to" nahradi jen nejaky plugin do WordPressu, data mohou byt ulozena treba nekde v cloudu a nemusi se jednat jen o velka datacentra, dnes vznikaji i distribovane sluzby postavene na technologii blockchainu...Take me zaujalo, ze se Uloz.to stalo mistem pro sdileni filmu. Ta sluzba tak navrzena nebyla, na sdileni to zacali pouzivat uzivatele. V davnych dobach jsem to obcas pouzival, kdyz jsem potreboval zakaznikum poslat nebo sdilet vetsi soubor, ktery se nevesel do emailu, pozdeji firma zavedla podobnou sluzby na firmenim serveru, tak pak jsem uz uloz.to nepotreboval. Dnes pouzivam "cloud"...
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 22:38
>> Take me zaujalo, ze se Uloz.to stalo mistem pro sdileni filmu. Ta sluzba tak navrzena nebylaTak to nevím, mně přišlo že jo. Normální data třeba zas tak velká nebyla, na rozdíl od těch filmů. A jestli ulož.to a další služby na něčem vydělávaly, tak to byl prodej kreditů, aby se dalo stahovat rychleji, zadarmo to mělo malou rychlost stahování, aby to lidi nutilo platit.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 22:41
Mozna si Uloz.to pletu s Uschovna.cz, uz je to davno...
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 22:53
Jo, to asi jo. Uschovna, leteckaposta a spol, tam snad ani není vyhledávání, člověk dostal odkaz nebo kód a pak stáhl data. Ulož.to bylo podle mě od začátku dělané na to sdílení víme čeho, akorát to nemohou veřejně přiznat a snažili se zodpovědnost házet na uživatele 🙂.
S novým modelem dlouho nevydrží, to nikdo nebude používat, takže jim dojdou peníze. A buď to úplně zabalí, nebo se zachovají naprosto logicky a přesunou servery na Ukrajinu, do Srbska, kamkoliv - prostě někde mimo EU. Problem solved 🙂
no to asi ne🤦🏿
Klidne si muzou poslat servery i na Mesic, nebo i do jine dimenze, stejne jim to nepomuze 😀Roundup solved😁
Nejvíc mě asi štve že přijdu o zahrádku na ulož to. 😁
To je takový problém server přemístit někam mimo dosah eu? Klidně si připlatím. Však mají doménu to z Tonga, takže ten server může být kdekoliv. Uloz.to jsem často používal, prakticky libovolný hudební album, nebo film se tam dal stáhnout odhadem na 9 pokusů z desíti. A že jsem pirát? Říkejte si tomu jak chcete, já mám dávno předplaceno i přeplaceno! No nic, budu se muset při shánění multimediálního obsahu víc snažit, s ulož.to to bylo opravdu až moc jednoduché. Torrenty jedu na Synology, muziku hledám i přes ruský yandex, tam neotravují s žádným millenium copyright act jako ti mamlasi na google. B-]
Prej predplaceno i preplaceno 😀 😀 😀
No samozřejmě, doma mám ve skříni mnoho set CD i LP ještě z devadesátých let. A z každého mého HDD i flash disku, nebo dokonce i tiskárny má ta výpalnická mafie OSA a spol peníze. (teď následuje nepublikovatelná vulgarita na jejich adresu) B-]
😀 😀 😀Dalsi vymatlany idiot co si mysli, ze priplatkem v cene zarizeni nebo i papiru ma povoleno a omilestneno stahovani vseho mozneho co najde na netu.U tech nekoli set CD a LP problem neni, vlastnis fyzicke medium, takze mas pravo mit z ni kopii pro vlastni potrebu. Ale u toho, u ceho nevlastnis zadne fyzicke medium a ani jsi si nezaplatil digitalni distribuci, jen proste krades 😀 a muzes se zaklinat poplatkama OSA jak chces 😉
Idiot jsi tak maximálně ty. Já mám právo si vytvořit pro svou potřebu kopii libovolného audiovizuálního díla! A nikde se nepíše, že to musí být kopie z originálu, nebo že bych ho dokonce musel vlastnit. Si přečti autorský zákon, než tu ze sebe začneš dělat neznalého debila. 🙂
No, tak ted jsi krasne ukazal jak strasne vymatlany idiot jsi 😀 😀Ano, mas pravo si ZHOTOVIT kopii Z, tebou VLASTNENEHO, fyzickeho ci digitalniho media. ZHOTOVIT!To, ze neco STAHNES z uloz.to NENI zhotoveni. A to, co jsi stahl, porusuje autorsky zakon.Takze se sam rid svou radou a ten autorsky zakon si dukladne precti 😉
Přestaň tu lhát a chovat se jako totální debil! Nahrát si můžu naprosto cokoliv a je jedno, jestli je to film z televize, písničku z rádia, nebo si to stáhnu v HD a CD kvalitě odkudkoliv! Jediné, co jako pirátství a krádež uznávám, je software, programy co používám, jsem si (většinou 🙂 ) koupil."Ano, mas pravo si ZHOTOVIT kopii Z, tebou VLASTNENEHO, fyzickeho ci digitalniho media. ZHOTOVIT!"co to tu píšeš za shity? Já nemusím NIC vlastnic a nahrát si můžu NAPROSTO COKOLIV, přiznej, jakým způsobem jsi v tom výpalnickém byznysu také zaháčkovaný a parazituješ na našich penězích. Jenom tu trapně lžeš. Nebo mi zkopíruj z toho autorského zákona tu pasáž, kde se píše o nutnostni vlastnit nějaký originál 😀 😀 😀 A slovo "zhotovit" si strč někam, já nic nezhotovuji, prostě si to pro osobní potřebu legálně kopírují. B-]
Ty jsi vazne vymatlany idiot 😀 😀 😀cituji te:"Nahrát si můžu naprosto cokoliv a je jedno, jestli je to film z televize, písničku z rádi..."V ktere dimenzi je vyraz NAHRAT stejny jako vyraz STAHNOUT? A jeste k tomu stahnout nelegalne sdilene autorske dilo? 😀"A slovo "zhotovit" si strč někam, já nic nezhotovuji, prostě si to pro osobní potřebu legálně kopírují."Odkdy je vyraz kopirovani shodny s vyrazem STAHNOUT? A jeste k tomu stahnout nelegalne sdilene autorske dilo? 😀PS.: To pravo o kterem hovoris, plati pro verejnopravni medium, takze ne COKOLIV.""Ano, mas pravo si ZHOTOVIT kopii Z, tebou VLASTNENEHO, fyzickeho ci digitalniho media. ZHOTOVIT!"co to tu píšeš za shity?" Precti si ten zakon, kterym se ohanis poradne a pak ti to mozna, ale jen opravdu mozna dojde 😀
No tak dobře nahraď si moje nahrát a stáhnout tvým "zhotovit rozmnoženinu", ok? Spokojený? zhotovit si můžu pro osobní potřebu audio video rozmnoženinmu naprosto čehokoliv, o kousek níž (nebo výš?) jsem ti k tomu zkopíroval i názor dvou právníku ze sousedního webu.
Uz pred 7 mesici jsem ti odpovedel.n3pi01. 04. 2023 19:55 jeste vetsi vul nez jsme si mysleli 😀 😀 😀
Ano, vzpomínám si, já jsem ti poděkoval za představení a napsal, že mě těší, že jsem Luděk nebo tak nějak. B-] Ty OSOvýpalnický zloději! 😝
Ked nieco stiahnes alebo sledujes online, neporusujes autorsky zakon. Ono to je aj logicky, pretoze ty ako uzivatel nemas pravo ku nahliadnutiu vsetkych licencnych zmluv. Ale ked uz dany produkt, ktory spada pod licenciu, ktora nepovoluje redistribuciu a taky obsah zacnes zdielat, pripadne stremovat tak uz porusujes autorsky zakon. Cize ked stiahnes direct film neporusujes licenciu, porusuje ju ten kto to zdiela, ak nema licenciu ku zdielaniu. Ked to stahujes cez torrent, v ktorom aj zdielas tak to v tom momente uz porusujes licenciu.
Me nemusis vysvetlovat co a jak, ja se v teto sfere pohybuji.Ale narozdil od idiotu nevyrvavam, ze mam pravo si ukrast si cokoliv, nebo ze mam predplaceno a nebo proste jen proto ze jsem rekl a fnukat kdyz se mi zrusi zdroje. Z takovych idiotu mam pak strasnou srandu a davam jim to sezrat.
"ja se v teto sfere pohybuji" takže je to jasné, přiznáváš, že jsi v té výpalnické OSA a spol. zlodějně zaháčkovaný ty parazite! Ode mě už ani korunu neuvidíš 😀
Ty a tvoje pokrivena logika idiota 😀Pohledem te tve logiky jsi se priznal ze jsi masovy vrah, krades novorozenata z porodniho salu a jeste k tomu zeres na snidani kotatka protoze mas "desítky tisíc MP3 320 kbps" 😀😀😀
Když se v té sféře pohybuješ a zastáváš se výpalného od OSA.Můžeš mi říct kde mám nárokovat navrácení výpalného co jsem zaplatil a na těch discích nikdy nebyl ani bite cizího díla pouze mé vlastí data?A podotýkám že těch disků mám fakt hodně a výpalné se za ta léta dostalo na desítky tisíc. Podotýkám že muziku téměř neposlouchám teda až na rádio na filmy nekoukám je to pro mě ztráta času. A i přesto živím výpalným socky z OSA.
Povim ti to, az si budes narokovat od statu castku zaplacenou na zdravotnim pojisteni, protoze jsi za posledni dva roky nebyl urcite nemocny 😀Doufam ze to chapes. Pokud ne, rekni si o penize Ludkovi, ten ma disky plne autorskeho obsahu ktere nevlastnil a nevlastni, myslic ze ma na vse ze zakona pravo stahnout 😉
Tak ty srovnáváš zdravotní pojištění které je solidární s bandou tupejch vychlastanejch umělců který si od nás vybírají výpalné ...... podle tvé logiky bys měl platit výpalné za - mouku - pekař ti nemohl prodat chleba- brambory - kuchař ti nemohl prodat hotové jídlo- dřevo - truhlář ti nemohl zhotovit výrobek ...
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 11. 2023 08:51
Sorac, kdyz jsi ale Koudelka, tak jsi proste Koudelka. Protoze jsi totiz na svuj ultra debilni dotaz, dostal proste debilni odpoved. 😀 Proste kdyz si myslis, ze zaplacenim autorskeho poplatku v cene mas automaticky narok krast, tak jsi stejny idiot jako ten pred tebou.Normalni clovek bere na firmu/zivnost serverove disky 😉
Já nekradu já se slušně ptal kde si mám požádat o navrácení výpalného ... nauč se číst mám disky na kterých je výhradně můj obsah nikdy na tom není a ani nebude autorsky chráněný obsah a zaplatil jsem na výpalném už slušný tisíce korun. ... a jestli je podle tebe normální, považovat lidi co si koupí disk za zloděje pak tě můžu považovat za úchyla protože máš bimbase a tudíš se můžeš odhalovat v parku a měli by tě preventivně pokutovat co kdyby náhodou ...
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 11. 2023 13:48
Nic ve zlem, ale pokud stahujes, tak krades 😀A ja ti slusne odpovedel ze o nej muzes zazadat az si zazadas o navraceni zdravotniho za dva roky kdy jsi nebyl nemocen 😉 Na blbou otazku, blba odpoved 😉
zdá se, že to nemá cenu nikde jsem nepsal, že cokoliv co má autorská práva stahuju ... zdá se že jsi jeden z těch "umělců" co si myslej že všichni stahujou a kradou ...... né fakt jsou lidé co nepotřebujou stahovat a jen je štvou že jsou bráni za zloděje a musej platit výpalné ...... zkus si ještě jednou a hoooodně pooooomalu přečíst můj první příspěvek a pochopit z psaného textu na co jsem se ptal zdá se že jsi tak trošku mimo a myslíš si že všeci kradou ty vaše autorská světaborná díla ...
Frantisku, TADY jsi to nepsal 😉 ale tady neni jedine misto kde jsi "skoro" stejnou ptakovinu napsal.... Zda se ti to blbe, ja jsem prece OSA smejde jak si tady mysli ten idiot vyse 🙂... At ten, kdo nikdy nic nestahl hodi kamenem --- nic nepriletelo a ani od tebe kupodivu... viz. ma odpovedAby ti to Frantisku doslo, az budes tak rozumny, ze nenapises otazku na kterou sam znas odpoved, tak se muzeme normalne bavit. Az budes tak soudny, ze prestoze tvrdis, ze nic nestahujes, tak na toto tema jaksi reagujes, prestoze tvrdis ze ty sam nic nestahujes 😉 😀A opakuji, mel jsi byt tak chytry a kupovat na firmu/zivnost serverove disky. ale to je na tebe asi moc chytre...
Ještě doplním, máš internet tak s googlem předpokládám umíš, toto na tebe vyskočí na konurenčním webu, když dáš hledat:„Současná úprava tzv. volného užití v ustanovení § 30 autorského zákona, otázku legálnosti zdroje pro zhotovení kopie pro osobní potřebu fyzické osoby výslovně neřeší. V teorii i v praxi se mělo za to, že legálnost zdroje pro zhotovení kopie nehraje roli,“ potvrzuje advokát Josef Aujezdský z advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský.Podle Andreje Lobotky z advokátní kanceláře David Záhumenský kopírování z ilegálního zdroje automaticky nezakládá autorskoprávní (resp. trestněprávní) odpovědnost.tak se můžeš chytit za nos a omluvit se za ty "idioty"....
Idiote 😀OZ § 6 odst. 2: „Nikdo nesmí těžit ze svého nepoctivého nebo protiprávního činu. Nikdo nesmí těžit ani z protiprávního stavu, který vyvolal nebo nad kterým má kontrolu.“A navic ti pridam i toto:---Není pak divu, že se široká veřejnost dodnes domnívá, že je stahování z internetu pro svou osobní potřebu v pořádku, když stejný názor zastával i Nejvyšší soud. Výše zmíněný judikát je však dnes již překonaný judikaturou Soudního dvora Evropské unie (dále jen „Soudní dvůr“). Ten vyjádřil názor, že nelegální pořízení kopií, ať už pouze pro svou osobní potřebu, není možno podřadit pod výjimku, jež by toto umožňovala. Svůj závěr odůvodnil tím, že při vytváření výjimek z autorského práva je nutno užít restriktivního výkladu, jelikož autorské právo, do kterého se zasahuje tímto mimořádně zákonem povoleným způsobem, je právem absolutní povahy. Soudní dvůr dále upozornil, že v případě nelegálního stažení autorského díla se autor nedovolá adekvátní náhradní odměny, proto je stahování z nelegálních zdrojů, byť pro vlastní potřebu, nutno potírat.S ohledem na výše uvedené lze uzavřít, že stahování autorského obsahu z nelegálních zdrojů je protizákonné.---zdroj si dohledas, mas prece internet a s googlem urcite taky umis 😉
Mně stačí názor dvou renomovaných právníků ze dvou advokátních kanceláří, kdyby mě chtěl nějaký mamlas jako ty soudně popotahovat za stahování (ne sdílení!), tak si sem jistý, že bych soud vyhrál ty idiote (jenom ti to vracím)
tak jak jde videt, google pouzivat neumis a vseobecne jsi tak proste jen neschopny idiot, tak ti teda poslu zdroj 😀https://www.epravo.cz/top/clanky/nelegalni-stah... Advokátní kancelář Brož & Sokol & Novák s.r.o.
"Výše zmíněný judikát je však dnes již překonaný judikaturou Soudního dvora Evropské unie"dokud nebude zapracováno do našich zákonů, je mi toto u řiti... B-]
Tak je teda podle tebe a tveho vyjadreni mozne nahlasovat prodejce druhotnych licenci softwaru za protipravni jednani, jelikoz tito prodejci operuji pouze rozhodnutim evropskeho soudniho dvora a nema to zadnou oporu v ceskem zakone? 😀 😀 😀Ty jsi vazne idiot 😀
Autorský zákon ale v ČR máme vlastní a ten je nad nějakou evropskou pitomou legislativou. A v něm není trestné vytváření rozmnoženin pro vlastní potřebu z libovolných audio/video zdrojů.
Samozrejme, takze v tve logice jsou vsichni prodejci druhotnych licenci prodejcemi NELEGALNIHO softwaru, protoze jediny jejich argument k prodeji je vyjadreni rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie Směrnice 2009/24/ES – Článek 4 odst. 2 a čl. 5 odst. 1. Protoze podle tebe toto rozhodnuti nema pravni zaklady v ceskych zakonech a tak je v ceskych zemich neplatne 😀 😀 😀Idiote 😀
Je to tak jednoduché. Tak ti to ještě jednou a pomalu vysvětlím: pokud pro to zákon ještě nemáme, můžeme ho přebírat z eu, pokud pro to máme už vlastní platný zákon, řídíme se jím a nějaká směrnice eu pro to samé je nám u řiti, dokud se to neobjeví i v tom našem zákoně. Už ti to zapaluje OSOšmejde? 😀😀
Tim chces spise rict to, ze si prebiras jen to, co ti aktualne vyhovuje 😀 😀 😀 protoze zakon kterym se resi pouziti SW tady samozrejme mame, ale ten se ti nehodi do kramu vid 😀Bohuzel mas ale smolicka pacholicka a jeste k tomu jsi bez uloz.to 😀😀😀
Promin, melo byt +. Protoze ta tupost a naivita toho OSAtrolla, ktery si ohyba zakony, jak se mu hodi, mi asi roztrasla ruku😀
Ja si zakony neohybam a tobe posilam kapesnicek 😉 😀Stahujte nes to zmazou! 😀
Jo, bohužel to smažou. :-/ Naštěstí už vše starší, co jsem chtěl z audio/video tvorby vlastnit, už dávno mám a žádný OSAšmejd mi to nevezme. Vše jsem nabyl legálně v rámci našich platných zákonů! A těch pár novinek co sem tam vyjde lehce doplním z jiných zdrojů. Já už mám nastahováno. B-] Na novou komerční zahraniční muziku doporučuji server lmusic.kz z Kazachstánu, ještě jsem nenarazil na novou skladbu, co by tam nebyla. Vztekej se, vztekej, OSOšmejde, zdraví tě stahovač a pirát... 😀
Krom toho ze jsi vymatlany idiot jsi i zlodej 😀 😀 😀
Hele polib mi i s těmi tvými idioty.....
Copak? Zjistil jsi ze nemas jeste vsechno ukradene idiotsky zlodeji? 😀
Jako idioty si oslovuj své nejbližší v rodině, asi si tak často navzájem říkáte, až ti to zůstalo. 😀 Jinak úúúplně všechno ještě samozřejmě nemám , ale naprostou většinu toho, co jsem kdy chtěl mít, už dávno jo. A sbírat nové filmy i muziku budu dál. Před cca dvaceti lety v éře Emule, Rapidshare Winmx, DCplusplus a Napsteru to bylo ještě krásné dobrodružství a radost cokoliv sehnat. Ulož.to to až moc zjednodušilo, až jsem zpohodlněl. Zase to bude konečně zábava, já si ale vše, co budu chtít, samozřejmě s radostí stáhnu, zdroje jsou a stále budou! A až bude nejhůř, tak všechny mé filmy i muziku (mnoho TB) nakopíruju na svůj NAS server a všem známým i příbuzným (kteří nejsou ve stahování tak zběhlí 🙂 ) rozešlu přístupové údaje.... Zase bude veselo, já se nebojím, OSOšmejde, jenom se vztekej, výpalnický parazite, 😀 B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 11. 2023 06:10
To chce kliiiid idiote 😉 Stahuj nes to zmazou! Fyjalo otstub!
Podívej.Že KRADEŠ je tvoje věc.Alespoň se s tím ale nechlub...Evropské právo je nadřazené právu jednotlivých státu,takže opět jenom plácáš.Pokud nemáš LEGÁLNÍ zdroj či nevlastníš originál,tím že dílo stáhneš KRADEŠ.Prostě to tak je. Je smutné že v době předplacených filmových služeb nemluvě o audio má někdo potřebu stahovat pirátské filmy,audio...
Ak stiahnutie nelegalneho obsahu je protizakonne, tak uzivatel musi mat pravne nastroje, aby si vedel overit ci dany subor, ktory si chce stiahnut je legalny alebo nelegalny. Ak taketo nastroje nema tak uzivatel nemoze byt za stiahnutie takeho suboru pravne stihani, pravne stihani moze byt len subjekt, ktory dany subor zdiela.
A proc si myslis ze Uloz.to zrusi sdileni souboru? 😉Protoze ta povinnost overeni je na jejich strane jiz nejakou dobu 😀
Bacha na to, prihliada sa tam aj ekonomicka sila platformy. Google bude mat prisniesie kriteria ako subjekt so slabou ekonomickou silou. Musi sa preukazat, ze v ramci svojich moznosti robi nedostatocne kroky aby niesol zodpovednost aj platforma.
Lukáš Václavíkredaktor Živě.cz | 21. 04. 2023 20:12To není tak jednoznačné, viz:§ 47(1) Poskytovatel služby pro sdílení obsahu online neodpovídá za neoprávněné sdělování díla veřejnosti podle § 18 odst. 2, pokuda) vynaložil nejlepší úsilí k získání oprávnění k výkonu tohoto práva,b) v souladu s vysokými odvětvovými standardy odborné péče vynaložil nejlepší úsilí k zamezení nahrání díla, o kterém mu autor poskytl relevantní a nezbytné informace, ac) neprodleně poté, co obdržel od autora dostatečně odůvodněné oznámení, znemožnil přístup k dílu nebo je odstranil ze svých internetových stránek a vynaložil nejlepší úsilí k zamezení jeho opětovnému nahrání v souladu s písmenem b).----n3pi21. 04. 2023 21:16a) nehrozi, sami to zminujeteb) se vubec nedeje (zminuji ja)c) neprodlene pote je v jejich podani az 1-50+ hodin. + b) se jaksi vubec nedeje.ten odstavec b) je to co je nakonec uvari. Sami zminujete ze takovy YT ma nastroje k prohledavani audiovizualniho obsahu a nebyl/neni urcite vubec levny.Je jasne ze se budou kroutit, ale je jim to prd platne. Dokonce i v pripade jiz pravomocneho rozsudku ve sporu s Dilii, ktery nerespektuji a museli by resit to, co jim ted uklada dany zakon.
co sa tyka uloz.to neviem ake su jeho ekonomicke moznosti aby si vybinul AI nastroje a pod. A co robi dostatocne svoju cast kontrol. to uz je vec pravneho oddelenia. Ale urcite maju nizsie kriteria ako google, na kolko ekonomicka sila google je podstatne vyssia ako uloz.to a moze si zaplatit vacsi pocet a lepsich programator, moze investovat viacej penazi do HW a ludi na udrzbu ktore budu realizovat rozne AI nastroje napriklad.Keby som ja na mieste EU a chcel by som uplne striktne proti nelegalnemu obsahu a nechcel by som vytvarat monopolne prostredie, tak by som zaviedol aby EU zaviedla program, ktory by vyvijal tieto AI nastroje na detekciu autorstva, pornografickeho obsahu s podmnozinami ako ci tam je detska pornografia, detekcia nasilneho obsahu a podobne. Nasledne by tieto platformy mali povinnost vyuzivat tieto nastroje.
Promin, ty se tady ohanis nejakyma ekonomicka moznostma daneho subjektu 😀uloz.to je od pocatku hlavne pouzivano k nelegalnimu sdileni primarne nelegalniho obsahu, vyuzivajic v dane dobe deravou a nejasnou ceskou legislativu.Z pohledu zakona je uplne jedno jake maji ekonomicke moznosti, musi se zakonu podridit.Odpovednost za nahrany obsah je ted uz jenom na nich a jak vidis, tu odpovednost nehodlaji prijmout, takze nic nebude verejne a nic se nebude sdilet. Tecka, neni co resit. Dalsi budou nasledovat, respektive to zabali jako Hell, protoze jen uloz.to ma aspon dosti sirokou zakladu platicich lidi, aby se zmenil na uzavreny osobni cloud.
Ale je to tak. vynaložil nejlepší úsilí k získání oprávnění k výkonu tohoto práva... Je nejlepsieho usilia pre ekonomicky silneho a rozdiel ekonomickeho slabeho.
Bohuzel, takto to vazne nefunguje 😉 😀 a pokud by tohle vzali pred soud jako argument, tak by se soudci jeste dva roky potom smali 😀 Pokud pomineme zneni aktualizovaneho zakona, jehoz vybranou casti se ohanis s umelym argumentem ekonomickych moznostech, je tady jeste platne a hlavne definitivni soudni rozhodnuti ve sporu s Dilii (nemluve o dalsich prohranych sporech s jinymi subjekty). A ty hovori zcela jasne a explicitne.
Uložto se ruší, protože tam někdo nasdílel (to už je bohužel nelegální) autorsky chráněné audio a video soubory. cheš se naštvat? Mám doma na HDD vyšší desítky tisíc MP3 320 kbps a tisíce fullHD filmů a komukoliv ze známých z toho cokoliv bezplatně umožním zkopírovat si. Tak teď pukni vzteky OSOšmejde. B-]
jezisi, ty jsi vazne idiot 😀 😀 😀"desítky tisíc MP3 320 kbps" Ted nevim jesli se chlubis nebo se litujes 😉 jeste ale muzes napsat ze jsi si ty desitky tisic MP3 320kbps stahl i z youtube 😀 😀 😀
Závidíš, co? Část jsem nagraboval z vlastních mnoha set CD, část postahoval přes torrenty, často ve Flacu a do MP3 320 kbps převedl, protože se mi s tímto formátem dobře pracuje. Mám doma skoro celý archív supraphonu, odhaduji 🙂 A ty idioty si už strč někam, kdo nemá argumenty, začne oponenta urážet, ach jo. A já nechci začít být vulgární, sem se to nehodí, ale nadávat umím, to mi můžeš věřit, tak mě nenuť, abych ti to začal vracet. B-]
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 11. 2023 02:58
No vsak uz jsem ti vyse psal, ze z tech tvych a tebou zakoupenych stovek CD a LP co mas ve skrini si v klidu delej kopii pro svou potrebu jak je ti libo 😀 nebo uz jsi v rozcileni na to zapomel? 😀Promin, ale v tvem pripade neni nazvani vymatlanym idiotem zadna urazka, ale pouhe konstatovani realneho faktu 😉 😀 Ja totiz rad nazyvam veci pravym jmenem. Apropo, kdyz mas doma "desítky tisíc MP3 320 kbps" a "tisíce fullHD filmů", tak tebe prece nemuze nijak nastvat ze uloz.to defakto konci. 😉 Nebo snad.... 😀
Že končí uložto mě štve, protože vyschne jeden z mnoha pramenů na dobrou muziku i filmy, které stále doplňuji do mé sbírky. . Jsem prostě takový sběratel, někdo sbírá plechovky, někdo známky, já sbírám muziku a filmy. Nic to nestojí, kromě elektriky, HDD a času a je to legální(!), i když někteří xxxxx budou tvrdit opak. (za xxxxx si doplň libovolnou velmi sprostou vulgaritu...)
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 23:49
@LudekB ked stiahnes autorsky obsah, ktory bol zdielani nelegalne, tak tvoja kopia toho autorskeho diela bude stale nelegalna. A pokial ho nebudes zdielat a do toho sa pocita upload a share, pustenim druhej osobe a pod tak sice nebudes moct byt stihane ale dana kopia bude stale nelegalne, tudiz to nebude LEGALNE. Len sa pohybujues v sedej zone. Inac taka zaujimavost. Stiahnes si nelegalnu kopiu filmu. Ked si ho pozries z tej kopie sam tak pohode. Ale ked si ho pozries napriklad s frajerkou uz by si mohol byt stihani.
Pro osobní potřebu neexistuje nelegální audiokopie čehokoliv, nahrát si můžu cokoliv odkudkoliv, jenom to nesmím dál veřejně sdílet. A já ten můj audio video archív nikde dál nesdílím, takže jsem v pohodě. Známým ale jeho část klidně zdarma poskytnu (to píšu proto abych nas-al tady toho nepij výpalnického OSA-šmejda 😀 )
Tak si pust jednu z tech tvych "desítky tisíc MP3 320 kbps" at ti nepraskne zilka a udelej papa uloz.to. Mam ti poslat i kapesnicek? 😀 😀 😀
Kapesníček si strč víš kam. Uložto končí, jako skončilo DCplusplus, Napster a velká spousta dalších služeb, které jsem za uplynulých cca 20 let na muziku používal. Však ono se objeví něco nového jako vždy a já se rád přizpůsobím, zaplacený kredit na uložto mi vrátí a ty OSOšmejde pukni vzteky B-] nechceš poslat nějaké mp3? 😀 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 00:22
Ale prosimte, aspon budes mit do ceho utrit ty sve slzicky 😁Diky ale ne. Za prve by jsi sdilel nelegalne autorsky obsah a za druhe MP3 je pro luzu a plebs 😀 Jako takove mel byt tento kriplacky format uz minimalne pred dekadou pod hrozbou trestu smrti zakazan 😀Tak si udelej screenshot stranky, vytiskni si ho a zapal mu svicku k rozlouceni a vzpominej 😀
Hudba jde najít velmi snadno a stáhnout z P2P sítě Soulseek https://www.ecosia.org/search
Uloz.to je pro me v ČR legalni. P2p nelegální
Ak zdielas autorske dielo mozes byt stihani. Ak ho stahujes nemozes byt stihani. Ak vytvoris prostriedie pre zdielanie suborou medzi uzivatelmi (napr. uloz.to), si povinny mat nastroje, ktore budu aj ked nie dokonalou formou branit take subory zdielat. Napriklad take nastroje AI detekcia, Nahlasit nelegalny obsah tlacitko a pod. Avsak tu treba prihliadat aj ku ekonomickym moznostiam danej platformy. Kriteria ci si spravil v ramci svojich moznost vsetko pre google budu ine ako pre povedzme uloz.to
Vy mate mozna predplaceno, ale autori ne.Misto abyste resil OSA, tak si tou banduou zmetku obhajujete vlastni moralni poklesek.Komu to prospiva, to je bohuzel dobre videt. Korporatum a centralizaci.
Muzikanti mají vydělávat na koncertech, filmaři promítáním filmů na velkém plátně. Tak to bylo odjakživa, doku někdo nevymyslel záznamové technologie pro zvuk i obraz a najednou se na tom chtěli všichni napakovat. Naprdnout jim.. 🙂
Ty jsi zrovna ten vyvolenej, co má druhému určovat, jak si má vydělávat. 😀
Nechápu, že ti největší dementi mají vždycky potřebu tu svoji hloupost dávat všem veřejně najevo 😁
Divím se že ještě někdo stahuje hudbu na ulozto, když je skoro všechno na Youtube zdarma a legálně. Ty 128kbit MP3 z ulozto kvalitnější nejsou.
Jen tak pro zajimavost, jaky ze ma bitrate hudba na YT? Na tom zdarma? 😉 😀
Na Youtube tuším 160kbit AAC, na ulozto jsem většinou jsem našel tak 128kbit MP3. I když už 10 let jsem MP3 nestáhl, takže neznám aktuální situaci, možná se to za tu dobu zlepšilo.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 00:04
Tusis spatne, neni to AAC LC, je to stale jen zmrsene MP3, uznavam mnohdy o neco mene zmrsene nez zminujes u uloz.to. Nicmene to zavisi na zdroji, respektive nahranych datech. Protoze pokud tam nahrajes neco v 64kbps, tak z toho YT rozhodne neudela mavnutim proutku neco lepsiho.Takze zminovat YT na hudbu je mimo logiku. Zmrsene to je totiz skoro stejne.
je jedno, kde ten server bude. a jsi zlodej
Nechápu, proč by to měl někdo používat, když existuje dropbox, onedrive a další. Ať to rovnou zruší.
Napsal si to přesně: nechápeš!
Tak mi to, prosím vysvětli. K čemu mi bude takový server, kam si mohu pouze nahrát své soubory a ty nemohu sdílet. Na zálohování asi ne, od toho mám jiné cloudové služby + vlastní NAS. Takže?Děkuji.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 22:31
No jo, ale na ulozto si nemusel mít žádnou službu ready. Jen jsi dal upload a bylo.
Škoda. Ale jsem optimista, ono se zase něco podobného narodí.
Existuje několik podobných úložišť:https://webshare.cz/https://www.edisk.cz/vyhledat/lupa-cz.htmlhttps://datoid.cz/s/lupa.czhttps://sdilej.cz/lupa/shttps://fastshare.cloud/lupa.cz/sAlternativou pro veřejné sdílení jsou P2P sítě (z důvody ochrany IP adresy je nutná VPN https://ceskeforum.com/viewtopic.php ) kterými jsou:Bittorrent https://ceskeforum.com/viewtopic.phpDirectConnect: https://ceskeforum.com/viewtopic.phpeDonkey (aplikace Shareaza nebo aMule)Soulseek (pouze hudba) https://www.ecosia.org/search
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 18:27
Ted jsi objevil ameriku 😀😀😀
No to je moc hezký ale z p2p tu reálně hrozí postih když sdilis, to že si něco stáhneš z ulož to nebo jinde ti nic nehrozí.
mužes si omezit upload na 0 😃
Bohuzel, VZDY musi od tebe nejaka data odejit 😉 jak jinak by klient zasilal pozadavky na potrebne segmenty? 😉Takze 0 znamena ze nic nestahnes 😀
Alternativou je použít VPN a tak získat jejich IP, například od Mullvad nebo ProtonVPN. https://ceskeforum.com/viewtopic.php
Ne, alternativou je seedbox 😉
Ten příspěvek je 2 roky starý, jak víš, že pořád platí že VPN ze seznamu nelogují? A jak si hlídáš, jestli to třeba dneska nezměnili a nezačali logovat?
u te VPN tj musim mit jako ,,USA,, ip ?
Nejlepší je VPN ze zemí blízkých ČR, kvůli nízké latenci. USA by mohlo přidat i půl sekundy prodlevu, pokud se nepletu.
Názor byl 1× upraven, naposled 25. 11. 2023 22:56
Zdarec a co takhle protokol onion 👍
Na onion routingu (cibulové směrování) funguje Bittorrent klient Tribler ale datový přenos je velmi pomalý. Mám dojem, že qBittorrent klient přidává I2P, které také používá onion routing (opět pomalé). Méně anonymní ale výrazně rychlejší jsou VPN.https://ceskeforum.com/viewtopic.phphttps://www.privacyguides.org/en/vpn/Mimochodem onion routing používá i messenger Session https://ceskeforum.com/viewtopic.php a sdílení souborů https://onionshare.org/
Vždyť to byl nesmysl. Všichni seděli u PC a hodiny čekali než se jim pomalou rychlostí něco stáhne... . PC všude svítily až do rána. Všichni kontrolovali, jestli se spojení nepřerušilo.... 😀😀😀😀😀😀😀
Vžum. Nic?
Už dávno nefunguje...
Ty jsi už dlouho nic nestahoval z nějakého premium účtu downloaderem, že? 😝
Jednak se da stahovat i rychle a druhak, kdyz stahujes pomalu a spadne spojeni, tak se holt pripojis znovu a das dokoncit download.Nebo jsou to nejake vzpominky na internet pres telefonni linku a FTP? 😀
3 lidi a všichni natvrdlý? 🤔 On samozřejmě zmiňuje p2p kdysi dávno, kdy nějaké ulož to ještě chodilo po horách.
Mno a proc mluvi o "p2p kdysi davno"? 🙂
Ehm to nepsal?
Ehm tys asi nepoužíval kredit a kvalitní internet že
A hlavně to bylo zadarmo.
Alebo si nebol socka, kúpil si si kredit a mal si to hneď.
Tak to aby som využil zostávajúci čas a naťahal si toho k sebe čo najviac...
No tak buď to převedou do jiné části světa nebo ukončí. Vzhledem k tomu, že je spousta jiných cloudových úložišť a navíc některé i zdarma, tak nepředpokládám, že by to nadále někdo masivně používal.
Taky nechápu proč server nejde mimo EU???
oprašte své bittorrent klienty a znovu osedlejte eMule ... končí éra českého "rapidshare" a vrací se p2p
Vazne si Jirko myslis, ze dnesni lini a zhyckani uzivatele se budou poustet do p2p, kdyz to neni na jeden klik? 😀
p2p sa asi nevrati, ale ak niekto potrebuje vyuzivat taketo zdroje, pouzivanie sukromnych trackerov + seedbox je podla mna stale velmi rozsirene a je to asi aj najlepsie riesenie...
p2p se nemusi vracet, nikam neodeslo.Zrovna minuly tyden jsem pres bittorrent stahoval anglickou wikipedii.
Na p2p nebo stahovani filmu uz cas nemam. Ale vzpominam si, ze jeden z uspescnyh utoku na p2p bylo, ze se zahlcovali "falesnymi" soubory, proste jmeno souboru neodpovidalo obsahu. Clovek hodiny stahoval aby pak zjistil, ze stahnul blbost, treba jen nejakou reklamu nebo videou s odkazem na placenou sluzbu, kde lze film shlednout..
P2p hlavně nikdy nikam neodešlo, aby se muselo vracet. Kde si myslíte, že se to vzalo, než to někdo nahrál na ulozto.
Ulož.to není jediná služba. Své slávy si užívá jen z toho důvodu, že je známý. Jestli to fakt zařízne, tak se jednoduše přejde na jiný fileserver.Já popravdě Ulož.to vůbec nepoužíval. Mám své osvědčené způsoby a P2P to fakt není.
Názor byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2023 22:29
A Google Drive, Onedrive, Dropbox, Wetransfer, Uschovna...nie je to to iste? Vsetky pouzivame na posielanie suborov so zakaznikmi. Tiez zakazu zdielanie a posielanie suborov "cudzim" ludom?
jde hádám o to vyhledávání napříč vším obsahem ... to končí ... poslední snaha uložto byla vyhledávání na oko oddělit jako "externí službu" a zařadit mezi takové vyhledávače naschvál i google aby to vypadalo že je to zcela legitimní provázání nezávyslých služeb. Zjevně jim to úplně nevyšlo.
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 11. 2023 15:59
Není to to samé. Na těch jmenovaných službách chybí jeden zásadní feature: veřejný search. Ty nemáš, jak přijít na OneDrive a do vyhledávacího políčka napsat Aliens a vyjednou ti všechny odkazy lidí, kteří mají ve svém prostoru Aliens a veřejně ho sdílí.To je to, na čem stavěl úspěch Uloz.to — nikdo ti nic nemusel posílat, stačilo tam přijít a vyhledat si, co chceš stahovat. A to je samozřejmě velmi komfortní, resp. bez možnosti vyhledávat je to tak složité, že to nikdo používat nebude.
OK, na to som nepomyslel. Nepouzival som ho, mam seedbox. Tak potom som pokojnejsi :) Ale kto ho potom bude pouzivat? To uz podla mna mozu rovno zavriet. Ako sukromny cloud existuju ovela lepsie riesenia. Osobne som rad, ze sa na uloz.to nebudu dat zdielat subory. Zopar zakaznikov nam cezen posielalo vacsie obrazky (stovky MB) alebo PDF a vzdy som nadaval, pretoze bez toho aby som si tam platili ucet bola rychlost stahovania zalostna.
Názor byl 2× upraven, naposled 24. 11. 2023 19:26
Divný že někdo tohle reálně použil, mě by třeba vyhovovalo kdyby mi to hodil na webshare, páč tam mám účet, jinak taky existuje služba úschovna, na kterou jsem sice alergickej, ale asi funguje. 😉
To zase bude slzicek 😀Ja si ale pockam na Zogotha 😀 😀 😀------n3pi29. 03. 2023 17:18...Takze jak jsem napsal, dobre si zapamatuj jak nyni, po nekolika zasazich uloz.to vypada a funguje a jak se zmeni a bude fungovat v prubehu roku Pak ti mozna konecne dojde, ze jsi uplne mimo a vis kulove.
Ano opět jsi nám tu předvedl že jsi vyšinutý idiot
Hele Zogoth, jaky to byl pocit kdyz jsi si precetl ten clanek a doslo ti ze jsi byl mimo? 😀
+ omylem, preklep - melo byt minus
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.