Komplexní ochrana počítače od McAfee v české verzi

Diskuze čtenářů k článku

karel  |  04. 04. 2006 12:50

tak jsem si precetl clanek a docela se mi to libi. uz dlouho uvazuji o tom, ze si neco podobneho na pc poridim. mam 1xP3 500MHz a 1x1,2G Athlona, na obou XP SP2.
nejak si nemuzu stale vybrat. potreboval bych neco jednoducheho, v cestine . hlavne bych asi potreboval nejakej firewall, pripadne monitoring internetu ( kvuli diteti ) a dalsi funkce jsou jen vyhodou. nejsem zadnej profi uzivatel, spis mirne pokrocilej. koukal jsem na kerio, to uz skoncilo, taky jsem uvazoval od nortonovi, f-secure,...ale jak rikam, stale si nejak nemohu vybrat.
co by jste zvolili vy ?
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kubečka  |  04. 04. 2006 22:13

Kerio Personal Firewall byl jen prodan Sunbelt Software a koupit jej muzete napriklad na www.AntiviroveCentrum.cz. Z antivirovych reseni bych vzhledem k minimalnimu zatizeni PC, vysoke rychlosti skenovani, male velikosti a jednoduchosti doporucil dnse NOD32, který je k dostání tamtéž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slon  |  27. 02. 2006 16:21

"V porovnání například s AVG Free Editon, který jsem na pracovním notebooku (který rozhodně nepatří mezi výkonnostní špičku) používal doposud, jsem nez..."

Pane Šindelář ani se vám nedivím, že se vám líbí překlad licence. Jelikož AVG Free je zdarma pro personální použítí. Ten pracovní NB AVG Free bych v článku raději neuváděl. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek, krtenek  |  23. 02. 2006 10:59

ale i nadále zůstanu s Avastem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 02. 2006 12:17

Zůstaň, nedávno jsem narazil na stránky, kde se nechala on-line testovat přitomnost viru v souboru tuším 7 antiviry... Avast z nich byl JEDINÝ, který se na oba zavirované archivy tvářil naprosto spokojeně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek, krtenek  |  23. 02. 2006 13:31

Děkuji za upozornění. Doufám, že je ti známo, že žádný antivirus nezachytí všechny viry a potvory. Souhlasíš? Nemám jakýkoliv důvod přecházet od avastu jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hejkal  |  23. 02. 2006 16:50

Krom toho, slo-li napr. o http://virusscan.jotti.org, tak ten pouziva linuxove verze antiviru, a avast pro linux ma vyrazne slabsi schopnosti rozbalovani archivu nez windowsovska verze. Takze slo-li o archivy (nebo pakovane soubory) - jak jsi ostatne sam psal - tak je mozne, ze to nezachytil prave proto, ze to vubec nerozbalil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 02. 2006 20:01

Jo, byla to tahle stránka a šlo o ZIP soubory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 02. 2006 19:59

Já zas nemám jakýkoli důvod Avast používat, někdo holt má rád holky, někdo adrenalin při otvírání souborů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krtenek, krtenek  |  23. 02. 2006 21:18

To máš marný. Končím diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
user  |  23. 02. 2006 10:48

"Co mě však osobně velmi překvapilo je absence integrace antiviru do kontextové nabídky v systému. Byl jsem zvyklý mít možnost kdykoliv si libovolný soubor otestovat samostatně přes pravé tlačítko myši, ale u VirusScanu tuto možnost marně hledám."
Neviem, ale naozaj ste dobre hladal? Samozrejme, ze to tam je...
Inak paradne odflaknuta recenzia...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Napalm  |  23. 02. 2006 22:25

Samozrejme ze to tam je ..... pan redaktor to bud zle nainstaloval, alebo ma neco na PC zblbnuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  23. 02. 2006 08:44

Na co za peníze chránit děravý Windows, když tu je Linux nebo jiný Unix systémy (např. Apple), které podobné "features" nepotřebují? Na hry je lepší konzole, ta je "virus free" . Otázka není "proč používat něco jinýho než Win", ale spíš "proč to nepoužívat?".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prasatko  |  23. 02. 2006 08:57

na serveru mam take linux (mit tam wokna, tak co tyden neco resim), ale na domaci pouziti a jeste pro sirokou vyrejnost pouzivat linux? ..zapomen.
zjednodusene, lidove - valna vetsina by se z toho maximalne tak vobtahla...  tim nechci tvrdit, ze by se to melo brat jako dogma a konec, ale v soucasne situaci je to takto. jako budme realisti :)
p.s. na cem by se clovek uvolnoval, kdyby se nemohl vyrvat na windows a telecom? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macek  |  23. 02. 2006 09:22

tak tak, rozjet *nix na notebooku, mám už za sebou a už nikdy více....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john s  |  23. 02. 2006 09:37

"mit tam wokna, tak co tyden neco resim" nemyslím si...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bohuzel  |  23. 02. 2006 10:07

pro sirokou verejnost uzivatelskou je linux na nic,protoze ti lidi nemaji pojem o HW ani SW,proste jsou to uzivatele.Bohuzel pro takove lidi opravdu linux neni.No a predstav si preinstalovavat tisice kompu ve statni sprave a prevadet miliony dokumentu z platformy ms na neco jinyho a zpet.To je asi ten nejvetsi problem,protoze dokumenty ms_off byt se nektere kancelarske non_ms aplikace snazi tvarit,ze to umeji ,neni to pravda.Jak zacnes dokument slozite formatovat tak si jinde nez na ms_off nepoctes.A protoze ms nedostatecne zverejnuje datove formaty svych officu a prechod na multiplatformni format je v nedohlednu(ms si monopol brani zuby nehty),tak je to takhle.A upřímně řečeno (nic proti linuxu)nedokazu si predstavit,ktera z distribuci by mela byt pouzivana jako nejvhodnejsi pro uredniky-ce.Win jsou jenom jedny se vsemi ctnostmi/NECTNOSTMI a proto neni co resit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  23. 02. 2006 15:50

Já když u sebe zkusím nainstalovat Mandrivu nebo SUSE, tak taky nemusím vědět nic o svém HW.
A už vůbec ne o SW, narozdíl od Windows...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krakonoš  |  23. 02. 2006 11:49

A co ty chytrej uděláš se softy, který jedou pouze a jedině pod Win? (Adfobe Audition např.) Upozorňuji, že stejně kvalitní ekvivalent neexistuje ani jako placený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys, Ditys  |  23. 02. 2006 14:01

Proč odpovídáte, když otázka je zjevně provokativní a odpověď byla
mnohokrát řečena - howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  23. 02. 2006 08:43

Tak já nevím, ale podle mě to teda není nic převratnýho... Já používám kombinaci Kerio Personal Firewall a antivir NOD32 a musím říct, že pohodička - nikdy se mi zatím do PC žádný virus nedostal, mám filtrovanej web od reklam atd. atd.

Jinak co se týče phisingovýho filtru, tak tohle by měla být zaležitost samozřejmá pro kvalitní antivir, web filtr atd.

SpamKiller je uživatečná věc, ale tyto aplikace mají být na straně serveru, nikoli na klientském PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nnwm  |  23. 02. 2006 08:18

nie je to zbytocne, ja ako IT preferujem anglicke ver. (dostupnejsie aktualizacie a opravy atd) takze podla mna zbytocnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juma  |  23. 02. 2006 08:23

Hele jako IT taky chci ANG. verze ale pro začátečníky je CZ verze dobrá. Navíc od jistého stupně IQ směrem dolů, se bez ní neobejdou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 08:53

Třeba proto, že i když dělám správce IT, tak jsem na cizí jazyky úplně blbej a nemám šanci se je naučit i přesto, že mám IQ=139. A v týhle zemi rozhodně nejsem sám, kdo EN neumí. Takže vaše názory, že pracovník v IT musí umět EN si strčte třeba za klobouk. Jo, a programátor nejsem.

Program, kterej se u nás oficiálně prodává, by měl s uživatelem mluvit česky. Měl by na to být zákon podobně jako na český návody k zahraničním výrobkům. Ovšem na druhou stranu by měl mít možnost přepnutí do originálu, když si to nějaký *píp* bude přát.

K čemu je potom kravaťákům ve vedeních firem angličtina, když těm počítačovým termínům stejně nerozumějí, ať už jsou česky nebo anglicky. A obyčejným uživatelům počítačů snáz poradím s ovládáním česky mluvícího programu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  23. 02. 2006 09:32

Spravce IT, ktery neumi anglicky, je spatny spravce. Bohuzel, je to tak, ackoliv chapu, ze se vam to prici priznat. Je to proste handicap, at uz co do uzivani nelokalizovaneho SW, tak co do komunikace s sirokou anglicky mluvici komunitou v ramci vzdelavani a ziskavani informaci o tomto dynamicky se rozvijejicim oboru, kde lokalni informace (zvlast v nasi male zemi) naprosto nedostacuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vebloud, Vebloud  |  23. 02. 2006 10:36

To že neumíš anglicky je pouze tvůj problém. A že se anglicky nemůžeš naučit? To si ze mě děláš prdel. Kudy chodím tam vidím letáčky: "individuální výuka jazyků" apd. A tvůj zaměstnavatel by měl vědět, že angličtinu úpotřebuješ, takže by neměl být magor a buďto ti zapltit kurz.

Tohle je spíš o lenosti nebo nedostatku IQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 11:35

Hele, jsem možná dobrej muzikant se skoro absolutním sluchem, ale výtvarný a jazykový nadání prostě nemám. Už na základní a střední škole jsem válčil s povinnou ruštinou a s volitelnou němčinou. Do kursu AJ mě poslali, když jsem v 1993-4 správcoval v jedný naší bance a při pátý návštěvě jsem kurs vzdal.
Dokážeš pochopit, že nezopakuju ani jednoduchou větu, kterou někdo v AJ vysloví? Vnímám to jako nerozpoznatelnou směsici zvuků a nevyslovím to i kdyby mě mučili.

Nějakým obecným a počítačovým slovům v psaném textu ještě jakžtakž porozumím, ale tím to končí. A většinou je vyslovuju foneticky, jak jsou napsaný.

Naštěstí pracuju v ryze český firmě, tak po mě cizí jazyky nikdo nechce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vebloud, Vebloud  |  23. 02. 2006 11:55

Omlouvám se, to už zavání nějákou porochou. Ten skoro absolutní sluch ti závidím, protože chci hrát na kytaru, ale jediný co slyším je to, že je rozladěná, ale bez ladičky si ani neškrtnu.

Mimochodem, ty poviný lokalizace by nás připravily o možnost používat spouty softwaru od malých firem a nadšenců. A upřímě řečeno, to že v českém excelu jsou počeštěné i vzorce je dost na zabití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 12:46

No, na kytaru je dobrej sluch potřeba, když při sólování vytahuješ tón, tak abys poznal, kdy je "akorát". A nejlíp se naladí stejně flažoletovou metodou. A to ani nezmiňuju hru na kontrabas.

Tu povinnou češtinu do programů jsem měl na mysli u těch, které se tady oficiálně prodávají jako OEM či krabicové verze. Vyžadovat to u světovýho freeware/shareware a softu od nadšenců je přeci jen blbý. Naštěstí spousta jiných nadšenců češtiny do softu vytváří. Kdyby aspoň byly bez chyb, jejich znalost ČJ je docela bídná.
Jenom nechápu to, že českej programátor vyrábí pouze anglickou verzi svýho prográmku a neudělá vedle toho rovnou i tu českou. A pokud jo, tak v tom má beztak gramatický i pravopisný chyby a to prý i v té anglické verzi, onehdy mi o tom vyprávěl kamarád, co EN umí velmi dobře, že si stáhnul nějaký prográmek k telefonu nebo tak nějak a nestačil se divit, že mu skoro nerozumněl a u helpu se chechtal ještě třetí den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erg.Noor  |  24. 02. 2006 01:44

No, já osobně teda zrovna v excelu tu češtinu nevítám - jako rozhraní mi nevadí, ale počešťovat názvy funkcí - to musel vymyslet fakt idiot. Sice to donedávna zachraňovalo to, že excel uměl i anglický funkce. Ale teď už ne - i když pořád bez problémů rozumí sheetům v angličtine.
Btw: nedá se někde v off2000 a 2003 zapnout tahle featura? že bych místo když mohl psát if a místo suma by stačilo sum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.E.  |  23. 02. 2006 13:25

Prepacte ale neverim vam. To ze ste sa neni schopny naucit iny jazyk je len vasa chyba a vasa lenivost. Pretoze predsa nie ste hluchy ani nemy a kedze ste sa dokazal naucit materinsky jazyk, dokazete sa naucit jazyk aj iny. Pokial teda nemate 80 rokov a dokazete sa este v pohode ucit nove veci, tak skratka klamete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 14:42

Áno, materinsky jazyk som sa naučil veľmi dobre a trochu ovládam aj slovečinu. Ale ak sa slova vyslovujú inak než sa píšu, nedokážem sa ich naučiť. Mám v mozgu akýsi blok na jazyky cudzieišie než sú český alebo slovenský jazyk.
Ale fakt jsem měl ve škole trojky z ruštiny a čtyřky z němčiny, víceméně za snahu, protože jsem třeba uměl vysvětlit gramatiku. Naučit se slovíčka - těžký problém. A to jsem v hlavě nosil adresy a případně telefony spolužáků bez problémů. Pamatoval si básničky, písničky (české). Při hraní v kapelách je třeba umět party spousty skladeb a texty, s tím jsem taky nikdy problém neměl.
Ale co není v mateřštině, do hlavy prostě nedostanu. To nebude lenost.
Je mi 38, v podstatě denně se v práci učím něco nového, wokna jsou nevyzpytatelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  23. 02. 2006 22:55

To že neumíš rusky je pouze tvůj problém. A že se rusky nemůžeš naučit? To si ze mě děláš prdel. Kudy chodím tam vidím letáčky: "individuální výuka jazyků" apd. A tvůj zaměstnavatel by měl vědět, že ruštinu potřebuješ, takže by neměl být magor a zaplatit ti kurz.

Tohle je spíš o lenosti nebo nedostatku IQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  23. 02. 2006 22:56

To že neumíš čínsky je pouze tvůj problém. A že se čínsky nemůžeš naučit? To si ze mě děláš prdel. Kudy chodím tam vidím letáčky: "individuální výuka jazyků" apd. A tvůj zaměstnavatel by měl vědět, že čínštinu potřebuješ, takže by neměl být magor a zaplatit ti kurz.

Tohle je spíš o lenosti nebo nedostatku IQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
npet, npet  |  23. 02. 2006 11:17

Neumím si ani představit, jak je možné dělat v IT bez AJ. V angličtině je prakticky úplně všechno - aplikace, hlášky, manuály. Do češtiny je lokalizováno jen pár programů, a to ještě většinou tak blbě, že je lepší používat anglický originál, aby to člověk pochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 11:44

Konkrétně na mým pracovišti to možný je. Jedinej nelokalizovanej systém je stařičkej server NT 4.0, linuxy nemáme, Win2003 taky ne, dokonce i firewall a mailserver od Keria jsou v češtině. Žádnej jinej nečeskej soft tu ani nemáme. Co si kdo z pokročilejších uživatelů doinstaluje za utilitky jde na jeho triko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
papouch  |  25. 02. 2006 09:34

dalsi technik III. tridy co si mysli, ze je administrator

podejte si ruku s tim bulembou z Cerveneho trpaslika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blebt  |  23. 02. 2006 11:45

ja umim AJ excelentne, v jake firme ze to delas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  23. 02. 2006 12:51

Tady bys zakrněl, neměl bys si s kým poenglišit (podle vzoru "pošprechtit si" německy)
Naši obchodníci oprašujou ruštinu a ti nejmladší se jí musí učit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys, Ditys  |  23. 02. 2006 13:58

Program možná bude v češtině, ale na řešení případných problémů je engliš
potřeba - třeba po pátrání na groups.google.com. Když dostanu chybové hlášení
programu v češtině, stejně ho musím nějak přetavit do EN, abych se mohl
Googlu dotázat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  04. 04. 2006 12:38

kdyz je to tak blbe lokalizovany , tak proc jim ty, jako odbornik na anglictinu neporadis co s tim...museli to delat prece uplne nejaky pitomci, kteri ti ve znalostoi AJ nesahaji ani po kontniky...a nebo se prekladama muzes zivit a mozna vydelas vic...uvazuj o tom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  23. 02. 2006 13:29

Ja chci mit taky IQ 139... nebo to je ICQ 139...
Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vega60  |  23. 02. 2006 20:19

Se musím, těm příspěvkům trvdícím, že musím být anglofil od srdce smát. Pokud už mám IQ Tykve větší než 130, tak si spočítám, že k správnému pochopení anglicky lokalizovaných programů mi stačí překlad maximálně několika set anglických slovíček (správně interpretovaných v kontextu programů). Nemusím tedy jako správce plyně mluvit anglicky, musím jen dobře rozumět tomu co dělám. Howk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  23. 02. 2006 16:26

A v týhle zemi rozhodně nejsem sám, kdo EN neumí.>
Nedávno jsem měl na návštěvě syna jednoho mého zákazníka z Thajska, který pobýval rok a půl v různých západoevropských zemích na studiích a poprvé přijel do Čech. Moc se mu u nás líbilo, ale říkal: "To je zvláštní,
u vás se prostě nějak nemohu domluvit anglicky, to u vás se lidé neučí jazyky?" a kroutil nad tím nevěřícně hlavou. Jestli se jako Češi nevzchopíme, tak budeme stále hrát ve světě druhé housle. Každé desetileté italské dítě umí anglicky lépe, než dospělý Čech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saya  |  23. 02. 2006 22:41

edokazu si predstavit IT spravce, co neumi anglicky, leda tedy spravce, ktery neni spravcem, dopravcem nefunkcnich poitacu do centralniho servisu a pomocnikem neschopnych spolupracovniku, kteri maji problem, ze jim najednou word pise nej sama velka pismena. Podobne to fuguje napr. na uradech prace, kde spravce/ci maji pouze jedinny ukol, spravu databaze nezamestananych, tj. zalohy a tvorby davek a jejich export dale. V pripade, ze je nutna rozsahlejsi (rozumej, pro zbehleho uzivatele bezna) oprava je stroj postoupen dale k vyrizeni nadrizenemu organu, tzv. gesci. Tato gesce take dodava veskery hardware, povetsinou "znackovy", hlavne ze je co nejdrazssi, ale komponenty jsou na urovni pcchips, tedy v nejlepsim pripade. Ano, takovy spravce opravdu nepotrebue anglictinu, a kdyz uz ahodou neo potrebuje prelozit, pouzije pc translator stazeny z DC

To ze mas jakysi jazykovy blok ti opravdu nezavidim, ja hovorim plynne nemecky, anglicky a castecne i rusky, hluch mam take dobry, ovsem moje nechut provozovat hudebni produkci zapricinila, ze na zadny hudebni nhastroj nehraji, krom hrebenu a vozembuchu a to se mi doma vali piano schölze na ktere uz 15 let nikdo nesahnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  23. 02. 2006 01:45

na těch obrázcích je vidět, že autor překladu přechází z vykání na tykání a používá méně obvyklé výrazy. Bylo by zajímavé vědět, kdo to přeložil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  23. 02. 2006 00:42

Česká verze programů za peníze by dnes již měla být samozřejmostí - mnoho free programů je přeloženo do češtiny a nikdo se nad tím nepozastavuje. Mne osobně překvapuje např. Oracle, což není levný program a česky není. Přitom např. Informix byl česky už před lety.
Jinak z5 k tématu: docela bych ocenil test zatížení systému při scanování virů na nějakém starším PC, účetní třeba běžně pracují s PIII 64/128MB RAM...
Jak je vyřešena dálková správa pro provoz v počítačových sítích?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3GG  |  23. 02. 2006 03:32

Na PIII 64/128MB RAM je Viruscan v novejsich verzich skoro nepouzitelny. Sebere opravdu hodne vykonu/prostredku ale ve srovnani s jinymi srovnatelne dobrymi antiviry (pr. Symantec, NOD32 atd...) vychazi skoro stejne - vykonove je vyrazne lepsi AVAST. Ale McAfee je oproti AVASTU zarukou nezavirovatelnosti. Pouzivam McAfee uz od DOSovych verzi a nikdy mi nepustil vira do PC coz se treba o AVASTu rici neda.
Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saya  |  23. 02. 2006 07:53

pravda pravda, na slabsi masince nepouzitelne, ny vykonnesim pc 2 a vice GHz nepoznate, ze je antivir nainstalovan. Ale podotykam, ze celkove nabehnuti systemu je za pomoci McAfee Security Center notne zpozdeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juma  |  23. 02. 2006 08:17

Inu...na staré PIII je víc nepoužitelných antivirových programů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matose  |  23. 02. 2006 13:43

Co mozem na sto percent potrvdit je ze NOD32 je svizny aj na 333MHz. Mam ho tam nainstalovany a celkom dobre blokuje vsetky bezne vyri.
Na co checem ale upozornit, tak podla mojix info je McAfee hlavne pre servery,...
co sa tyka testov tak to co som v praxy odskusal ze aj je to pravda tak najdete na http://www.av-comparatives.org/ (samozrejme vsetky antiviraky som nemal, ale McAffe, NOD32, Avast, AVG, Symantec, my uz cez ruky presli,...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juma  |  23. 02. 2006 08:19

A jak by jsi chtěl oracle překládat?

České knížky jsou a překládat třeba:

Select * from mzdy where pamid>10 ?
A chtěl by jsi to přeložit třeba jako:
Výběr * z mzdy kde pamid>10?


OMG ...nemám rád hotentoty :(

App. každej trochu lepší správce IT umí dobře English....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juma  |  23. 02. 2006 08:20

App inteligentnější lidí pochopěj proč to nepřekládat :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  23. 02. 2006 12:42

navic vystupy z Oraclu cesky uz davnou jsou (jako tabulka vytvorena) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor