PetrDok
24. 8. 2019 • 12:12

Dobrý den, sháním pro svého otce nějaký doplněk k léčbě rakoviny, co je nejideálnější?

mvita
28. 3. 2018 • 16:30

To je krásný flame !

Franta Vopršálek
26. 3. 2018 • 18:57

Zdravím, po přečtení článku bych tu rád uvedl několik skutečností:1. Ze svého okolí znám člověka, který si hladovkou (rozuměj zprávně vedeným půstem) rakovinu vyléčil. Musím podotknout, že dotyčná osoba opravdu ví, jak se půst má korektně provést tak, aby se spustil regenerační (detox) proces v těle. To, že to v dnešní době málo kdo umí, je věc druhá!2. Mému kamarádovy byla zjištěna rakovina. Léčba začala chemem. Následně prodělal těžký úraz a ležel minimálně 5 měsíců v nemocnici. Z toho úrazu se po určité době vyhrabal a na rakovinu jaksi "zapoměl". Spokojeně žije dodnes.3. Další, pro Vás zřejmě konspirační, příklad je můj děda. V mládí prodělal rakovinu a ani o tom nevěděl! Bylo mu to sděleno až po delší době lékařem. Proto otázka na Vás pane Černý je, jak je to sakra možné!!
Váš článek je, pane Černý, protkán těžkou arogancí. Pokud lze Váš text chápat jako blog, tzn. jen se chcete z něčeho veřejně vykecat, pak je vše v naprostém pořádku. Pokud to ale měl být pokus o napsání seriózního článku, byl to opravdu jen pokus. Už jen Vámi uváděné zdroje a jejich počet napovídají o relevanci vašeho výtvoru. Zdroj č. 2 - citujete instituci, jenž je sama TĚŽCE závislá na výskytu tohoto typu onemocnění mezi běžnou populací. Zdroj č. 3 - nikdy jsem o tom chlapovi neslyšel, ale také souhlasím s Vámi. Zřejmě to bude, do určité míry, šarlatán když chce tolik peněz.
Trochu Vám napovím pane Černý. Pokud chcete napadat alternativní způsoby "přírodní" léčby rakoviny, doporučil bych Vám se podívat na pokroky a výsledky, které byly v tomto oboru učiněny v 50. letech v USA. Tenkrát opravdu vzplál boj mezi lidmi, jenž věděly jak se z toho dostat a státní kontrolou léčiv v USA, jenž byla na svém vzestupu. Předem bych upozornil, v tehdejší době pojem "alternativní" vůbec neexistoval. Víte mě osobně to velice zajímá. Jakákoliv přírodní alternativa chema je dar z nebes. Nicméně to co uvádíte v článku (např. ten šaman atd.) to jsem nikde nečetl.Dále bych Vám silně doporučil přesně si naštudovat co to znamená pojem "konspirační" a jak se s tím dá pracovat.Předem se omlouvám za veškeré pravopisné chyby.

Názor byl 1× upraven, naposled 26. 3. 2018 19:06

RadekLaz
26. 3. 2018 • 9:32

Dobrý den, neměl jsem sílu článek detailně přečíst, ale napíšu svou zkušenost, která je mírně odlišná. Moje žena před rokem zemřela, měla rakovinu plic a posléze i metastáze v okolních orgánech a na mozku. Podstoupila chemoterapii a pak i ozařování. Došlo částečně ke zlepšení stavu a prodloužení života z předpokládaných 3-6 měsíců na 13 měsíců. Druhé kolo chemo už nám nedoporučili a my se začali pouze soustředit na ten zbytek života. Prostudovali jsme několik alternativních metod a navštívili i několik léčitelů (podotýkám, že každý z nich byl MUDr. s běžnou lékařskou praxí). Ani jeden z nich neřekl, že ji vyléčí, ale že jen podpoří léčbu chemiotarpií a bude se snažit o potlačení vedlejších příznaků. Zvolili jsme metodu biorezonance, která by měla pomáhat zdravím buňkám regenerovat po chemo a také jsme upravili jídelníček tak, že jsme jedli více maso, kvalitnější tuky, zeleninu a úplně jsme vynechali cukry a sladké ovoce. Musím říct, že nám to pomohlo oběma. Ještě 2 měsíce před smrtí pracovala, byly jsme na horách, u moře, prostě jsme normálně žili, jak si přála. Biorezonanci nám schválila naše onkoložka, která řekla, že se tato metoda v Německu běžně používá jako podpora při léčbě rakoviny, u nás to samozřejmě nelze. Naše zdravotnictví začíná a končí u napíchnutí kapačky a podávání opiátů. Musím podotknout, že zkušenosti z našich nemocnic byly špatné. Přístup lékařů a hlavně sester mimo onkologická oddělení byl dost často na facku. Moje dík nepatří českému zdravotnictví obecně, ale pouze personálu v Nemocnici Nad Pleší a personálu Tělo a duše v Koldíně.
Závěrem: Nemohu říct zda byla biorezonance tím co pomáhalo mojí ženě žít plnohodnotný život nebo to byla její tvrdohlavost, každopádně nám to hodně pomáhalo. Takže prosím odborníky: Neodsuzujte alternativní metody léčby dokud nezačnete pro léčbu dělat víc než jen napuštění chemie do těla. Bez chemoterapie to nelze, ale chce to víc. Česká onkologie vůbec neřeší stavy po chemoterapii nebo ozařování. Vůbec se nesnaží pomoct tělu zbavit se škodlivin, cvičit tělo i mozek, relaxovat, regenerovat.

Jozef Kalus
26. 3. 2018 • 9:07

fakt, úžasný článok, už som tu redaktorom hovoril minule, že nie je všetko čiernobiele a, že ktor ich za tieto články platí.... sorry, ale mne chemoterapiou otrávili lekári blízkeho človeka, samozrejmä, že dôvod smrti bol iný, jasné, že k tomu sa z nich nikto neprizná, že negatívne účinky pri zle určenej dávke chemoterapie sú smrtelné, zlyhanie človeka? nebudte smiešny, iba použili "jasne stanovený postup" takže akákoľvek kontrola nič nepreukáže a to, že dôvod smrti je iný, už len dokladuje ako to vedia pekne zahmliť.... takže vážte slová a rozlišujte "marketing" od reality a toto nie je konšpiračné ani alternatívne, je to skúsenosť, ktorú mám a skúsenosť s tým ako sa lekári točili a nikto to nechcel priznať, že to spôsobili.... a páni redaktori, už ani neviem ako sa na vašu adresu vyjadriť, to už nie je ani amatérizmus, ale skôr žurnalistický hienizmus, pokiaľ si nepozriete a neporovnáte štatistiky ohľadne reálnych úmrtností na zle podané lieky (zabudnite na štatistiky SK a CZ, pozrite iné krajiny, kde to majú asi na cca 50% zmapované)... tak si užívajte tieto "špinavé marketingové" prachy... hádam raz pochopíte...

Taky skoro doktor
26. 3. 2018 • 8:36

Ozývají se zde hlasy, že chemoterapie neléčí. Hm, to jo. V tom případě neléčí ani amputace, ani transplantace, ani operace nádoru ani ani...?
Jenže když vám to zachrání, nebo prodlouží život, pak je to CO???
Podle logiky lidí, co tvrdí takové blbosti, smíme nazývat léčbou jen to, že naroste nová noha, nebo omlazení opotřebovaného, nebo nefunkčního orgánu, nebo rovnou celého organizmu?
Ať si dají facku a jdou za šamanem.:-/

Anonymizovaný
25. 3. 2018 • 11:12

Chemoterapie je nejlepší univerzální metoda. Některé alternativní metody možná někdy zaberou, když se trefí náhodou do příčiny a mají aspoň nějaký reálný základ, ale dokud nebudeme schopni v nějakém normálním čase identifikovat tu příčinu, tak to chce prostě tu univerzální metodu.

David Bouřa (david.boura)
David Bouřa (david.boura)
24. 3. 2018 • 16:41

Naprosto souhlasím s autorem tohoto článku. Chemoterapie je zatím nejlepší řešení i když u někoho s nežádoucími účinky. Můj otec má rakovinu a už si dost vytrpěl. Ještě by se mělo tady napsat něco o biologické léčbě a protonovém ozařování, ať mají lidé přehled. O protonovým ozařování vím to, že není tak agresivní na tělo, jak ozařování fotonem. Ale taky to, že stejně neozařuje jen zasažené místo nádorem, ale i okolní tkáň i když ne v takovém rozsahu. Biologická léčba je zatím dost drahá a řada pojišťoven ji nechce hradit, ale pomáhá. Někdy se používá společně s chemoterapií.😉

Zbyněk Říha
24. 3. 2018 • 13:42

chemoterapie neřeší příčinu poruch imunitního systému který nechává rakovinu být, i když ji má sám potlačit. Chemoterapie je kanon, kterej totálně převoře tělo, jeho chemickou a hormonální rovnováhu.

dolph1888
dolph1888
24. 3. 2018 • 12:46

Asi se to co řeknu nebude mnoha lidem líbit, ale pokud už dítě, má nádorové onemocnění a musí být léčeno chemoterapií, je něco špatně s jeho DNA. Má slabý genetický fond. Jeho děti, pokud přežije na tom budou ještě hůř. Nemohu říct, co bych dělal, kdyby se mi to stalo, protože se jedná o trestný čin, ale asi tak, utrpení a "pokusy" na lidech, vidět nemohu. Sám zastávám ještě další sporný názor, a sice, že matka život dala, měla by mít právo jej vzít (bez ní, by se nový život, dítě, prostě nenarodilo), patří ji, se vším všudy, ne státu a takové bláboly. Budete se zlobit na medvědici, když očuchá jedno z mláďat, co se málo hýbe, zabije ho a sežere (v přírodě se jídlo nevyhazuje)? Já ne a člověk by neměl být tak nadutý, že jeho život je něco víc. Život je vzácný v jakékoliv podobě, náš větší mozek, to nemění (nebyl vždy takový, byli jsme malá, max. 10kg zvířátka, co se skrývala před dinosaury).
> Život se moc přeceňuje, smrti se každý moc bojí (Afričané nikoliv, mají velkou výhodu proti nám). Než se narodíte, děje se co? To samé, jako po smrti = nic. Proto se já bojím dlouhého umírání, nikoliv smrti samotné, s tou jsem smířen. Každý by to tak měl udělat, a celá západní civilizace by se posunula vývojově, o značný kus dopředu. Život a jeho smysluplné prožití je cíl, ne cíl (smrt) samotný.

tombomino
24. 3. 2018 • 12:08

Skvely, uplne hloupy clanek a jeste skvelejsi a hloupejsi komentare.
Evidentne, jste si tady onemecnenim rakoviny prosli, hlavne pak autor, takze jde videt, ze mate o cem psat a co komentovat.
Ja mohu aspon dodat zkusenost z okruhu mojich blizkych, kdy bylo lekari sdeleno cca 2-6 tydnu zivota a to i presto, ze se dotycny lecil po celou dobu chemoterapii. Po najeti na "alternativni" zpusob, ten clovek i pres metastaze zil dalsiho pul roku a mohl zit dale, nebyt urcitych dalsich komplikaci.
Ja si pamatuji VTM jako prinosny casopis z dob detstvi, ktery mne oslovoval a pomohl mi se vydat i pozdejsi technickou drahu. Tohle je nezlobte se "technologicke tmarstvi" uplne stejneho kalibru, ktery tady kritizujete.

pcmaker
24. 3. 2018 • 11:09

Pokud je mi známo, chemoterapie nemá žádné léčebné účinky. Využívá se k tomu, aby se nádor zmenšil a dalo se s ním lépe pracovat. O tom, že by chema vyléčila sama o sobě , nemůže být ani řeči. Je to prostředek k přípravě na zákrok budoucí.

Jablečný Král (iOvce_)
Jablečný Král (iOvce_)
24. 3. 2018 • 9:43

Tenhle článek má jeden zásadní problém.Zastánci "alternativní medicíny" to budou totálně ignorovat. To jsou tak vymytý mozky, že i kdyby jim jejich domovský šaman přiznal něco ve stylu "víte, já z vás jen tahal prachy, ale ve skutečnosti vám kořínky sněženek amputovanou končetinu nevrátí", stejně se budou zuby nehty držet těch pošahaných teorií a odmítat skutečnou léčbu.Osobně se na to dívám jako na přírodní výběr. Jediný, co mě na tom štve, je, že můžou rodiče rozhodovat o léčbě nezletilých dětí. Je jedno, když se zabijou svou vlastní blbostí, ale děti za svoje rodiče nemůžou.Taková slovní hříčka... Látka, která prokazatelně funguje a léčí, se zve "medicína". Co je alternativní medicína? Něco jako alternativní pravda?

Arvo
Arvo
23. 3. 2018 • 23:00

Nový donor webu vyžaduje osobnější nasazení...

House_MD
23. 3. 2018 • 22:49

Steve Jobs bude mít přednášku na téma “Alternativní léčba rakoviny”...
Vstupné dobrovolné.

freekarol
23. 3. 2018 • 21:31

V 21.století by už snad měl vyhynout ten nesmyslný souboj moderní medicína vs alternativní medicína, s tím, že alternativní medicína je automaticky podvod...

Georga
23. 3. 2018 • 20:42

Byl by to docela dobbrý článek, ale proč je napsaný tak arogantně až bulvárně?

Anonymizovaný
23. 3. 2018 • 20:32

Konečne to niekto vysvetlil konšpiračným teoretikom 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud