Kolik berou IT pracovníci - výsledky průzkumu

Diskuze čtenářů k článku

21. 03. 2017 10:00

Senza, kéžby to odpovídalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  13. 04. 2004 20:21

No to vás teda pěkně berou na hůl, za pětatřicet litrů by na západě nesehnali ani uklízečku, natož pracovníka v oblasti výpočetní techniky, sem rád že sem nezaměstnenej, ani nevíte jaký to je stávat si v 11 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lion  |  14. 04. 2004 06:46

Jseš fakt chudák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mafioso  |  10. 04. 2004 10:59

Koukám, kolik je tady "borců", co by nevstávali pod 40 000 a ten kdo bere pod 10 je idiot. Nevíte nic o životě, pánové. Já znám člověka, který je elektroinženýr, pracoval jako energetik, má vyhl. č.50/78Sb. §10, zkoušky snad na všechno, co v elektrotechnice existuje a teď montuje rozvaděče v německé firmě Geyer v Chomutově za 8 - 9000 čistého, protože jiná práce tady prostě NENÍ.
Nechte těch siláckých řečí, když nevíte o čem to všechno je. Každý tady může napsat že bere 50 000, aby všichni viděli, jaký je king. Ale pravda může být jiná. Chtělo by to trochu pokory a sebereflexe a používání mozku, než něco napíšete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lion  |  14. 04. 2004 06:48

Jeden z těch rozumných příspěvků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  09. 04. 2004 04:25

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elle  |  08. 04. 2004 21:52

to maji u nas popelari














Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schee  |  08. 04. 2004 19:24

lide z vyssi platove sfery paskvily typu zive zpravidla nesleduji...to je duvod, proc se udajny prumerny plat lisi od vysledku ceskeho statistickeho uradu o vice nez deset tisic korun. anketu rovnez ovlivnilo zcela jiste i to, ze spousta dotazovanych vyplnila neplatne udaje(mozna proto ten pocet ucastniku predcivajici ta nejoptimistictejsi ocekavani).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  08. 04. 2004 18:10

Je někde informace, kolik se vydělá v IT oborech v Německu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP HAMMER  |  08. 04. 2004 18:34

preco tak daleko?

Senior Programator v Kosiciach, slabsie plateny, 75 000 Sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  08. 04. 2004 18:55

jezis to je demence takovych IT svatostanku kde berou lidi velke prachy moc neni a jak tu psal nekdo vys musis byt hodne dobry aby o tebe svatostanek projevil zajem nemluve o tom ze proste kazdy na to nema....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajmon  |  08. 04. 2004 15:53

naucte se dobre anglicky nebo nemecky a bezte fakcit do nemecka, zadna agentura, zvednout pekne telefon, zajet si tam a vsechno si obehat, zadnej problem, na vikendy jedes domu vojetym vlastnim autem, ktery si koupis po 3 vyplatach

plat v IT je smesnej v Praze oproti sousedum

jo a dodrzuje se tam docela huste pracovni doba, padla a jdes domu, ne ze tady makas 10 hodin a vic

podminkou je perfektni znalost jazyka, pak te neberou jako pomocnou silu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sracka  |  08. 04. 2004 15:28

Panove (98%), pochopte to, vyzkum byl delanej v oblasti IT. Tady velke prachy nejsou jinak nez s velkou drinou a podlomenym zdravim. Kdo chce jit za penezi, at se da jinam, vy jiste tusite kam, ale nemate na to. Takze s tim smirte nebo rychle prchnete jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meteleskublesku  |  08. 04. 2004 16:24

Prdlacky, velky prachy se v IT daji vydelat, ale musite byt ve svem, pokud mozno nemainstreamovem oboru opravdova spicka. Kamos dela pro jednu nemeckou firmu programovani ridicich jednotek pro jejich obrabeci stroje, protoze je vyuceny soustruznik tak jim i navrhuje ruzna vylepseni a nove features pro ty stroje. Firma si ho hycka jako v bavlnce, nikoho lepsiho by na tu uzce specializovanou praci nesehnali. Plat ma kolem 50k cisteho(!), pracuje presne od 8 do 16:30 (holt germani :) Prescasy tam neexistuji, kdyz padla tak padla, jeho sefa by ani nenapadlo po nem chtit aby tam zustaval do vecera nebo o vikendech. Je ale fakt ze si to muze dovolit, ve svem oboru nema v CR konkurenci. Nevim ale jestli by presne zapadl do IT sektoru, da se o nem rict ze je programator s hlubokou znalosti metodiky obrabeni kovu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  08. 04. 2004 14:58

Nechapu nazory venkovanu, ktery tady nadavaj, jak oni chudaci berou malo, ale v Praze tam se jim zije, tam berou jiny platy.

Co to kecate ?

Ja jsem z Prahy a mam 11.000,-

Kamos dela v bance a ma 17.000,- druhej je grafik a ma 20.000,-(dela od 8.00 do 21.00 kazdy den) a treti dela programatora za 15.000,-

Proste neznam nikoho kdo ma vic jak 20.000,-

A kdyz si vezmete kolik se v Praze plati za najem, tak i s 20.000,- se vyzije jen tak tak.

Jinak, jak se nekdo ptal, jak se da vyzit s 10.000,- mesicne, tak to jde i v Praze. Ctyri lidi dohromady se na najem slozi v pohode, jidlo se da nakoupit v Penny nebo v Plusu, tam je nejlevnejsi, obleceni uz nejakou dobu nekupuju, staci mi to co mam z drivejska. Abych si mohl koupit pocitac tak jsem si odpustil letos dovolenou a po praci chodim na brigadu, takze delam od 7 do 16 na HPP a od 17 do 20 na VPP.

Tak nekecejte o Praze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  08. 04. 2004 15:02

Jo a pro redakci,

v ty Vasi ankete mi chybi, kolik kdo dela denne hodin, slysel jsem o manikovi, kterej jede spravu PC v jedny firme 8 hodin pres den a v druhy 8 hodin v noci. Vydela 35.000 ale maka jak mourovatej.

Tak maximalne Skromach dodrzuje tu 8 hodinovou prac. dobu a ma 50.000,- jen to fikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda Mravenec  |  08. 04. 2004 19:46

BTW skromach ma urcite vic nez 50, ale pokud neznate nekoho kdo ma pres 20, tak to mate blby. Pres 20 ma v praze skoro kazdej a nemusi delat vubec v IT. BTW mam skoro 4 nasobek prumernyho platu a stezovat si nemuzu - urcite to neni tak ze se nezastavim - jde jen o to si dobre organizovat praci a nemit v hlave vymetino (coz prave mam, jelikoz jsem vypil asi tak 1l vina ....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojsa  |  08. 04. 2004 14:16

Do Prahy bych nešel. Mohla by být potenciálním cílem teroristického útoku. Po NewYorku přišel Madrid, jaká další města mohou přijít příště?

V jednom pořadu v televizi říkali, že po rozpadu SSSR bylo v tom chaosu rozkradeno 150 kufříkových atomových bomb, které měla ruská armáda. 50 se jich dohledalo, ale kde je těch zbylých 100 nikdo neví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Salvador Limonez  |  08. 04. 2004 15:11

No baze. Jednu mam schovanou v nadrzce na hajzlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr V.  |  08. 04. 2004 13:24

... ani zaboh! Praha je Praha!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda Mravenec  |  08. 04. 2004 14:00

Taky proto jsem rano nevstaval, ale pekne jsem si do deviti polezel, pak jsem se krasne nasnidal, precetl noviny, mrknul na TV a na 11tou vyrazel do prace (jo a z obeda uz jsem nazpatek .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolruf  |  08. 04. 2004 14:07

jo Ferdo, tak je to spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sracka  |  08. 04. 2004 15:00

Panove, dost tech silackych reci o 40k. Takovy prachy jsou bud tezce zaslouzeny nebo jsou od mafianskeho strycka. Za poctivou praci se moc neplati. Leda tak byt majitelem softwarovw firmy a mit na vsechno lidi. Kdo ma ale takovou kliku, ze pritom nemusi nic delat?

Ja si teda ziju takhle: Rano pozde vstanu, prelezu mamu, vyleju nocnik a jdu na vlak..vlastne sednu do vozu. Je 10 hodin a vchazim do kancelare. Brzy bude obed a potom lehka svacinka. Odchazim kolem 15. hodiny. A mate-li na svych hodinkach vice nebo mene, neni to moje vina, TOLIK PRÁVĚ JE a ja odchazim vzdycky vcas..Takze paaaaa. Plat Vam neprozradim, ale ziju si dobre. Je mi hodne pres padesat, jsem 30 let vyvojarem a zdravi mam z celozivotniho stvani za penezmi v prdeli. TAK MYSLETE DOOPRAVDY  HLAVOU, VOGA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  08. 04. 2004 16:39

takovy prachy mam po sesti letech a nemuzu si stezovat, prace z domova, bydlim v horni dolni, schuzky jednou za 14 dni v praze, pracuju v prumeru tech 8 hodin denne, nekdy vic, nekdy min, jak se mi chce. mam nejnizsi moznou zodpovednost, dovolenou kdy chci, chce to umet c++ a matematiku a bejt na internetu, coz je s notasem a pausalnim gprs v pohode. a rozhodne se nechci v zivote honit za prachama a makat jak blbecek, tohle mi uplne staci. je pekne, asi se projedu na kole a dodelam to potom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samanas  |  08. 04. 2004 17:47

Na to že je vám hodně přes padesrat (pardon padesat), se nějak hodne vyznate v moderni internetove komunikaci. Asi jste navštívil nějaký kurz pro seniory a tam vas učili posilat e-mail z Atlas.cz a komunikovat na pokecu (ATLAS). Tak teď dělate machra, že mate dost penez, chechtate se na ZIVE (kde btw nemate co delat) a mate zivot v prde-i.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda Mravenec  |  08. 04. 2004 19:44

Hele Samanas nemachruj - internet designovali prave takovyhle padesatnici ... Ale to ty nemuzes vedet, jelikoz kdyz ses narodil, tak intel prave uvedl 486ku ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samanas  |  08. 04. 2004 20:39

To je sice pravda, jenže to bylo. Možná něco vymysleli, ale taky si z toho nahrabali, užili si a už se jim "klepou ruce". Ale lidi co se moc chlubí a přitom na to nemají věk tu nemají co dělat. Tím jako nemyslím Zive - je každeho vec kde je. Inak bych je střilel - jen to bere prachy a nic nedělá. A nebo bych starym udělal speciální město.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JB  |  08. 04. 2004 21:25

Po padesáti vylejvat nočník?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  08. 04. 2004 12:39

Ja bych to anonymnim pruzkumem moc neoznacoval, podle IP adresy se da lehce zjistit, z jake firmy dany clovek je. Proto jsem dotaznik radeji ani nevyplnoval. Myslim, ze cpress ma ted velmi cennou databazi, ktera by se dala dobre prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolruf  |  08. 04. 2004 12:49

tak o te cennosti databaze pochybuju, vyplnovat se da odkudkoliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hermik  |  08. 04. 2004 12:57

Samozrejme, ze ty vyplnovane z volny.cz jsou nezajimave, ale takovy unicorn.cz, microsoft.cz atd. uz nejakou cenu maji, minimalne lze pomoci toho zjistit platy u konkurence a pretahovat zamestance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolruf  |  08. 04. 2004 13:03

to mas samozrejme pravdu :_)

ale lidi nejsou tak hloupi... myslim, ze hodne lidem tohle muselo dojit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B. Stanik T.  |  08. 04. 2004 15:29

Došlo dokonce, tak, že jsem pak z dial-upu vyplnit zapomněl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 04. 2004 13:37

Souhlas. Taky jsem vyplňoval jinde a ne v praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  08. 04. 2004 12:58

IP adresy nebyly zaznamenávány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haha  |  08. 04. 2004 18:48

uverim az uvidim zdrojaky driv ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wolruf  |  08. 04. 2004 12:37

ono taky trosku problem je v tom, ze lidi jsou ochotni za tech 10K delat. Pokud mate co nabidnout, tak musite rvat a prat se o svoje prachy a kdyz je nedostanete, tak jit jinam a firma si to pak rozmysli, az ji budou porad zdrhat dobri lidi. Je jasne, ze firma vam da co nejmene a pokud je nepresvedcite, ze si zaslouzite vice... mate smulu. Navic vzdelani v tomto oboru hraje myslim celkem dulezitou roli. Ono v pocitacich se jaksi taksi vyzna kazdy, ale opravdovych odborniku je poskromnu. Takze pokud ma nekdo zakladni vzdelani a mysli si, ze se prosadi v IT, tak to asi moc ne. A taky nejde jen o to, ze clovek umi programovat v Delphach treba, ktere jsou pro blbecky a umi je kde kdo, ale clovek musi mit hlavne poradny rozhled, musi se umet prizpusobit, rychle ucit atd..

Kdyz nekdo nevi o kolik si ma v IT rict, tak radeji at to ani nezkousi, skodi to vsem.

Jsem vystudovany informatik a z vlastni zkusenosti muzu rict, ze pri nastupovani do prace firmy proste zkousi co unesete. Nenechte se a opravdu jdete jinam pokud nevyjednate solidni podminky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  08. 04. 2004 10:50

Ten posledni graf je kvuli nekolikanasobne zmene kroku uplne nesmyslnej... K cemu je dobry vedet ze v rozpeti 5tisic Kc (napr. 20-25kKc) dela min lidi nez v 10ti tisicovym rozpeti (25-35kKc)? Jeste by snad melo vyznam rozdelit ten desetitisicovej na polovicni a dvojnasob tlustej, ale tak jak to je to akorat mate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  08. 04. 2004 10:40

mě by zase zajímalo jaké jsou platy v profesích a zároveň krajích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceny  |  08. 04. 2004 10:29

Podle statistik na http://www.mpsv.cz/scripts/2ispv/default.asp
je median u podskupiny programator 29'166,-
poradci vyp. techniky 26'471,-
operatori vyp. techniky 19'136,-
atd.

v
Ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nishkam  |  08. 04. 2004 10:51

Zajimave. Tady pisou, ze:

Absolutně nejvyšší průměrnou mzdu loni pobírali lidé z oblasti výpočetní techniky, kde pracuje asi 21.000 lidí. Jejich průměrné platy se meziročně zvýšily o pět procent na 36.430 Kč.

Tak ted nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
batep  |  08. 04. 2004 11:36

Já si myslím, že ty nepřesnosti vznikají tím, že když se lidí zeptáte na měsíční plat, tak si většinou vyberou z těch dvanácti ten neslabší. To je moje zkušenost. Myslím, že Vám to potvrdí téměř každý. Proto se nikdy neptám na měsíční plat, ale na roční příjem, tak jak je to běžné v USA. Proto bych spíš věřil těm oficiálním statistikám. IT pozice pod 10 hrubého, když minimální mzda je 6 900 ??? To se bere víc u kasy v hypermarketu ne??? U nás berou uklízečky za zhruba 3 hodiny práce 7200. Opravdu nevěřím. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Státní správa  |  08. 04. 2004 15:03

Věř si čemu chceš, ale IT pod 10tis./měsíčně je realita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soptik  |  09. 04. 2004 07:54

Ses buď bl..ej nebo navedenej nebo ještě možná pražák je spustu lidí co dělaj v IT a jsou na tom platově pod 10.000 .......... třeba já a pokud chceš vědět roční mzda tak je to cca 112.000Kč (ne EU) hrubýho.

a stat.úřad sčítá jabka a hrušky a vyjdou mu borůvky  :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sracka  |  08. 04. 2004 15:37

Ta statistika podle MPSV bude asi pravdiva.

Myslis ti, ze tento dotaznik vyplnoval nejaky sef, ktery bere 45 tisic? NE ! To vyplnovali jen smoulove, kteri chteji vice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  08. 04. 2004 09:50

Me by zajmaly prumerny platy v zavislosti na dosazenym vzdelani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  09. 04. 2004 08:57

Uff, ze by ti vrtal hlavou tvuj odchod z FI?

(Tea pokud se jedna o Altaira - ten vi o cem je rec, jinak sorry)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  09. 04. 2004 09:47

nejedna :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  08. 04. 2004 09:27

Ahoj, myslím si, že by rep. platový průměr v IT šel hodně dolu, kdyby se nezapočítavávaly pražský platy. (Protože Praha je tak trochu stát ve státě) Co zkusit výpočet:

pražský plat. průměr & zbytek ČR - to by vypovídalo mnohem víc.  Snad se to takto objeví v dalším pokračování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaňos  |  08. 04. 2004 09:17

Váš průzkum je ponděkud zkreslený - jde čistě o čtenáře Živě (alespoň jsem to tak pochopil), což rozhodně není reprezentativní vzorek pracovníků v IT... asi trochu jinak by vypadal průzkum na Grafice, Lupě, Rootu nebo Fincentru. Podle mne by bylo správné uvést spíše nadpis "Kolik berou IT pracovníci mezi našimi čtenáři" ... jinak nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  08. 04. 2004 10:56

Průzkum nebyl propagován jen na Živě, ale i jinde. navíc vzhledem k dotazu na výši platu, což je položka,co lidi nejméně ochotně sdělují, je počet respondentů skutečně úspěchem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xTom01  |  08. 04. 2004 11:43

Řekl bych, že je to dáno tím, že o platech ajtíků jsou velké iluze. Proto mnoho lidí poctivě odpovědělo aby zjistili jak to opravdu je. Alespoň já jsem to tak udělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IT  |  08. 04. 2004 12:10

Moje rec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milos  |  08. 04. 2004 08:56

Jsem kategorie 41-50 v vseobecne nejmene placenych
vychodnich Cechah.
Zajimalo by me i toto.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AGcko  |  08. 04. 2004 09:34

41-50  -  myslite plat nebo vek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 10:21

Komickou shodou okolnosti sis sam odpovedel. Cti titulek sveho prispevku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon13  |  08. 04. 2004 08:52

K tomu co dělá admin bych ještě přidal perličky jako je prolezání pod špinavými stoly,odnášení totálně špinavých počítačů do servisu, hledání volné zásuvky za skříní,přidávání telefonu do ústředny z roku 1984 (nikdo jí již nerozumí a manuál zmizell) a na závěr to nejlepší vysvětlování do přepojeného telefonu že informatika nejsou informace o všem co se u zaměstnavatele děje. 

Vše samozřejmě za "jeden plat" a to ne pražský.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jája  |  13. 04. 2004 13:16

To máš dobrý Leone, že ty špinavý dáváš do servisu,já čistím vše sama,ale jak říkáš chuťovky s prolejzáním pod stoly,za skříněmí apod. Mám na starosti 90 PC,65 tiskáren 2 servery, plus 10 noťasů,občas mi z toho hrabe, práce-dovolená,nedovolená s mobilem i na hajzl,s prominutím, asi 18-20000 hrubýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumes  |  08. 04. 2004 08:44

Pane Kuneši,

nic proti vašemu výzkumu, nejzajímavější na to všem je ale věta v kapitole Pracovní pozice. "Potěšující pro nás a naše inzerenty je informace o počtu ředitelů a partnerů soukromých společností, kteří se zúčastnili našeho průzkumu. Celkem jich bylo o něco více než rovná stovka."

To je potěšující pro inzerenty? To si děláte legraci. Šacoval bych to na největší "joke", který kdy Živě.cz předvedlo. Při ceně reklamy na Živě.cz bych jako inzerent po přečtení těchto výsledků nedal do Vás ani kačku. Jestli Živě.cz čte pouhá stovka lidí, kteří rozhodují o nákupu IT do firem, tak to je skutečně zoufalý výsledek!!!!

Ale jinak díky za upřímnost, to se málokde vidí být k vlastní práci takto sebekritický.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milos  |  08. 04. 2004 09:09

Stovka je myslim dost na to, ze kazdy nemuze delat
reditele, manazera nebo majitele IT firmy.
Bud trochu ve vobraze.
Zajimave je vubec to, ze maji cas na koukani na zive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koník  |  08. 04. 2004 10:23

Tohle může napsat jenom ajtík, který o byznysu neví ani zbla. V republice máš statisíce akciovek a s.r.o. firem, podívej se na stránky ČSÚ.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 12:53

Tohle muze napsat jen manager, kterej nechape, ze 100 z 2000 neznamena 100 ze 100000. Podivej se do ucebnice matematiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 09:10

Vy jste asi taky manager, ne? Soudim podle toho, ze nechapete zakladi principy statistiky. Pokud bylo 100 reditelu z 2000 respondentu, tak kolik jich bude kazdy mesic na Zive, kdyz sem prijde mesicne 50000 lidi? Kolik jich bude, kdyz sem prijde 100000 lidi?

Jste mozna prehnane sebekriticky, kdyz takhle verejne demonstrujete, ze neovladate matematiku ze 3. tridy ZS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pooh  |  08. 04. 2004 09:11

ne, že bych se chtěl nějak zastávat živě, ale oni píšou o těch "kteří se zúčastnili našeho průzkumu" a ty píšeš o těch co čtou. Kdybych to dotáhl do důsledku tvou metodou, tak zive čte 2054 lidí a několik dalších falešných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pizi  |  08. 04. 2004 09:13

Asi jste se nechal unest a zamenil pocet reditelu, kteri se zucastnili pruzkumu za pocet reditelu, kteri ctou zive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  08. 04. 2004 09:15

vy jste dobrý máčo - jestliže stovka ze 2000 jsou ředitelé, tak je to 5%! Zajímalo by mě, kolik procent ředitelů máte ve vaší firmě (má-li alespoň 20 zaměstnanců). A krom toho - když byste něco tušil o rozhodování o nákupu, tak byste věděl, že ředitel je jedna z mnoha pozic která se při rozhodování uplatňuje a často i docela bezvýznamná (o většině rozhodují nákupčí, případně ti co doporučují atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koník  |  08. 04. 2004 10:20

Koumes má samozřejmě pravdu, jestliže má na mysli drahý aplikační software. Všimněte si třeba reklamy IFS. Je snad někdo z vás ajtíků schopen rozhodnout o projektu za x-melounů, pro které IFS dodává soft? Stejně tak je to i v případě LCS nebo dalších podobných firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 08:07

Standardně admin Zastává v IT u nás v republice ještě cca 2 další profese. Jen nebere 3 platy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 04. 2004 08:32

Souhlasím. Já dělám podle smlouvy správce počítačový sítě a metrologa. Mimo smlouvu taky podporu uživatelům, sekretářku, fotografa, grafika... Za 14400,- čistýho. Přesčasy neproplatěj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fabio  |  08. 04. 2004 12:57

Jé hele, tohle dělám taky! A i ten plat sedí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 04. 2004 08:33

Jednou z nich je napriklad drhnuti filtru na monitor mokrym hadrem, cimz dela na vedlejsak uklizece 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  08. 04. 2004 08:45

sorry za tu tabulku, ale to je spíše vina živě ): jinak docela souhlasím, práce tří lidí za jeden plat )))))))):

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirIN  |  08. 04. 2004 09:52

Jo ja jsem taky holka pro všechno - 20 kompu ve firme, ucim kurzy PC, delam jednodussi weby, prezentace, administrativu a vedení úřadu jedne mensi instutuce a to za 11500 hrubeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  08. 04. 2004 12:04

to te neuveritelnym zpusobem odiraji, mas narok tak na 15 hrubyho :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  08. 04. 2004 07:41




Řízení vnějších vztahů
0% (7 osob)

Systémový audit
1%

Obchodní analytik
1%

Kurzy a vzdělávání
1%

Projektování softwaru
2%

Výzkum a vývoj
2%

Jiné
3%

Strategie a plánování
3%

Grafika / webdesign
3%

Prodej a marketing IT
5%

Vedení projektu
6%

Systémový analytik
8%

IT konzultant
10%

Podpora uživatelů
25%

Programování a vývoj softwaru
30%

No a co krucinál ADMINI? Pod kterým z těchto nanic označení se skrývají??? Přece nás nechcete označit za Podporu uživatelů, nebo za IT konzultanty? Přitom nejsme ani manažeři... tak co?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  08. 04. 2004 07:54

Aby ses neposr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RaveBoy  |  08. 04. 2004 07:57

No to by mě taky zajímalo..... ale podle papírů jsem tady jako Systémový analytik .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  08. 04. 2004 09:12

co je to "admin"? u někoho převažuje podpora uživatelů, u někoho strategie a plánování, u někoho vedení projektu, u někoho vývoj software. Prostě admin ji imho příliš obecné a pomalu každý by tu byl svým způsobem admin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevcik  |  08. 04. 2004 10:48

ja jsem asi take admin, alespon tedy doma se hlasim do pocitace nekdy jako Administlatol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
front  |  08. 04. 2004 12:19

presne tak, taky jsem se tam nenasel. Mimochodem statni sprava, 2 roky praxe, 14 000 hrubeho a nyni 10% 13 platu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B. Stanik T.  |  08. 04. 2004 15:50

Takže s 13. platem  14 120,- a to už je něco lepšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pupu  |  08. 04. 2004 14:35

Ja jsem taky admin a marne jsem se hledal. Oficialne jsem 'specialista pro planovani a rozvoj infrastruktury', coz je sice hovadina, ale stejne jsem se nenasel. Mimochodem, kdo hledate praci v oboru, tak je ted poptavka po servisakach. Nabizeli mi 45k nastup, bez problemu. Pravda, Praha, a budete litat jak *censored*, ale pro maldyho, svobodnyho, bezdetnyho by to bylo idealni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk W.  |  08. 04. 2004 07:39

Chraň pámbu, abych podléhal mýtu o královských platech v IT. Přesto by mě zajímalo, co je to za IT profesi, kde zaměstnanec na plný úvazek bere měsíčně méně než 10 kKč hrubého? Může někdo uvést příklad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPR  |  08. 04. 2004 07:47

Jakokoliv statni instutuce. Kdyz nemas alespon titul (jen maturita), tak tabulky jsou neuprosne. Dostanes pri nastupu zaklad 9.560,-- hrubeho a je vymalovano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 04. 2004 08:30

Titul mam a nabidli mi (ve vojenske nemocnici) cca 8500 hrubeho, pricemz po 32 odpracovanych letech bych pry dostal cca 11000 hrubeho. Jelikoz nemocnice neni narozdil od napriklad fizlaku rozpoctova organizace, neni sance na jakekoli premie (fizlove mohou mit s premiemi i pres 20000).

Nabidku jsemsamozrejme  neprijal a nyni jsem s platem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaňos  |  08. 04. 2004 09:09

Tak to podepiš a jako guma dostaneš ve vojenský nemocnici bandu příspěvků!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 04. 2004 10:56

Byt guma po me nepozadovali, mam za sebou civilku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TyVoGo  |  08. 04. 2004 11:39

Tak to bych tak nehrotil . Rozpoctová organizace te zkrouhne kde se dá. Po peti letech u dríve zmínené takzvané rozpoctové organizace mám cca 14k hrubého, a nejaké premie/odmeny se mi stále nejak vyhýbají. Musím zklamat vsechny kterí by chteli delat pro státní slozky v oboru IT. Prachy se tusím ztratí nekde nahore, a ti kterí opravdu makaj jsou a vzdycky budou jen spatne placená levná pracovní síla. Bohuzel nemám moc na výber, hned bych sel se svojí kvalifikací do soukromého sektoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeox  |  08. 04. 2004 13:23

tak bez ... co te tam drzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  08. 04. 2004 14:39

To TyVoGo : No a ja mam v rozpoctovy organizaci 11.000,- po 3 letech, tak si na tom jeste dobre.

To zeox : Ja bych taky sel hned do soukromyho delat za vic, ale najit v Praze praci ve vypocetni technice je docela problem. Zvlast kdyz do Prahy spouta lidi dojizdi z venkova a tak je na jedno misto 100 zajemcu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H.  |  09. 04. 2004 17:05

Kecáš, zapoměl jsi na osobní hodnocení !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPR  |  10. 04. 2004 11:16

To mas pravdu, to tam je, ale!

Bez maturity, a bez praxe, dle soucasnych tabulek nastupni plat (v 9.trid) 8740,-- Kc.
Osobni ohodnoceni max 50% z 12.stupne je 6685,-- Kc (a to je zazrak tohoto dosahnout).
Celkem je 15425,-- Kc hrubeho v nejlepsim moznem pripade, ktery jen tak nenastane.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soptik  |  08. 04. 2004 07:56

dělam v IT asi 5 let je mi 27 má SPŠ s maturitou a můj plat je cca 8.500,- čistá ruka.........   jo chtěl bych mít těch 25-30. 000

ale tj. v našem městě nemožný.    

 

 

(mimochodem jsem z Klatov)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GSXR  |  08. 04. 2004 08:11

Já také makám v IT cca 4 roky, je mně také 27, mám VŠ v oboru a můj plat je 10500,- hrubého. v našem městě hold není jiné možnosti. Ano, šel bych do Prahy za prací (kde mimochodem za stejnou práci) nabízeli již v nástupu 28-32 tis. !, ale mám již rodinu a nenylo by kde bydlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 04. 2004 08:32

Jenze v Praze stoji garsonka 15000 mesicne, takze se neni cemu divit, ze musi nabidnout plat odpovidajici temto cenam. Jen by me zajimalo, z ceho se v Praze zije jen z podpory, protoze socialni davky jsou po cele republice stejne bez ohledu na mistni ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 08:40

V Praze se nezije z podpory, ale pracuje. Ne jako ve vidlakovech, kterym Praha tu podporu plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  08. 04. 2004 08:47

jj .. mam sice 25hrubyho - praha - 250stanic, 10serveru (cca 19.5 cistyho), ale za byt platim 14tisic ..
samozrejme jsme na to dva .. ale pokud spocitate naklady na zivot v ruznych lokalitach a odectete je od platu tak to vychazi +- stejne.
Samozrejme ze se najdou vyjimky...
no flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prima  |  08. 04. 2004 10:40

Já platím za byt 2.500Kč :) Zbývá mi 17.500 a jsme na to dva. Kde to žijete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nimrod  |  08. 04. 2004 12:33

zasraney prazacek co ma po babicce byt ?

ja platim za garzonku 13.000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t603  |  08. 04. 2004 13:22

Vy zas mate po babicce chalupu na venkove, pole, les, zdrave zivotni prostredi, moznost outdoor sportu... Tak na co si stezujete? My zas byt, ktery ted stoji to, co stoji, zase spatne zivotni prostredi, alergie, drogy, nasili, kriminalitu. Kazdy ma neco.

t603

BTW ja jsem byt kupoval, takze ho po babicce nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prima  |  08. 04. 2004 14:52

Odpověděl jste za mne, díky. A nejsem z Prahy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  08. 04. 2004 08:54

No jo, to musis mit bud regulovany najem nebo skoncis pod mostem. Nastesti snad v Praze nikdo (nebo skoro nikdo) nemusi zit z podpory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majiteldomu  |  08. 04. 2004 09:07

Neplatí žádné nájemné. Není to potřeba. Nikdo je nevystěhuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  08. 04. 2004 09:38

Ale vystehuje... jen nesmi bejt majitel mekota...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majitel  |  08. 04. 2004 10:19

Tak si to ku**a vyzkousej! Zkus si nejaky barak koupit a nekoho vystehovat! Nemas nejmensi sanci. Muzes je zazalovat, ale soudu bude trvat pet let nez rozhodne. Oni se odvolaji. Dalsich pet let. I kdyz mas v ruce papir, ze tam bydli nelegalne, tak si za nima zkus prijit s policajtama, at se okamzite vystehujou - nemas vubec sanci, staci jim rict, ze nemaji kam jit a jsi zase v haji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  08. 04. 2004 10:38

Ja tohle nastesti resit nemusim, ale bydlim v baraku s asi dvaceti bytama a hned nas soused uz asi par let neplatil a majitel ho tam trpel jen ze soucitu. Jednoho dne se uz ale rozhod dal mu asi mesicni lhutu na vystehovani a po vyprseni lhuty mu proste vymenil zamek. Chlapek tam vozralej prisel jeste parkrat lomcovat na dvere a nadavat, ale za par dni byl pokoj. Majitel byt opravil a ted uz v nem bydlej jiny lidi za 10000 + poplatky. Jestli to majitel nak resil s policii nebo pravniky nevim, tak hluboce do toho nevidim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nene  |  09. 04. 2004 01:28

Prave jsem si v Prague pronajal kompletne rekonstruovanou garsonku, 28 m2 a platim 7800 se vsim vsudy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 04. 2004 08:48

Rodina nie je problem, ja som sa takto stahoval do Prahy zo Slovenska a nestazujem si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  08. 04. 2004 09:09

No vidíte a to je právě důvod problémů s nezaměstnaností v Čechách. V americe se běžně stěhují za prací ze západního na východní pobřeží, západní evropa je také více migrující. Jestli chcete relativně levné bydlení, aby se tam vešla i rodina, můžete zkusit kousek za Prahou (podle toho, kde by byla vaše práce), tam se náklady na slušné 3+1 pohybují i pod 10 tisíc Kč - doba dobravy do práce je podobná, jako když někdo bydlí na druhém konci Prahy. Navíc jestli pracuje i vaše manželka a ta by si sehnala v Praze také místo, je to hned lepší. Krom toho jestli vám v nástupu dávají 32, tak věřte (jste-li dobrý), že můžete za dva roky pomýšlet o násobcích. Jde o to se nebát zpřetrhat vazby a zkusit něco nového.

P.S.: nejvíc nechápu tu haldu vysokoškoláků v ostravě atd., kde nemohou sehnat práci a jsou na podpoře. U nás ve firmě je 290 lidí z toho z Prahy je jich tak možná třetina, o dobré zaměstnance se v Praze perou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cb  |  08. 04. 2004 10:21

My v Ostrave hledame programatora a jeste se nam nikdo neprihlasil. Asi neni zajem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  08. 04. 2004 11:53

Zájem bych já například i možná měl. O co by se jednalo a za kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cb  |  08. 04. 2004 17:01

Delphi. zaklad 15 + premie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 04. 2004 19:21

Tak napište kontakt na tu vaší firmu a určitě se někdo ozve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 13:55

Taky tam nemají tak okleštěný trh s byty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  09. 04. 2004 09:10

A především tam snad nemají tak zasraný daně jako u nás. Pokud to náhodou nevíte, tak v případě, že prodáváte nemovitost (stěhuju se na druhej konec republiky, tak současnej byt prodám a v novým místě novej koupím) a máte ji míň než pět let, nebo míň než dva roky trvalý bydliště v ní, platíte státu 30 % daně z ceny, kterou za tu nemovitost dostanete. Takže se pak klidně divte, že se češi nechtějís těhovat za zaměstnáním. Častěj jak jednou za dva roky to nejde. To nevyděláte ani na ty daně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasgn  |  08. 04. 2004 17:09

stehovani za praci je kravina. tenhle nesmysl jde mozna jeste uskutecnit pro samotare nebo par, ktery nema praci. ale kdyz je jeden bez prace a druhy praci ma, tak i ten druhy ma s praci seknout a jit ji hledat kamsi na druhou stranu republiky? o bydleni ani nemluve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  08. 04. 2004 22:06

Bude mi 28, dělám v IT od skončení SPŠ (tedy skoro deset let), nyní pracuji 4 roky u soukromé společnosti, kde kromě HW /SW podpory mám na starosti i prodej a v tom nepatrném zbytku času i marketing. Placený jsem z provizí, takže můj plat skáče podle toho, jaký byl obrat v minulém měsíci. Jeden měsíc jdu domů s 10 000 brutto, druhý měsíc to vyleze na 30 000 brutto (když prodám nějaké servery) a třetí měsíc je to třeba 18 000 brutto. Nebydlím v Práglu, takže je to slušný plat. Ale taky to znamená být v práci od osmi ráno do deseti do večera... Mám sám na starosti cca 400 počítačů v 30 firmách po celé ČR a mohu říci, že to je v poslední době strašný nápor na nervy. Člověk dělá na jedné zakázce a do toho mu zvoní nepořetržitě mobil, řeší se další problémy jiných zákazníků, no prostě děs běs... Ještě, že je u toho aspoň to cestování .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  09. 04. 2004 08:35

Co na tve neustale jezdeni autem rikaji tva zada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  09. 04. 2004 15:10

Že by skákala radostí, to se říci nedá. Ale hodně věcí se dá udělat i dálkově, takže tam nemusím jet autem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5h1nj1  |  08. 04. 2004 08:04

Spravce par siti a technik PC. Na deset tisic jsem se nikdy nedostal. Vysokoskolske vzdelani. Jizni Cechy. Je to tu vcelku bezne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Semerát  |  08. 04. 2004 08:24

jo jo Jížní čechy...IT technik průměr tak okolo 8my čistého docela děs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cloud Storm  |  08. 04. 2004 08:27

Tak to jsme na tom zhruba stejne (az na to ze ja jsem ze strednich cech)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yoo  |  08. 04. 2004 11:50

Souhlasím... z Jižních čech jsem utekl asi před třemi lety. Rád se tam vracím, ale pracovat bych tam nechtěl. Jsou tam šílené ceny jídla (v Praze jsou levnější nejen rohlíky, pamatuju že už tenkrát tam chtěli 1,60 za rohlík a v Praze polovic, ale i resturace. Nájem mám zhruba stejný, a plat dvojnásobný). Pochybuju že se to nekdy zlepší... Polovina pražáku tam jezdí za zdravým vzduchem, a možná je tam tak draho i kvůli nim, protože oni si to můžou dovolit. To je jak v pohraničí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nimrod  |  08. 04. 2004 12:27

zdenek cendra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strateg@post.cz  |  08. 04. 2004 07:30

a co pocet pc na hlavu technikovu? kolik pocitacu spravujete? Ja 390 od a-z .. je to normalni nebo si jen pripadam pretuizenej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vez  |  08. 04. 2004 09:03

pocitacu ? od a do z ? , nebo spis pracovnich stanic s omezenymi pravy uzivatelu .o)))  a jednou intranetovou aplikaci  ... 390 pocitacu /1 technik je dle meho trosku nerealne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strateg@post.cz  |  08. 04. 2004 09:44

Jo od a az po z ... Na kazde bezna instalace w2000 MSOF Lotus Intranet VisualFoxpro, + dalsich 120 jednotlivych aplikaci, 80 sitovych tiskaren, wifi , bezna sitarina 2 servery (tech dalsich 20 neni muj job)..

jeste ze mam image tech pocitacu.. jinak bych si to uz davno hodil..

Hm no u nas to bohuzel realny je .. taky kvalita podpory je zalostna..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  08. 04. 2004 10:04

no hochu, tak tohle Ti nezavidim :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strateg@post.cz  |  08. 04. 2004 11:00

njn :(... no me by hlavne zajimalo jake pocty jsou v jinych firmach..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vez  |  08. 04. 2004 11:46

hodne zalezi cim se firma zabiva ( administrativa, obchod, vyvoj, ... ) a jakou platformu ti zamestnavatel umozni pouzivat ( linux, windows, .. ) a samo na stari hardwaru a potforach uzivatelich

popravde take by me zajimalo nejake prumerne cislo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JH  |  08. 04. 2004 16:09

Ono fakt neni co. Delal jsem ve firme s 530 PC. Byli jsme 2 na SW a 1 na HW. K tomu 11 Novel serveru. A uzivatelska podpora. Cvrkot jako blazen. Zadny rozvoj - jenom haseni pozaru. A to IT reditel uvazoval, ze to jeste zredukuje (bral 65000 pred 6 lety). Rad jsem od tamtud vypadnul.

JH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strateg@post.cz  |  08. 04. 2004 19:45

ty voe tak to jses borec ..klanim se velebnosti :).. mimochodem ja si taky rikam hasic :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  08. 04. 2004 21:03

pica 530 pc na jednoho cloveka
silene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vez  |  08. 04. 2004 11:13

... uprimnou soustrast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeox  |  08. 04. 2004 13:20

tak to chlapce nejsi technik ... ty jsi cvicena opice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  08. 04. 2004 07:26

Je to pěkně na h...

Musím říct že v Praze jsou ty platy asi větší. Stalo se při pohovoru na pozici programatora, když došlo na plat tak mi bylo oznameno, že přeci jenom nejsme v Praze a tak mi dají méně. Docela mě to naštvalo, ale co můžu dělat. Jo a stejně jsem tam nenastoupil.

Dave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevcik  |  08. 04. 2004 10:28

jojo, na druhou stranu me by treba ve Vrchlabi stacil skutecne mensi plat nez v Praze a troufnu si rici, ze i tak bych se ve Vrchlabi mel lepe. Bohuzel ale ve Vrchlabi nedelam a delat nebudu, i kdyz je to krasne blizko na lyze, a to taky proto, ze bych pravdepodobne velmi tezko hledal odpovidajici misto pokud bych se rozhodl pro zmenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevcik  |  08. 04. 2004 10:31

PS: jenom na doplneni - necucam si to z prstu, pres dvacet let jsem zil na malem meste velikosti jeste mensi nez Vrchlabi, akorat ze bez hor nebo jejich blizkosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svb  |  08. 04. 2004 07:16

Bylo by prosim v druhem dile mozne uverejnit i xls soubor s daty (nebo v jake je mate forme), aby si mohl clovek delat grafy sam podle vlastnich kriterii? Myslim, ze pres vsechny snahu se vam nemuze podarit prezentovat uplne vsechny grafy, ktere mohou nekoho zajimat. (Napr. prumerny plat reditelu konzervaren v Kolinskem okrese, kteri berou mene nez 80000 atd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcom  |  08. 04. 2004 08:38

Taky by me to zajimalo. Muze se k tomu nekdo z redakce vyjadrit? Pokud mate nejaky duvod, proc data z pruzkumu utajovat, tak nam ho reknete. Nebo je chcete napr. nekomu dale prodavat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 08:55

Myslim, ze to muzou tezko prodavat, kdyz stejne vysledky uz zadarmo zverejnili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 09:45

To by ses divil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milos  |  08. 04. 2004 09:01

beru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  08. 04. 2004 10:47

To bude trochu složitý právě kvůli slíbené anonymnosti. pokud by v určité kategorii byl jen jeden člověk (třeba ten ředitel kolínských plechovkáren) tak by to už bylo stopovatelný. kompletní data tedy zřejmě nezveřejníme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svb  |  08. 04. 2004 12:49

Chapu. Je to ale skoda. Sice tomu nerozumim (proc by to tim prestalo byt anonymni, vzdyt prece jeho jmeno tam neni), ale nedivim se tomu, protoze celou tu "ochranu osobnich udaju" o kterou se ted vsichni snazi vubec nechapu. Vysledek cele ochrany osobnich udaju je ten, ze na urad musi clovek osmkrat zatimco drive stacilo ctyrikrat, a kdyz chce nahodou neco zjistit, tak nemuze, protoze je to chraneny osobni udaj...

Zkuste se nad tim prosim jeste zamyslet, jestli by to precejen neslo nejak zaridit (napr sloucit kraje, kde je malo lidi nebo tak neco)...

Myslim, ze by to ocenilo opravdu docela hodne lidi (aspon podle reakci tady v diskuzi).

Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 04. 2004 06:41

Fakt dost zajimave, at hus je patek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samanas  |  08. 04. 2004 17:07

Moje slofa, sem tak napjatej jako když se divam na 24 hodin!!!!

BTW dneska je další díl, jen mě štvě, že na německým RTL davají rovnou tři díly a to už dalši serie. No neni to děsný??

BTW platy pujdou s EU nahoru, bo jinak počitačový průmysl v ČR zhebne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  08. 04. 2004 01:59

Je to fakt zajímavé už se těším na pátek až vyjde pokračování. Trošku mě překvapuje platový ohodnocení čekal jsem trošku větší průměr.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  08. 04. 2004 09:39

Proc vetsi vzdyt do IT dela dneska kazky jouda. Platy polezou IMHO  naopak dolu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milivoj Citlivý  |  08. 04. 2004 01:59

jebat, stěhuju se do Práglu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  08. 04. 2004 02:21

Fuck off Prágl. Milion betonu, přeplněné metro, milion lidí, milión otravných individuí a prostě jsem rád že žiju v jiném městě v čr než v práglu. Prostě nějak je pro mě prágl divný a asi bych tam nešel pracovat a bydlet už vůbec ne. Vydělat na vývoji se dá všude pokud máš co ukázat a pokud umíš. Prágl v tom nehraje žádnou roli. :) Nicméně že se vývojářů v té anketě najde nejvíc jsem docela očekával. Na takovýmhle serveru bych to ani jinak nečekal. A ohledně platu mi ta anketa taky neřekla nic nového :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 03:19

Fuck off - odprejskni (jdi pryc, vypadni). Vysvetli me jak si predstavujes, ze by mela Praha "odprejsknout"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vales  |  08. 04. 2004 07:08

Vim, ze tento prispevek neprispeje k diskusim o clanku, ale nemohu jinak, nez Vam vycinit. Fukc off se da prelozit milionem zpusobu a to, ze zrovna Vase 2 zpusoby Vam nedavaji zadny smysl, neni duvodem k tomy, abyste si myslel, ze uzivatel pred Vami napsal nesmysl. Jak jiste vite, i cestina ma spoustu vyrazu, ktere se daji pochopit/prelozit/porobetonovatvarnice mnoha zpusoby. Inu...! Fukc off!1!!!!  (ne, tohle nebylo na Vas, to jsem si jen tak posteskl)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 08:16

Zrovna vyraz fuck off se jinymi zpusoby prelozit neda http://slovnik.seznam.cz/ (asi jeden z nejlepsich slovniku co znam) + stovky filmu a tisice hodin serialu v AJ... Nebo me prosim poucte - jakym jinym zpusobem byste "fuck off" prelozil ? Nemusi byt milion staci tak 2-3...dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  08. 04. 2004 08:32

to, ze je vas slovnik chudy na vyrazy neni v zadnem pripade chyba ani anglictiny ani zmineneho spojeni. Ani me neprekvapuje, ze vas "stovky filmu a tisice hodin serialu v AJ" typu Beverly Hills na jine vyznamy neupozornily. Zminenou vetu bych ja osobne prelozil "S e r u na Prágl". Urcite vam dalsi reagujici nabidnou dalsi moznosti
BTW Zajimalo by me, jak sledujete filmy a serialy s webovym slovnikem, to musi byt pohled k popukani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
england  |  08. 04. 2004 08:53

(přispěvek zrušen pro vulgární výrazy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:04

Pravda, nejsem az tak v AJ zbehly, takze se nemuzu prit, pravdepodobne jste v AJ lepsi nez slovnik Winged, proc ne. Serialy sleduji BEZ slovniku, zminuji to hlavne proto, ze ve stovkach filmu a serialu vyznam "fuck off" byl vzdy ve smyslu "vypadni, odprejskni", slusnejsi forma je pak "buz-off" (coz se i v CJ npouziva jako "vybzuc"). Toto by nejlepe asi zodpovedel Franta Fuka.

 

Serial typu Beverly Hills je na muj vkus moc stary, ale rad se divam na nove serialy, jako napr. 24 hours (3 rady), Sopranos (4 rady), The White house (2 rady), Alias (3 rady), Dark angel (2 rady a bohuzel treti nebude), Buffy the Vamprie slayer (4 rady), CSI (3 rady)...na vic si momentalne nevzpomenu, cca 1000 DVDcek...

 

"Seru na xxx" bych ja vyjadril spise "I don't give a shit about xxx" popripade "I don't give a damn about xxx"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:16

Tak to vypada ze nekteri na tomto foru umeji abglicky lepe nez rodili mluvci:

http://www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn?stage=1&word=fuck+off

http://www.hyperdictionary.com/dictionary/fuck+off

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IT Praha  |  08. 04. 2004 09:16

Kdybych měl sledovat všechny ty seriály jako ty, tak bych se na těch 40K nikdy nedostal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:20

Hm ja mam tak 200K cistyho a spoustu casu, protoze na me delaj ty za tech 40K a ja se na ne akorat smeju a povzbuzuju je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IT Praha  |  08. 04. 2004 09:29

aha, tak to jste vy šéfe, omlouvám se. Už jdu pracovat. Sem na živě do diskuse jsem zabloudil omylem. Nechcete nějaké švestičky ze zahrádky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:32

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx  |  08. 04. 2004 11:32

uz vidim jak nejakej negr v bronxu rika I don't give a shit about xxx...

btw tohle spojeni jsem slysel jen a pouze ve vyznamu "je mi to jedno"

a fuck off praha, lepe receno fuck off with praha je normalni fraze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 12:08

Fraze "fuck off with" je podobna nasemu "Jdi (s tim) do...", trvam si na tom, ze "Fuck off Pragl" je nesmysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t.  |  08. 04. 2004 12:15

"s e r u na prágl" je ovsem "fuck pragl", niklov "fuck off pragl" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 07:09

Jak jsi prosimte prisel najednou na Prahu? Celou dobu se tu mluvi o Praglu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 08:16

A Pragl je...co a kde ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 08:32

Taky nevim, ale asi to tam nebude nic moc, podle toho, co psal kkk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:24

Tak jsem to nasel, Pragl je nejaka zapadla dira na Morave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 09:44

Máš pravdu, dnes se kousek od té díry budou pražáci učit hrát hokej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 09:50

Nerozumim, nesleduju hokej - to se hraje mistrovstvi ? Co s tim maji spolecneho Prazaci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaCk  |  08. 04. 2004 11:28

Pražáci ne, vole. Jenom Slávisti. A od vás se toho stejně moc nenaučej. Jo, teď mě napadlo, o čem je vlastně ta diskuse ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 13:05

Příspěvek smazán,

redakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaCk  |  08. 04. 2004 13:43

Jé, to jste mu neměli mazat. Mě teď žere zvědavost, co tam bylo. Rudidlo, zkus to napsat ještě jednou a slušně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 04. 2004 13:51

To nebylo smazáno, to jsem tam napsal já. Když se zamyslíš, proč jsem to tam tak napsal, pak pochopíš, co jsem chtěl odpovědět na tvou otázku, o čem tato diskuse je (tedy pouze tento thread).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaCk  |  08. 04. 2004 13:57

Jo, už mi to došlo. Měl jsem po obědě trochu mlhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 04. 2004 10:15

Tak to musi byt fakt najaky vidlakov, neni to ani na Mapy.cz ani na mapy.atlas.cz - zadny objekt nenalezen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pARANOIk  |  08. 04. 2004 10:31

Nene, to je proto, ze Morava jeste neni uplne zmapovana...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  08. 04. 2004 16:44

Prágl není nic reálného, pouze brněnská představa virtuální "zlé Prahy".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freekey  |  08. 04. 2004 22:33

A já myslel, že brněnská představa virtuální "zlé Prahy" je Cajzlov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiwac  |  08. 04. 2004 09:08

ok souhlasim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  08. 04. 2004 10:06

my tady nikoho nechcem!!!! vypadni a zustan v ty svy vesnici i vsichni ostatní!!!!
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor