Kerio Technologies: Zájem o Linux je větší spíše v Evropě než v USA

Diskuze čtenářů k článku

Bronislav Klucka  |  01. 07. 2006 16:30

Nevim, co vsechno se tam zmenilo, ale jako byvaly zamestnanec Keria musim potvrdit vysokou zamestnaneckou kulturu a velmi dobry pristup k zamestnancum. Programatori tam rozhodne nejsou nejake sekretarky, ktere umi programovaci jazyk, a meli by drzet hubu. K zamestnancum se pristupuje velmi liberalne a i zamestnanecke vyhody jsou nemale.

Vsechno ma ale i sve stinne stranky. Tou nejvetsi v tomto americkem pristupu je i zatahovani "coachingu" takovy ty keci typu "vy to zvladnete, protoze jste nejlepsi", "ty na to mas"... Nevim jakemu programatorovi tyhle keci mohou pomoct v praci. Spise to ma negativni dopad na charakter tech lidi a zadnej na praci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dramon  |  29. 06. 2006 16:14

Tak nějak učůrávám z jejich marketingových názvů. Když z GrayListu udělali Spam Repellent, tak jsem opravdu zvědav jako pojmenují systémy Razor a DCC až příjde vhodný čas.
BTW>Netušíte někdo, zda zmíněné technologie používají, když v jejich MailServeru mají SpamAssassin, který s nimi normálně docela kamarádí ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  29. 06. 2006 17:06

Podle popisu je Spam Repelent neco uplne jineho nez greylisting.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorgoroth  |  29. 06. 2006 20:38

Mistře, jen pro Tvou onformaci... Spam repelent bude nejspis tar pitting... to jen tak na okraj mily odborníče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czeXit  |  30. 06. 2006 12:31

spam repellent zpusobi zpozdeni prvotni odpovedi serveru o nadefinovany interval (doporuceno max. 0,5 minuty, typicky 10-20 sekund). smtp server podle rfc pocka, robot _obvykle_ nikoliv. Dalsi komunikace uz pak probiha bez zpozdeni.

zaroven v pripade ze klient nepocka a zacne serveru vahani cpat data, server spojeni okamzite ukonci.
je mozne nadefinovat pro ktere IP adresy se nema zpozdeni pouzivat (typicky lokalni sit, servery ze kterych vam chodi hodne posty)

nejde o grey listing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  29. 06. 2006 09:29

Naše firma používá KWF a KMS již třetím rokem, docela spokojenost. Vždy jsme na počítači s KWF+KMS používali jeden externí antivirus koupený současně s KWF a KMS, takže integrovaný McAfee jsme měli vypnutý (oba současně nešly). Nedávno jsme opět o rok prodlužovali předplatné, bylo o několik tisíc dražší než loni.
Vyšlo v červnu na netu několik článků o tom, že nyní KWF a KMS budou umožňovat dvojí kontrolu, integrovaným McAfee a externím antivirem, mají to i na stránkách produktu. Ale nikde už není přímo uvedeno, že za použití McAfee je třeba zvlášť připlatit. Viděl bych to na klamavou reklamu. Co na to ČOI a SOS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  29. 06. 2006 15:10

Ad lekce cestiny ve vasem podpisu:
bysme zni a vypada dost desne. Vazne jste si jist, ze je to spisovne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  29. 06. 2006 16:25

Spisovně to možná není, ale není to chyba. O spisovnost tu přece nejde. Chybou je "~by jsme".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
black  |  28. 06. 2006 22:20

Lepší by bylo Clam AV integrované + druhý externí AV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  28. 06. 2006 12:46

No zajem o linux verzi neni, ono je to jednoduche.
Postfix, Courier , spamassasin, ClamAV.
Iptables, Squid, Sagator, Snort ....

Vse je zdarma o 300% lepsi, a muzu si to prekompilovat i na jinych arch, treba Sparc atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aR  |  28. 06. 2006 13:31

přesně tak, ikdyž já osobně na kompilení už moc času nemám.. spoléhám se na stable balíčky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  28. 06. 2006 11:58

Tak "americkou pracovni etiku" implementovali.
A jak to vypada s americkymi platy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  28. 06. 2006 11:53

Ať žijí product manageri :), kteří jsou "velice dobře" informováni o svém produktu :).
Takové kecy, to jsem se toho dozvěděl. Ta mlží skoro stejně, jako já na vysoké škole.
Pěkný PR článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  28. 06. 2006 10:06

No je to doslovný překlad "virus signature", ale jsem sám, komu to zní divně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  28. 06. 2006 09:41

Bylo by asi velice zajimave udelat rozhovor s prumernym zamestnancem one firmy - jak se mu libi tzv. "americka pracovni etika". A v te souvislosti by jiste bylo zajimave se zeptat na to, jak dlouho u takove firmy evropsky zamestnanec prumerne vydrzi. Tipuji, ze to "americanstvi" v openspacech na spoustu lidi pusobi spise depresivne.
Jinak produkty Keria opravdu nejsou spatne. Ale vubec se nedivim, ze nepocituji nejaky velky zajem o Linuxova reseni. Na teto platforme jsou ony produkty totiz spise nosenim drivi do lesa a uzivatel nema prilis duvodu od Keria neco kupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  28. 06. 2006 10:09

já pracuju v americké firmě, a openspace mi vyhovuje, stejně tak i mým kolegům. Předtím jsem dělal v německé firmě, kde se taky přešlo na openspace a nikdo si nestěžoval. To americké řešení mi přijde docela dobré. Neříkám, že všechno z USA je skvělé, ale co se vedení firmz týče, tak se od nich můžem učit. Sice jde amíkům hlavně o prachy, ale kdo by se divil, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  28. 06. 2006 11:14

Tak to jste vcelku vyjimecni lide. Nebo uz to do vas tak nalili, ze vam to ani neprijde.
Samozrejme nejde jen o OpenSpace. To je jen jeden z vnejsich projevu.
Pracuji v evropske firme a mam to stesti, ze se muzu citit jako clovek a nikoliv jako vec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  28. 06. 2006 12:00

Proč jako věc? Docela by mě to zajímalo. Vím, že není firma jako firma, ale opravdu si nepřipadám jako věc. Naopak mi přijde, že američani chtějí mít všechno nové a Hi-Tech a dbají na zákony, takže si stěžovat opravdu nemůžu. Mám sice práce až nad hlavu a spoustu přesčasů, ale zase jsem za to víc než dobře zaplacený. V které americké firmě jste se cítil jako věc? Jestli to teda není tajné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lore, lore  |  28. 06. 2006 20:07

jen tak na okraj.........americký pojem "Human Resources" - lidské zdroje..
to zní jako nějaké nerostné bohatství, které se vytěží, spotřebuje a vyhořelý odpad někde uskladní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  29. 06. 2006 08:36

no pro mě je HR personální oddělení, rozhodně bych to významově nepřekládal doslovně. Ale v názvu nevidím žádný problém, nemluvě o tom, že na HR dělají v drtivé většině češi, takže se k vám chovají "po česku"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lore, lore  |  29. 06. 2006 20:00

já jsem to myslel obecně, ne na firmu, ve které pracujete...

prostě mi je ten pojem protivný. pokud vím, český přepis "Oddělení lidských zdrojů" se běžně používá - asi to zní "moderněji" než Personální oddělení. Mám s tím problém považovat se za "lidský zroj"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  29. 06. 2006 09:59

No, trochu bych to doplnil...
Z reklam a reklamních bilboardů (hezké slovo, že?) se dočteme či uslyšíme zajímavá spojení: "...váš DEVELOPER v oblasti reklamy..." "...Vodafon ...NOW"
dále si třeba musíme zvykat na výše zmíněmý "HUMAN RESOURCE" apod...
Myslím, že někteří (mnozí) lidé dobrovolně blbnou, když zapomínají, že jsou ČEŠI - a kromě přiblblého používání amerikanismů vidí ve všem americkém něco, co kdysi naši soudruzi viděli ve všem sovětském.  A řadu rozumných lidí to oprávněně štve (napsal bych výstižnější výraz, kdyby to tady nebylo nevhodné).
Uráží mě to stejně, jako když mi v ČECHÁCH nalejou pivo do 0,4 místo do klasického půllitru. Kde jsou naše zvyky, tradice, naše hrdost???
Setkávám se především s tím, že amerikanismy se nezřídka ohánějí progresívní "takémanageři" (vida, další výraz!), o jejichž ambicích není pochyb, avšak horší je to již s jejich uměním vést DOBŘE a KVALIFIKOVANĚ lidi, firmu, provoz. Myslím, že kdyby už kdysi v Sovětském Svazu vymysleli, že v prosklených kancelářích budou sedět hromadně lidi po desítkách, měli jsme to tu také už dávno a nemuseli bychom si na to nyní zvykat
PS: Možná, že soudruzi to tenkrát ve Svazu měli... ale třeba jsme jim tenkrát při vší horlivosti nelezli kamsi tak dobrovolně a ochotně, jako dnes našemu novému vzoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  29. 06. 2006 11:46

Dekuji, sam bych to lepe nevyjadril. Klidne jste tam mohl napsat ten adekvatnejsi vulgarni vyraz , Jenom on adekvatne vystihuje situaci. Ano - dochazi zde k cemusi podobnemu jako za bolsevika. Tehdy byl SSSR (Sovetsky Svaz ~ Rusko) nas vzor, ted jsme si nasli jinou modlu, ktere chceme delat pucfleky. My Cesi jsme nenapravitelni a asi si vsechny ty openspacove dobytcaky zaslouzime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  30. 06. 2006 22:11

Srovnavat statem ordinovany uctivani statu selhavajiciho po vsech strankach s prirozenou snahou priucit se od lepsich, muze jenom BLB. A to je presne tvuj pripad. O pracovni produktivite, jaka je bezna v USA, si zatim muzeme nechat zdat (a nejen o jejich). Jestli se o tomhle chces prit, tak good-luck.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  30. 06. 2006 22:23

Kuk mele nesmysly, protoze krome antiamerikanismu, nekolika naucenejch frazi a primeru (ktery neumi pouzivat) ma v hlave uz jenom rezanku.
Ale snad z toho vyroste.

Openspace je gut. Meli jsme to tak ve firme; jedne velka mistnost s oknama pres celou dylku dvou protilehlejch sten, a bylo nas tam ruzne (a co do vyuziti prostoru velice velkoryse) "pohazenejch" osm az (pozdeji) deset. Bohuzel jsme se stehovali, a ted jsme rozstrkany ve trech kanclech. Komunikace v kolektivu/teamu je s open-space uplne na jinym levelu.
Vzpominam na ten velkej obejvak se slzou v oku. (A to jsem si taky kdysi rikal, ze to je asi na-prd.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  28. 06. 2006 10:40

Na openspace si casem zvyknete. Openspace se vam nemusi libit, ale pokud vam zamestnavatl dobre zaplati, jste treba ochotni k drobnym ustupkum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  28. 06. 2006 11:20

Obavam se, ze si nezvyknu. Clovek pro prachy leccos udela, to jiste. Otazka je, kolik za to pak zaplati napr. na opotrebovane psychice atd. Takze pokud je moznost volby, cemukoliv, co zavani USA a jejich zvyky se vyhybam velkym obloukem. Je to jiste subjektivni, ale vim z praxe, ze ani zdaleka nejsem jediny, pro koho jsou jejich zvyky nocni murou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skye  |  28. 06. 2006 15:50

Jde vám o openspace nebo tu chcete exhibovat svým antiamerikanismem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  29. 06. 2006 11:49

Jde vam o openspace nebo tu chcete exhibovat svym ritolezectvim podle vzoru "Sovetsky Svaz nas vzor" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  30. 06. 2006 22:06

pekne ses predvedl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frantisek Hucek  |  28. 06. 2006 09:33

Z nazvu bych si myslel, ze se bude jednat o rozhovor zamereny na Linux, v clanku je zminen ale jen okrajove. Nebylo by lepsi nazev zmenit nevim na: "Kerio doporucuje uziti nekolika antiviru najednou" ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.Linux, M.C.Linux  |  28. 06. 2006 10:06

Taky jsem se nachytal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veterán  |  28. 06. 2006 09:12

Paní marketingová ředitelko, zeptejte se prosím svých programátorů, kde je mejvětší ohrožení podnikových sítí. Jistě vám rádi vysvětlí, že od vlastních zaměstnanců. A odstraněním antiviru na pracovních stanicích toto nebezpečí ještě zvětšíte. Tak jenom doufám, že žádný správce sítě se vaším doporučením řídit nebude, a že podobné rozhovory příště bude poskytovat někdo, kdo se vyzná v sítích a ne merketingový pracovníci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor