Ke stažení: stahujte nový Firefox

Diskuze čtenářů k článku

khagaroth  |  05. 12. 2005 18:39

Pokud jste si stáhnuli zde nabízenou verzi MPC a chcete jí používat na přehrávání DVD, stáhněte si opravenou verzi (ze 4.12.) z domovské stránky MPC. Ve zde nabízené verzi sem udělal chybu v překladu a tak nefunguje výběr zvukových stop a titulků u DVD.
Zde nabízená verze je navíc pouze pro Windows 2k/XP, na domácí stránce je i verze pro Win9x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 12. 2005 16:58

ImgBurn je to samy co DVD Decrypter? Co je to za nesmysl? Vzdyt ImgBurn dela pravej opak nez DVD Decrypter. A navic neumi nacitat z DVD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peep  |  04. 12. 2005 21:38

The site seems to be holding together for now but is still quite slow. Anyone who has a blank line in the drop down list you probably need to delete the files from the searchplugins folder - in 1.0.x this is in the installation directory, in 1.5 it is in your profile (%appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles\abcd1234.default\searchplugins) where %appdata% is eg C:\Documents and Settings\username\Application Data (replace abcd1234 and username with approp. values)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowgaR  |  04. 12. 2005 19:56

2 vysokokvalitne softy spomenute, aspon nieco:

ImgBurn je proste perla, rovnaka ako bol bezkonkurencny DVD Decrypter, a prichadza akurat v dobe, kedy sa uz NERO svojou 7mickou konecne do hrobu odovzdalo...

a MP3TAG je proste king, tu nieje o com debatovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dade  |  04. 12. 2005 18:53

Mam prave cerstve nainstalovany novy firefox 1.5 a nejde mi "page down", "home", "end", apod. Pri otevreni stejne (jakekoliv) stranky v IE to funguje. Poradi nekdo? Dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  04. 12. 2005 19:56

Zkus si nainstalovat Operu zda ti to půjde tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cognito  |  04. 12. 2005 19:57

Proč sem tu otázku dáváš česky, ty to neumíš přeložit, nebo si myslíš, že tomu všichni češi rozumí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  04. 12. 2005 20:35

I ty vtipálku, ještě jsi ani nevyšel ze skoly a už seš takhle vtipný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dade  |  04. 12. 2005 20:44

Takze nikdo nevi? Ve verzi 1.0 mi to slo normalne, a dnes po te instalaci 1.5 to nejde :( Ja nechci porad rolovat mysi, cim to muze byt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spionator  |  04. 12. 2005 18:48

Neví někdo, proč mně v produktech Mozilly (FF, ThB) nefunguje scroller (ta oblast, co nahrazuje kolečko myši) na touchpadu ?? Funguje to ve FF někomu ? Mám Asus řady 6000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  04. 12. 2005 19:32

To je temer jiste problem toho touchpadu. Na jinem foru bylo tohle reseni, ktere by mohlo pomoci:
Do you have a Synaptics touchpad? If so install the latest drivers, then in the synaptics directory(usually c:\prog files.... etc) edit syntpenh.ini and add the following line

[Mozilla]
FC = "MozillaWindowClass"
SF = 0x10000000
SF |= 0x00004000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  04. 12. 2005 19:47

Proč sem tu radu dáváš anglicky, ty to neumíš přeložit, nebo si myslíš, že tomu všichni češi rozumí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  04. 12. 2005 19:54

Raději to vložím za předchozího packala česky:

Máte Synaptics touchpad? Pokud ano, tak si instalujte nejnovější ovladače a poté ve složce (obvykle c:\prog files.... atd) upravte soubor syntpenh.ini přidáním následujících řádek

[Mozilla]
FC = "MozillaWindowClass"
SF = 0x10000000
SF |= 0x00004000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  04. 12. 2005 20:15

Hele pane, ja neumim anglicky. Jste strasne hodny, ze jste mi to prelozil (na rozdil od toho darebaka, co to sem postnul anglicky). Ale na strance Synaptics je vsechno anglicky a ja nevim, kde a jak tam mam ty ovladace stahnout. Nemuzete mi to taky prelozit?

))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  04. 12. 2005 20:10

Protoze jsem udelal copy-paste. Jsem liny takove veci prekladat. V tomto pripade se jednalo o jednu vetu a prelozit jsem to mohl, ale proste to nedelam vubec. Kdybych takoveto veci prekladal, tak bych jich ve volnem case, ktery venuji cteni diskuzi, poslal mozna polovinu mozna mene. Je otazka, jestli nemam na cesky forech radeji radit vubec, nez posilat anglicky text. Ja myslim, ze radeji ten anglicky text.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  04. 12. 2005 20:43

Flasi, když se teda zabýváš čtením diskuzí, tak ti jistě neušel tento dotaz o chybě Firefoxu v Poradně:

Firefox 1.5 a zvlastni sedy pruh pod stavovym radkem

Dobry den, stahl jsem si a nainstaloval novou verzi prohlizece Firefox 1.5 CZ. Firefox si v pohode prevzal nastaveni z minule verze, ale vzdy se v nem zobrazuje dole v okne pod stavovym radkem takovy sedy pruh - asi 3cm siroky - pres cele okno. Ani odinstalovani a znovu naistalovani prohlizece nepomohlo. Nevite nekdo cim je ten pruh zpusoben a jak se ho zbavit? Predem diky za pripadne rady.
Link na screen je tady http://www.a-contact.cz/valentpe/firefox.jpg

Zkus uživateli kvalifikovaně poradit. Sám jsem zvědav čím to je způsobeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  04. 12. 2005 21:08

To mi pochopitelne uslo, protoze poradnu nectu. Kazdopadne jsem dotaz dohledal a obsirne odpovedel i kdyz nemam tuseni cim konkretne je to zpusobeno. A i kdyz uz tam jedna opoved byla a mezitim se tam objevila i druha.
Ted byste mohl vy odpovedet na muj dotaz v diskuzi http://www.zive.cz/h/Bleskovky/F.asp?ARI=126982&CAI=2097&HID=19 v cem konkretne hluboce poklesla kvalita nove verze firefoxu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arasid  |  04. 12. 2005 20:39

Mám stejný problém. Pokud se navíc pokouším víc používat prostřední tl. tak mi vyskočí hláška že TouchPad má problémy aukončíse program. Ty tři řádka tam mám napsaný. Má Acer 3032WLMi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peep  |  04. 12. 2005 18:05

FF 1.5 je bezesporu lepsi, pokud nenajdete svoji oblibenou kompatibilni extenzi, zkuste nastroj z http://users.blueprintit.co.uk/~dave/web/firefox/buildid/nightly.html - melo by se vam podari u vetsiny extenzi docasne zapnout kompatibilitu, pokud neni extenze "blbe" napsana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  04. 12. 2005 18:48

S tim bych doporucoval moc neexperimentovat. Nainstalovat rozsireni, ktere nebylo urceno pro moji aktualni verzi muze znamenat pekne rozbity profil. Rozsireni nemusi byt "blbe" napsane, aby nefungovalo pri prechodu na novou verzi kdy se menilo API. A vetsina lidi pochopitelne tezko posoudi, jestli to rozsireni opravdu neni napsane blbe.
Na druhou stranu, to nejhorsi co se vam muze stat, je privedeni profilu do nepouzitelneho stavu. Potom si muzete zalozit profil novy, rucne tam prekopirovat jeden soubor s bookmarky a zacit znovu.
Pokud vase oblibene rozsireni neni kompatibilni s verzi 1.5, tak doporucuji jeste chvili pockat u verze 1.0, jestli se toho autor, nebo nekdo jiny, neujme. Nebo pouzivat 1.5 a dane rozsireni ozelet, nebo zkusit najit jine, ktere dela totez (nektere funkce nabizi vice rozsireni).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfin  |  04. 12. 2005 11:56

Nevím, zda se tohle dá považovat za prohlížeč. Přijde mi to spíš jako nedodělaná náhražka, už jsem to smazal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M4rv1n, M4rv1n  |  04. 12. 2005 12:21

Jj, Opera rulez. Uz aby byla na svete verze 9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  04. 12. 2005 20:05

9 je málo, alespoň 13!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warezCD, warezCD  |  04. 12. 2005 12:22

docela se mi zamlouvá, jak lidé používají slovo "náhražka" ...většinou tím maskují nedostatek argumentů, proč se jim ten browser nelíbí..každý má svaté právo na svůj názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  04. 12. 2005 13:15

Spíš si dělají jenom legraci, jako onehdá komunita Bobáňů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sojkovec  |  04. 12. 2005 12:24

jojo, vsecky ty fajrfoksi a operi sou sracky nejlepsi je winous to vi kazdej tam je dobrej net DDD rulezzz omg wtf wtz kuwa :LOL: )))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  04. 12. 2005 12:28

To je dobře!
Používej jiné náhražky, právo volby ti nikdo upřít nesmí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sojkovec  |  04. 12. 2005 12:30

Jo, je to velmi jednoduchy prohlizec. Mozna i nedodelany. Je na uzivateli, aby si ho dodelal dle svych potreb. Kdyz je uzivatel hloupy a ani tak jednoduchou vec nesvede, dobre mu tak a necht to nepouziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
botepidemic  |  04. 12. 2005 12:51

>>Kdyz je uzivatel hloupy a ani tak jednoduchou vec nesvede, dobre mu tak a necht to nepouziva.<<

hochu ty ses uplne mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  04. 12. 2005 09:49

koukám, že pod článkem "ke stažení" jsou vždy naprosto stejné typy výřiků do tmy. skoro bych se vsadil, že i příští týden živě zapomene na jeden z milionu programů co bude mít novou verzi a uveření nějaký program se zpožděním 3 dny. tuto jeho "neprofesionalitu" mu zde vyčte horda borců s klávesnicí značky "genius".

skoro by stálo za pokud do podtitulku napsat: "není tu všechno a nevyšlo před 10 minutami" doporučil bych to tučně písmem alespoň 36 a červeně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  04. 12. 2005 10:04

Co to meleš? Pokud chtějí dělat přehled nových verzí freeware, tak by to měli dělat pořádně. Jinak druhý způsob je nedělat to vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  04. 12. 2005 11:00

tak si zaloz vlastni infpormacni server a tam si pis o programech s presnosti treba na jednu setinu vteriny hnupe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  04. 12. 2005 11:08

Kdo tady píše o čase, bystrý jinochu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Byte  |  04. 12. 2005 09:46

VLC is a free cross-platform media player. V překladu, VLC neni jenom pro win. A ještě navíc to neni freeware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  04. 12. 2005 11:06

ale copak to je? VLC jen pro Windows? a freeware licence?pane redaktore, vy ste mne nepotesil, ani jaaaa vas nepotesim. Sednete si, pisu vam petku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo.marecek, ivo.marecek  |  04. 12. 2005 12:53

Zpytuji sve svedomi. Vse je jiz opraveno, diky za upozorneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimir  |  04. 12. 2005 14:46

a proc nenapsat "licence: GNU GPL " ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vincent  |  04. 12. 2005 08:25

no, full verze je k dispozici sice uz tak tyden +/- ale dobre ... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  04. 12. 2005 08:44

Ale ne v češtině

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  04. 12. 2005 08:50

Jsou SW, o kterých nepsali vůbec - např. PhotoFiltre v 6.2.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondy  |  04. 12. 2005 12:22

Laskavě sledujte tento server. Bylo to napsano uz v bleskovce 2. prosince. Zahrnuli to akorat do nedelniho clanku.

http://zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=126982

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  04. 12. 2005 13:17

S 1.5 doporucuju chvili pockat. Stahnul jsem si anglickou verzi a minimalne jednou denne mi spadne. S 1.0.7 jsem problem nemel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivo.marecek, ivo.marecek  |  04. 12. 2005 13:20

Ani u anglicke, ani u ceske verze jsem se nesetkal s problemy. Spadla mi pouze asi jednou. Spise bych videl problem v prozatimni nekompatibilite mnoha oblibenych extensions.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  04. 12. 2005 14:08

Mám přesně opačnou zkušenost - 1.5 CZ je u mě stabilnější, než byla 1.0.7. CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor X  |  05. 12. 2005 15:12

Totéž, nejčastěji při stahování (KT600, Sempron), na druhé mašině (nForce4, Athlon64) zatím OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor