Ke stažení: nový Adobe Reader na světě

Diskuze čtenářů k článku

ElectriX  |  09. 01. 2006 20:46

Všechny recenze na nové programy najdete ( nebo už spíš nenajdete ) na supr stránce http://error.unas.cz/ - kdo neviděl neuvěří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  16. 10. 2005 14:04

V čem je tahle verze Picasy lepší než minulá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warezCD, warezCD  |  16. 10. 2005 12:52

Autor je nejspíše podplacen Microsoftem..
jak můžete tvrdit, že Office (M$ Word) jedničkou? Je to pekelný šmejd, který zde máme jen díky nekalé hře M$ a lobbingu u státních orgánů, kde sedí samí idioti! Politici jsou IDIOTI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 13:37

Ty IDIOTY bych si dovolil změnit za PODPLACENÁ HOVADA. Jinak 100%-ní souhlas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 13:56

MS Office je jednotkou ci uz po stranke vyladenosti/mnozstve funkcii alebo v pocte pouzivatelov, kazdy racionalne zmyslajuci clovek, aj uzivatelia OOo uznaju ze MSOff stale nema konkurenciu, ktora by nan mala, OOo ako alternativa ujde, ale urcite je horsie, tak ako ja uznam ze WinRAR je lepsi ako 7-Zip aj ked pouzivam 7-Zip a staci mi je mi jasne, ze nemusi stacit vsetkym (ale pre vacsinu by podla mna stacil, co nic nemeni na tom ze je horsi ako plateny WinRAR ktory ak uz nic ine mal viac rokov na vyvoj tam kde je).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 14:27

Proč by OOo měl být horší než MSO ? MS Oppice neumějí například OpenDocument (.odt), který na rozdíl od .doc je v normě ISO, a státy na něj pomalu, ale jistě přecházejí, tudíž je možné, že za několik let budou MSO při komunikaci se státní správou nepoužitelné. Proč MSO neumí alespoň .pdf ?
A pokud MSO umí něco navíc (asi ano, každý soft má cosi svého), kolik běžných uživatelů je použije, kolik z nich vůbec ví, že tam jsou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doktor  |  16. 10. 2005 22:51

chlapce, chlapce,
jak tu ctu tvoje prispevky - nejvyssi cas abys vyhledal lekare !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juvi  |  16. 10. 2005 18:55

MSOff je pěkný krám a je jím už přes 10 let. Stejné problémy, stejné a neřešené chyby, stejný vopruz. OOo má sice svoje mouchy a neumí toho tolik, co MSOff, ale je bezproblémový, na Linuxu má i stabilní formátování, což se o MSOff říci vůbec nedá. Nehledě na to, že MSOff 'przní' uživatele - uživatelé řadu věcí obcházejí způsobem, z něhož mi vstávají vlasy hrůzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warezCD, warezCD  |  16. 10. 2005 19:41

chlapi, ani nevíte jakou jste mi udělali radost...aspoň někdo má stejný názor na M$ Opici jako já.
Dle mě je jediný použitelný OS od M$ Win2K a NT4.0 ..samozřejmě LINUX rulzzz!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 10:51

Všechny zde představení programy pro Widle jsou v Suse Linuxu už po instalaci, a mnohem lepší. Třeba ten Widle free vypalovák se vzhledově jeví jako pěknej hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  16. 10. 2005 12:52

Vzhledove hnus? Tak to vyzkousim, protoze tvuj vkus - jak ze tvych desktopovych screenshotu vsichni vime - je otresny, takze kdyz rikas, ze je to hnus, mozna to nebude spatne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 13:14

Stačí, když se podíváte na článek, je tam screenshot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 13:31

Navíc, jak na to koukám, neumí ani výběr myší (táhni a pusť). Co myslíte, bude umět audio-cd převodem z .ogg, .mp3, flac ? Nebo video-dvd ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darei, Darei  |  16. 10. 2005 16:17

O SuSe mi ani nevrav. Nehovorim, ze som Linux-ovy guru, ale aby jeden system nevedel ist cez DVI, ale iba cez VGA (D-SUB), tak to je na zaplakanie (SuSe 10.0).
Dalsia vec, je nieco nainstalovat. Pre bezneho usera (ako som ja) to je priam nemozna uloha. Ale mozno je lepsi ako WindowsXP, len ja som na to isiel zle.
V kazdom pripade, momentalne neprejdem na Linux, lebo v tom nevidim perspektivu (pre mna). Ak sa niekto bude ohanat deravostou systemu, nech da pokoj, Windows som si vyspikoval a nemam problemy odkedy su na disku.
 
V linuxe je naozaj vsetko, velky bordel a vela veci nejde tak ako by malo. Vlastna skusenost.
Ani tlaciaren nefici a to ju korektne naslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 17:08

S technickými věcmi Vám bohužel neporadím, skuste diskuze na www.abclinuxu.cz. Vím, že to štve, ale pokud máte mašinu z dílů Win only, budou problémy. To máte to samé, jako kdyby jste chtěl nainstalovat Win na počítač s procesorem PPC nebo SPARC (Linux klidně). Bohužel je třeba již při koupi PC zohlednit, jaký OS budete chtít používat.
Pokud potřebujete poradit s instalací programů, napište.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  16. 10. 2005 20:53

"Dalsia vec, je nieco nainstalovat. Pre bezneho usera (ako som ja) to je priam nemozna uloha."

Nezartuj. Ja Windows priznam vselico, ale instalacia programov je v mnohych linuxovyxh distribuciach jednoduchsia. Napr. ked v SuSE pouzijes klik, staci si stiahnut balicek napr. OpenOffice a raz nanho kliknut a je nainstalovany. A ked ho chces odistalovat, len zmazes ten jeden subor a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh, JeCh  |  16. 10. 2005 08:35

Živě dneska opravdu perlí. Že by MS přesedlal na opensource? Paint. NET je totiž opensource. Vzhledem k tomu, že je to psaný v C#, tak by to pomocí MONO mělo běžet na všech systémech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ilfirin, Ilfirin  |  16. 10. 2005 08:49

HA!!!! Koukal jsem a nevěřil. Fakt tam mají zdroje!!!! Microsoft a opensource. Hmm, ale opensource v prostředí vytvořené Microsoftem (C# a .net). Takže o kompilaci na jiných systémech si člověk může nechat jen zdát. I když, co je to to MONO?
PS.: ale první krůčky tu jsou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  16. 10. 2005 12:45

Mono je opensource implementace .NET frameworku, ktera bezi pod vicero OS. Viz http://www.mono-project.com/Main_Page

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mgw  |  16. 10. 2005 15:46

no ono to asi bude tym ze to neni priamo od MS, ale od typka co to robil na washingtonskej univerzite a MS to len podporil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 08:20

ked uz autor uvadza v clanku 1 komercny soft mohol by si dat aspon tolko prace ze si najde oficialne ceske stranky a bude na ne odkazovat v clanku miesto anglickych, aj s ceskou cenou 1070Kc vr. DPH, ktore ma zrovna RAR/WinRAR ako jeden z mala softov dostupne v Cesku uz peknych par rokov (min. 6-7 co si pamatam), akurat neviem ci za nimi este stale stoji (z FidoNetu) znamy prekladatel ruskych vtipov Vilo Mlich
 
www.rar.cz
www.winrar.cz
 
(ked uz to autorovi robi problem zalinkovat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 11:20

Komerční soft na komerční Widle !!! (Viz výše). Blbí Widlaři, jen hezky plaťte za každou pi**vinu !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  16. 10. 2005 12:35

Doufám, že se teď cítíš mnohem líp, když jsi to blbým Widlařům nandal
Pořád nechápu, jaké tvoje příspěvky mají smysl. Propagaci Linuxu nebo dát celému světu najevo, jaký jsi borec, když jsi ušetřil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 14:14

myslim, ze tymi svojimi prispevkami robi skor Linuxu zlu reklamu, ked si o nom dalej budu ludia mysliet, ze je to stale tak nanajvys OS pre par fanatickych pubertakov ktori si jeho pouzivanim chcu nieco dokazovat a nedokazu pouzivat v diskusiach normalne argumenty, svojimi prispevkami ukazuje ze je skor b**ec ako borec... nehovoriac o tom, ze asi este nepocul o komercnych distribuciach Linuxu s tech support a detto o komercnom SW pre Linux, tak ho nechajme v tom, ze existuje len kombinacia komercny Win + komercny SW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 14:42

Ale jistě že jsem slyšel o komerčních Linuxech a placené podpoře. Že musejí vydělat, je v pořádku (platí i o Microsoftu, aby to někteří jedinci špatně nepochopili). Ale pro běžné uživatele je to prostě zbytečné. To je, jako kdyby si občasný řidič koupil vlastní autobus, aby mohl jed v pátek na chatu. Taky je to pro daný účel zbytečně velké, drahé, žravé ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  16. 10. 2005 17:10

Pokud to chceš běžným uživatelům vysvětlit, což je chvályhodné (taky vždycky žasnu, když vidím, za co je někdo schopný utratit peníze), tak to zkus trochu jinak - udělej web ve kterém popíšeš svoje zkušenosti, jaké OS programy jsou lepší než jejich placená alternativa, v čem jsou lepší, odkazy na ně atd.
Vyřváváním na diskuzních fórech bez smysluplných argumentů ze sebe jenom děláš troubu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  17. 10. 2005 09:04

A zkus napsat pro obyčejný uživatele jak nainstalovat Linux a pracovat s ním - a hlavně jak si tam třeba nainstalovat ovladač pro grafickou kartu nebo nějakej novej program. Návod pro lamy. To pak budeš fakt dobrej. Protože když to nedostaneš v distribuci a nefunguje to na 100 procent už od začátku tak už do toho normální člověk nic nedoinstaluje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  17. 10. 2005 23:02

Aha, takže je lepší to rovnou vzdát, protože "to nejde" a vyřvávat ve fórech o blbých Widlařích?
Super logika, naštěstí lidi, který v Open Source něco dokázali, se jí neřídí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  16. 10. 2005 15:27

ja se vam divim, ze na toho vzteklyho amatera vubec reagujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 08:08

ked chcete subory priamo zo zdroja (pomozte odlahcit server Zive od zbytocnej zataze):
Skype 1.4.0.78
http://download.skype.com/SkypeSetup-Beta.exe?140078.exe
 
Adobe Reader 7.0.5 (kompletny, nie update 20MB, update pod nim)
ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/7x/7.0.5/enu/AdbeRdr705_enu_full.exe
http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/reader/win/7x/7.0.5/misc/Ac705RdP_efgj.exe
 
AbiWord 2.4.1
http://www.abisource.com/downloads/abiword/2.4.1/Windows/abiword-setup-2.4.1.exe
 
FeedExplorer 1.1.4
http://www.feedexplorer.net/feedexplorerSetup.msi
 
Burn4Free 1.4.0.0 (pozor HNUSNY ADWARE prepchaty reklamami, ziadny seriozny sever nan nelinkuje, to skor na DeepBurner ktory je cisty AFAIR)
http://www.simone1.191.it/burn4free/download/burn4free_setup.exe
http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe
 
MSN Search Toolbar 2.5.1.1119
http://download.microsoft.com/download/F/3/D/F3D5C8AE-AC2A-4A92-B04C-8B44AE084D64/MsnSearchToolbarSetup_en-us.exe
 
Picasa2 2.1 Build 27.60
http://dl.google.com/picasa/picasa2-current.exe
 
Paint.NET 2.5 Beta 3
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/files/msi/PaintDotNet_2_5_Beta3.exe
 
a medzi nami autor mohol uviest uz konecne novu stable verziu Mp3tag, odporucat v dnesnej dobe free programov, ktorych je obzvlast medzi kompr. softami vela na vyber komercny soft a podporovat tym jeho ilegalne pouzivanie (viem si zivo predstavit ze min. takych 90% citatelov Zive ho ma nacierno) mi pride trochu hlupe, ja som z neho pred dlhsim casom presiel na 7-Zip, ktory ponuka lepsiu kompresiu (rozbali taktiez cokolvek), ovladanie nie je este natolko vycibrene (vec zvyku), ale je free a pripada mi z free najlepsi
 
kto si chce pozriet cisto len vyber free softu nech si pozrie trebars u mna na weblogu clanky Freeware k downloadu, posledny zo stvrtka vecera takze som nestihol zachytit zovna piatkove vydanie znamejsich programov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 11:14

S těmi odkazy na .exe jděte někam ... Co tak .rpm nebo .cmg ? Jinak na rpm.pbone.net jsou desetitisíce .rpm pro Suse.
Jinak, když se na to podíváte důsledně, programy zdarma pro Widle neexistují, neboť jsou závislé na komerčních Widlích. Je tudíž skoro jedno, zda se tu píše o tzv freeware (vlastní program 0 Kč, Widle průměr 5.000 Kč, CELKEM 5000 Kč) nebo o tzv komerčním software (např 2.000 Kč za program + 5.000 Kč za Widle, celkem 7.000 Kč). Ten první je levnější, ale není zadarmo.
Vlastně se divím programátorům freeware pro Widle, že za to nic nechtějí - tím jen nahánějí platící oslíčky Otřesse Mrchosoftu. Měli by na bohatých nebo blbých (nebo oboje) Widlařích taky něco trhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  16. 10. 2005 12:32

táhni do háje ty fanatiku militantní. tak sem přidej odkazy na rpm sám a nedžkuj na něj! sám jsi línej až hamba, ale kritika ti jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 13:05

Nesnáším jedince, kvůli jejichž blbosti stát (= my) přichází o milióny USD směr Mrchosoft - USA. Jste škůdci národa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romo  |  20. 10. 2005 17:57

A ja neznasam jedincov, ktori pod ruskou kritiky MS sa snazia aby tie miliony isli do IBM, SUN a podobne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 13:36

podla tvojej logiky by sme nemali pouzivat ani Linyux nakolko k jeho vyuzitiu si musis najprv kupit pocitac, takze ani linux nie je tak uplne zadarmo a ani ked by ti dal niekto zadarmo pocitac tak to nie je vlastne tak uplne zadarmo lebo budes musiet cvakat elektrinu a min. este krmit sam seba jedlom aby si bol pri nom schopny existovat, naozaj mierne trafena konstrukcia pouzivat ako argument proti free programom cenu operacneho systemu ktory btw. ma dnes v OEM verzii uz dost daleko k 5000Kc
 
a btw. na Windows nevidim nic zle a kedze pri praci s PC ho mam pustene v 100% casu co sa o samotnych free programoch povedat (tych 90% splna este tak SiM, FeedReader, OE, Maxthon, Notepad, Winamp, Kerio) neda ani zdaleka nepripada mi nic divne platit za nieco co pouzivam permanentne, nieco ine je este platit za nieco co pouzivam obcas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z depa  |  16. 10. 2005 18:00

Ja nevim jak to pocitate...
freeware 0 + wokňous 0 = 0!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaSlo, MaSlo  |  17. 10. 2005 16:43

Pocitaji to naprosto spravne, narozdil od TEBE. Pokud nevis, o cem mluvim, mrkni na tuhle adresu
http://www.google.com/search?hs=qCq&hl=cs&q=%22121%2F2000%22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  17. 10. 2005 08:58

jdi si stoupnout na Stromák a jako správnej kazatel vykřikovat svoje pravdy a proroctví tam a neotravuj tady. Já si za tzv. Widle a soft pro ně zaplatím rád, na Linux (prosím ostatní o nějakej zmršenej název, něco jako Widle - takže co Lihnuxs ?) to co používám prostě neexistuje nebo se to nedá prakticky používat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  16. 10. 2005 12:24

" odporucat v dnesnej dobe free programov, ... na vyber komercny soft a podporovat tym jeho ilegalne pouzivanie..."
vynikajici dedukce Holmesi, asi jsi nasel reseni problemu piratstvi - proste se prestane psat o komercnich programech, teda takovou blbost jsem uz dlouho necetl (nic ve zlym)

a btw, nenechte se strhnout k flamu clovekem Widle_patri_do_hnoje, hlavne mu nenadavejte, vuci nasim retardovanym spoluobcanum (kteri za to prirozene nemohou), to neni fer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  16. 10. 2005 13:49

A co je na tom prosim ta blbost, proste ignorovat komercne softy a propagovat len free alternativy? Myslis, ze sa ludia pouzivajuci nelegalne komercny soft nezamyslia ked budu citat 20. clanok kde sa bude pisat uz 10x o nejakom dobrom free programe ktory predstavuje alternativu ci nan radsej neprejst a nemusiet sa nuz viac zaoberat hladanim nejakeho cracku na plateny program (nevidim ostatne dovod preco robit platenym programom bezplatnu reklamu aspon urcite v pripade ked maju porovnatelnu free alternativu, nech si zaplatia reklamu ked su take dobre)?
 
Necakam ze na free softy prejdu ludia co si kupili komercny soft, to by museli byt naozaj free softy lepsie (castokrat nie su (MSOff vs OOo) resp. su identicke, teda free nema porovnatelnu platenu alternativu, vid audioplayery kde kraluju free Winamp/Foobar2000), ale v pripade ze clovek nie je ochotny za soft platit nevidim dovod ho "kradnut".
 
Dlhy cas som pouzival WinRAR, je to vynikajuci soft s premakanym GUI, pak som objavil 7-Zip, ktory ponuka lepsi kompresny pomer ktory ocenili aj tvorcovia NSIS ktori nim balia instalacky, je open source a ma sice horsie ovladanie, ale dostatocne a nie je problem si nan zvyknut, nevidim dovod preco by som mal byt nadalej nelegalnym uzivatelom WRAR, ked mam pouzitelnu alternativu, ktora ho aspon vo velkosti suborov predci a u ktorej pri kazdej novej verzii nemusim hladat crack, aby som ho mohol nelegalne pouzivat, pod. tendencie vidim aj u znamych - nechut instalovat nieco komercne a musiet k tomu zhanat crack, radsej budem pouzivat free soft bez zhanania crackov, ktore u mna prakticky upadli v zabudnutie pred dlhym casom a este nemusim mat blby pocit ze sa prizivujem na niekoho praci a nelegalne nieco pouzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  16. 10. 2005 16:28

takhle jsem to nemyslel, z toho co jsi napsal vyplynulo
psat o komercnim softu = podporovat piratstvi

v tom pripade navrhuju zakazat jakykoliv reklamy na novy filmy, protoze se tim podporuje tahani filmu, to samy hudba, recenze her, apod.

nevidim duvod nepsat o komercnim SW, chapu, ze v dnesni open/free manii stoji komercni soft na miste nejhorsiho zla (aspon podle nekterych prispevku na zive) - ja rikam psat o obojim, at si lidi vyberou
kdyz bude nejakej program dobrej a nebude mit free alternativu v ODPOVIDAJICI kvalite (za odpovidajici cenu, samozrejme), urcite se najdou lidi, co si ho koupi, to ze si ho blbci cracknou je jina vec a nejde mezi to davat prima souvislost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NewDS  |  16. 10. 2005 07:03

http://newds.cz - Diskusni server pro narocne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub Tylčer  |  16. 10. 2005 02:50

Proč autor u všeho sw v kolonce "operační systém" píše Windows, i u aplikací multiplatformních? Třeba abiword je dostupný i pro mac a pro linux, openoffice taky...
že bych se na živě dozvěděl o nových aplikacích pro maca, už dávno neočekávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 10. 2005 09:00

Ze by to bylo tim, ze v archivu na Zive maji jen verze pro Windows? Doporucil bych min hloupych dotazu a vice hledani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 11:03

Ale zmínit by se laskavě mohli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  16. 10. 2005 01:37

Tuto verzi MSN toolbaru už jsem zkoušel. Bohužel, ani s ní se mi nepodařilo zprovoznit Windows Desktop Search, o který by mi šlo především, tak, aby fungoval i pod běžným user účtem, bez admin oprávnění. Po startu hodí chybu, že engine desktop serch, nelze spustit a vyzívá k přeinstalaci toolbaru, c ož ovšem nepomůže. Neví někdo co s tím, nebo ten desktop search od MS prostě pod user účtem nepopěží?
Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  16. 10. 2005 10:59

Vykvajzněte se na nefunkční a děravé šmejdy Mrchosoftu - používejte SUSE LINUX !!! Bude Vám fungovat všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  16. 10. 2005 12:28

hmm až rozběhne třeba tiskárnu co....? jinak suse mi přišla ještě nejzdařilejší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKK  |  16. 10. 2005 19:27

Tak nam prozrad, jak se pozna kvalitni zbozi, kdyz jsi takovy odbornik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  17. 10. 2005 08:54

LOL jedna z nejlepších hlášek co jsem za poslední tejden slyšel
Na Linuxu mi nejede 90 procent věcí který potřebuju používat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens, XXTeens  |  16. 10. 2005 00:20

Tyhle poslední verze jsou procpaný spywarem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopata  |  16. 10. 2005 06:59

A poslední verze čeho jsou procpaný spywarem??.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gmvasek  |  16. 10. 2005 07:11

No přece Burn4Free 1.4.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopata  |  16. 10. 2005 07:17

Jo už to vidím...Burn4free....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedro  |  16. 10. 2005 08:40

Mandriva Linux 2006

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor