Klávesnice | Příslušenství

Když to nejde v Cupertinu: tyhle klávesnice se od Applu liší jen podsvícením

Na první pohled jde jasně o drátový model klávesnice od Applu s numerickým blokem. Jenže jablko na téhle klávesnici nenajdete, jde totiž o alternativu od značky Matias. Jediným patrným rozdílem je podsvícení, které klávesnicím z Cupertina kompletně chybí.

Stejný je nejen vzhled, ale i použité materiály. Konstrukce je tak z velké části hliníková, spodní část plastová. Od Applu se neliší ani podpěra klávesnice s integrovaným USB konektorem. K dispozici však bude klávesnice kromě bílo-stříbrné varianty i v černé verzi. Ta je u Applu vyhrazena pouze pro periferie nového iMacu Pro.

Podsvícení zajišťují diody s možností zvolit libovolný odstín. K jejich ovládání slouží jediný prvek, který je oproti Applu navíc. Na zadní straně se totiž nachází posuvník, který umožňuje nastavit barvu podsvícení bez nutné instalace ovládacího softwaru. Cena klávesnice je 99 dolarů, tedy asi 2 500 korun s daní a zakoupit lze i verzi pro PC. Bohužel nebude k dispozici s českým layoutem.

Diskuze (9) Další článek: Při delších pobytech ve vesmíru astronauty ohrožuje i „kosmická horečka“

Témata článku: Apple, USB, Klávesnice, iMac, Příslušenství, Libovolný odstín, Nutná instalace, APP, Integrované USB, Drátový model, Velká část, Černá verze, První pohled, Numerický blok, Dispozice, Verze, Podsvícení, Nový iMac, Ovládací software, Dolar, Cupertino, Posuvník, Zadní strana, Jediný prvek


Určitě si přečtěte

Boeing 787 překonal při běžném letu s cestujícími rychlost zvuku. Jak je to možné?

Boeing 787 překonal při běžném letu s cestujícími rychlost zvuku. Jak je to možné?

** Let Virgin Atlantic z Los Angeles do Londýna vzbudil rozruch ** Dle webu na sledování leteckého provozu překonal rychlost zvuku ** Skutečnost je ale trochu jiná, neboť všechno je relativní

Karel Kilián | 22

Kde se bere elektřina v zásuvce? Poznejte 10 tajemství venkovních stožárů s dráty

Kde se bere elektřina v zásuvce? Poznejte 10 tajemství venkovních stožárů s dráty

Elektřina se vyrábí v elektrárnách, ale do zásuvek v našich domovech to pak má ještě hodně daleko. Dnes se na tuhle dlouhou cestu podíváme.

David Polesný | 88

10 nejtragičtějších leteckých nehod od roku 2000. Jedna je stále záhadou

10 nejtragičtějších leteckých nehod od roku 2000. Jedna je stále záhadou

** Letecká doprava patří k nejbezpečnějším způsobům cestování ** Čerstvá aféra s Boeingy Max důvěru v bezpečnost létání narušila ** Připomeňme si největší nedávné letecké nehody. Každá ale přispěje k bezpečnosti dalších letů

Karel Kilián | 32



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 levných notebooků

Jak na digitalizaci fotek

Otestovali jsme chytré osobní váhy

Ohebné displeje: budoucnost či slepá cesta?