Když sdílený webhosting nestačí

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  12. 05. 2005 13:26

zkuste www.banan.cz myslím že se dá domluvit i třeba na 20GB  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 05. 2005 13:28

http://www.banan.cz
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Džugašvili  |  21. 07. 2005 10:31

Banán nemá budoucnost už podle toho kdo ho provozuje, radovan kaluža je jen podvodník a jeho hosting je na tom stejně! Proč banuje diskuse svých nespokojených zákazníků? Nebo to je přístup solidní firmy? Na internetu banan někoho tvrdě nasral viz : http://antibanan.bloguje.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Vysusil  |  11. 05. 2004 22:55

Zdravim, vim, ze to sem uplne nepatri, ale hledam rozumny webhosting (sdileny)? Spise pro mensi web? Nemate nekdo nejakou dobrou zkusenost? Predem diky za tipy a doporuceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Todor Dimitrov  |  25. 05. 2004 16:47

Muzete zkusit tuto sluzbu aktivovat u nas - na vyzkouseni obdrzite 14-30 dnu zdarma, dle dohody. Nasi nabidku naleznete na strankach hosting4u.cz 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  11. 05. 2004 09:17

Co sa tyka dedikovanych serverov tak to naozaj nema vyzname prevadzkovat v tuzemsku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  11. 05. 2004 06:48

Jednu vec nedokazu pochopit, ve svete je trendem, ze ceny konektiviti klesaji a to behem roku velice rapidne. V cechach se mi zdaji ceny vice nez vysoke.

Naprosto bezne se plati ne podle mesicniho limitu, ale podle Mbps ktere zakaznik chce vyuzit. 1Mbps, 10Mbps apod.

Nase firma ma v Los Angeles v datacentru (kde mj. hostuje Google, Microsoft, IBM a dalsi velci hraci) a pri nasem trafficu 500Mbps (0.5Gbps - preci jen jsme velka firma ) platime cca $20 za Mbps - coz znamena 500Kc za MEGABIT!!. Samozrejme pri mensim objemu, cena stoupa, ale jak vidite, kolik jsou naklady pro predni hostingova centra. Pred rokem, jsme na tom samem miste platili hrube pres $100!!

Zakaznik si muze vybrat, ktery ISP chce v tu danou chvili vyuzit, proste v datacentru pronajmou prostor a optiku k serverum. Zakaznik si rekne, kter ISP mu vyhovuje nejvice a hotovo. Prostor je spickove zabezpecen, nekolik urovni pristupu, ochranka 24 hodin denne, hand scan u kazdych dveri - troufam si tvrdit, ze ani ceske banky nemaji tolik urovni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anička Balounová  |  11. 05. 2004 07:16

co na tom nechapes nechapu.

si predstav kolik stoji konektivita v jizni africe

tak a to je to stejny jako usa a my 

my a afrika

sme stolet za opicema tak proto je to tady tak drahy

tak co nechapes?

co ches vysvetlit?

ze za to muzou komunisti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  11. 05. 2004 07:38

Cena za 1Mbit je 500Kc Vynasob to 1000 a mas cenu 500 000Kc coz je za Gigabit dost a treba u GTS ta cena tak vysoka neni, sice je tam agregace 1:24 (viz jejich cenik) ale ta cena neni ani na urovni 20 000KC takze zase takovej rozdil v tom neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 05. 2004 09:40

Takze kde hostovat v zahranici ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindroush  |  11. 05. 2004 10:28

www.ev1servers.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike Rosoft  |  11. 05. 2004 00:25

Tak to mi asi muj housingovy poskytovatel nabizi uplne jinou sluzbu nez tvrdi :), protoze u nej mam server na kterem nebezi zadna webova aplikace ani nic jinyho webovyho ... no a podle clanku je server housing sluzba umisteni vlastniho webserveru.
Nechapu proc se u popisu server housingu tak krecovite drzite toho slova web...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  11. 05. 2004 00:59

Takový ty seš drsoň? Že provozuješ věci, o kterých ani Živě neví? Jóu, dej mi autogram, já tě žeru!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike Rosoft  |  11. 05. 2004 01:17

Mike ... staci? ;)
Jinak mi nejde o to rict ze provozuju veci o kterych zive nevi, ale o docela velkou nepresnost v clanku. Proste jen nechapu jak prisli na to ze serverhousing je jen k umistovani webserveru ... nic vic nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zen master  |  11. 05. 2004 13:04

To bude tym, ze server hosting a server housing nie je vo vseobecnosti to iste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor