brk77
25. 3. 2022 • 15:20

Rozumím tomu dobře, že když takové auto sejme třeba cyklistu, tak Mercedes zaplatí pozůstalým kolo a řidič půjde sedět za usmrcení z nedbalosti?

JaTach
25. 3. 2022 • 8:47

V podstatě úplně zbytečné prohlášení. Za volantem někdo musí sedět a pokud aktivně neodvrátí havárii, tak se nedoplatí nebo ho i zavřou. Nehledě na to, že může i někoho zabít.
Mercedes tu v podstatě nabádá k porušování předpisů.

klak
24. 3. 2022 • 17:55

To jsou stateční, že způsobenou škodu vezmou na sebe. Fakt bych se nechtěl srazit s vozem, jehož stranu bude zastupovat firma jejíž pouhé právní oddělení má velikost normální firmy střední velikosti. Je to smutné, ale všechno dobré jednou končí. Na obzoru už se rýsuje konec manuálního řízení automobilu v silničním provozu.

Shal
24. 3. 2022 • 17:41

Je to sice hezké, že zodpovědná je automobilka, ale v praxi je autopilot, který funguje pouze na vybraných dálnicích do rychlosti 60km/h na hovno. Nebo téměř na hovno. To je dobré tak pro couračku v koloně.

blmrtin
blmrtin
24. 3. 2022 • 17:05

To se pěkně prodraží, protože standardní součástí se stanou zapisovače telemetrických dat (vše bude vybaveno dalšími senzory), kamerovým záznamem, a to všechno uložené v odolných boxech, které budou muset vydržet intenzivní a dlouhodobý žár, dlouhodobé máchání ve vodě, odolné proti nárazu a samozřejmě standardizované pro načtení dat úřady, jinak budou žalování ještě za manipulaci důkazů.Takové auto se pořádně, ale opravdu pořádně prodraží.

Haunter
24. 3. 2022 • 16:02

Automobilky, které mají rozum, přeskakují lvl 3, protože je nebezpečný.

Patrik Chrz (PatrikChrz)
Patrik Chrz (PatrikChrz)
24. 3. 2022 • 15:34

Takže řítím se proti překážce, ale vydržím nešlápnout na brzdu a neotočít volantem spoléhaje, že Mercedes pak škodu zaplatí 😀

Roman Langer (RomanL)
24. 3. 2022 • 14:56

Aha, nesmíte zasáhnout do řízení, to ovšem znamená, že jste se mu nevěnoval a seberou vám papíry a můžete jít i sedět. Ale škody zaplatí Mercedes. OK. 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud