Přesto ale není možné uvést do provozu auto, které je schopno způsobit nehodu. Do provozu půjde uvést až takové auto, u kterého bude 100% jisté, že sami nehodu nezpůsobí. Může ji neodvrátit, ale nemůže ji způsobit. A mimochodem, to že by těch nehod bylo násobě méně, než s živými řidiči, to je dost nesmysl Vím že je spousta fantastů, kteří věří neprůstřelně v techniku, ale tohle bohužel jen tak nepůjde, ostatně i sám Mask jasně prohlašuje, že vyrobit spolehlivý autonomní systém bude trvat ještě velmi dloouho a bude to velmi drahé a kdoví jestli se to vůbec podaří. Ono udělat systém, který bude spolehlivý na 99%, je relativně snadné, ale na 99,9% je už podstatně víc, než 10x náročnější a udělat spolehlivost 99,999% je v podstatě nemožné a ani ta by ještě nebyla dostatečná, aby bylo možné taková auta už volně pustit do provozu. Problém je, že není žádná šance dostat do programu AI všechny situace, světelné a jiné podmínky ve všech možných kombinacích, co se reálně vyskytují a naučit na ně systém reagovat. Něco jiného jsou třeba autonomní vlaky, které si jedou po pevných kolejích a co se děje okolo, je nemusí zajímat. Ale v autě nebude nikdy AI srovnatelně předvídavá a kreativní, aby vyřešila všechny situace, které vyřeší běžný řidič.