Viktor Prudič
Viktor Prudič
18. 7. 2021 • 10:23

Test jen k propagaci tesly, nic jiného.Podívejte se na formuli E, kdy musí jezdci zpomalovat aby jim vůbec vystačila elektřina. Nedávno jsem někde četl, že dokonce jeden závod vyhrál ten nejpomalejší, protože dokázal nejvíc šetřit a polovina jezdců vůbec nedojela, protože jim elektřina došla. K čemu jsou takové závody?
To jsou formule? Jak se vůbec někdo tomu opovažuje říkat formule.A navíc, elektroaut je zatím velmi málo, a už ve skopčákově zavádějí pravidla, kdy můžou nabíjet aby to unesla jejich síť a aby byla elektřina i na jiné věci než na elektroauta.Řítíme se do pekelných sraček.Elon by potřeboval za to, že rozdmýchal tohle šílenství, dostat pořádně přes držku.

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 7. 2021 10:27

Walkeer_CZ
17. 7. 2021 • 23:00

nejnovejsi plaid by dost mozna oba testy zrychleni vyhral, precijen ma 0-60 mph pod 2s za vhodnych podminek, to ta formule proste nema

endemit
17. 7. 2021 • 14:06

Už jsem to to tu napsal, ale ještě to trochu upravím. Dnešní Tesla model Plaid udělá z 0 na 100 pod 2 sekundy o čemž si může každá Formule nechat zdát. I rallycrossové speciály jsou z 0 na 100 rychlejší než F1. Něco jiného je to z 0 na 200 a z 0 na 300. Tam už F1 nemá konkurenci. To, kde F1 ale vyniká, je přilnavost v zatáčkách a hlavně brždění. Tam také nemá konkurenci.

bigsam72
17. 7. 2021 • 13:57

A ted si predtavte ze by ten elektrickej kram mel zavodit na tom okruhu 15minut 😉 odahduju ze tak za 5min by stal protoze LOW BATTERY 🙂. Ani na chvili jsem nezapochyboval ze vyhraje monopost. Jeste je treba podotknout ze dneska jsou monoposty neskutecne omeznovany pravidly ( napr. tusim max 10 valcu, max objem a stvoky dalsich omezeni ). Jo a nakonec, jeste vetsi zrychleni na prvnich par metrech ma klasicka motokara.

Ondřej Hunčovský
Ondřej Hunčovský
16. 7. 2021 • 17:09

P100D je přecijen dost archaický model na poměry Tesly. Mezitím proběhly dvě modernizace a aktuální verze Plaid má 1/4Míly za 9.2 s, takže by tu formuli i dala :)

Jan Nohejl (Grol23)
16. 7. 2021 • 15:29

Ten zvuk Benettonu je první dvě sekundy fakt hodně divnej. To není F1 stratující do velké ceny. Působí to na mě, že si někdo zaplatil reklamu, tak se Benetton opatrně rozjel, dal náskok, aby to bylo zajímavé, no a pak zmizel...

dpcstb2
16. 7. 2021 • 15:27

este zrychlenie na 350km/h mali spravit 😀

frantaN47
16. 7. 2021 • 14:48

A co ten test ještě jednou zopakovat a tentokrát uprostřed pouště. A ještě bych k nim přidal koně. Kdo dorazí do cíle v trati na 200m jako první? Může jeden kůň porazit 700 koní formule? Očekávám sponzory s nabídkou peněz na uskutečnění testu! 🙂

M0RGAN
16. 7. 2021 • 14:17

Tak pro porovnání ještě napište cenu obou vozů a jejich provozu, ať se srovnává srovnatelné 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 17. 7. 2021 12:59

jakubmisek
jakubmisek
16. 7. 2021 • 13:36

A kolikrat po sobe dokaze tenhle test Tesla absolvovat?

Moik
16. 7. 2021 • 11:49

Jasně bylo to porovnání pro pobavení a zhlédnutí na YT...ale jedno ukázalo velmi dobře. Udělat auto se zrychlením Tesly není až tak velký problém, zvládla to Tesla, Porsche, Rimac, zvládnuli by to i další, ale..jak chcete těch 2,3t zastavit nebo udržet na silnici? Je to klasický auto pro machry v USA/CZ..hlavně abyste na semaforech byli první.

Názor byl 1× upraven, naposled 16. 7. 2021 11:49

intelmerom
16. 7. 2021 • 11:47

Super test ako všetky ktoré porovnávajú neprovnateľné 😀 Načo sú takéto testy ktoré porovnajú dve odlišné veci a potom na konci výsledok, ktorý každý vie dopredu, ospravedlňujú "že veď to je jedno ako to odpadlo lebo tá druhá porvnávaná vec je v podstate niečo úplne iné. Ale aj tak je to super"???? V tomto prípade to isto nič nemení na fakte že elektromobil je 3N, neekonomický, neefektívny a neekologický!!!!

5ta1da
5ta1da
16. 7. 2021 • 11:13

A o čem má jako tento nesmyslný test vypovídat? :-/

lojzik76
16. 7. 2021 • 10:30

Mohli porovnat i rychlost "dotankování" 🙂 To by mě zajímalo, jestli když ten elektromobil pojede na plnej knedlik, jestli by vůbec dojel závod.

British04
British04
16. 7. 2021 • 10:12
lemming
16. 7. 2021 • 9:58

Jo, všiml jsem si, že v poslední době se po desetiletích naprosté ignorace onoho tématu začala v komunitě petrolheadů hodně řešit ekologie. Stylem "Ty elektromobily, ty jsou hrozně neekologické, přece baterky a co když to nabíjí z uhelné elektrárny, ekologie, ta je hrozně důležitá!" A tenhle test ukazuje, co je důvodem té náhlé změny 😀 😀 😀

blackmetal8
16. 7. 2021 • 9:37

Při tom brždění nehrály roli ani tak "ostré brzdy" ale pneumatiky a aerodynamika (přítlak).

vzach
16. 7. 2021 • 9:18

Jak by to asi dopadlo, kdyby se tyhle dva vozy porovnaly i z hlediska rychlosti doplnění pohonných hmot a dojezdu? Na to by mohl být vhodný třeba závod na 24 hodin ... 😉

jirik66
16. 7. 2021 • 8:22

Asi by bylo dobré více zvýraznit fakt který jste v článku jen tak mimoděk zmínili - je porovnáván sériově vyráběný silniční vůz se závodním speciálem! 😉

ATTOG
16. 7. 2021 • 8:16

Chteli si zkusit zrychleni ok, dejme tomu, ale ten losi test mysleli jako vazne? 😁 cekali snad, ze prohraje formule? Test brzdeni vubec nekomentuju.

Určitě si přečtěte

Články odjinud