gotzinger
gotzinger
7. 11. 2022 • 12:15

Holt trend poslední doby.
GMail je služba pro poštu Google a to jediné od ní očekávám, aby to dělala v pořádku.
Každá služba se snaží rozvíjet a nabalovat na sebe tolik balastu, objemově houstnout, a pak vám nestačí na mobilech a jiných zařízeních rychlost ani velikost úložiště. Pokud bych chtěl sledovat polohu balíku, tak si nainstaluju aplikaci pro sledování balíku. Za mě určitě je to mínus.

mdgarf
6. 11. 2022 • 14:01

😀 hodne stesti, 20/10/22 jsem odesilal pres postu do kanady a posledni zapis je 21 Říj 2022 19:55 Departure from outward office of exchange.

DavidCZE
6. 11. 2022 • 11:30

U mě už spíše platí že méně je více. Těmi tunami emailu o potvrzení objednávky, zaplacení, naskladnění, odesílání, předpokládaném příjezdu kurýra, žádosti hodnocení spokojenosti jsem už poněkud unaven.

Lukáš Černý
6. 11. 2022 • 11:28

Tak v našich končinách to není zase až tak důležité - jakmile to eshop odešle, tak to většinou hned druhý den přijde - spíš dlouho trvá, než to eshop zabalí, odešle nebo mu trvá si to poslat z externího skladu

Karel 2.
6. 11. 2022 • 11:18

To je "škoda", že to zatím není v Česku. Google bude muset údaje o našich nákupech zjišťovat zatím jenom postaru, šmírováním prohlížeče.

Určitě si přečtěte

Články odjinud