MOJE JMÉNO
7. 11. 2020 • 10:09

Já vnímám v tomto případě největší výhodu v tom, že si mohu okamžitě překontrolovat kolik produkt stojí. Nikde jinde mě tolikrát neokradli jako v Kauflandu. Je to jediný krám ze všech, kde si pravidelně účtenku kontroluju a při každém cca čtvrtém nákupu něco reklamuju. Nejobvyklejší trik je cenovka zboží v akci (do včerejška), nebo akční cenovka u podobných produktů s jinými vlastnostmi posunutá o pozici vedle. Kaufland nepovažuji za solidního prodejce.

SoxXe
6. 11. 2020 • 20:36

Tak jsem se těšil a u nás ve městě nic :-/ Tak třeba 2021 😃 :(

mdgarf
6. 11. 2020 • 8:35

vsechny tyhle vecy jsou vzdycky vira v nekradouciho zakaznika versus funkcnost.a u nas je ta vira v podstate nulova, a pak to tak vypada i na samoobsluznych pokladnach jeste s nabrousenou dozorkyni...

Martin Novotný
5. 11. 2020 • 20:48

Umí ta jejich aplikace zabránit usnutí a zamčení telefonu? Podrobnou aplikaci měl Globus, jenže než jsem došel k dalšímu regálu, tak telefon zhasl a zamknul se. A protože čtečku otisků chytře přesunuli dopředu, potřebuju na odemčení obě ruce (já prostě nedosáhnu palcem na čtečku, aniž bych měl strach, že telefon upustím) Takže v jedné ruce telefon, ve druhé ten kečup, teď musím kečup vrátit do regálů, přiložit prst na čtečku, počkat až se telefon odemkne, kliknout na "naskenovat", opět vzít kečup z regálu, namířit telefon, počkat až zaostří a pak konečně mohu konečně vložit ten kečup do košíku. Zlatý skener, ten neusnínal, dál se obsluhovat jednou rukou a načítal kód mnohem rychleji. Holt jednoúčelové zařízení univerzálním nenahradíš...

Určitě si přečtěte

Články odjinud