Já vnímám v tomto případě největší výhodu v tom, že si mohu okamžitě překontrolovat kolik produkt stojí. Nikde jinde mě tolikrát neokradli jako v Kauflandu. Je to jediný krám ze všech, kde si pravidelně účtenku kontroluju a při každém cca čtvrtém nákupu něco reklamuju. Nejobvyklejší trik je cenovka zboží v akci (do včerejška), nebo akční cenovka u podobných produktů s jinými vlastnostmi posunutá o pozici vedle. Kaufland nepovažuji za solidního prodejce.
Tak jsem se těšil a u nás ve městě nic :-/ Tak třeba 2021 😃 :(
Těšil bych asi neřekl, ale minimálně to mohl důvod, proč tam občas zajet. Třeba Lidl jsem teď vyřadil úplně, protože minimálně u nás nemá samoobslužné poklady. :-/
vsechny tyhle vecy jsou vzdycky vira v nekradouciho zakaznika versus funkcnost.a u nas je ta vira v podstate nulova, a pak to tak vypada i na samoobsluznych pokladnach jeste s nabrousenou dozorkyni...
Asi záleží na ksichtu, já tak nakupuji v Kauflandu normálně a jen jednou mně namátkově kontrolovali 4 položky ... 😉
Najviac kradnu aj tak zamestnanci.
Tyhle všechny dozory a možné kontroly mě vždy odradí od toho se tím vůbec zabývat. Abych jak blbec skenoval vše co dám do košíku a řešil i to, že si to pak rozmyslím a chci dát zpět do regálu atd... a pak mě čekalo to, že mi to zas všechno bude někdo překontrolovávat? Ne, děkuji. Radši zajedu normálně k pokladně a pak si jen překontroluji lístek, jestli mi pokladní v rámci metody "když to vyjde" nenačetla něco navíc.A určitě by mi to překontrolovávali, jelikož jsem zvídavý a tak koukám jak jsou v obchodě rozmístěné kamery a choval bych se nervózně (jestli jsem vše načetl správně) až bych jel platit... takže bych byl podezřelý č.1.
Chci to dát zpátky do regálu - tak to tam dám a na skeneru vymažu, to je takový problém? Ten skener naopak odstraní problém právě u Kauflandu (alespoň kladenského) - na místo zboží v akci dát něco podobného, nejlépe ten stejný výrobek, ale v jiném balen, který ovšem v akci není. Což člověk při vkládání do košíku snadno přehlédne, při skenování má možnost zjistit to hned...
U samoobsluznych pokladen je dozorkyne uzitecna - resi potize, ktere zakaznikum zbytecne zpusobuje nedodelany SW a podobne nedostatky na strane prodejny.
Umí ta jejich aplikace zabránit usnutí a zamčení telefonu? Podrobnou aplikaci měl Globus, jenže než jsem došel k dalšímu regálu, tak telefon zhasl a zamknul se. A protože čtečku otisků chytře přesunuli dopředu, potřebuju na odemčení obě ruce (já prostě nedosáhnu palcem na čtečku, aniž bych měl strach, že telefon upustím) Takže v jedné ruce telefon, ve druhé ten kečup, teď musím kečup vrátit do regálů, přiložit prst na čtečku, počkat až se telefon odemkne, kliknout na "naskenovat", opět vzít kečup z regálu, namířit telefon, počkat až zaostří a pak konečně mohu konečně vložit ten kečup do košíku. Zlatý skener, ten neusnínal, dál se obsluhovat jednou rukou a načítal kód mnohem rychleji. Holt jednoúčelové zařízení univerzálním nenahradíš...
je to tak
A to si vezmi faceid teď s rouškou 🤣
To by se asi dalo řešit i nastavením telefonu (že by usínal po 5 minutách a ne třeba už po jedné). Ale je jasné, že kdyby to řešila aplikace, bylo by to elegantnější.
Jj, a celou dobu ho budu muset nosit v ruce, protože když ho dám do kapsy, tak se mně spustí kdo ví co...
To máš jako švýcarský nůž: Má to všechno: nůžky, šroubovák, kleště a kdoví co ještě. Chleba s tím ale neukrojíš a šroubovat bych s tím nechtěl...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.