Kaspersky se zlobí na Microsoft. Možná se dočkáme dalšího ballot screenu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 62

Názory k článku

12. 06. 2017 08:19

Zajímavý, jak se vždycky začne cukat někdo kdo i tak nikoho nezajímá. Že se necuká Avast nebo Eset?
S takovou jen čekám kdy kdy se začne cukat Linus že při instalaci Win nemáš na výběr jestli chceš Win, nebo jednu z milionu distribucí Linuxu (Ale taky je zvláštní, jak se americká společnost žaluje v Evropě. Něco mi říká, že v US by je s takovým nápadem asi poslali někam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 22:44

kolko ludi si vybere antivir za 50 eur rocne ak ma to iste zadarmo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 13:38

Malá poznámka: mekefí už nejakých pár mesiacov nepatrí Intelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2017 13:11

Ne, není to to samé co s Operou, protože vynucování Defenderu, jako házení klacků pod nohy s jeho vypínáním je čím dál s každým vydáním 10tek složitější. A jasně tenhle problém se netýká počítačů těch dvou věčných lamerů z Živě, nebo domácích počítačů, ale firemních sítí, kde opravdu Defender nenabízí, ale to ani zdaleka, to samé co Kaspersky Security Center a kde tedy opravdu nestačí řešení pro domácí počítače typu Windows Defender. Samozřejmě je zde otázka i čistě politická, kde prostě boj o antivir, je i boj o software jež v souladu se svou funkcí kontroluje vše, co člověk dělá, jako cíleně komunikuje s nějakým centrem mimo, třebaže samotné Windows a jejich komunikace ven je kapitola sama pro sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2017 12:21

Kapersky je nasranej, protože integrovanej antivir ve Win 10 znamená míň práce pro firmy co se zabejvaj záchranou zavirovanejch počítačů, to maj blbý, doba se změnila a nemůžou si vynucovat minulost někde u soudu. Ať to dává na výběr co chceme používat, proč ne, ale ať tam ten jejich antivir standardně je, kvůli lidem co je to nezajímá a řešit to prostě nehodlaj. Ještě jsem neviděl zavirovanej Windows 10, naproti tomu zavirovaný sedmičky vídam neustále a nebaví mě to furt řešit, furt někdo z práce s něčim otravuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 12:14

Běžný uživatel si beztak při nákupu počítače dost užije s odstraňováním bloatwaru. Kaspersky Labu to stejně nepomůže, já si ze svého PC jako vždy odinstaluji McAfee a nainstaluji svůj ESET. A pak Ballot screen, nebo spíše Ballot safe dřív či později zmizí a konkurenci to opět nepomůže. V zásadě je mi to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2017 10:59

Kterej ajták dělal tohle video? To je prostě hrozný. Právě jsem vám textem předvedl, co mi hrozně vadí. Ty reklamy:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 10:43

Mám vypnutý A.dB10ck a stejně se mi video v 8:48 přetočí na konec a nelze s tím nic dělat. Když zkusím obnovit stránku a manuálně přetočit na čas za 8:48, tak jen v nekonečném cyklu hraje jedna a ta samá reklama...
Chtěl jsem si po dlouhé době pustit zase Týden Živě, chvíli jsem byl rád, že přehrávač konečně funguje. Tak evidentně ne. Achjo, zlaté YT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2017 10:37

Dakujem pekne. V polovici videa sa zapne REKLAMA a ide stale dokola a NEDA sa preskocit. Este raz dakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 10:30

Největší problém je v tom, že MS svévolně deaktivuje aplikace (antivir ...) třetích stran. Podle mne je nepřijatelné, aby takovým způsobem zasahoval do nastavení Win10. OS nesmí žádným způsobem měnit funkci aplikací. Navíc, MS sám deklaroval, že jeho antivirové řešení je nedostatečné a doporučil aplikaci třetích výrobců. Sám používám Avast Free, který je pro domácí použití zdarma a z hlediska bezpečnosti je na nesrovnatelně vyšší úrovni než defender. Je to lepší než nic, ale né o moc. ☺

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2017 09:43

Jenomže, tohle je jiná situace než s prohlížeči. Problém je, že mnohdy nastává problém s produkty, které nejsou od MS. Už to tu někdo psal. Jasně na doma asi stačí Defender, ale spousta firem má nějaká vlastní pravidla a ta počítají s nějakým antivirovým řešením, které není od MS. No a vzniká konflikt. Defender se dá vypnout, ale po pár aktualizacích/restartech se sám spustí (dá se ho vůbec v tento moment zbavit?) a dělá paseku a "konkurence" přestává fungovat tak, jak má. Mám zkušenost s Malwarebytes (antimalware), Windows - potažmo integrovaný Defender mi tuto aplikaci neustále jeden čas ovlivňoval. Přitom se jedná o řešení, které rozšiřuje o funkcionalitu, kterou Defender nezvládá, jinak bych to neinstaloval. Malwarebytes byl pak kvůli Defenderu nefunkční. Výrobce to vyřešil aktualizací, ale prvotní konflikt vznikl nějakou "praktikou", kterou zavedl MS, ve starších verzích WIndows s tím nebyl nikdy problém. Jsem zvědavej, kdy zase vyjde pro WIndows aktualizace, která zase vše rozhodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2017 09:33

Jestli by to spíš nechtělo zamyslet se, co dělají blbě, když tam člověk radši místo těch jejich opruzů nechá horší řešení od Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2017 06:33

Já mám takové tušení, že jde i o to, že aktualizace Win10 často vyhodí stávající AV a narve si tam Microsoft Defender - konkrétní zkušenost na služebním laptopu, kde je Win10 zatím v testování pro firemní prostředí, několikrát, po několika aktualizacích, byl odstaven TrendMicro AV. Ve výsledku nefungovala žádná AV ochrana - TM odstaven a Defender disabled.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2017 05:32

To je zase pláče pro "spravedlnost". Je neuvěřitelné, že MS je nucen používat ballot screen pro prohlížeče. To nekonečné vodění za ruku dementů stejně nikam nevede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 06. 2017 02:51

to by si mohly tvurci prikazovych radek zacit stezovat ze ms tlaci svuj command line.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2017 00:55

Operační systém může být bez prohlížeče a bez antiviru ne?
Antivir je aplikace stejně jako prohlížeč.
Navíc bez prohlížeče se asi těžko někdo na počítači/notebooku obejde.
Bez antiviru se obejde naprosto bez problému.
Defender je první věc, co z instalačky Windows odstraňuju, fakt nechápu jak antivir ať už Defender nebo jakýkoliv jiný antivir nebo jakýkoliv balíček s antivirem může používat. Proč to Microsoft neudělá tak, že Defendera neinstaluje a dá jen možnost jej nainstalovat třeba přes Funkce systému Windows? Pokud je to cílem Kasperského, tak já jsem pro
A to samé bych udělal i s hromadou jiných věcí. Třeba se všema provisioned aplikacema, i se všema inbox aplikacema (kromě asi samotného Startu), a i se všema běžnýma aplikacema. Nikoho by nezabilo se pak proklikat a profaifkovat při instalaci nějakou nabídkou programů, které uživatel chce, případně by na to mohla být možnost si vytvořit nějaký xml soubor s předpřipraveným nastavením.
Takto člověk má tendenci si tu instalačku upravit sám, a já osobně to beru silou, všechno nepotřebné pryč, a když už jsem u toho mazání, rovnou to beru i s telemetrií a podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2017 00:37

Kaspersky ať jde laskavě do prd€le. Pokud se mu to nelíbí, tak ať si vytvoří svůj vlastní operační systém a do toho si můžete předinstalovávat svoje vlastní sračky. Nechápu, proč by autor své vlastní aplikace nemohl předinstalovávat vlastní aplikace. Nebo snad taky někomu vadí, že třeba v McDonaldu není reklama na KFC a KFC naopak nedoporučuje svým zákazníkům jít na jídlo na McDonaldu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor