Kancelářské programy: Vše, co jste chtěli vědět 602Office 2 a nebáli jste se zeptat

Diskuze čtenářů k článku

Petr II.  |  27. 12. 2005 23:43

jak je možné, že někdo v podstatě ukradne software, vymění v něm jen loga a prodává to draze lidem. A ještě by mě zajímalo jestli se najde dement ochotný to kupovat za peníze, když si může grátis stáhnout OpenOffice a má to samý co prodává Software602.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  28. 12. 2005 00:31

Prosím tě, ty už se raděj nevyjadřuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skynet  |  28. 12. 2005 22:22

Asi takto , pokud někdo neví co znamená open source , musím jen souhlasit ať se raději nevyjadřuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mungo  |  29. 12. 2005 20:16

Nemá - nemá tam ten 602XML server/klient.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  27. 12. 2005 22:54

Je to tak 602 se moc nevytáhli . Pravda je že dali do jednoho balíku produkty  zdarma (pošťáka a O&O )a k tomu přibalili licenci na Sql 9,5 která taky nic moc není .Pravda je že base v O&O je ještě horší. Co dodat po zkušenosti nedoporučuji kupovat. Lepší je to stáhnout z netu zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  27. 12. 2005 22:01

Už jsem to tu psal, toho, kdo dá reklamu z oboru na Živě, bych okamžitě z PR oddělení vyhodil. To jsou vyhozený prachy a navíc poškozená pověst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  27. 12. 2005 19:31

Nechtel bych rypat, ale existuje produkt MS Office pro studenty, ktera je vc DPH za 3 litry a muzete ji v domacnosti nainstalovat na 3 domaci nekomercni PC. Samozrejme je podminka ze doma musite mit studujiciho sviste. Takze ta vhodnost 603jky je pro studenty na diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juvi  |  27. 12. 2005 22:12

Já taky nerýpu a tvrdím, že OOo je na rozdíl MSOff kvalitní záležitost. Pokud chcete vytvářet větší dokumenty, než dvoustránkové dopisy, je rozumné použít OOo. MSOff je krám, kde se rozpadá formátování, občas zobrazuje blbosti, občas ho musím zachraňovat pomocí OOo a k tomu uzavřený, nedokumentovaný formát.
Máte-li rozum, používejte OOo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  28. 12. 2005 06:15

Neprehanej. Kvalitou a uzivatelskou pritulnosti ma OO jeste hodne co dohanet.
C se tyka moznosti integraci do jinych systemu a jeji spolehlivosti, tak v tom je OO jeste v plenkach.

Ale jinak muzu souhlasit pro beznou sekretarku, ktera pise 2 dopisy denne je OO idealni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  29. 12. 2005 18:47

Jsem nucen pracovat s OO a vaše kritické poznámky přesně sedí - ale na OO. Navíc je to velmi líný soft a není den, aby mi OO nepadly... (Btw rozpadající se formátování nebo zobrazování blbostí dle mých zkušeností téměř jistě pramení z nedostatečných znalostí uživatelů ohledně práce s Wordem.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  08. 02. 2006 16:37

Pote, co jsem v MSOff vytvoril nekolik disertaci, rigoroznich praci a habilitaci se spoustou obrazku, mnohostrankovych nepravidelnych tabulek, odkazu a podobneho smeti, muzu myslim rict, ze vetsina lidi, ktera tvrdi, ze v MSOff se dokumenty rozpadaji, ten program neumi pouzivat. Netvrdim, ze MSOff to dela intuitivne, ale tvrdim ze kdo to umi, tomu se nic nerozpada.

Nic to ovsem nemeni na tom, ze drzim palce OO.o2!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceteris Paribus  |  28. 12. 2005 09:57

K té výhodnosti pro studenty...Pokud jsem dobře četl, tak v článku píšou, že pro studenty může být právě lepší bezplatný OpenOffice.org 2 než 602Office.

Já 602Office pochopil tak, že je pro firmy a uživatele, co chtěj mít na software smlouvu s 602jkou, a ne s vývojářskou komunitou, a chtěj tech. podporu atd., a tak si za to platěj. Ten model asi funguje, když Sun dělá se StarOfficem to samý. Z hlediska OO.org je to zřejmě legální a pokud 602 i Sun všude uváděj, že využívaj OO.org, dělaj tím OO.org a open source software vůbec tu nejlepší pozitivní reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEAD-CAN-DANCE, DEAD-CAN-DANCE  |  27. 12. 2005 15:08

Zdravím,
opravdu nechápu proč někteří přispívajíci do této diskuze zavrhují reklamu na zive.cz

Silně pochybuji, že tito přispěvatelé darují každý měsíc obnos peněz, který pokryje náklady na tento web. Nebo si snad myslí, že je vše zadarmo? Hihi..no to snad ne..

Je tržní hospodářství a nevidím vůbec problém v tom,že živě.cz má peníze na provoz z reklamy!!!!

P.S. a pokud někdo nechce používat 602 tak at si stáhne zdarma OO02.0 ...není co řešit!!!!!

Každý má možnost volby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  27. 12. 2005 20:29

Ja jsem nereagoval na reklamu, ale na obsah clanku.
Proc tam nezduvodni vyhody 602Office oproti OO2, aby clovek vedel, ze pro nej neni nic lepsiho nez si to koupit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skynet  |  28. 12. 2005 22:17

Jak již bylo zmíněno software602 dělá open office org reklamu , do svých office dodává sql , ale hlavně podporu zákazníků a manuál ke všem aplikacím jenž 602ooo obsahuje, proto nechápu ty jenž tady nekonečně omílají jak je 602ka špatná , protože používá open source aplikaci ke které má přibalené fičury a TY prodává nikoli ooo jenž je sám opensource, ten kdo nemá zájem o sql , nebo podporu tak si může 602 office zaregistrovat zdarma a má vlastně klasické open office 2.0 , takže v čem je problém ? Ke všemu Tzv microšrotí sada office pro studenty má licenci pouze na jeden rok ,jeden pc,neobsahuje všechny aplikace které microsoft dodává ve své sadě skoro za 20 tisíc korum, podporu žádnou a tunu kurvítek pro klikery které nám deno denně spestřují práci s pc (pády, nepřehlednost,neuvěřitelná zmalovanost aplikací ,manuály k ničemu a support ve fázi sci-fi , pokud si tedy na rok nezaplatíte 40000 za helpline který je stejně jen a jen v angličtině a musíte pomalu poslat vaše DNA aby se s vámi vůbec obtěžovali bavit. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kawa  |  27. 12. 2005 09:58

OpenOffice používám již od starších verzí a zatim jsem žádnou technickou podporu nepotřeboval. A pokud by náhodou ano, najdu ji rozhodně snadněji na fóru Czilla.
Naprosto nedovedu pochopit duševní pochody ev. uživatele který si novou 602 koupí, když přesně to stejné si lze stáhnout bezplatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu, GeBu  |  27. 12. 2005 12:41

Cože na fóru CZilly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  27. 12. 2005 09:05

Zatím mám pouze zkušenost s balíkem 602 LanSuite, když jsem potřeboval  řešit problém s nastavením pošty a antispamu.  Jsou dvě možnosti: "zdarma" pomocí mailu: namailujete problém, za dva dny vám příjde odpověď - byl to v podstatě jeden odstavec z manuálu - ten jsem už četl, ale problém neřešil. Tak jsem odeslal upřesňující mail - opět obecná odpověď, která "míjela" můj dotaz. 
Druhá  možnost je telefonická. To ale telefonujete na linku, která je zpoplatněna 30Kč/min. A stejně jsem dostal jen ony zmíněné dvě rady s ujištěním, že se s mým problémem setkali poprvé,  ale že problém předají technickému oddělení a že se ozvou. Tak čekám už skoro rok, než se ozvou... 
Místo LanSuite mi už půl roku slouží "tučňák" a nedalo to zas o tolik víc námahy ho nastavit, aby dělal to, co 602. A nastavil jsem ho. I bez "technické podpory".  Ta z vás dělá akorát blbce, protože "všem našim zákazníkům to bezproblémově funguje, jenom vám ne..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skynet  |  28. 12. 2005 22:29

Paranoia , paranoia , paranoia , a napadlo by někoho že opravdu může být jedinný a problémy jsou spojeny s nedostatečnou znalostí problematiky :) PS:(reinstalli windows a máš pokoj)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  27. 12. 2005 06:16

Proč neuděláte místo takových stupidních reklam solidní článek, ve kterém vy byly popsány rozdíly mezi 602Office a OO2 ?
Možná by to čtenáře přesvědčilo, aby si 602Office koupili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míša  |  27. 12. 2005 08:40

Je to skandál.
Vydávat takhle cizí produkt za svůj.
Kdyby to byl alespoň povedený remake, ale on je to OO2 v číselném (602) kabátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceteris Paribus  |  27. 12. 2005 09:54

Vždyť uváděj, že je to založený na OO.org. Myslím, že dělaj OO.org tu nejlepší reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 12. 2005 10:56

Já nevím, co je na tom špatného. Nikde se tím netají, že je to založené na OO2, licence to povoluje, navíc mezi vývojem OO a vývojáři 602 existuje zpětná vazba, kterou přizpívají k samotnému vývoji OO. Pro větší firmy je samotný OO nepoužitelný, větší firma si totiž nikdy nekoupí software bez podpory a právě pro tyto firmy je tu 602.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shafa  |  27. 12. 2005 14:59

Hmm...
tak si nekdy vyzkousej helpdesk od M$, chytroline
Na co neprijdes sam ti nikdo neporadi, a kdyz jo tak na jinou verzi office nez mas ty...
Plky o podpore vyrobcu SW (zejmena, ale nejen M$) mam po nekolika letech s*ani s nima po lokalnich sitich fakt rad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  29. 12. 2005 17:25

tahle "tvoje" fraze by sw602 me toci nejvic...velka firma sw bez podpory klidne poridi, resp oo ji ma, mozna ne na tlf ,ale to si ta velka firma muze zaplati klidne bokem, oo ji vosuportuje kazdej zazranej studak do free sw, kazdopadne ze 602 zpoplatnuje pristup k OPRAVAM tzv. vlastniho sw, to kdyz si precte rozumnej reditel IT tak je posle nekam...btw stejne moc nechapu proc ma 602 reklamu pro koncovy uzivatele, kdyz umej penauzky dostat jak zadna jina firma ze statniho selatka:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  29. 12. 2005 17:26

noje re byla na "Já nevím, co je na tom špatného. Nikde se tím netají, že je ..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
syky01  |  27. 12. 2005 00:51

To je na tom Živě tak špatně, že musí místo článku dávat reklamu? Jak se píše v úvodu, že pro mnohé může být vhodnější OO.o2 tak nevidím jedinou věc která by měla stát na 602Office ty 2 tísíce korun

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor