Kampaň za digitalizaci pokračuje, ministerstvo hledá logo a slogan

Ministerstvo informatiky, pro jehož zrušení k 1. lednu 2007 se dnes vyslovila vláda, vyhlásilo veřejnou soutěž na zakázku malého rozsahu - zpracování návrhu loga a reklamního sloganu pro přechod na zemské digitální vysílání.

Cílem kampaně je zajistit dostatečnou informovanost obyvatel a dalších subjektů v regionu Domažlicka o hlavních aspektech přechodu z analogového vysílání na digitální vysílání. V rámci kampaně bude mimo jiné využito vybrané logo a slogan.

Návrhy loga a reklamního sloganu musí být technologicky neutrální a zpracovány tak, aby byly vhodné pro užití ve všech typech médií (zejména v tisku, plošné inzerci, letácích a v elektronických médiích) a na celém území ČR (návrhy tedy nesmí být regionálně zaměřené).

Návrh může být zpracován variantně a každý uchazeč může předložit více návrhů. Každý jednotlivý návrh musí být číselně označen, různé varianty jednoho návrhu označeny být nemusí.

Veškeré texty v návrhu musí být zhotoveny v českém jazyce.

S autorem vybraného návrhu zahájí Ministerstvo informatiky jednání o uzavření smlouvy o dílo (vytvoření loga, reklamního sloganu a grafického manuálu, vč. poskytnutí výhradní, přenosné, časově neomezené licence ke všem způsobům užití díla, s výhradou změny textových prvků loga). Cena díla nesmí překročit 100 000,- Kč bez DPH.

V případě zájmu uchazeč doručí návrhy v jednom vyhotovení v listinné podobě (formát A4) nejpozději v pondělí 13. listopadu 2006 do 11:00 hod.
na adresu:

Ministerstvo informatiky ČR,
oddělení komunikace,
Havelkova 2, Praha 3 - 130 00

v obálce označené "LOGO - NEOTEVÍRAT" spolu s identifikací uchazeče, kontaktními údaji pro další jednání a uvedením nabídkové ceny díla.

Zdroj: Tisková zpráva

Diskuze (21) Další článek: SQL Server 2005 SP1 nepoběží ve Windows Vista

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,