Na návštěvu Moskvy je zkrátka moc brzo, až bude nad kremlem vlát modrožlutá vlajka, bude už pryč nejeden VEPŘ a zbylá sebranka válečných zločinců, nazraje správný čas. Nynější rusko je říše Zla.
Názor byl 2× upraven, naposled 14. 3. 2023 11:50
Vsak to mericky NAS robi cele roky. Nic nove.
Tak ještě že doma žádné Network Attached Storage nemám 😀😀😀
To je dobře, že u nás nic takového nemáme a nechystáme. To se hned pozná rozdíl mezi demokracií a totalitou.
Nemáme a nechystáme. Protivládní demonstrace mi dávají za pravdu.
proruské
Díky za upřesnění 😉
Na ty demonstrace, kam přijde méně lidí, než na druholigový fotbal?
Jo jo. Ale pořád je to moc 😀 Moc hlupáků a naivků.
ironie ?😁
takže jestli tady napíšu, že jsou Rusové válkychtivá prasata, tak mne hned po příletu na Šeretemetjevo vytáhnou z letadla a na základě VEPRe zmydlí a pošlou na Sibiř? Tak to to tady raději nebudu psát a jenom si to budu potichoučku myslet ... vlastně co blbnu, co bych asi tak dělal v Moskvě 😀
ono to ani v tom Rusku nebude take horuce, odhadujem to na dalsi mega tunel ako je u tych primitivov zvykom.
To je celkem v poho, protože přesně jak píšeš - proč by kdokoliv z nás chtěl do Moskvy...Jenže kdybys to samý napsal o Ukrajincích, tak je podle mě už dost možný, že tě taky navštívěj naši chlapci od policie a to už tak v poho není.Zase ale všichni považujeme za normální, že je trestný tohle napsat například o Cikánech a nikdo se nad tim nepodivuje, protože jako společnost, která zažila hrůzy 2. světový války a hrozbu vyhlazení ze strany Němců chápeme, že paušalizace lidí a házení je do jednoho pytle na základě příslušnosti k národu či etniku nebo politického přesvědčení muže vést k obrovský katastrofě, kterou zaplatí životem desítky milionů nevinných lidí, že jo?A proto už to neděláme - nenálepkujeme lidi, protože mají na něco společný názor nebo proto, že mají nějakou národnost, že ne?😀
Tak ja bych se na par veci v okoli Moskvy nebo treba v Petrohradu celkem rad podival. Ale vzhledem k okolnostem to ted fakt nehrozi.Uprimne receno mne dost odradily i zkusenosti z obcasnych prestupu na SVO. (A to pritom Rusko neni jedina "divna zeme", ze kterou bych mel co do cineni.. Nebyl jsem v Rusku, ale leckde jinde ano.)
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 16:11
Agresivní válkychtivé ukrajinské území napadlo poklidnou ruskou dvousettisícovou invazní armádu, když se vracela domů ze cvičení dobytí Ukrajiny!
Mozna by stalo za to ten rusky narativ vnimat.Minimalne vam to prestane byt k smichu. Protoze na tom nic legracniho neni.
Tak se s tím narativem hezky chytněte za ručky a odkráčejte do prdele.
Hezký projev, hele napadlo vás někdy získávat informace přímo od zdroje?Jste schopen přemýšlet i jinak, než "nesouhlasí se mnou, je to nepřítel"? A to můžu být rád, že jste sáhl pouze k vulgaritě, mohlo by být hůř.Fog of war je všudypřítomné. V ČR je skoro nemožné získat nějaké objektivní informace. To, co člověk může udělat, je přímo ke zdrojům těch informací, a obrázek si udělat sám. Já do toho ten čas investoval, a ne málo. Na ruském narativu není nic k smíchu. Je to hrozivé.A vysmívat se nepříteli, zatímco ho podceňuji, je cesta do pekel. Stejně jako tohle binární myšlení.
Názor byl 2× upraven, naposled 14. 3. 2023 14:49
Tak to ti gratuluju; mám bejvalku a potomka přímo na UA, to se raději sttřelím do hlavy, než bych čet ruský sračky a šel proti své rodině a proti své zemi. Jelito.
Sun Tzu v Umění války hodně pracuje s obrazem, jaký v nepříteli vyvoláváte. Píše o tom, že nepřítel vás musí podceňovat, považovat vás za chaos, neschopného čehokoli. Ideálně, když se vám u toho vysmívá. Pak ho snadno porazíte.A do toho vidím ty informace tady. Rusko je chaotické, není schopné zásobování, vojácí neví, co mají dělat. Ukrajina slaví jeden úspěch za druhým, Rusy odráží v jednom kuse. Rusové mají obrovské ztráty. Přišli o všechnu těžkou techniku (nejpozději do konce léta 2022, jak se tehdy uvádělo). Přišli o všechnu munici (ta jim měla dojít v září 2022). A to všechno proto, že Ukrajinci jsou podle nich náckové.Jenže Rusko neprohrálo. Vůbec to nevypadá, že by Ukrajinci od začátku léta vyhrávali. A ta pohádka o náccích má spoustu mezer, proto se jí lidé vysmívají. Dobře, moje informace jsou zcela zjevně zkreslené. K nezkresleným informacím přístup nemám. Tak co kdybych se podíval na zkreslené informace druhé strany? A panečku, zrovna ten narativ, to mi přecházel mráz po zádech. Vůbec netušíte, s čím máte tu čest, proč Putinovi zobou z ruky, a proč tohle může trvat ještě hodně dlouho. A ještě se tomu posmíváte. To mě vážně děstí.A přestože si to mnozí asi myslí, já se vážně nechci stát Rusem, ani se Rusku bránit. Můj děda dodnes odmítá mluvit o tom, co v Donbasu zažil, když je "osvobozovali" Sověti. Jen že byli mnohem horší než Němci. Když jsme mu řekli, že o jeho vzpomínky na Sovětskou armádu projevila zájem Paměť národa, celý roztřásl a rezolutně cokoli takového odmítl. Mimochodem dědovi bylo na konci války tuším 12 let, jen aby vás nenapadlo tvrdit, že byl součástí těch masakrů. Babička, narozená na Volyni, kde druhou světovou válku prožila, se Rusů taky bála až do své smrti. Fakt nedoporučuju Rusko podceňovat, a můžete se zaklínat čímkoli, nadávat, křičet, mlátit, vztekat se, zaklínat se příbuznými, nic na tom nezměníte. Rusko, ať je na tom jakkoli, je mnohem tužší nepřítel, než si umíte představit, a je schopno věcí, které nám vůbec nepřijdou na mysl. Podceňovat takového nepřítele, vysmívat se mu, nebo se dokonce záměrně špatně informovat, to je cesta do pekel. Naopak, právě v takovém případě člověk potřebuje přesně vědět, proti čemu stojí.Pochopitelně, že jsou informace zkreslené. A nejen u nás ty z Ruska, ale v Rusku zase ty od nás, a to přinejmenším ve stejné, spíš vyšší míře. To taky není úplně špatné, vědět, co si myslí ti, co proti vám jdou se samopalem.Studiem nepřítele nepřejdete na druhou stranu. To se razilo za komunistů, že nesmíte poslouchat cizácká rádia, protože byste podlehli jejich propagandě. Dneska už tak nějak tušíme, že v tom bylo ještě něco jiného, že.
Názor byl 3× upraven, naposled 14. 3. 2023 16:04
"Jenže kdybys to samý napsal o Ukrajincích, tak je podle mě už dost možný, že tě taky navštívěj naši chlapci od policie a to už tak v poho není."Tak tohle je samozřejmě naprostý blábol. Proč to píšeš, takový nesmysly?
Děláš si legraci?(1) Kdo veřejně hanobíb) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.Mimochodem přesně z tohohle důvodu jsem ten svuj příspěvek neutnul po větě s Ukrajincema, ale pokračoval jsem dál... A stejně to nestačilo...
Tak za prvý, podívej se do diskuzí na mainstreamu, tam se to hanobením Ukrajinců jen hemží. Taky u všech pisatelů bouchají na dveře policajti?A za druhý, ten zákon vlastně chrání před hanobením i tebe a kdyby tě někdo pomlouval třeba za tvojí národnost nebo za to že jsi nebo nejsi věřící, můžeš ho taky udat a on dostane flastr.
Já nevím, jestli u lidí, kteří hanobí nějaký národ bouchaj policajti. Pokud ale na to máme právní předpis, tak by asi měli, ne? A nejen u hanobení Ukrajinců ale i Rusů.Za druhý - já ten zákon nekritizoval. Ty jsi nepochopil muj příspěvek nebo co? Já dokonce věnoval celej odstavec vysvětlení proč je takovej zákon duležitej a že máme s takovýmhle házením celýho národa do jednoho pytle historickou zkušenost...
Pokud vím, tak normálním lidem nevadí normální Rusové ale rusáci, kteří podporují válečného zločince a masového vraha Putina. A navíc rusák není národnost ale spíše charakterová vada. Takže mezi ně patří třeba Zeman nebo Foldyna ale ne Glukhovský nebo Oxxxymiron.
Muj komentář je reakce na teoretický výrok "Rusové jsou válkychtivá prasata". Z takovýho výroku se nedá příliš vyvozovat, že by případný autor takového výroku rozlišoval, tak jak jsi to popsal ty a přesně na nebezpečí takovýho nerozlišování jsem se pokusil svým komentářem upozornit.
No spíše je pravděpodobné že brzy v Rusku budou než létat jezdit parní lokomotivou:) Západní stroje jim chátrají a bude výrazně hůře protože vlastní produkce stojí za velké kulové:)Ale budoucí turistika do zkrachovalého zaostalého Ruska je více jak pravděpodobná.:),,Velmoc,,
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 15:21
Slovní spojení LGBT propaganda nepatří do uvozovek, vážený autore ;)
Možná by ti pomohl coming out. : )
Asi bylo naivní si myslet, že to tu nějak klidně doklepu i po czexitu 🙂
Rusko? Tam kde nemaju ani splachovacie zachody, chcu analyzovat internet? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Bol si niekedy vo Francúzsku? Na menších diaľničných odpočívadlách majú stále turecké záchody. Vo Švajci by si na odpočívadle nechytil ani kľučku na dverách. Naopak v Rumunsku je na každom odpočívadle nonstop človek ktorý umýva,čistí, kosí...... Neviem čo máte s tými wc. Myslíš že Rusko nema dosť IT odborníkov? Haha
Nemá, podstatná část odborníků opravdu z Ruska utekla... A už je to takový průšvih, že se Rusko řítí do demografického kolapsu. Také je dost hloupé porovnávat soukromé splachovací WC s těmi veřejnými. Mimochodem, ani v Moskvě dodnes nemají ve vodovodním řádu pitnou vodu.
Myslím, že dotyčný měl na mysli spíš to, že v Rusku nejenomže že nemají z velké části záchody na odpočívadlech, nebo kliky odpočívadlech, oni tam v podstatě nemají ani ty odpočívadla, ale to není asi to nejhorší - jim tam chybí rovnou celé silnice, u kterých by ta odpořívadla mohla stát. Hele, srovnávat Francii potažmo Švýcarsko s Ruskem v jakékoli oblasti, kromě vytěžené ropy a jaderných hlavic, chce gule o velikosti Matterhornu. Nikdo Rusy zbytečně nepodceňuje, ale ani nepřeceňuje. V hardware jsou definitivně naprostí zoufalci, viz např. jejich Bajkal nebo Titan, v programování ruského software na západním hardware je to už o trochu lepší. A ano, věřím tomu, že šmírovací systém dovedou napsat nebo koupit nebo ukrást. Ale to z nich technologického giganta ještě nedělá.
Rusko ale nepotřebuje být technologický gigant, aby takové technologie mělo a používalo. Stačí je koupit u sousedů. Třeba jako subdodavatele.
Jenže ono moc ,,sousedů,, ochotných přeprodat není.Půlka republik bývalého CCCP Kreml za hrob nenávidí :)Ono hlavně není za co nakoupit když jediná komodita a to suroviny prodává Rusko výrazně pod očekávanou cenou...Nebo snad má někdo doma ruskou televizi,počítač,mobil,pračku? Že ne? Čím to taková ,,velmoc,, Tedy velmoc suchých záchodů jistě:)
Jakýkoli Hacking Team (včetně Hacking Team).Není za co nakoupit? Rusko může nabídnout spoustu věcí. Třeba azyl, beztrestnost, nebo záruku, že se úřady budou dívat jinam.Já bych zemi, která byla schopna během týdne navozit stovky tisíc lidí do Černobylu, aby tam kopaly hlínu a odnášeli suť, přičemž si nikdo nebyl jistý, že to není rozsudek smrti, úplně nepodceňoval. To, co ztrácí na technologi a systému řízení, to dohání odhodláním a ochotou používat metody, na které ostatní nemají koule. V roce 1986 tenhle přístup zachránil Ukrajinu a asi tak polovinu Evropy před otravou spodních vod; kdyby se taková událost stala ve Francii nebo v USA (jakože nestala), tak těžko říct, jak by to dopadlo. To samé odhodlání a ochota jít mimo jakékoli lidské chápání Rusům taky vyhrála boj s Třetí říší a v podstatě způsobila prohru nacistů. A momentálně je právě ta ochota jít za hranu to, co umožnilo Rusům zaútočit na Ukrajinu.A naše nepochopení té jejich ochoty způsobilo, že Ukrajině od roku 2014 nikdo nepomohl, i když dneska se všichni zaklínají tím, jak od začátku věděli, co se stane.Můžete to brát taky tak, že až půjde do tuhého, my budeme brečet, že nám nejde voda, a nemáme kam kakat. Zatímco Rus si ničeho nevšimne. Já osobně považuji Rusy za národ s neuvěřitelnou výdrží. Na světě existuje (existoval) člověk, co si sám operoval slepé střevo. Na polární stanici. Byl to Rus. https://en.wikipedia.org/wiki/Leonid_Rogozov Nevím jak vy, ale já bych měl s přechodem na suchý záchod velký problém, zatímco pro Rusa by to nebyla změna. Rus je sice primitivní, zato velmi odolný a odhodlaný nepřítel. Vysmívat se mu a podceňovat ho je cesta do pekel.Výstižná mi přijde věta z toho vtipu o teplotách.-273,15 °C, absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic. Rus, cucaje zmrzlou vodku, přiznává, že je skutečně chladno.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 3. 2023 18:56
Tak to přeji hodně šťastnou budoucnost Rusku, když jediné země ochotné otevřeně obchodovat s nimi bude Čína, Brazilie a Irán... Ano, ta Čína, která si dělá nemalé územní nároky na velikou část východního Ruska (Indie, Taiwan, Tibet.. ti by na toto téma mohli hodiny vyprávět). Ano, ta Čína, která se vyznačuje jako velmi agresivní obchodník. Ano, ta Čína, která již dnes nutí Rusko prodávat ocel, dřevo a další suroviny hluboko pod cenou. To aby se ti hrdí východní slované již dnes začali učit čínsky.
No a tou Brazilii bych si dlouhodobe nebyl uplne jisty..
Rusko je proslulý svými IT odborníky. Hlavně co se týče distribuce silně upravených kradených operačních systémů, distribuce kradených software, distribuce kradených her a podobně. Hry tam proti našemu trhu stojí zlomek ceny, aby to tam aspoň někdo koupil, protože se tam tak nehorázně krade.
Nutno říct, že Rusové ty cracky, ransomwary a spousta internetových podvodů sice tvoří, ale využívány jsou pak po celém světě 🙁 nehledě na to, že ti Rusové to nemusí dělat v Rusku, jakože takových Rusů přibývá a ještě dlouho přibývat bude (dokud v Rusku nedojdou).
Tak nějaké experty asi najdete i v KLDR, ale to neznamená, že by tam většina lidí chtěla žít dobrovolně... Ti, co jsou zadobře s vládou a dostanou se dostatečně vysoko se mohou mít relativně dobře v jakémkoliv totalistánu.V případě ruska je otázka, kolik těch schopných jim oravdu zůstane, když část zdrhla dávno, část nedávno a část si nechají zabít při té speciální okupantské operaci...
KLDR velmi dobře expertům platí, a nejen penězi. Co se týká IT pro "tajné služby", tam se KLDR realizuje pro někoho překvapivě hodně.https://en.wikipedia.org/wiki/Bangladesh_Bank_robberyKdysi jsem se hodně vyptával, kde k tomuhle sehnali lidi. Odpověď nemám. Ale je jasné, že příprava trvala několik let, a rozhodně na tom nepracovali jen lidi z KLDR.Jistě znáte spoustu velmi šikovných ajťáků, kteří nemají morální nebo etické zábrany, protože jim to příroda prostě nenadělila. A právě pro ty má KLDR zajímavé nabídky. Můžeme jen fantazírovat, co v tom bude, ale mimo peněz nejspíš taky pedofilie, azyl a další věci, které na západě člověk jen tak nedostane.Rusové jsou obrovsky hrdí na svou zem. Nemají třeba rádi svého cara, Putina, ale to neznamená, že ho nebudou bránit jako instituci. A do velké míry zůstávají loajální (Rusku, ne Putinovi) i po emigraci. Což je pro Rusko jediné štěstí, protože posledních 200 let soustavně pracuje na tom, aby ty nejlepší lidi ze svého území vyhnalo.Mimochodem v případě té bangladéšské banky je zajímavá odpověď na otázku, proč vlastně neudělali rollback, když ty transakce zachytili, a byly čistě virtuální. Odpověď je, že by to bylo mnohem, MNOHEM dražší než se vzdát těch ukradených peněz, a to především politicky. Je to na delší diskuzi, ale když už by vás tato událost zaujala, je to zajímavá souvislost, kam se vydat dál.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 16:10
Turecké záchody sú skôr otázkou miestnych zvyklostí ako vyspelosti (taký záchod nie je o nič "zaostalejší"). Čo do hygieny, sú oveľa hygienickejšie ako tie naše, čím sa na verejné miesta typu diaľničné odpočívadlo hodia o to viac. Nie sú bežné len vo Francúzsku, ale aj v Taliansku a ako názov napovedá aj Turecku.O Švajčiarsku by som ohľadom verejných záchodov radšej pomlčal. Je úplne bežné že v parkoch, na námestiach... je vždy verejný záchod - otvorený 24/7, zadarmo, a z mojej skúsenosti aj väčšinou čistý. O čom sa nám v celej EÚ môže akurát tak snívať - väčšinou nie je, a ak aj nejaký je, je aspoň čistý ale väčšinou má úplne šialenú otváraciu dobu nezhodujúcu sa s tým kedy tam ľudia chodia, a ešte aj chcú zaplatiť. Vo väčšine prípadov je ale žiadny, treba trápne ísť do nejakej kaviarne/hospody.
Ad hygiena: asi bych mohl doplnit osobní zkušeností z Ruska, podotýkám evropské části: po vykonání velké potřeby se použitý tolaletní papír velmi často nesplachuje (nelze, úzké odpadní trubky by se ucpaly), ale odkládá do koše vedle mísy... A pokud bych měl pokračovat, tak zkušenost kolegy z jeho dlouhodobé služební cesty do Sovětského svazu byla ještě o řád drsnější. Tam se tehdy ve fabrice koncentrovaly jendotlivé "h*vnokoše" na hromadu a cca jednou za týden je pak naházeli vidlemi na náklaďák a kamsi se to odvezlo. No, budiž. Jiný kraj, jiný mrav. Že ovšem v tom samém náklaďáku jiný týden přivězli do místní kantýny ryby, to už kolega do smrti z hlavy nedostane...
"po vykonání velké potřeby se použitý tolaletní papír velmi často nesplachuje"S tím samým jsem se potkal v přístavech při plavbě Řeckem, a musím říct, že mě to odradilo od toho jakoukoli velkou potřebu na souši realizovat. To je panečku humus. Ale Řekové jsou na to zvyklí, vůbec jim to nepřipadá divné.V jednom přístavu jsem pak našel "evropskou" veřejnou toaletu, tuším za 2€, čistou, bez hovnokoše, to byla panečku úleva 😀 ale byla to všeho všudy jedna mísa široko daleko. Jedna mísa, kde se smí splachovat toaleťák, a okolo ní postavili dům. Někde bych našel i fotku 😀Takže to není jen Ruská specialita. Jsou oblasti v EU, kde je to naprosto normální stav. Ale v Rusku to umí být i daleko drsnější 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 16:21
"další krok v politice státu, která potlačuje opozici, svobodná média a svobodu slova obecně." - jo, tohle poznáme spolehlivě, toho si tady užíváme neurekom.
Ocením zcela konkrétní případy "potlačování české opozice", "omezení svobody médií" a " svobody slova obecně" v ČR, které by byly vyhodnoceny nezávislým soudem jako nezákonné.
ja ti nevim ale doba covidova a ted soucasna ti jako krasna ukazka nestaci ?
Prosím o konkrétní případ, jak COVID omezil svobodu médií v ČR.
Covid nikoho neomezil, to lidi.Co třeba Duše K? Nemám Duška dvakrát rád, ale tehdy tam s Calábkem řešili, co by dělali, kdyby chytli covid a báli se ho. Calábek tam dal nějaké vlastní rady s tím, že o tom nic moc neví, a na základě těch informací, které má, by to řešil tak a tak (antabusem).Následně Dušek zmizel z Facebooku, Youtubu, byl označen za dezinformátora, a na DVTV se ho Drtinová opakovaně ptala, zda si myslí, že je správné šířit dezinformace. Doporučuji to shlédnout, nejdříve Duši K s Calábkem (a k tomu kontext, v jakém stádiu byl tehdy covid v ČR, to tu byl tuším první nakažený nebo tak nějak), a pak ten rozhovor s Drtinovou. To pro mě bylo panečku náraz do zdi.Takových lidí byla hromada. Ale nedělal to stát svými zákonnými prostředky, které k tomu má. V tom je ten problém. Byla to veřejná ostrakizace, projev stavu společnosti. Média to přiživovala, stát tomu taky dost napomáhal.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 3. 2023 13:32
To je jako ten konrétní příklad, jak současná vláda omezuje opozici? Algoritmem schovaný pomatený Dušek na Facebooku je ten konkrétní příklad, jak vláda České republiky nesvobodně omezuje média? Když byla hromadá lidí jaksi zablokovaná vládou, tak jich jmenujte deset a jak konkrétně je vláda ČR omezila.
Ne, to je odpověď na:"Prosím o konkrétní případ, jak COVID omezil svobodu médií v ČR."Zvýrazněte mi kdyžtak prosím, kde chcete, aby to bylo o vládě. Nevidím to tam, a nerozumím tak vaší reakci.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 14:07
Obmedzil na slovensku velmi. Bolo zakazane publikovat ine nazory. Dokonca doktorov vyhadzovali z relacii v televizii ak mali ine naozry. To fakt mate taku kratku pamat? A v cechach Landa robil co? Snazil sa obhajit slobodu a to vsade lebo aj media boli totalne vypatlane oficialnou propagandou.
omezil extremne ve vsech smerech, posledni dobou doslo k neskutecnemu rozmachu sledovaciho sw co projizdi web analyzuje kamery ..vsechnokonkretni priklady je tak 50 webu co jsou zakazane viz seznam desinformacnich webu na webu ministerstva
Samozřejmě že nestačí. Potřebuji konkrétní příklad, kdy "stát utlačoval opozici nebo média" a bylo to nezávislým soudem vyhodnoceno jako nezákonné. Potřebuji rozsudek, jinak to jsou jen s prominutím, kecy.
A je ten "nezávislý soud" s námi v místnosti? Hlavně, že tu máme zavedený nový oxymoron: "státní dotace pro nezávislé média". To, že jsou zatím pouze jedinci a pouze okrajové případy kterým byly smazány blogy protože propagovali postoje nepřátel státu, nebo byli odsouzeni za neslušné otázky na internetových diskusí není v rozporu s viditelným trendem. Nerad bych žil ve státě, kde stovky lidí zatčeni a vyslýcháni za to co napsali na internet jak se tomu děje v Rusku, nebo dokonce 8x tolik lidí za rok 2022 v jiném nejmenovaném státě (všichni ví který myslím).
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 3. 2023 10:37
Rozumím, takže "odpovědí" na dotaz "kde je nějaký rozsudek" je: "Rozsudek teď zrovna žádný nemám, ale stejně si myslím, že naše soudy jsou nějak ovlivněné a něčem/někom závislé. Sice ani pro tohle žádný dlkaz nemám, ale co kdyby". Takže vyjádření soudu, které by jasně tvrdilo, že zde byl někdo krácen na občanských právech, byl utlačován a perzekuován za svůj projev, tedy říkáš žádný nemáš. Ještě jednou: nemáš. Máš jen "svůj názor na věc". Tak jo...
Naše soudy jsou závislé na českém státu. Přirozeně.Nezávislý soud tu zní jako zázračný pojem, kterým se zaklínáte. Ale v ČR nic jako nezávislý soud není a ani být z principu nemůže (pokud mi něco neuniká).Zkuste mi najít jakýkoli český rozsudek nezávislého soudu. Nemusí se týkat svobody, covidu, médií. Jakýkoli. Nevěřím, že existuje.V případném konkrétním případě je žádoucí, aby soud nebyl přímo ani nepřímo zúčastněný v případu, který rozhoduje. To je docela snadné zajistit v případě běžných občanskoprávních sporů, a lze toho (s nějakou rozumnou mírou tolerance) dosáhnout i u trestního práva. Ale v žádném případě ne u sporu s establishmentem, když je soud jeho součásí.K tomu pak slouží soudy jiné, nadnárodní a mezinárodní, a to je tak drahá, časově náročná a hlavně nejistá záležitost, že osobně neznám nikoho, kdo by se na takový soud z vlastní iniciativy obrátil. Nehledě na to, že i samotný účinek jeho rozhodnutí by byl dost nejistý. Česká Republika se v tomto moc vzorně nechová, připomeňme mezinárodní arbitráže... DiagHuman, Nomura a spoustu dalších.A až někdy budete na tom nejvyšším úřadě, nebo jiných vysokých úřadech, jednat, tak se nedivte větám jako "jako člověk vám rozumím, a máte pravdu; ale jako úředník vám rozumět nesmím". Nezávislost si strčte někam, nic takového v českém státě neexistuje.
Názor byl 4× upraven, naposled 13. 3. 2023 11:11
Je-li soud nezávislý (mj. i) na exekutivě, pak samozřejmě zcela nezávisle soudí (i) rozhodnutí exekutivy. Například situaci, kdy některá covidová omezení skutečně označil za nezákonná. Na rovinu: tohle vaše TLDR není v podstatě nic než exhibice užvaněného ega a koukám, že nejsem první, kdo vám to tady říká. Za mne vše.
Evidentne nemate praktickou zkusenost se soudnictvim v CR. Po deseti letech stravenych u ruznych soudnich sporu si dovolil tvrdit ze nezavislost u justice v CR je spise oxymoron.
k cemu ti je ze soud je "nestranny" kdyz ti prava sebere vlada s podporou podplacenejch medii a hlupaku viz covid kde bylo krasne videt jak to funguje, vlada vydala nezakonna opardeni, pravni system to napadl a nez doslo k rozsudku tak vlada narizeni lehce upravila a zustalo vse pri starem, takhle to jelo rok, rok nam tu byla upirana sviboda nezakonnejma narizenima vlady, je uplne fuk ze mas "nestrannej soud" to ti zadnou svobodu nezaruci tak se prober z te tvoji iluze
Hele, když ti tady dáme za pravdu, že české soudnictví je podjaté a tato země dekadentní a v úpadku, tak odstěhuješ se jinam? Třeba do Ruska nebo Maďarska? Protože soudě podle všech posledních voleb většina voličů této země s tebou nesouhlasí... a každými dalšími volbami ten nesouhlas obyvatel této země s lidmi jako ty je větší a větší.
neboj, driv nebo pozdejs se probudi
Ne, neprobudí.. stejně jako je nezabije milión islámských fanatiků. Stejně jako je nezabije očkovací vakcína. Stejné jako je nezabije 5G. Stejně jako neumřou díky nedostatku PH. Stejně jako neumrznou, kvůli absenci ruského plynu. Stejně jako nenastane žádný restart. Stejně jako je nezabije ukrajinský gang... mám pokračovat? Nebo už je čas, abys odešel do země zaslíbené?
mel by ses kouknout do anglie nebo francie, ono i nemecko uz zacina byt celkem sranda, v mem okoli umrelo nekolik lidi do 3 tydnu po ockovani a v okoli znamich take
Sranda bude v Rusku kde mají Mešitu.Pokud někde bude v dohledné době Chalifát tak v Rusku.Ostatně,spojence mají příkladné Irán a Čečenské vlastizrádce...A plácání o očkování:) Drtivá většina úmrtí na čínský virus byla a je u neočkovaných.Stejně tak hospitalizace byla potřebná skoro výhradně u neočkovaných...A následky pro prodělaném Covidu jsou opět skoro výhradně u nenaočkovaných.Co tam máš dál za blábolení?
"Je-li soud nezávislý (mj. i) na exekutivě, pak samozřejmě zcela nezávisle soudí (i) rozhodnutí exekutivy."Akorát ten nezávislý soud je jaksi nesmysl, takže celá ta implikace je nesmysl. Vaším řešením je udělat z toho dogma, a na to pak dál navazovat, to je dost těžké.Jde o to, že jsem měl podobnou životní fázi, abych pak zjistil, že takhle svět nefunguje. Proto jsem reagoval právě (a jen) na tohle. Ale jestli vás to baví, klidně se raději věnujte tomu, kdo jsem, jaká je moje motivace, a jak je celá moje argumentace špatná, protože vznikla na základě deformace mého ega. Jestli vám to pomůže v nalezení odpovědí, je to dobrá cesta.Že se vyhýbáte odpovědi, soudím i podle toho, že jste nenašel ani jeden jediný, jakýkoli, rozsudek od nezávislého českého soudu. To se vám to pak dobře žádá o nezávislý rozsudek ohledně covidu, když nejste schopen sám najít ani jakýkoli nezávislý rozsudek. A to jste dostal mnohem jednodušší zadání, než jste sám dal. Tak dobře, že víte, že za to může moje ego 😀 Tento vámi použitý argument s nezávislým rozsudkem působí spíš jako bluff, a když do vás někdo rýpne, že je to nesmysl, tak využijete všechno kolem.
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 3. 2023 13:36
Prave v cechach sud niekolko krat potrvdil ze rozhodnutia vlady boli NEZAKONNE!!!. Nech sa paci.https://www.cas.sk/clanok/2536839/rozhodnuti...
Ano, to je pravda. A to dokazuje nezávislost?To je jako tvrdit, že nelžu, protože jsem včera řekl pravdu.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 23:34
jak rozsudek ? prece nebudou odsuzovat sami sebe to nedava smysl
Paragraf o zákazu propagace fašismu nebo podpoře terorismu máme v českých zákonech spoustu let.
Definujte nezávislý soud.Není to doufám soud zřízený českým státem, že ne? Tam je nezávislost jaksi vyloučena.A protože mě nenapadá nezávislý soud, který by měl jakoukoli pravomoc se tím zabývat (větší než Franta z Horní Dolní), tak bych to ignoroval.A připomněl zablokování těch webů, ke kterým se jaksi dodnes nikdo konkrétně nevyjádřil, proč vlastně měly být blokovány. A že to byla akce mimo systém, kdy vláda "požádala", přestože na to mác zákonné nástroje, a využívá je (!) při blokování hazardu, to právní jistotě taky moc nepomůže.
Opět máš potřebu se stavět do hloupé opozice za každou cenu?Tímto si vydobýváš své místo na slunci? A k čemu ti to je? Očividně máš v životě nedostatek uznání.
To je možné, taky mi přijde, že svět není schopen docenit mou unikátnost. Bývaly doby, kdy jsem byl nafoukaný a pyšný, ale i to jsem vyřešil, a dnes jsem skutečně dokonalý.Ale vážně; tu opozici tam vnímáte správně, ten úmysl ne. Jde o to ohánění se rozsudkem nezávislého soudu. Taky jsem takový argument používal, dokud jsem byl mladý, naivní a hloupý. Hloupý jsem pořád, ale zato mám dost zkušeností, abych věděl, že tak svět opravdu nefunguje. To mě zvedlo ze židle.Svoje místo si dobývám prací a fyzickým světem, sem se chodím bavit a učit se.
Za ty roky tady... ten poslední odstavec moc pravda neni, co? Spíše zbožné přání a sebeklam...
Raději nechci vědět, z čeho tak soudíte. Spokojenost sama se sebou je čistě subjektivní záležitost. A víc ze svého soukromí sem tahat vlastně nechci.A už vůbec nechci vědět, proč vás to zajímá, nebo proč se tím zabýváte. Řešit osobní záležitosti v diskuzi ke konkrétnímu tématu, to nezní jako dobrá forma diskuze. Zvlášť, když to s tématem vůbec nesouvisí.Třeba vy mě vůbec nezajímáte. Máte nějakou přezdívku a způsob, jakým se vyjadřujete. A tím pro mě vaše osoba, i osoby všech ostatních v rámci diskuze končí. Kdo nebo jaký jste v reálném životě, to do té diskuze prostě nepatří už jenom proto, že je to vaše vlastní soukromí, a mně do něj nic není.A jo, baví mě provokovat, tím jsem se nikdy netajil. Dají se tu nalézt dost zajímavé názory na svět, které úplně odporují realitě, a mě baví do toho šťouchat. Třeba argument nezávislým soudem, to je oxymóron, byla by škoda do toho nešťouchnout a sledovat, jak diskutující kličkuje před tím, aby nemusel uznat svoji chybu. A občas si při tom naběhnu na vidle já, a o to je to lepší, když zjistím, jak moc se sám mýlím. To mě baví 🙂 ale má to svá pravidla, a jedno z nich je, že do toho nikdy netahám osobní záležitosti. Nebo že se vyjadřuji slušně, s úctou (ehm, snažím se), a pokud mi není nabídnut (a přijat) opak, vykám.
Názor byl 4× upraven, naposled 13. 3. 2023 15:32
V česku máme kritický nedostatek novinářů kteří by o tom reportovaly. Víš jak to můžeš ověřit? Podívej se kolik a kdy českých novinářů reportuje o prokazatelném obdobném chování v zahraničí. Příklad uveďme Twitter files. Obrovskej skandál snah manipulace s veřejným prostorem, kterej zametaj pod koberec jak média v USA, tak ty česká. Jedinej důvod proč se o tom nereportuje který mě napadá je ten, že se nechce upozorňovat na to že by se něco podobného mohlo dít tady.
Tomáš Bobek 13. 03. 2023 10:06"konkrétní případy "potlačování české opozice", "omezení svobody médií" a " svobody slova obecně" v ČR, které by byly vyhodnoceny nezávislým soudem jako nezákonné."Je jistá malá pochybnost o tom, zda jsou soudy opravdu nezávislé - včetně toho ústavního.
OK, tuhle hru umím hrát fakt hodně dlouho. Tvrzení: Soudní systém ČR je nezávislý. Důkazy: samotné znění Ústavy ČR, absence soudních sporů na toto téma u vyšších instancí, absence protestů veřejnosti na toto téma (naopak jsou ale zaznamenané protesty laické i odborné veřejnosti například pro předčasnou instalaci předsedy ústavního soudu Zemanem, coby ohrožení nezávislosti), absence negativního hodnocení českého soudnictví ze strany EK (ale na rozdíl třeba od Polska, kde se to reálně dělo).A teď si rád poslechnu jasná fakta (nikoli jakési neurčité pochybnosti) druhé strany. Máš možnost.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 20:07
Prosím, co to je "nezávislý soud"?
To je ta věc, co zajišťuje spravedlnost a řád světa.A z nějakého důvodu my, lidi, takové jistoty potřebujeme. Potřebujeme věřit, že existuje spravedlnost, a když se stane něco nespravedlivého, bude to napraveno. Někdo věří ve spravedlnost boží, někdo v nezávislý soud nebo establishment, jiný hledá spravedlnost jinde (Znásilnil tě? Nediv se, když jsi byla takhle oblečená.).Proto dává argument "nezávislý soud takové rozhodnutí nevydal, platí presumpce neviny" z určitého pohledu smysl. Problém je, že takový soud prostě reálně neexistuje, žádná spravedlnost v tom smyslu není. Co se týká toho zablokování webů, to považuji za do oka bijící únikový manévr, jak vláda nemusela využít nástroje na blokování, který už má, a stačilo ho rychle upravit, a místo toho nesystémově požádala ostatní jako o laskavost, tudíž na ni nikdy žádný soud nedosáhne, protože se v tomto žádnému nezodpovídá. Jestli to někdo odskáče, bude to CZ.NIC a další. Samozřejmě může hypoteticky vzniknout soud, který bude vládu soudit. Mnozí dezoláti by jistě rádi viděli revoluci a porevoluční procesy. Ale to opět nebude a ani nemůže být nezávislý soud.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 22:13
Pokud to jsou ,,svobodná media,, provázaná na Rusko a Čínu je na místě tvrdá odpověď.Právě naopak.Justice i policie je moc měkká.Stejně tak jak se trestá podpora nacismu a fašizmu je zcela na místě stejně nekompromisně trestat podporu Ruska jako teroristického státu.Ne že by zločinecká Čína byla o moc lepší...
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2023 12:46
Stejně nekompromisně je třeba trestat podporu politiky vojenského napadání cizích zemí soldateskou USA nebo dodávky zbraní válčícím zemím v rozporu s mezinárodním právem.Aha, tohle vám asi nebude vonět, že? Jste evidentně naprosto nezávislý (na pravdě).
Fajn, v pořádku, ale problémy se řeší od těch největších. Nejdříve tedy vyřešíme největšího vojenského agresora v Evropě za posledních sto let...Agresora, který vstupuje v průměru každý třetí rok do války. Agresora, který už dokonce desítky let tuto zemi okupoval. Agresora, který této zemi vyhrožuje jaderným holokaustem, provedl prokazatelně teroristický útok na tuto zemi a dnes válčí nebezpečně blízko hranic našeho nejbližšího spojence Slovenska. Agresor, který způsobil největší migrační vlnu v Evropě za... od nevidím. Takže máš mé slovo, až vyřešíme Rusko a bude se chovat civilizovaně, pak upnu plně svůj zrak na USA.
Trochu si protiřečíš, nebo prostě jen špatně počítáš?
Počítá naprosto správně.https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_v%C3%A1lek_se...
jo myslis ten agresor co použil dve jaderne bomby ?
A ještě napadl a bombardoval mírumilovnou Třetí říši a dodával zbraně masovému vrahovi Stalinovi.Pearl Harbour byl samozřejmě false flag a bylo to natočené v Hollywoodu stejným štábem jako to přistání na měsíci.
Ano a ukončil válku a zachránil tím statisíce japonských civilistů.Co tam máš dál?A dnes je Japonsko ale i třeba i Vietnam spojenec USA a Rusko má Venezuelu:) To jde ne?:)
:)Mezinárodní právo?To je myšleno to které odsoudilo Rusko za válečné zločiny? Ono kdyby jeden chcípající trpaslík v zemi suchých záchodů s ekonomikou na úrovni Brazilie neměl představu že obnoví CCCP nemusel by vyspělý západ dodávat zbraně NAPADENÉ zemi,že?NATO mělo dávno ruské teroristy hnát až za Ural,tam se stepním negramotným nacucaným Mužíkům jistě bude líbit.:)Otázka je kdo bude po rozpadu Ruska uklízet ten bordel...
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 3. 2023 07:57
Medzinarodne pravo sa samozrejme na USA nevztahuje vsak? Na tie ich vojny kade tade. Na NELEGALNE posobenie v syrii, na zabitie iranskeho generala v cudzom state, rozdne vojny atd. Najprv treba urobit poriadok s USA potom mozeme riesit rusko. Ale alfou a omegou je USA. To je teoristicka krajina ako z ucebnice dokonca statom vedeny terorizmus.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 3. 2023 20:35
Jasně Jasánku. Ještě jsi zapomněl zmínit to bytí černochů.
Co máte proti bytí černochů? Jste snad rasista?
LOL - jasně ve státě, kde agent nepřátelské velmoci seděl donedávna na Pražském Hradě je hrozná nesvoboda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.