Jsou placená vyhledávání finančně úspěšná?

Diskuze čtenářů k článku

Pupek internetu  |  18. 05. 2004 16:00

to sem jaaaa ;)
http://koudis.webport.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  02. 11. 2001 13:26

A kombinace Google + Altavista

to jistí

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Illich  |  12. 09. 2001 11:35

Nejak si nemuzu pomoct, ale tenhle clanek obraci hned dve veci totalne naruby:

(1) U vyhledavacu typu GoTo prece neplati uzivatele! ("nechť Internet zaplatí jeho uživatelé, nikoli inzerenti", nebo zacatek clanku, ktery ho stavi do opozice proti sluzbam "zijicim pouze z reklamy"). GoTo je pro uzivatele zadarmo, cvakaji zase pouze inzerenti. Navic vetsina uzivatelu nejspis netusi, ze jsou jim podavany placene reklamy misto "nejlepsich" nalezenych stranek.

(2) Na Google tedy lide stravi 5x vic casu nez na GoTo? Neni se cemu divit, z GoTo odchazeji frustrovani uzivatele jinam, kde maji vetsi nadeji neco poradne najit. Klasicky vyhledavac je tedy podle teto logiky LEPSI, nikoliv HORSI, jak se snazi ona "studie" (placena, klidne se vsadim) rikat.

---

PS: V textove verzi chybi diskuse, to vite vy i uzivatele, nebylo by ale mozne pod clanek z textove verze dat alespon linky k PRIDAVANI nazoru nebo jejich zobrazeni (trebas i graficke)? takhle to nebohe prispevatele zene zpet do grafiky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  12. 09. 2001 19:43

Ad GoTo: máte pravdu, informaci jsem přejal, neověřil

Co se týká textové verze živě: pokud mám být upřímný - není příliš v našem zájmu preferovat uživatele textové verze. Živě je živo z inzerce; nebude-li inzerce, nebude Živě. Ani v textové verzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Illich  |  12. 09. 2001 19:58

No, ja na http://zive.cz/text/ vidim hned dve reklamy, tak proc ji zabijet?
Jsem docela smireny s tim, ze diskuse nebudete do textu prevadet (i kdyz by vam to zrejme pridalo nektere ctenare), ale proc tam nedat alespon link do te graficke verze? (ted je stav takovy, ze kdyz si clovek precte clanek v textu a chtel by pod nim zalozit diskusi, tak musi otevrit dalsich X stranek, aby se tam dostal...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  12. 09. 2001 20:13

Jasně, ale u těch ostatních článků není.
Je pravda, že link na grafickou verzi tam být má - to je správná připomínka. Přeposílám programátorům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Samčenko  |  12. 09. 2001 23:50

NO, nevim, napsat clanek a neoverit si ani zakladni udaje ( Vid preci stacilo zajit na goto a zjisti, ze uzivatel jako takovy za nic neplati Jeste poznamka ke kvalite vyhledavacu - mozna lze polemizovat, co je lepsi - kdyz si jsme inzerent a prodavam treba televizory, tak si zaplatim reklamu na slovo "televizory" = pak je muj odkaz objevi po zadani hledani tohoto slova. Naopak, kdyz budu hledat pod heslem televizory napr. na yahoo, kdy nektere znich budou irelevantni, ci dokonce budou adkazovat na neexistujici stranky. Ale polemika, ktery zpusob je lepsi by dala klidne na samostatny clanek (a jsem presvedcen, ze nazory se budou ruznit).

A jeste ke "hodinopobytum" (jak jinak tu mernou jednotku nazvat myslim ze ta doba na goto bude spise diky tomu, ze ho zase jeste tolik uzivatelu nezna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor