kam
21. 3. 2007 • 3:16

Jsem jim, až na drobné výjimky, věrný už pár let. Jsou fakt ochotní, příjemní, většinou i levní (a za těchto pár řádek mi neplatí :) ), je radost u nich nakupovat i reklamovat. Abych jen nechválil: kultura výdeje zboží se občas blíží neoblíbenému Alzasoftu... bývalo to lepší. Ale mluvím jen o výdeji, všechno ostatní je stále fajn.
Přeji jim hodně dalších spokojených zákazníků :)

Jan Kříž
20. 2. 2007 • 22:17

Já jsem si obědnal z CZC notebooka, a musím říct, že při obědnávání byla ochota prodejce moc příjemná, dozvěděl jsem se co jsem potreboval, sice než mi přisel, tak to trvalo asi týden, možná déle, ale byl jsem spokojen.
Notebook je skvelej, sice ma místo 1024MB ram asi neco kolem 900MB, ale to zatím neřeším, tedka řeším problém s tím, ze po třech týdnech používání mi přestalo fungovat nabíjení baterky v notasu, baterka je funkční, a notebook z ní umí čerpat, ale proste jí už nenabije....už jsem si na notebook zvykl, tak doufám, že mi technici dají nějakou radu, abych to nemusel reklamovat, případně budu doufat, že reklamace proběhne tak jako obědnávka a alespon i tak rychle

Flasi
20. 2. 2007 • 22:25

Váš notebook nepochybně má 1024 MB RAM, jenom jste asi přehlédl, že pamět sdílí i grafická karta a 128 MB si "půjčí".
Jestli jste notebook obědnával - asi jedl k obědu, tak se ani nedivím, že vám na něm něco přestalo fungovat.

Jan Kříž
20. 2. 2007 • 23:08

Jak to myslite, "Jestli jste notebook obědnával - asi jedl k obědu, tak se ani nedivím, že vám na něm něco přestalo fungovat." ..... jinak s tou RAM mate pravdu, nejak jsem na ni opomnělO, ale s tou baterii je to zahada, nevim, proc to prestalo fungovat, proste ze dne na den, a uz to nenabijí...

Marek
20. 2. 2007 • 23:30

pán tím asi myslel, že tam máte hrubku...... obědnával->objednával....

RomanL, RomanL
21. 2. 2007 • 9:16

Já mám pocit, že si "pán" dělá srandu...

5h1nj1
22. 2. 2007 • 23:18

Poznamka se skutecne tykala naprosto tragicke hrubky "obednat" - "objednat".
Jinak k rozhovoru: Maji takove rozhovory vubec nejaky smysl? Samozrejme, ze dotycny vzdy pochvali svou firmu, snazi se pusobit dojem, ze nic lepsiho neni a pripadna negativa opomene. Hodnota informace je v podstate nulova.

juura, juura
20. 2. 2007 • 13:19

Bohužel nejsem spokojený s popisy a obrázky, patřící k jednotlivým výrobkům. Ne vždy obrázky odpovídají skutečnosti, to už raději nezobrazovat nic, pokud si nejsem jistý a to samé i s popisky k výrobkům. 2x jsem na základě jen popisu vlastností výrobků Czech computerem výrobek koupil a ejhle, ono to bylo jinak. Takže nyní pro pravdivá data chodím vždy na stránky výrobce a toto bych radil všem, popřípadě číst diskuzi k výrobku, pokud nějaká vznikla.
Jinak jenom chvála, ještě snad, když mají účet u eBanky, snad si už mohli zajistit i platební bránu, která, když chci platit, mě přímo do banku navede, jak je plateb s eBankou zvykem

Hyena
20. 2. 2007 • 12:59

1, Nemožnost placení kartou je tam fakt nepříjemná a měli by to zavést, třeba i za cenu nějakého "manipulačního" poplatku.

2, Kapacita parkoviště pro zákazníky je často nedostatečná.

3, Co mi tam ale vyloženě chybí je WC!

ljasodhfipuaghsd
20. 2. 2007 • 13:04

No nejsem si jistej, ale rekl bych, ze ten manipulacni poplatek neumoznuji zakony.

a8n
20. 2. 2007 • 14:57

Mohli by zvednout ceny a při platbě jinak než kartou dávat 3% slevu, ale asi se jim to nevyplatí.

K.
20. 2. 2007 • 23:26

Zakony to umoznuji. Ale neumoznuje to smlouva mezi bankou a prodejcem. A napriklad slevy za platby v hotovosti jsou rovnez zakazany. To jen ve zkratce - pro upresneni, kdo je tady ku*va

paya
20. 2. 2007 • 13:46

Placení kartou není problém CZC. Je to problém všech bank!!! Nám jako zákazníkům účtují, ročne za to, že máme kartu a za každou transakci. Prodejci pak účtujou procenta z objemu..... prostě katastrofa.... Přece CZC nebude prodávat se ztrátou. Konečně by se měly banky vzpamatovat!!! Za jednu platbu dostanou takových peněz..... v podstatě zadarmo. Všechno je to elektronická transakce..... také bych si chtěl nechat platit za to že mi na pc přesýpají hodiny...

erik
20. 2. 2007 • 18:07

:-jooooo to mě taky

golfman
20. 2. 2007 • 19:35

A jak to , že jinde kartou platit lze?? To by se karty mohly rovnou zrušit, protože podmínky jsou pro všechny stejné. Vlastně až na to, že s rostoucím obratem poplatky klesají. A obrat CZC je rozhodně mnohonásobně větší než obrat většiny obchodů a restaurací, kde karty bez problému berou. Tak si prosím nechte ty vaše dojemné výmluvy a vlezdoprdelnické omluvy Czech Computeru. Jinak je to nejlepší výběr. Ale pokud nebudou karty i nadále akceptovat, přestanu tam asi jezdit s hotovými penězi, co se dá dělat jiného.

Flasi
20. 2. 2007 • 21:58

Tak si kupujte počítače a příslušenství v těch obchodech a restauracích, kde karty berou, ne?

golfman
21. 2. 2007 • 19:16

Ty asi kartu nemáš viď ?? Tak to neřeš.

RomanL, RomanL
21. 2. 2007 • 9:15

Napovím vám. Má to něco společného s marží. Víte, kolik je to třeba v restauraci?

golfman
21. 2. 2007 • 19:13

Vím. A víte zase vy jaký tam mají obrat ve srovnání s CZC?

erik
20. 2. 2007 • 18:09

to WC to mě taky

gaj@czc.cz
1. 3. 2007 • 11:03

Dobrý den,

WC na prodejně je, stačí se zeptat prodejce.

Přeji hezký den
Stanislav Gaj

TommyVejmitsch, TommyVejmitsch
20. 2. 2007 • 12:39

Jo, já taky začal nakupovat v CZC a za tu dobu už tam mám útratu skoro 150k, ono to neni moc, ale když vezmu v potaz, že to byly věci pro mne a mé blízké, tak to zase celkem ujde :)

co me u CZC drtí je - někdy neskutečně pomalej web, nemožnost platit kartou (táhnout s sebou na jižák třeba 30k na PC je takové nepříjemné)

co me tesí - prehledné členění produktů do kategorií, náhledy, obsáhlé diskuze, CZC reaguje na dotazy v diskuzi rychle (ale kolikrát zase až ne moc věcně, což se dá pochopit)

k reklamacím mám neutrální postoj, reklamoval jsem asi 4x, 3x bylo vyreklamováno na počkání, jednou u HDD vyhořel nějaký kondík a byl problém, že prý mechanické poškození, čekal jsem přesně 30 dní, ale nakonec úspěšně

co bych uvítal - více hraček pro USB, více gadgest, lepší fotografie PC skříní, nové věci v nabídce vyzkoušet

jinak at se jim daří

urna
20. 2. 2007 • 10:11

Například mám doma stále pamět, kterou mi odmítli reklamovat, protože jim během 10 minutovýho testu neprokázala žádné vady.
Mně ale fungovala vždy tak půl hodinu a pak začal bios řvát, že je s ní problém a to nejen v jednom kompu.
Když jsem jim tohle říkal, tak to nebrali v potaz.

No a pak možnost plateb, to je taky dost mizerná záležitost.

Takže aby to nebylo jen u té spokojenosti.

m.
20. 2. 2007 • 10:21

no, mně se zase stalo, že jsem si objednal hromadu věcí, přinesli mi to ze skladu, já to podepsal a převzal a až doma jsem zjistil, že tam jedna věc chybí
moje chyba, příště si dám pozor
ale překvapilo mě, že když jsem o tom mluvil ve svém okolí, tak to samý se stalo asi třem dalším lidem :)
nemyslím si, že by mě chtěli okrást, ta maličkost jim snad za to nestála, ale dejte si na to pozor

Xman, Xman
20. 2. 2007 • 16:20

Jo to se mi taky stalo, ze mi nedali napajeci kabel... holt kdyz clovek bere hodne veci, tak zapomene co ze to vlastne koupil

Ale i prez to mam CZC velice rad a ani nikam jinam moc nechodim, protoze treba u firmy Miro*** se pri osobnim odberu ceka klidne i 45minut (a prede mnou sou 2 lidi) a pak mi u prepazky reknou, ze nemaj drobny na zpet a ze to mam zkusit vedle... to sem myslel, ze vyrostu (a to se to nestalo jen jednou)...

p&blos
20. 2. 2007 • 19:22

S firmou Miro*** mam stejný zkušenosti. U každého stolu prodavač, ale kromě jednoho u všech cedulka "vyřizuji internetové objednávky". Koukaj jak blůmy a v duchu se uchechtávaj jak tam stojim jak trubka 15 minut bez povšimnutí a začínám nervóznět. A to sem tam byl sám. U stolku kde se mělo prodávat samozřejmě nikdo. Tak jsem to nakonec musel vzdát a přes e-shop s velkým "poděkováním" zrušit objednávku.

V CZC vždy naprostá spokojenost. Jednou jsem u nich chtěl vyměnit neboxovanej AMD CPU za boxovanej kvůli délce záruky. Sice jsem nakonec musel až k vedoucímu, ale i když mě mohli poslat do háje tak mi vyhověli. S reklamacemi jsem taky uspěl vždy ve 100%.

Worm, Worm
20. 2. 2007 • 19:35

To jsou dojemné příběhy. Jedno oko nezůtalo suché.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
p&blos
20. 2. 2007 • 20:06

věřte-nevěřte

Mr. B
20. 2. 2007 • 23:56

Tak to muzu potvrdit. V Mironetu jsem taky jednou byl, a po teto zkusenosti naposled. V CZC to odsypa a za 3 minuty neni co resit

Mr. B
20. 2. 2007 • 23:59

Tak to muzu potvrdit. V Mironetu jsem taky jednou byl, a po teto zkusenosti naposled. V CZC to odsypa a za 3 minuty neni co resit

gaj@czc.cz
1. 3. 2007 • 11:05

Dobrý den,

chápu, že je to nepříjemné. Než ale zlý úmysl, jde o špatnou práci skladníka. Pokud se cokoliv takového stane, přihlaste se u skladu, věc Vám po kontrole stavu vydají.
Každopádně chci poprosit o důslednou kontrolu při přebírce zboží.

Přeji hezký den
Stanislav Gaj

Navy
20. 2. 2007 • 11:15

Co se týče reklamací, tak se asi nějaký pozitivní pocity nedají očekávat. Nicméně doslova tragická je nemožnost platit u pokladny kartou!

Tomáš
20. 2. 2007 • 12:35

Vzhleden k výši marží v IT a poplatkům za platby kartou je to ale vcelku pochopitelné.
Už jsem se i jinde setkal s tím, že dříve karty brali ale z finančních důvodů to museli zrušit.

Tomáš
20. 2. 2007 • 12:39

12 nebo 24 voltů tyto problémy řeší spolehlivě
Ale neopálit kontakty, to pak vypadá podezřele.
V IT firmách se spousta HW před reklamací u výrobce "upravuje", aby se náhodou z reklamace nevrátila.

get
20. 2. 2007 • 14:10

hehe nejlepsi je stridavy!

gaj@czc.cz
1. 3. 2007 • 11:07

Dobrý den,
paměť prosím přineste, pokud je to dlouhodobější problém, necháme si ji u nás na testy delší než 10 minut. Tyhle závady se špatně prokazují, ale to nemůže být důvodem, aby se neřešili.

Přeji hezký den
Stanislav Gaj

salat
20. 2. 2007 • 10:05

Musím říci, že za celou dobu co nakupuji u CZC jsem byl vždy spokojen a celkově jejich přístup považuji za velice profesionální a vztřícný. Je to snad jediná firma u které se nebojím, že když se produkt porouchá co si na mě vymyslí aby nemuseli uznat reklamaci a to je stokrát důležitější než o 50 vyšší/nižší cena. Je to jedna z mála firem která pochopila že zákazník není jen číslo ve statistice přibívajících peněz na účtu, ale že vzájemná spokojenost je dlouhodobě prospěšná oběma stranám.

wuw
20. 2. 2007 • 10:29

Asi jsi reklamoval jen větci do pár tisíc korun. Já jsem u nich 3x rekremnoval notebook a nakonec když jse chtěl vrátit peníze tak bych ti přál vydět to kolo výmluv.
Na reklamacích v tu dobu dělal můj spolužák ze školy ten jasně doporučil uznat reklamaci ,protože se jedná o neodstranitelnou vadu ,ale šéfovi z PB panu Procházkovy se nelíbylo že by musel uznat reklamaci za 25tis. korun. Tak semnou začal jednat osobně. Zkouš el na mě vychrlit čísla zákonů a proč nemůže reklamaci uznat. Když jsem poprosil kamaráda který právě vystudova právnickou fakultu v Plzni ,aby mi zjistil jestli se tyto zákony a paragrafy mě týkají řekl mi že v žádném případě ne.
Když jsem šel panu Procházkovy zdělit co to namě hraje nechal de facto VYHODIT. Měl jsem strašnou chuť se snimi soudit, ale sem student a v tu dobu jsem na to neměl peníze.

urna
20. 2. 2007 • 10:38

Studente tento diktat je za 5

ljasodhfipuaghsd
20. 2. 2007 • 13:00

Absolutne nechapu jak nekdo muze napsat vydět

Mike_W, Mike_W
20. 2. 2007 • 18:21

A když si u nich rekremnoval ten notebook a jiné větci, dal si jim to písemně. Pak bych chápal, že tě vyfuckovali!

Que
20. 2. 2007 • 9:12

CZC preji i do budoucna hodne uspechu a hodne spokojenych zakazniku

Desperado
20. 2. 2007 • 9:02

Mam CZC rad. Byl to prvni eshop, na kterem jsem kdy nakupoval a od te doby jsem verny i kdyz konkurence ma neco levnejsi. Jejich diskuze u produktu jsou jedinecne a casto me presvedci o koupi ci nekoupi daneho produktu.

jmeno
20. 2. 2007 • 12:26

Jo, diskuze jsou super...

budulínek
20. 2. 2007 • 8:14

No, nic jsme se sice nedozvěděli, ale CZC je opravdu dobrej

a
20. 2. 2007 • 8:54

já jsem od nich nakupoval ještě v rodinném domě a měl to i s předváděním domácího kina Beru je jako jedny z lepších firem zde a z hlediska internetového nakupování asi nejlepší (nejsem tak bohatý abych měl nervy na reklamace u nejmenovaných)) )

ať se daří

p.s. - jen pro firmy nesouhlasím s montováním - vzhledem k zárukám co dávají dell a hp to je lepší vzít od nich (nemám v práci čas ladit sestavy a těch 5 procent výkonu kancelářské krysy ani nepoznají

uživatel co neprohrál
20. 2. 2007 • 14:41

Taky jsem byl v domku, pro TNT 2 Pro. To už je let ...

Určitě si přečtěte

Články odjinud