Fake news!
vzdycky me bavi orgasmus novinářů, jak podle každého šprochu (firma uzavře rámcovou smlouvu o spolupráci, a pro novináře je to hned vždy "firma XXX postaví v YYY hyperloop ... "ach jo .. novinarina ála blesk 😀
Moc prima věc, tenhle Hyperloop. Ještě nikdo neviděl ani testovací okruh, ale už to chtějí všichni stavět. Maglevu to trvalo desítky let, než se alespoň částečně prosadil a tohle se bude realizovat, ještě to ani neopustilo rýsovací prkna...
Tak projistotu nebudeme nic dělat, aby si nic nepokazilo, nebo co by jsi jako chtěl?
prave to je problem hyperloopu. je tam omnoho viac kecov ako toho delani.
Napsat "Ještě nikdo neviděl ani testovací okruh" v diskusi u článku, který obsahuje exaktně uvedený odkaz "Prohlédněte si první testovací dráhu Hyperloop One" - https://vtm.zive.cz/bleskovky/prohlednete-si-... ... .. to je trochu fail, ne?Ale hlavně že má člověk názor a komentuje text, který zjevně ani nepotřeboval přečíst, co? Ta dnešní zrychlená doba, že?
Tak dráha a okruh je trochu rozdíl ne? Respektive, něco jiného je 3km dlouhá rovina, a něco jiného například 100km dlouhý okruh, který je postaven aby simuloval reálný provoz, kde se bude dát testovat maximálka, bezpečnost, atp...
fail je to, ze sa planuju zaoceanske lety nadzvukovou rychlostou v case, ked sa bratom wringhtovim podarilo drevenaku zatial preletiet 30 metrov.
No, failujes tu ty :)
Na rozdíl od Maglevu je konstrukce hyperloopu v podstatě směšně jednoduchá. Nemusí se počítat se supermagnety po celé dráze. Kapsle levitují na vzduchovém polštáři. Není tolik nutné řešit tření o vzduch nebo o konstrukci. Samotný koncept je poměrně prostý. Samozřejmě že je spousta překážek, ale tam kde měl Maglev jen rýsovací prkna, má dnes hyperloop 3D tiskárny, nové materiály, obrovský výpočetní výkon a moderní simulační nástroje dnešní doby. To co dříve trvalo vyvinout dvacet let, je možné dnes za dva roky uvést do provozu. Navíc, kde jsou peníze a vůle, tam jsou i výsledky. A z tohohle je cítit zisk na světelné roky daleko.
Clovece nestastna, co to blabolite? Vsechny ty vase "3D tiskárny, nové materiály, obrovský výpočetní výkon a moderní simulační nástroje dnešní doby" nemaji na dobu uvedeni do provozu vubec zadny vliv. Naopak dnes spise konstrukci delame pomaleji nez nasi predci s tuzi kreslenymi vykresy a vypocty na kapesnich kalkulackach ci dokonce logaritmickych pravitkach.Za dva roky nedokazete uvest do provozu pres testy ani novou variantu jiz existujiciho letadla. Nove dopravni letadlo, coz je stoleti stara technologie u ktere nejsou skoro zadne nezname a jen upravujete starsi designy, trva uvest do provozu pres deset let! Jenom letove testy od prototypu do predani prvnimu uzivateli trvaji ty zminene dva roky.Hyperloop zatim nema ani jediny prakticky test a pokud se vubec dokaze dostat do provozu, tak to budou dve az tri desetileti usilovne prace. Navic je samozrejme velkou otazkou do jake miry je vubec technicky feasible myslenka vozit lidi na stokilometrove vzdalenosti ve vzduchotesnych trubkach lezicich volne v krajine.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.