Jirka "vysvětluje věci" - tak vysvětlil to sice parádně, ale motal tam pátý přes devátý, úplně nesouvisející věci, chybné závěry a totální nesmysly.Být YouTuberem je úplně super, protože víte jak udělat video, jak udělat efekty, jaké oblečení a doplňky letí, jaká hudba je cool... Akorát teda o tom tématu, o kterém hovoříte, víte velké kulové. LOLProto je mnohem lepší, když o tématu hovoří někdo, kdo se tím zabývá, i když není "tak moc cool".Cookies nejsou jediná technologie pro identifikaci uživatele a ani pro uložení informací do jeho prohlížeče. Je to mnohem složitější.Stejně tak i cena reklamy není někde "drahá" a jinde "levná", jak Jirka zjistil. Dávat reklamu na "levný" Twitter, protože je "levnější" než vyhledávání Google je asi stejně chytrý nápad jako když ztratíte klíče v noci v parku, ale budete je hledat na silně osvětleném náměstí, protože tam se přece lépe hledá a všechno vidíte. LOLDůležitá tedy není cena imprese či prokliku dané reklamy, ale celkové vynaložené peníze na konverzi - tedy například na nákup jednoho produktu.Přestože tedy zadavatel může zadat "drahou reklamu" na Google a proinvestuje na ní například 50 tisíc, tak pak díky ní může prodat zboží třeba za 2 miliony.
Naopak když si zadá "levnou reklamu" na Twitteru za 50 tisíc, tak může prodat zboží třeba jenom za 200 tisíc.Proč? Protože Google mu pomůže oslovit relevantnější zákazníky, osloví jich sice méně, ale prodá více.Je to úplně stejný princip proč si lidé platí "drahé bydlení" ve městech a nejdou bydlet do oblastí, které se nabízí i zcela zdarma - protože sice takový pozemek někde v arktické oblasti dostanete zdarma nebo jen za pár korun, ale nic vám to nepřinese, nic tam nevyděláte a vynaložené náklady poměrem k zisku budou neúměrně vysoké.Proto si většina lidí koupí "drahý byt či dům" v civilizovaném území a zaplatí za něj miliony či platí tisíce měsíčně za nájem, protože v dané oblasti si na to vydělá a ještě tam má plno služeb.