Software | Google | Vyhledávače

Ještě placatější a mdlejší než dříve. Google zase testuje nový vzhled vyhledávání

Google na začátku roku zavedl nový vzhled vyhledávání, který vizuálně téměř sjednotil reklamní výsledky s těmi klasickými. Nyní začíná testovat další variantu, kde téměř odstraní ohraničení vybraných příspěvků a úryvků ze stránek.

Internetový gigant s výsledky vyhledávání experimentuje často a uživatelům často nabízí hned několik různých variant, na kterých měří úspěšnost. V současnosti nám na některých redakčních účtech začal testovat nové zobrazení výsledků, kdy téměř skryl jakékoliv ohraničení vybraných úryvků ze stránek. Po zadání dotazu se tak rovnou zobrazí informace oddělené pouze nenápadnou tenkou čárou namísto boxu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Takto vypadá testovací zobrazení (vlevo) zpráv – oproti dosavadní verzi (vpravo) je vše téměř bez ohraničení.

To platí i o zprávách ze sekce Google News a vše tak více splývá s jednotlivými výsledky vyhledávání a reklamou – rozdíly jsou již téměř nerozeznatelné. Google se tak zřejmě snaží o to, aby vše působilo jednotněji bez jasných rozdělujících prvků.

Poněvadž se jedná o test, který nemáme dostupný na všech účtech (a ani po vyhledávání v anonymním profilu v prohlížeči), tak je otázkou, zda zavítá do plného nasazení. V minulosti se ale podobné experimenty mezi všechny uživatele nakonec dostaly, byť třeba v lehce upravené podobě. Budoucnost vyhledávání na Googlu je tak zřejmě ještě plošší než doposud.

Diskuze (2) Další článek: ROPID spustil novou mapu. V reálném čase ukazuje polohu autobusů, přibudou i další typy MHD

Témata článku: Software, Google, Web, Internet, Vyhledávače, Betaverze, Reklama, Experiment, Vyhledávání, Vzhled, Úryvek, Ohraničení, Výsledek vyhledávání, Zobrazení, Google News

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest mobilů do 5 500 Kč

Test levných herních notebooků

Hrajeme na Xbox Series X

Programy pro kontrolu dětí na počítači