Jak už jsem napsal, emoce je dynamická a neustále se měnící, proto NELZE ukládat do databáze ani zpracovávat.Takže ji IT technologie nezpracovávají dynamicky, ale staticky, což vede k dezinpretaci, nepochopení a přispívá k šíření negativních pocitů jako je frustrace a z ní vyvěrající nepřátelství a nenávist. Proto se přes komunikační platformy "emocí" šíří tolik nenávisti a jejich uživatelé trpí mnohem více frustracemi než ti, kteří je nepoužívají.Mně v podstatě ani nezajímá, co si lidé myslí o tom, co vytvořím, proto když můžu, odebírám vždy možnost dávat "like", "dislike", psát komentáře atd., protože když jsem například napsal odbornou knihu, tak tam mi taky pod každou kapitolu nemůže nikdo psát svůj názor nebo dávat "like" či "dislike".
Navíc opravdu nechápu proč bych se měl řídit názory, které nemají žádné argumenty a jen se jim subjektivně aktuálně v tento okamžik něco "líbí" nebo "nelíbí".Odborný obsah tvořím výhradně proto, abych prezentoval svoji odbornost a funkčnost i efektivitu svých řešení. Jestli se to někomu "líbí"/"nelíbí" bez technického argumentu, tak to ani vědět nepotřebuji.Já obecně se lidem extrémně nelíbím, protože odmítám ze sebe dělat šaška, manipulovat sebou a nezajímají mě žádné kecy, jen fakta a čísla. Přitom lidé jsou naučení právě mít hromadu keců, manipulačních technik atd. právě proto, aby nemuseli plnit fakta a čísla. Proto se jim automaticky extrémně nelíbí každý, kdo sebou nenechá manipulovat a vyžaduje výsledky.